Автомобили
Од овие грешки кои ги правиме, можни се големи проблеми на рачниот менувач на вашиот автомобил

Рачниот менувач може да се расипе поради повеќе причини, од кои неколку се поврзани со грешки направени од самите возачи. Ако не ја притиснеме доволно силно спојката при менување брзини, може да се појави звук кој личи на стругање, објаснува техничкиот советник на Хрватскиот автомобилски клуб Марин Морава за списанието ХАК.
– „Ако ова ви се случува првпат, веројатно нема да има штетно влијание врз правилното функционирање на преносот. Честото повторување на овој настан може да го оштети синхрониот прстен на преносот, каде што често се случува ова дејство“, посочува тој.
Со ова оштетување станува невозможно да се изедначи бројот на вртежи меѓу двете вратила за полесно и без пречки да се менуваат брзините, додава Морава.
– „Возачот ќе го почувствува овој проблем при менувањето брзини како зголемување на отпорот при поместување на рачката на менувачот при вклучување на брзината, заедно со присуството на механичко крцкање во менувачот. Се препорачува да се обратите до сервисен центар што е можно поскоро со ваков вид на дефект“, вели тој.
– „Може да има метални струготини во маслото за менувачот, кои се предизвикани од неправилно абење при менување брзини. Преостанатите метални струготини ги оштетуваат лежиштата и запчаниците на менувачот, а во најлош случај можно е целосно оштетување на менувачот и губење на погонот на возилото“, вели Морава.
Што може да се случи ако префрлиме од, да речеме, шеста во втора брзина со голема брзина, прашуваат колегите од б92.нет
– „Отворена е можноста за надминување на максималната брзина на моторот, што секако може да биде штетно за механиката на моторот до степен да предизвика големи механички оштетувања“, заклучува Морава.
Извор: b92.net
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
Автомобили
(ВИДЕО) „Lexus“ ќе го претстави целосно новиот „ES“ на саемот за автомобили во Шангај

Lexus ќе го претстави целосно новиот ES на претстојниот меѓународен саем за автомобили во Шангај. Деталите за целосно новиот ES, глобален модел кој ги усовршува напредните технологии за електрификација и продолжува да ја развива својата препознатлива тишина и удобност при возењето, ќе бидат објавени на прес-конференција на штандот на Lexus на 23 април.
Додека го чекаме дебито на оваа нова луксузна понуда, Lexus објави тизер видеа клипови кои прикажуваат некои од уникатните дизајнерски елементи, пренесуваат „global.toyota“
-
Хроника14 часа
Кај Дебар во страотна сообраќајка со мотор загина млад жител на Кичево
-
Кичево14 часа
(ВИДЕО) „Тргнете го ѓубрето од градот, нè задушивте!“: Кичевчани денес со нов протест за дивата депонија, најавија и по радикални мерки доколку нема решение
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за недела (4 мај)
-
Хороскоп10 часа
Хороскоп за понеделник (5 мај)
-
Временска прогноза1 ден
Од понеделник во Македонија следува промена на временската состојба, еве за што станува збор
-
Спорт2 дена
(ФОТО) Момчињата на „ФК Кичево“ гостуваа во Охрид, едниот натпревар го добија постигнувајќи „петка“ на градски
-
Македонија2 дена
Кичевчанка кај с.Подвис била касната од куче скитник
-
Хроника17 часа
АМСМ: Од 14:30 патниот правец Дебар-Струга во двата правци затворен поради случена сообраќајка, неофицијално станува збор за трагична сообраќајка со мотоцикл