Технологија
Оперативниот систем Windows од руски адреси добивал сајбер напади врз Windows

Безбедносните истражувачи од ESET открија пропусти што ги користи руската хакерска група RomCom за нивните цели. Руската група за сајбер криминал RomCom искористи две пропусти „нулта ден“ во неодамнешните напади насочени кон корисниците на прелистувачите Firefox и Tor, како и компјутерите со Windows низ Европа и Северна Америка.
RomCom е добро позната хакерска група која се занимава со сајбер криминал, а исто така ги извршува своите напади за руската влада.
Според анализата на ESET, RomCom користел лажна веб-локација за да ја пренасочи целта на серверот што го хостира експлоатот, што потоа го олеснило распоредувањето и извршувањето на задна врата на RomCom што може да овозможи дополнителен компромис на уредите на жртвите.
Жртвите на RomCom du прво мораа да посетат злонамерна локација контролирана од оваа хакерска група за да ја активираат експлоатацијата со нула клик. По ова, задна врата на RomCom ќе биде инсталирана на компјутерот на жртвата, овозможувајќи поширок пристап до ресурсите на компјутерот на жртвата.
– „Комбинацијата од две пропусти во нула-ден му овозможи на RomCom експлоатација што не бара интеракција со корисниците. Ова ниво на софистицираност ја покажува волјата и средствата на злонамерните актери да добијат или да развијат тајни способности“, истакнаа од ESET.
Развојот доаѓа откако присутните на минатогодишниот самит на НАТО беа мета на RomCom во напади кои вклучуваа искористување на пропустите на Windows и Microsoft Office, пренесува b92.net
Магазин
Промената што ја чекавме со години пристигна на Spotify

По повеќе од седум години најави и одложувања, Spotify конечно воведува lossless квалитет на звук – функција што корисниците одамна ја посакуваа.
Бесплатна надградба за Premium корисниците
Новата опција ќе биде достапна за сите Spotify Premium корисници во 50 земји, и тоа без дополнителни трошоци. Во следните два месеци, милиони љубители на музика ќе можат да уживаат во новото искуство на слушање.
Корисниците ќе добијат известување во апликацијата кога функцијата ќе стане активна. Потоа, преку поставките за квалитет на звук, ќе можат да ја вклучат опцијата.
Кога е активирана, на лентата за репродукција ќе се појави посебен индикатор, а Spotify lossless ќе функционира преку компатибилни уреди како Sony, Bose, Samsung и Sennheiser. Поддршка за Sonos и Amazon се очекува веќе следниот месец, пренесува The Verge.
Ограничувања и споредба со конкуренцијата
Иако ова е голем чекор напред, постои едно ограничување: Spotify lossless оди до 24-битен / 44,1 kHz FLAC формат. Од друга страна, конкуренцијата – Apple Music, Tidal и Qobuz – нуди повисок квалитет.
Сепак, за просечниот слушател разликата е речиси незабележлива. Ова остава простор Spotify во иднина да лансира и понапредна, „deluxe“ верзија за вистинските аудиофили.
Каде стои YouTube Music?
Интересно е што со овој потег, YouTube Music останува единствената голема музичка платформа без lossless поддршка – и засега нема индикации дека тоа наскоро ќе се промени.
Извор: Blic
Магазин
Uber воведува превоз со хеликоптер и хидроплан од 2026 година

Uber објави дека од следната година ќе започне да нуди превоз со хеликоптери и хидроплани, достапни директно преку апликацијата. Новата услуга се лансира во партнерство со Joby Aviation, само еден месец откако компанијата ја купи услугата за воздушно такси Blade за 125 милиони долари.
Резервации преку апликација
Корисниците ќе можат да резервираат летови со хеликоптери и хидроплани уште од следната година. Иако точниот месец не е прецизиран, услугата ќе биде достапна за сите преку апликацијата на Uber.
Blade веќе нуди превоз до клучни локации во Њујорк, како аеродромите Newark и JFK, како и Hamptons. Со новото партнерство, овие услуги ќе станат достапни и за Uber корисниците.
Joby – амбиции за воздушни таксиња
Joby Aviation ја купи Blade во август и планира да ја искористи нејзината инфраструктура за да развие сопствена услуга со футуристички авиони eVTOL (електрично вертикално полетување и слетување). Тие ќе можат да превезуваат четири патници и пилот со брзина до 320 км/ч.
Компанијата планира глобална експанзија – во Њујорк, Лос Анџелес, Дубаи, Обединетото Кралство и Јапонија.
Инвеститори и поддршка
Uber е еден од главните инвеститори во Joby, вложувајќи 75 милиони долари во 2020 година, а претходно и дополнителни 50 милиони. Други клучни поддржувачи се Toyota, која досега инвестираше повеќе од 500 милиони долари.
Blade – не само превоз на патници
Иако Blade во 2024 година превезе над 50.000 патници во САД и јужна Европа (Ница, Монако, Кан), најголем дел од приходите (околу 60%) доаѓаат од медицинската услуга за транспорт на органи за трансплантација. Овој сегмент не е дел од договорот и продолжува да функционира како независна компанија под името Strata Critical Medical.
Извор: N1Info
Магазин
Facebook го оживува „poke“: старата функција со нов живот за младата публика

Facebook повторно ја враќа во фокус една од своите најстарите и најпрепознатливи функции – „poke“, виртуелното „боцкање“ што некогаш беше симбол на мрежата. По години на речиси целосно исчезнување, „poke“ се враќа во модернизирана форма, насочена кон помладите корисници.
Иако „poke“ никогаш не беше целосно укинат, интересот за него со текот на времето исчезна. Сега, со ново копче на профилите и посебна страница (facebook.com/pokes), функцијата повторно добива видливост. Корисниците можат да „боцкаат“ пријатели, да гледаат кој ги „турнал“ и да ја следат статистиката на меѓусебни интеракции.
Системот наликува на гејмифицирани елементи од апликации како Snapchat и TikTok, каде што бројките и континуитетот на интеракции стануваат мотивација за корисниците да останат активни.
Со секое ново „poke“, бројачот се зголемува, а Facebook воведе и икони за награда – како пламен или емотиконот „100“ – за да го одржи интересот. Ова е јасен обид на компанијата да ја зголеми интеракцијата и времето што младите го поминуваат на платформата.
Ова не е првпат Meta да се обиде да ја врати старата функција. Во март 2024 година, страницата за „poke“ беше направена полесна за пронаоѓање, што резултираше со зголемување на користењето за 13 пати.
Иако Facebook никогаш не објасни јасно што значи „poke“, токму оваа двосмисленост ја направи опцијата забавна и мистериозна. Некои ја користеа за флерт, други за да привлечат внимание, а дел едноставно за игра.
Истражувања покажаа дека Snapchat „streaks“ предизвикуваат голем ангажман, а Meta сега се обидува да применува сличен модел преку Facebook poke, иако останува да се види дали ќе достигне слична популарност.
И покрај огромните приходи, Facebook се соочува со предизвик – младите корисници ја користат платформата сè помалку. Компанијата проба различни иницијативи, од програмата “Facebook Campus” за студенти (укината во 2022) до редизајн насочен кон Gen Z. Сега „poke“ добива шанса да стане дел од таа стратегија, комбинирајќи носталгија и модерни трендови.
Со враќањето на Facebook poke, Meta сака да ја оживее едноставната, но заразна интеракција од раните денови на мрежата – и да го привлече вниманието на генерациите кои пораснаа со TikTok и Snapchat.
Извор: TechCrunch
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за петок (12 септември)
-
Кичево2 дена
Вечерва во НУЦК „Кочо Рацин“ прва изложба на кичевчанецот Зоран Здравески насловена како „Железна поезија“, вечер на креација, инспирација и разговори
-
Хороскоп12 часа
Хороскоп за сабота (13 септември)
-
Хроника2 дена
Трагедија во Кавадарци: Млад жител од Кина додека извршувал работни задачи во фабрика бил удрен од кран, починал на самото место
-
Lifestyle2 дена
Дали моето куче ме сака: Знаци што го докажуваат тоа
-
Спорт2 дена
(ВИДЕО) Кристијано Роналдо, капитенот на португалската репрезентација и фудбалер на „Ал Наср“ официјално најдобар на сите времиња!
-
Хроника1 ден
Комбе со работници паднало од експресниот пат Штип – Радовиш, неофицијално има жртви и повредени
-
Магазин2 дена
Uber воведува превоз со хеликоптер и хидроплан од 2026 година