Магазин
Oppo го претстави првиот телефон со две телефото камери со перископ
Oppo го претстави својот најнов предводник на телефонот – Find X7 Ultra и го краси напреден систем на камера.
OPPO Find X7 Ultra’s 📸 camera setup is crazy! All 4 are Sony 50MP sensors.
50MP LYT-900 Main
50MP LYT-600 UW
50MP IMX890 3X Telephoto
50MP IMX858 6x TelephotoNeed to try this out. #OPPOFindX7series #OPPOFindX7Ultra pic.twitter.com/6S58RIoQxv
— Ishan Agarwal (@ishanagarwal24) January 8, 2024
Oppo Find X7 Ultra е официјален и тој е првиот телефон во индустријата кој има две телефото камери со перископ и првиот што користи 1-инчен Sony LYT-900 сензор.
Моделот Find X7 Ultra е украсен со 6,82-инчен LTPO OLED дисплеј, со QHD+ резолуција, стапка на освежување од 120 Hz и осветленост до 4500 нити. Екранот поддржува ProXDR, односно Ultra HDR формат на слика.
Телефонот се напојува со најновиот чипсет Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3, заедно со до 16 GB LPDDR5X RAM и до 512 GB простор за складирање UFS 4.0.
Се разбира, камерите се главната атракција на Oppo Find X7 Ultra – и со добра причина. Oppo има имплементирано четири сензори од 50 MP, вклучително и втора генерација 1-инчен сензор Sony LYT-900, кој има отвор f/1.8 и поддржува оптичка стабилизација.
Уникатно решение е двојната перископска камера. Oppo ја задржа 65mm 3x перископската камера со Sony IMX890 сензор од моделот Find X6 Pro. Сензорот нуди светла решетка f/2.6, поддршка за OIS и минимален фокус од растојание од 25 см.
Камерата со ултра широк агол користи и сензор на Sony (LYT-600), а има и 6x телефото камера од 135 mm, со поддршка за OIS и фокусирање од 35 см.
Oppo Find X7 Ultra се напојува со батерија од 5000 mAh, со поддршка за жично полнење од 100 W и безжично полнење од 50 W.
Оперативниот систем е Android 14, со кориснички интерфејс ColorOS на компанијата.
Oppo Find X7 Ultra моментално е достапен само во Кина, со почетна цена од околу 840 долари за моделот 12/256 GB до околу 980 долари за опцијата 16/512 GB.
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп14 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Автомобили2 дена
Зошто не е добро да се мие автомобилот на ниски температури? Совети од Германскиот автомобилски клуб (ADAC)
-
Временска прогноза3 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Автомобили2 дена
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години
-
Lifestyle2 дена
Варениот џин – празничен пијалок што ги загрева душата и сетилата