Следете не

Автомобили

Од овие грешки кои ги правиме, можни се големи проблеми на рачниот менувач на вашиот автомобил

Објавено пред

на

Рачниот менувач може да се расипе поради повеќе причини, од кои неколку се поврзани со грешки направени од самите возачи. Ако не ја притиснеме доволно силно спојката при менување брзини, може да се појави звук кој личи на стругање, објаснува техничкиот советник на Хрватскиот автомобилски клуб Марин Морава за списанието ХАК.

– „Ако ова ви се случува првпат, веројатно нема да има штетно влијание врз правилното функционирање на преносот. Честото повторување на овој настан може да го оштети синхрониот прстен на преносот, каде што често се случува ова дејство“, посочува тој.

Со ова оштетување станува невозможно да се изедначи бројот на вртежи меѓу двете вратила за полесно и без пречки да се менуваат брзините, додава Морава.

– „Возачот ќе го почувствува овој проблем при менувањето брзини како зголемување на отпорот при поместување на рачката на менувачот при вклучување на брзината, заедно со присуството на механичко крцкање во менувачот. Се препорачува да се обратите до сервисен центар што е можно поскоро со ваков вид на дефект“, вели тој.

– „Може да има метални струготини во маслото за менувачот, кои се предизвикани од неправилно абење при менување брзини. Преостанатите метални струготини ги оштетуваат лежиштата и запчаниците на менувачот, а во најлош случај можно е целосно оштетување на менувачот и губење на погонот на возилото“, вели Морава.

Што може да се случи ако префрлиме од, да речеме, шеста во втора брзина со голема брзина, прашуваат колегите од б92.нет

„Отворена е можноста за надминување на максималната брзина на моторот, што секако може да биде штетно за механиката на моторот до степен да предизвика големи механички оштетувања“, заклучува Морава.

Извор: b92.net

Автомобили

Како да го спречите гадењето при возење?

Објавено пред

на

Неколку остри кривини и многу патници во автомобилот – и еве ги првите симптоми на гадење, особено кај оние што седат на задните седишта.

Гадењето при возење се јавува затоа што центарот за рамнотежа не е усогласен со видот. Со други зборови, движењата на телото и силите што делуваат врз него не се синхронизирани со она што го гледаат очите.

Зошто доаѓа до гадење?

Погледот на патниците најчесто е насочен кон страните на автомобилот, а не кон патот пред нив. Како резултат на тоа, нивниот вестибуларен систем регистрира движење, додека очите гледаат релативно стабилна околина.

На пример, децата на задното седиште го гледаат задниот дел од предното седиште како фиксен хоризонт, но нивниот систем за рамнотежа чувствува дека возилото се движи. Оваа неусогласеност меѓу сетилата доведува до чувство на мачнина.

Кој е најчувствителен?

Децата на возраст од шест до 12 години се особено склони кон гадење, но и многу возрасни можат да имаат сериозни проблеми со оваа појава.

Како да се спречи гадењето при возење?

  • Возачите треба да успорат што е можно повеќе на кривините, бидејќи наглите промени во движењето го влошуваат чувството на мачнина.
  • Патниците на задното седиште треба да се обидат да гледаат низ шофершајбната, наместо на страните, за да го синхронизираат својот вид со движењата на телото.

Извор: B92

Прочитај повеќе...

Автомобили

„Шкода“ започнува со производство на новите автомобилски модели „Enyaq“ и „Enyaq Coupé“

Објавено пред

на

Наследникот на третата најпродавана серија на целосно електрични модели во Европа минатата година влезе во производство. Škoda Auto започна со склопување на новиот Enyaq во својата главна фабрика во Млада Болеслав. По целосно новиот Elroq, Enyaq е вториот сериски модел од чешкиот производител на автомобили кој го прифатил дизајнерскиот јазик Modern Solid, кој ги комбинира робусноста, функционалноста и автентичноста.

Новиот Enyaq може да се пофали и со подобрена аеродинамика за поголем опсег, одржливи внатрешни материјали и нови дигитални карактеристики. Производната линија има просечно дневно производство до 300 модели Enyaq.

– „Почетокот на производството на новото семејство Enyaq е многу посебен момент за нашите производствени тимови. Како прв модел на ŠKODA базиран на MEB, неговиот претходник означи голема пресвртница во производството, поставувајќи ја основата за процесите од кои имаме корист денес. Нашироко ги адаптиравме нашите производствени капацитети, што ни овозможи да изградиме целосно електрични возила и моделот Octavia на една производна линија. Производството на новото семејство Enyaq во нашата главна фабрика во Млада Болеслав ја нагласува нашата посветеност на Чешката Република. Ова ја зајакнува нашата посветеност да ја обезбедиме долгорочната иднина на нашите локации, истовремено признавајќи ја нашата одговорност за дополнително зајакнување на улогата на земјата како клучен играч во европската автомобилска индустрија“.

Андреас Дик, член на одборот на Škoda Auto за производство и логистика вели: Новиот Enyaq, базиран на платформата MEB, излегува од најсовремената производствена линија во салата M13 во Škoda Auto во Млада Болеслав, заедно со Octavia и целосно новиот електричен компактен SUV модел, Elroq. Тоа е првата фабрика на Volkswagen Group во Европа каде што моделите ICE и BEV се произведуваат рамо до рамо, што овозможува брзо прилагодување на промените во побарувачката на потрошувачите.

Покрај склопувањето на новите Elroq и Enyaq, фабриката во Млада Болеслав произведува и батериски системи за овие возила базирани на MEB. Погонските батерии произведени таму се инсталирани и во електрични модели од други марки на групацијата Фолксваген.

Наследникот на првиот целосно електричен производствен модел на ŠKODA е достапен со две големини на батерии и три опции за погон, кои обезбедуваат моќност помеѓу 150 kW и 210 kW. Enyaq 60 и Enyaq 85 имаат еден електричен мотор и погон на задните тркала, додека Enyaq 85x додава втор електричен мотор напред за погон на сите тркала.

Благодарение на низата аеродинамички подобрувања – вклучувајќи оптимизирани воздушни завеси, ново дизајнирани тркала и затворен јаз помеѓу ладилникот и решетката – новиот Enyaq постигнува импресивен коефициент на отпор од дури 0,245 за Enyaq и 0,225 за Enyaq Coupé. Ова резултира со продолжен досег од над 590 километри (WLTP) со новото Enyaq Coupé и над 580 километри со новиот Enyaq.

Новиот Enyaq, исто така, доаѓа со уште подарежлива стандардна опрема, вклучувајќи загреани предни седишта, загреан волан, KESSY Advanced со заклучување со отворен пристап и одење, Climatronic во 3 зони, странична асистенција, предвидлива адаптивна контрола на патувањето (pACC) и помошен метеж во сообраќајот. Новите дигитални функции вклучуваат далечинска помош при паркирање и далечинско тренирано паркирање. Внатре, клиентите можат да изберат од шест опции за избор на дизајн, со силен фокус на иновативни, одржливи и издржливи материјали. Повеќе информации за придобивките од електричната мобилност се достапни во информативниот центар за е-мобилност на групацијата Volkswagen, “Enter Electric!”

Извор: Шкода / Skoda

Прочитај повеќе...

Автомобили

Продажбата на автомобили во ЕУ падна на почетокот на годината

Објавено пред

на

Продажбата на автомобили во Европската унија (ЕУ) бележи пад во јануари 2025 година, согласно податоците на Европската асоцијација на производители на автомобили (ACEA).

Во јануари, во ЕУ се регистрирани 831.000 нови автомобили, што претставува пад од 2,6 отсто во споредба со истиот месец минатата година. Овој пад доаѓа по зголемувањето на продажбата во декември, кога беше забележан раст од 5,1 отсто.

Пад на продажбата во водечките пазари

На водечките пазари во ЕУ, Франција забележа најголем пад од 6,2 отсто во продажбата на нови автомобили. Италија е близу, со пад од 5,8 отсто во бројот на регистрирани нови автомобили. Германија, исто така, бележи пад, но помал – од 2,8 отсто.
Во Шпанија, пак, продажбата на автомобили забележа силен раст од 5,3 отсто.

Продажбата на електрични и хибридни автомобили бележи пораст

Европскиот пазар за електрични автомобили на батерии бележи значителен раст од 34 отсто во јануари 2025 година во споредба со истиот месец минатата година. Овој раст доаѓа по падот од 10,2 отсто забележан во декември 2024 година.
И продажбата на хибридни електрични автомобили порасна за 18,4 отсто.

Пад на продажбата на бензински и дизел автомобили

Во исто време, продажбата на возила на бензин и дизел забележува значителен пад. Возилата на бензин бележат пад од 18,9 отсто, додека продажбата на дизел-автомобили опаѓа за 27 отсто.

Заклучок

Продажбата на автомобили во ЕУ продолжува да се менува, при што зголемувањето на електричните и хибридни возила го покажува трендот на преминување кон поеколошки опции. Сепак, традиционалните автомобили на бензин и дизел продолжуваат да бележат пад, што се очекува да има подолгорочно влијание на индустријата.

Извор: RTCG

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Македонија46 минути

АВМУ истакна соопштение за јавноста: „Медиумите да го усогласат работењето во деновите на жалост“

Поради тргагедијата во Кочани, Владата на РМ прогласи седумдневна жалост на територија на целата држава и најави ригорозни мерки за...

Хроника1 час

Мартин Атанасовски „Буцо Битбокс“ и тонецот Игор Велков на групата „ДНК“ долги години соработници меѓу загинатите во трагичната несреќа во Кочани

За жал лоши вести доаѓаат после идентификација на телата. Имено, Битбоксерот Мартин Атанасовски, познат како „Буцо Битбокс“ е една од...

Хроника2 часа

Уште една млада фудбалска надеж од Штип жртва на пожарот во Кочани!

Огнената стихија во неповрат го однесе и животот на 18-годишниот голман Дамјан Танески од Штип. Уште еден фудбалер им подлегна...

Македонија4 часа

ИТНО да се известат семејствата на Методија Цонев и Стефанија Златановска што побрзо да пристигнат во скопската болница „8-ми Септември“

Колегите од Радио Кочани итно ја известува јавноста за информациите добиени од општата болница „8-ми Септември“ – Скопје. – „На...

Хроника5 часа

Андреј Ѓорѓиески од дуото ДНК помеѓу загинатите, се спасил но се вратил да спасува девојчиња!

Андреј Ѓорѓиески од дуото ДНК им подлегнал на повредите здобиени од пожарот во дискотеката во Кочани. Од релевантни извори во...

Хроника6 часа

Андреј Лазаров од ФК Шкупи загина во несреќата, вчера играше против ФК Пелистер, страшно!

И Македонскиот фудбал тагува, Андреј Лазаров не издржа. По веста дека се бара, и бил пронајден, па итно хоспитализиран во...

Македонија6 часа

Владата се очекува да ги прогласи најтажните 7 дена на жалост поради големата трагедија

Владата на денешната седница која ќе се оддржи во 16:00 часот се очекува да донесе одлука за 7-дневна жалост поради...

Хроника7 часа

Тага и горчина, Костадинов ја потврди лошата вест за членот од бендот на ДНК

Ах бре убаво дете, сите списоци сите болници баравме за да те најдеме, само да ни кажат дека си тука…...

Кичево8 часа

НУЦК „Кочо Рацин“ – Кичево поради трагедијата во Кочани го откажува „stand up“ шоуто со Тино & Aтанас, купените билети ќе бидат рефундирани

НУЦК „Кочо Рацин“ во интегрално соопштение преку социјалните мрежи и нашиот медиум ги информира сите кои купиле карти за „stand...

Спорт9 часа

„Не е време за фудбал“, поради трагедијата во Кочани, Фудбалската федерација на Македонија ги одложи денешните натпревари во сите конкуренции

Длабоко сме потресени од трагичната несреќа во Кочани во која настрадаа многу млади луѓе. Во овие тешки моменти, нашите мисли...

НАЈЧИТАНИ