Следете не

Автомобили

Opel слави годишнина: 50 години Kadett C

Објавено пред

на

Идеален семеен автомобил, шармантен втор автомобил со практичен багажник или спортско купе – семејството Kadett C имаше многу лица од 1973 до 1979 година.

Серијата модели што беше популарна кај генерации клиенти пред Astra беше наречена Kadett. Еден познат Kadett штотуку го прослави својот 50-ти роденден: пред точно половина век, беше лансирана третата генерација на повоениот компактен бестселер на марката, Opel Kadett C – и тој беше поразновиден од речиси сите претходни модели. Идеален семеен автомобил, шармантен втор автомобил со практичен багажник или спортско купе – семејството Kadett C имаше многу лица од 1973 до 1979 година. Kadett C со погон на задните тркала се појави кон крајот на летото 1973 година со остро дизајнирано тело и нова предна оска со двојна коска. Карактеристичните карактеристики на дизајнот вклучуваат рамна решетка на ладилникот и хауба со браздата на брендот.

„Kadett не само што вози исклучително добро, туку е и цврсто изграден и завршен. Потребно е малку одржување, лесно се поправа и е економичен за работа“, напишаа тестерите за автомобили во списанието Auto motor und sport. Клиентите имаа широк избор и можеа да ја најдат вистинската верзија на Kadett за сечиј вкус. Третата генерација на овој модел првично беше достапна како седан со 2 или 4 врати во стандардни и луксузни верзии, како караван со 3 или 5 врати и како купе. Ќе следат уште многу верзии бидејќи Kadett C е дизајниран како глобален модел. Не само што беше произведен во Германија, туку исто така беше изграден како Опел Шевет во ОК. Покрај тоа, се произведуваше во Азија, Австралија и Северна и Јужна Америка, со малку изменета каросерија и технологија прилагодена на локалните услови.

Во Германија, погонот првично го обезбедуваа ефикасните 1,2-литарски мотори со 38 kW/52 HP и 44 kW/60 HP. На почетокот на 1975 година беше претставена економична бензинска единица од 1,0 литри со моќност од 30 kW/40 КС. Со спортскиот модел GT/E со 77 kW/105 КС претставен на Саемот за автомобили во Франкфурт во 1975 година, Opel ја продолжи традицијата на моделот Rallye Kadett.

Кога генерацијата C започна да се произведува во 1973 година, тој исто така беше првиот Kadett кој има трикратни безбедносни појаси на предните седишта, прикачени на столбот Б на врвот и на дното и на затегнувачот на ремените.

Тоа беше безбедносна карактеристика која спасува животи која, благодарение на едноставното ракување со една рака, го зголеми прифаќањето на безбедносните појаси кај многумина на кои не им се допаѓаат.

Сите копчиња и прекинувачи беа лесно достапни, дури и со врзан појас, а инструментите беа лесни за читање, што во тоа време не беше дадено. mНајголемата техничка иновација на Kadetta C беше предната суспензија со двојни жици и спирални пружини. Стабилизаторот беше стандарден за сите верзии. Растојанието помеѓу предните тркала беше 20 mm поголемо од неговиот претходник за дополнително да се подобри управувањето. mДополнително развиената задна оска е совршено порамнета, што придонесува за неутрално управување и високо ниво на активна безбедност. Карактеристиките како што се предните и задните зони за стуткање и патничкиот простор „безбедносна ќелија“ го намалија ризикот од повреда во случај на судар.

Затоа, не беше изненадувачки што Kadett C се користеше како основа за безбедносното тестирање на возилото OSV 40 од 1974 година. Стабилните надолжни и попречни греди, како и засилените врати и прагови, ги штитеа патниците во случај на судар или превртување. Возилото е дизајнирано да издржи директен судир со цврста бариера со 65 km/h, што е еквивалентно на удар со 40 mph – оттука и бројот 40 во името. Со овој прототип сличен на сериските модели, Opel покажа дека оптималната пасивна безбедност може да се постигне не само кај големите и тешки возила, туку и кај компактните, полесни автомобили.

Возилото OSV 40 тежело само 960 килограми. Искуството стекнато во текот на работата на развојот и тестирањето на возилото OSV 40 беше применето на различни последователни сериски модели. mnКога Kadett GT/E ја прослави својата премиера на салонот во Франкфурт во 1975 година, Opel докажа дека третата генерација на Kadett не само што е безбедна, туку и спортска. Неговиот 1,9-литарски мотор со Bosch L-Jetronic вбризгување гориво произведе 77 kW/105 КС. Со приближна тежина од само 900 килограми, можеше да достигне максимална брзина од 184 km/h. Мислењата за неговиот дизајн беа поделени, а тоа особено ги воодушеви љубителите на моторните трки: над линијата на појасот, GT/E беше обоен во светло жолта боја, а под него беше обоен во црно.

GT/E не беше само сонуван од младите; од 1976 година зад неговиот волан се познати искусни возачи на Opel, кои наскоро ќе ја напишат историјата на автомобилските трки. mВалтер Рерл и Рауно Алтонен постигнаа успех со моделот GT/E од 165 kW/225 КС на релито во Монте Карло и Португалија. Покрај тоа, Рерл и Јохен Бергер го освоија фантастичното четврто место на трката во Монте Карло, а Opel го зазеде второто место во генералниот пласман на брендовите. Во 1976 година, Opel го понуди Kadett за поинакво уживање во возењето. Во верзијата Kadett Aero, возачот и патниците можеа да дозволат ветерот да им ја разнесе косата и да „крстарат“ по патиштата.

Kadett Aero, произведен од Baur, производител на кочии од Штутгарт, беше кабриолет со заштитен лак, каросерија Targa и преклопен заден прозорец. nmТака, Aero комбинираше неколку автомобили во еден: кабриолет, автомобил за одмор и семејно возило, како и разноврсно возило за градски и приградски сообраќај.

Денес се смета за легендарна класика која привлекува внимание на бројни собири на олдтајмери.

Автомобили

Audi оживеа луд проект од 1930-тите. Возачот е во средината (ФОТО)

Објавено пред

на

Доколку се произведува во своето време, Auto Union Type 52 несомнено би бил најбрзиот автомобил на планетата.

Audi сега го оживеа и го донесе на фестивалот на брзина во Goodwood. Schnellsportwagen требаше да биде друмска верзија на тркачкиот автомобил Type 22 Grand Prix. Би го придвижувал V16 мотор со 200 КС, и проектирана максимална брзина од 200 km/h. За жал, во зората на Втората светска војна, проектот беше напуштен некаде во 1935 година и оставен во фиока, каде што остана до минатата година.

Audi најпрво ја ангажираше специјализираната компанија Crosthwaite & Gardner да ја изгради каросеријата, а потоа и сите механички компоненти, врз основа на достапните нацрти. Работата траела цела година, а автомобилот е речиси идентичен со оригиналот од пред 70 години.

Единствена забележлива разлика е централно поставениот V16 мотор со претходно полнење, кој наместо оригиналниот 4.4 сега има зафатнина од 6 литри. Моќта беше зголемена од 200 на дури 520 КС. Нема сомнеж, тип 52 е секако најспектакуларното Audi во последните неколку децении.

Можете дури и да седите во него како McLaren – простор за тројца среќници, а возачот е во средината. Во исто време, овој автомобил не е мал: има должина од 5390 mm, ширина само 1780 mm и висок 1660 mm. Вкупната маса на автомобилот е 1450 кг.

/index

Прочитај повеќе...

Автомобили

Претставен новиот „Model 3“ на Tesla: Има подолг опсег и погон на задните тркала

Објавено пред

на

Tesla ја претстави новата верзија на Model 3 со погон на задните тркала и подолг опсег. Засега таа верзија на автомобилот е достапна само во САД и Порторико. На пазарот има уште три верзии од претходно – со погон на задните тркала, со подолг опсег и погон на четири тркала, како и со погон на четири тркала и одлични перформанси.

Цената на новата верзија во Америка е 42.490 долари. Кога купуваат ново електрично возило, американските купувачи можат да заштедат дополнителни 7.500 долари годишни даночни кредити.

Моделот 3 се произведува во Кина, а кога веќе зборуваме, Ројтерс објави дека Тесла ги зголеми цените на моделот 3 за околу 1.500 евра откако ЕУ воведе тарифи за електричните возила произведени во оваа земја.

Извор: b92.net

Прочитај повеќе...

Автомобили

И автомобилите страдаат во екстремно жешко време, еве неколку потенцијални опасности што може топлината да ги предизвика

Објавено пред

на

Додека повеќето од нас се фокусираат на системите за ладење, малкумина размислуваат за потенцијалните опасности што топлината може да ги предизвика на автомобилот. Летните денови носат сонце и високи температури кои можат да претставуваат опасност за вашето возило.

Експертите предупредуваат дека екстремната топлина може да доведе до проблеми како што се:

Пневматици

Гумите под топлински притисок буквално можат да експлодираат при големи брзини, што доведува до опасни ситуации на патот. Високите температури може да предизвикаат оштетување на батеријата, односно акумулаторот на возилото, што може да доведе до несакани дефекти или дури и пожари.

Проблеми со сопирачките
Зголемувањето на температурата може да влијае на перформансите на системот за сопирање, намалувајќи ја ефикасноста на сопирањето и зголемувајќи го ризикот од судар.

Деловите на моторот може да бидат подложни на деформација или оштетување поради екстремни температури, што може да доведе до скапи поправки.

Ризик од пожар
Комбинацијата на висока температура и одредени хемикалии или материјали во возилото може да го зголеми ризикот од пожар, особено ако возилото е оставено на сонце без вентилација.

Извор: alo.rs

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Автомобили11 часа

Audi оживеа луд проект од 1930-тите. Возачот е во средината (ФОТО)

Доколку се произведува во своето време, Auto Union Type 52 несомнено би бил најбрзиот автомобил на планетата. Audi сега го...

Lifestyle11 часа

Што ако ве убоди медуза? Мора брзо да реагирате

Уживањето во сонцето и пливањето може да го расипе медуза. Ако се случи да изгорите од медуза, треба да ги...

Магазин11 часа

OpenAI подготвува уште понапреден AI: Еве што може да направи

Тајниот проект го носи кодното име „Strawberry“. Новиот извештај на Ројтерс тврди дека OpenAI развива технологија која ќе донесе напредни...

Lifestyle11 часа

Ова ќе му се случи на вашето тело ако јадете многу праски

oВо екот на тропските денови, луѓето често се дехидрираат, а совршено овошје за тоа е праската. Храната богата со витамин...

Магазин11 часа

Instagram нема да се фокусира на долги содржини

Instagram планира да се држи до кратки видео содржини. Шефот на Instagram најави дека платформата нема да се фокусира на...

Магазин11 часа

Новите Pixel телефони чинат исто колку и iPhone

Google ќе го одржи својот настан на 13 август, каде што се очекува да ја претстави серијата на паметни телефони...

Магазин11 часа

Snapchat ги подобрува безбедносните функции

Snapchat повторно ги зајакнува своите безбедносни функции за да им отежне на странците да контактираат со тинејџерите на апликацијата. Компанијата...

Магазин11 часа

Samsung е првиот технолошки гигант кој лансираше паметен прстен

Дали паметниот прстен ќе цвета со Samsung? Samsung се надева дека ќе ги привлече љубителите на фитнесот и технологијата за...

Магазин11 часа

Не правете го ова додека го полните телефонот

Иако полнењето на паметен телефон е дел од секојдневната рутина за огромното мнозинство луѓе, многумина сè уште прават грешки кои...

Македонија13 часа

ЦУК со информација за пожарите на отворено

Во последното деноноќие и имаше 26 пожари на отворено, а од нив активни утрово се 9 врз коишто утрово се...

НАЈЧИТАНИ