Автомобили
Opel слави годишнина: 50 години Kadett C
Идеален семеен автомобил, шармантен втор автомобил со практичен багажник или спортско купе – семејството Kadett C имаше многу лица од 1973 до 1979 година.
Серијата модели што беше популарна кај генерации клиенти пред Astra беше наречена Kadett. Еден познат Kadett штотуку го прослави својот 50-ти роденден: пред точно половина век, беше лансирана третата генерација на повоениот компактен бестселер на марката, Opel Kadett C – и тој беше поразновиден од речиси сите претходни модели. Идеален семеен автомобил, шармантен втор автомобил со практичен багажник или спортско купе – семејството Kadett C имаше многу лица од 1973 до 1979 година. Kadett C со погон на задните тркала се појави кон крајот на летото 1973 година со остро дизајнирано тело и нова предна оска со двојна коска. Карактеристичните карактеристики на дизајнот вклучуваат рамна решетка на ладилникот и хауба со браздата на брендот.
„Kadett не само што вози исклучително добро, туку е и цврсто изграден и завршен. Потребно е малку одржување, лесно се поправа и е економичен за работа“, напишаа тестерите за автомобили во списанието Auto motor und sport. Клиентите имаа широк избор и можеа да ја најдат вистинската верзија на Kadett за сечиј вкус. Третата генерација на овој модел првично беше достапна како седан со 2 или 4 врати во стандардни и луксузни верзии, како караван со 3 или 5 врати и како купе. Ќе следат уште многу верзии бидејќи Kadett C е дизајниран како глобален модел. Не само што беше произведен во Германија, туку исто така беше изграден како Опел Шевет во ОК. Покрај тоа, се произведуваше во Азија, Австралија и Северна и Јужна Америка, со малку изменета каросерија и технологија прилагодена на локалните услови.
Во Германија, погонот првично го обезбедуваа ефикасните 1,2-литарски мотори со 38 kW/52 HP и 44 kW/60 HP. На почетокот на 1975 година беше претставена економична бензинска единица од 1,0 литри со моќност од 30 kW/40 КС. Со спортскиот модел GT/E со 77 kW/105 КС претставен на Саемот за автомобили во Франкфурт во 1975 година, Opel ја продолжи традицијата на моделот Rallye Kadett.
Кога генерацијата C започна да се произведува во 1973 година, тој исто така беше првиот Kadett кој има трикратни безбедносни појаси на предните седишта, прикачени на столбот Б на врвот и на дното и на затегнувачот на ремените.
Тоа беше безбедносна карактеристика која спасува животи која, благодарение на едноставното ракување со една рака, го зголеми прифаќањето на безбедносните појаси кај многумина на кои не им се допаѓаат.
Сите копчиња и прекинувачи беа лесно достапни, дури и со врзан појас, а инструментите беа лесни за читање, што во тоа време не беше дадено. mНајголемата техничка иновација на Kadetta C беше предната суспензија со двојни жици и спирални пружини. Стабилизаторот беше стандарден за сите верзии. Растојанието помеѓу предните тркала беше 20 mm поголемо од неговиот претходник за дополнително да се подобри управувањето. mДополнително развиената задна оска е совршено порамнета, што придонесува за неутрално управување и високо ниво на активна безбедност. Карактеристиките како што се предните и задните зони за стуткање и патничкиот простор „безбедносна ќелија“ го намалија ризикот од повреда во случај на судар.
Затоа, не беше изненадувачки што Kadett C се користеше како основа за безбедносното тестирање на возилото OSV 40 од 1974 година. Стабилните надолжни и попречни греди, како и засилените врати и прагови, ги штитеа патниците во случај на судар или превртување. Возилото е дизајнирано да издржи директен судир со цврста бариера со 65 km/h, што е еквивалентно на удар со 40 mph – оттука и бројот 40 во името. Со овој прототип сличен на сериските модели, Opel покажа дека оптималната пасивна безбедност може да се постигне не само кај големите и тешки возила, туку и кај компактните, полесни автомобили.
Возилото OSV 40 тежело само 960 килограми. Искуството стекнато во текот на работата на развојот и тестирањето на возилото OSV 40 беше применето на различни последователни сериски модели. mnКога Kadett GT/E ја прослави својата премиера на салонот во Франкфурт во 1975 година, Opel докажа дека третата генерација на Kadett не само што е безбедна, туку и спортска. Неговиот 1,9-литарски мотор со Bosch L-Jetronic вбризгување гориво произведе 77 kW/105 КС. Со приближна тежина од само 900 килограми, можеше да достигне максимална брзина од 184 km/h. Мислењата за неговиот дизајн беа поделени, а тоа особено ги воодушеви љубителите на моторните трки: над линијата на појасот, GT/E беше обоен во светло жолта боја, а под него беше обоен во црно.
GT/E не беше само сонуван од младите; од 1976 година зад неговиот волан се познати искусни возачи на Opel, кои наскоро ќе ја напишат историјата на автомобилските трки. mВалтер Рерл и Рауно Алтонен постигнаа успех со моделот GT/E од 165 kW/225 КС на релито во Монте Карло и Португалија. Покрај тоа, Рерл и Јохен Бергер го освоија фантастичното четврто место на трката во Монте Карло, а Opel го зазеде второто место во генералниот пласман на брендовите. Во 1976 година, Opel го понуди Kadett за поинакво уживање во возењето. Во верзијата Kadett Aero, возачот и патниците можеа да дозволат ветерот да им ја разнесе косата и да „крстарат“ по патиштата.
Kadett Aero, произведен од Baur, производител на кочии од Штутгарт, беше кабриолет со заштитен лак, каросерија Targa и преклопен заден прозорец. nmТака, Aero комбинираше неколку автомобили во еден: кабриолет, автомобил за одмор и семејно возило, како и разноврсно возило за градски и приградски сообраќај.
Денес се смета за легендарна класика која привлекува внимание на бројни собири на олдтајмери.
Автомобили
Како да го продолжите животниот век на вашиот акумулатор?
Често се слушаат тврдења дека акумулаторите траат колку што е гаранцијата плус неколку месеци.
Сепак, факт е дека многу акумулатори траат уште неколку години по истекот на гаранцијата, која обично трае 36-40 месеци.
Во продолжение, ќе споделиме совети за продолжување на животниот век на вашиот акумулатор, без разлика дали станува збор за нов или веќе користен.
Поголем акумулатор – повеќе штета отколку корист
Не купувајте акумулатор со значително поголем капацитет од оној што го препорачува производителот на автомобилот. Тоа само го скратува неговиот животен век.
Ако ставите акумулатор со преголем капацитет (изразен во Ah), системот за полнење можеби нема да може доволно да го наполни, бидејќи не е дизајниран за таква големина.
Идеално, акумулаторот треба да се полни до 100%. Ако не е доволно наполнет, може да се спушти до 60%-65% од капацитетот, што предизвикува хемиски промени кои трајно го оштетуваат.
Совет: Купувајте само акумулатори што ги препорачува производителот на вашето возило.
Не заборавајте да обрнете внимание и на струјата за ладен старт, изразена во ампери (A). Поголема струја за ладен старт е пожелна, но не треба да се претерува.
Навремено проверувајте го акумулаторот
Можете да го проверите акумулаторот во специјализирани сервиси, без разлика дали гаранцијата сè уште важи или не. Овие сервиси располагаат со уреди за тестирање што можат да предупредат на потенцијални проблеми.
Доколку сакате, можете сами да измерите напон со униметар, но имајте предвид дека напонот сам по себе не е секогаш доволен показател за состојбата.
Чести причини за краток век на акумулаторот
- Проблеми со полнењето: На пример, неисправен алтернатор.
- Паразитски струи: Уреди што трошат струја додека автомобилот е исклучен.
- Ретки или кратки возења: Особено во зима, кога акумулаторот тешко се полни.
- Корозија на терминалите: Лошите контакти го зголемуваат отпорот и предизвикуваат проблеми.
Совети за правилно одржување
- Периодично полнење: Дури и кога акумулаторот изгледа во ред, препорачливо е да го надополнувате неколку пати годишно.
- Паметни полначи: Инвестирајте во квалитетен полнач, кој ќе го одржува акумулаторот оптимално наполнет.
Ако автомобилот не се вози долго време:
Извадете го минусниот терминал за да го забавите празнењето. Но, имајте предвид дека акумулаторот и понатаму ќе се празни со текот на времето.
Во зима:
Извадете го акумулаторот од автомобилот и чувајте го на умерено ладно место. Проверувајте го напонот на секои два месеца и дополнете го доколку е потребно.
Избегнувајте грешки што го оштетуваат акумулаторот:
- Не користете електрични уреди (радио, фарови) додека моторот е исклучен.
- Избегнувајте чести кратки патувања.
- Редовно проверувајте дали акумулаторот е добро прицврстен.
Што ако акумулаторот се испразни?
Наполнете го што е можно поскоро. Ако остане празен подолго време, ќе претрпи трајни оштетувања. Полна батерија издржува многу пониски температури, додека празна може да замрзне и да се оштети.
Важно: Никогаш не стартувајте автомобил со замрзнат акумулатор – прво одмрзнете го и наполнете го.
Со правилно одржување и внимание, животниот век на акумулаторот може значително да се продолжи, дури и над гаранцијата.
Извор: B92
Автомобили
Истражување: Возачите најзадоволни од овие автомобилски брендови
Автомобили
Во оваа земја е забрането да се управува автомобил во зимска јакна, причината е едноставна..
Шпанија е земја во која е нелегално да се вози автомобил облечен во јакна. Значи, ако возите со зимска јакна и капут, може да добиете казна и до 200 евра. Идејата зад ова правило е дека зимската јакна ве ограничува при возење, односно го ограничува вашето движење зад воланот. Во Шпанија истото важи и ако носите шал или ракавици.
За потсетување, тестовите на германскиот автомобилски клуб (ADAC) покажаа дека може да имате друг тип на проблем со зимската јакна. Имено, ќе го оневозможи правилното затегнување на ременот, може да се лизне преку желудникот и да ги повреди цревата, црниот дроб или слезината, пишува ХАК Ревија.
Поради полнењето на зимската јакна, има простор помеѓу ременот и телото, па ременот длабоко се сече во стомакот во моментот на несреќата. Ова може да предизвика сериозни повреди на меките ткива, како што се цревата, црниот дроб или слезината, па дури и да доведе до внатрешно крварење. Поради ова, стресот на внатрешните органи е многу поголем отколку ако појасот е поблиску до телото. Затоа се препорачува пред да влезете да ја соблечете јакната или барем да ја ставите преку појас.
Децата, исто така, треба да се врзат на овој начин или, уште подобро, без дебела јакна.
Извор: n1info.rs
-
Хороскоп24 часа
Хороскоп за четврток (21 ноември)
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (20 ноември)
-
Кичево6 часа
Во пресрет на новогодишните празници „Intellect Education“ од Кичево организира „Новогодишна магична работилница“ – каде со креативноста на вашите деца ќе создаваат производи
-
Временска прогноза1 ден
Нашиот регион пред циклон од врнежи од дожд и заладување
-
Култура16 часа
Денеска е Св.Архангел Михаил, на помош празникот на војводата на сите ангели!
-
Временска прогноза3 часа
Од утре нашиот регион ќе биде под дождлив бран уште од претпладне, додека истиот ќе се проширува и во вечерните часови – ова се најновите метео информации
-
Спорт2 часа
Грујоски главен во Струмица, Ставрев ќе суди во Скопје – ова се судиите кои ќе ја делат правдата во 15-то коло во првата македонска фудбалска лига в недела
-
Автомобили1 ден
Истражување: Возачите најзадоволни од овие автомобилски брендови