Следете не

Автомобили

Opel слави годишнина: 50 години Kadett C

Објавено пред

на

Идеален семеен автомобил, шармантен втор автомобил со практичен багажник или спортско купе – семејството Kadett C имаше многу лица од 1973 до 1979 година.

Серијата модели што беше популарна кај генерации клиенти пред Astra беше наречена Kadett. Еден познат Kadett штотуку го прослави својот 50-ти роденден: пред точно половина век, беше лансирана третата генерација на повоениот компактен бестселер на марката, Opel Kadett C – и тој беше поразновиден од речиси сите претходни модели. Идеален семеен автомобил, шармантен втор автомобил со практичен багажник или спортско купе – семејството Kadett C имаше многу лица од 1973 до 1979 година. Kadett C со погон на задните тркала се појави кон крајот на летото 1973 година со остро дизајнирано тело и нова предна оска со двојна коска. Карактеристичните карактеристики на дизајнот вклучуваат рамна решетка на ладилникот и хауба со браздата на брендот.

„Kadett не само што вози исклучително добро, туку е и цврсто изграден и завршен. Потребно е малку одржување, лесно се поправа и е економичен за работа“, напишаа тестерите за автомобили во списанието Auto motor und sport. Клиентите имаа широк избор и можеа да ја најдат вистинската верзија на Kadett за сечиј вкус. Третата генерација на овој модел првично беше достапна како седан со 2 или 4 врати во стандардни и луксузни верзии, како караван со 3 или 5 врати и како купе. Ќе следат уште многу верзии бидејќи Kadett C е дизајниран како глобален модел. Не само што беше произведен во Германија, туку исто така беше изграден како Опел Шевет во ОК. Покрај тоа, се произведуваше во Азија, Австралија и Северна и Јужна Америка, со малку изменета каросерија и технологија прилагодена на локалните услови.

Во Германија, погонот првично го обезбедуваа ефикасните 1,2-литарски мотори со 38 kW/52 HP и 44 kW/60 HP. На почетокот на 1975 година беше претставена економична бензинска единица од 1,0 литри со моќност од 30 kW/40 КС. Со спортскиот модел GT/E со 77 kW/105 КС претставен на Саемот за автомобили во Франкфурт во 1975 година, Opel ја продолжи традицијата на моделот Rallye Kadett.

Кога генерацијата C започна да се произведува во 1973 година, тој исто така беше првиот Kadett кој има трикратни безбедносни појаси на предните седишта, прикачени на столбот Б на врвот и на дното и на затегнувачот на ремените.

Тоа беше безбедносна карактеристика која спасува животи која, благодарение на едноставното ракување со една рака, го зголеми прифаќањето на безбедносните појаси кај многумина на кои не им се допаѓаат.

Сите копчиња и прекинувачи беа лесно достапни, дури и со врзан појас, а инструментите беа лесни за читање, што во тоа време не беше дадено. mНајголемата техничка иновација на Kadetta C беше предната суспензија со двојни жици и спирални пружини. Стабилизаторот беше стандарден за сите верзии. Растојанието помеѓу предните тркала беше 20 mm поголемо од неговиот претходник за дополнително да се подобри управувањето. mДополнително развиената задна оска е совршено порамнета, што придонесува за неутрално управување и високо ниво на активна безбедност. Карактеристиките како што се предните и задните зони за стуткање и патничкиот простор „безбедносна ќелија“ го намалија ризикот од повреда во случај на судар.

Затоа, не беше изненадувачки што Kadett C се користеше како основа за безбедносното тестирање на возилото OSV 40 од 1974 година. Стабилните надолжни и попречни греди, како и засилените врати и прагови, ги штитеа патниците во случај на судар или превртување. Возилото е дизајнирано да издржи директен судир со цврста бариера со 65 km/h, што е еквивалентно на удар со 40 mph – оттука и бројот 40 во името. Со овој прототип сличен на сериските модели, Opel покажа дека оптималната пасивна безбедност може да се постигне не само кај големите и тешки возила, туку и кај компактните, полесни автомобили.

Возилото OSV 40 тежело само 960 килограми. Искуството стекнато во текот на работата на развојот и тестирањето на возилото OSV 40 беше применето на различни последователни сериски модели. mnКога Kadett GT/E ја прослави својата премиера на салонот во Франкфурт во 1975 година, Opel докажа дека третата генерација на Kadett не само што е безбедна, туку и спортска. Неговиот 1,9-литарски мотор со Bosch L-Jetronic вбризгување гориво произведе 77 kW/105 КС. Со приближна тежина од само 900 килограми, можеше да достигне максимална брзина од 184 km/h. Мислењата за неговиот дизајн беа поделени, а тоа особено ги воодушеви љубителите на моторните трки: над линијата на појасот, GT/E беше обоен во светло жолта боја, а под него беше обоен во црно.

GT/E не беше само сонуван од младите; од 1976 година зад неговиот волан се познати искусни возачи на Opel, кои наскоро ќе ја напишат историјата на автомобилските трки. mВалтер Рерл и Рауно Алтонен постигнаа успех со моделот GT/E од 165 kW/225 КС на релито во Монте Карло и Португалија. Покрај тоа, Рерл и Јохен Бергер го освоија фантастичното четврто место на трката во Монте Карло, а Opel го зазеде второто место во генералниот пласман на брендовите. Во 1976 година, Opel го понуди Kadett за поинакво уживање во возењето. Во верзијата Kadett Aero, возачот и патниците можеа да дозволат ветерот да им ја разнесе косата и да „крстарат“ по патиштата.

Kadett Aero, произведен од Baur, производител на кочии од Штутгарт, беше кабриолет со заштитен лак, каросерија Targa и преклопен заден прозорец. nmТака, Aero комбинираше неколку автомобили во еден: кабриолет, автомобил за одмор и семејно возило, како и разноврсно возило за градски и приградски сообраќај.

Денес се смета за легендарна класика која привлекува внимание на бројни собири на олдтајмери.

Автомобили

(ВИДЕО+ФОТО) Кичевчанецот Бојоски уште еднаш докажа дека е професионалец зад воланот и маестрално извози на авто-слаломот во Прилеп

Објавено пред

на

Пред неполни два часа заврши овогодинешниот авто-слалом во Прилеп во организација на „Федерација на историски возила“„Олд тајмер клуб, Автомото – Класика“ и „Општина Прилеп“ но со меморијален карактер поради трагично починатото младо момче Стефан Столески.

И оваа година натпреварите се одржаа во три категории, додека нашиот кичевчанец Кристијан Бојоски се натпреваруваше во класа 3 заедно со уште 11 учесници, рекорден број во таа категорија. Бојоски заврши на четвртата позиција со извозено време 1:40 и покрај стартните проблеми со возилото тимот на „Adler“ успеа во најкус можен рок тоа да го санира и се стартуваше.

Кристијан Бојоски – професионален возач: „Најмалце е битно кое место ќе го освоиш, секој натпревар на време е посебно доживување, најбитно е дружењето, имавме мали проблеми со менувачот, на самиот старт но потоа и во самиот слалом имав исто така проблем но, што е тоа е, се враќаме со 4-то место и без награда. Верувам дека ќе се поправиме следен пат, за мене сте вие мојата победа и поддршка, моето семејство, спонзорите „Аuto Star, Adler, Биодент и останатите“ како и вашиот медиум како генерален покровител. Вoeдно сакам да им честитам на сите учесници и професионалци што дадоа свој придонес, како и на организаторите кои ја негуваат традицијата долги години“ – за Порта.мк истакна шампионот.

Мал дел од атмосферата преку видео и неколку фотографии од нашиот тим, уживајте!

Видео:

 

Фотографии:

Прочитај повеќе...

Автомобили

Ferrari го претстави „супер автомобилот од соништата“ (ВИДЕО)

Објавено пред

на

Ferrari претстави нов суперавтомобил, кој беше наречен „суперавтомобил од соништата“.

Речиси на секои 10 години Ferrari претставува супер модел кој заминува во историјата .  Тоа се случи со GTO, F40, F50, а ќе се случи и со штотуку претставеното Ferrari F80, кое е и официјалното име на „супер автомобилот од соништата“.

Маранело предвиде вкупно 799 примероци кои веќе се продадени по цена од три милиони и 600.000 евра.

Новото Ferrari е направено за две лица, иако внатрешноста наликува на автомобил за едно лице.

Прочитај повеќе...

Автомобили

Колку ќе се зголеми цената на кинескиот електричен автомобил додека да стигне во Европа?

Објавено пред

на

Кинески Leapmotor и Stellantis (сопственик на 21 отсто од Leapmotor) соработуваат во Кина, а неодамна и во Европа. Stellantis дури и го склопува микроавтомобилот со електричен погон TO3 во Полска. Во Европа, Leapmotor ќе ги продава и C10 SUV со средна големина и новиот B10 SUV, кој беше претставен на саемот за автомобили во Париз.

Основачот на Leapmotor, Жу Џиангминг, вели дека B10 е првото електрично возило на марката дизајнирано експлицитно за светските пазари. Како што е случајот со кинеското возило, цената, моторизацијата и опремата се навистина уникатни, односно поволни. Б10 може да започне од 14.000 евра во Кина, но од Европа цената драстично ќе се зголеми. Засега нема информации за цената, но можеме да бидеме сигурни дека ќе биде драстично зголемена. Сакате пример?

Сите пишуваа дека електричниот C10 (опсег 420 според WLTP) чини само 17.000 евра во Кина, но патната карта од најголемиот светски пазар до Европа е исклучително скапа. Како наведеното возило да спие и јаде во прва класа на луксузен брод за крстарење. Имено, во Европа цената на почетниот C10 се искачува на 36.400 евра. Тоа сепак поволно се споредува со европските електрични возила, но исто така зборува за кинеските маржи и предноста што ја имаат во однос на европските производители на електрични автомобили.

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Кичево9 часа

Во ЈЗУ Општа Болница Кичево недостигал ехо апарат, случајот бил пријавен во МВР

На 21.10.2024 во 11.45 часот во ОВР Кичево е пријавено дека во Општа болница во Кичево, недостига ехо апарат, кој...

Lifestyle10 часа

Зошто некои кучиња се плашат од мачки?

Иако често мислиме дека кучето, со оглед на неговата големина и енергија, треба да биде „газда“ при средба со мачка,...

Lifestyle10 часа

Кој е нормалниот крвен притисок според возраста?

Читањата на крвниот притисок можат да покажат колку добро работи вашето срце и се важен дел од целокупното здравје. Крвниот...

Магазин11 часа

Изненадување на Xiaomi – започнува со производство на сопствен 3 nm процесор

Xiaomi постигнува историски успех во развојот на сопствен 3nm чип, потенцијално отворајќи ја вратата за новите технологии во кинеската полупроводничка...

Магазин11 часа

Apple го објавува iOS 18.1 следната недела: Еве што ќе има ново

Apple следната недела ќе ја објави надградбата за iOS 18.1, која носи Apple Intelligence и други нови функции. Ажурирањето на...

Хороскоп23 часа

Хороскоп за вторник (22 октомври)

ОВЕН Денес ќе бидете стимулирани на различни начини. Ќе бидете фасцинирани од се што блеска, па внимавајте да не ги...

Временска прогноза24 часа

Според „Европскиот“ и „Глобалниот“ метео модел најверојатно зимата доаѓа во почетокот на месец ноември, ова се информациите

Според прогностичките материјали од двата најажурни модели, и тоа Европскиот (ECMWF) и Глобалниот (GFS) се согласуваат околу раното доаѓање на...

Македонија1 ден

Од ноќеска пониска цена на горивата во Македонија

Малопродажните цени на бензините ЕУРОСУПЕР БС-95 и ЕУРОСУПЕР БС-98 се намалуваат за 1,00 ден/лит, во однос на малопродажните цени утврдени...

Lifestyle1 ден

Додадете две состојки во зелениот чај и направете моќен напиток: Го зајакнува имунитетот, ги топи килограмите

Зелениот чај е познат по своето антиинфламаторно дејство, а додавањето на зачини го подобрува неговото антиоксидативно дејство. Куркуминот од куркумата...

Магазин1 ден

Apple може конечно да го реши овој проблем

Најновите информации сугерираат дека Apple може да го реши проблемот со зумирањето со моделите на iPhone 17 Pro. Неодамнешното тестирање...

НАЈЧИТАНИ