Социјални мрежи
Основачот на „Telegram“ порача да се одбегнува популарниот „WhatsApp“, откри и зошто..
Основачот на Telegram, Павел Дуров, на својот канал Телеграм предупреди дека WhatsApp е алатка за надзор веќе 13 години и дека луѓето треба да ја избегнуваат оваа апликација. Дуров рече дека секоја година има проблем со WhatsApp што ги става на ризик податоците на неговите корисници.
– „Не ги терам луѓето да се префрлат на Telegram овде. Со 700 милиони активни корисници и 2 милиони дневни регистрации, на Telegram не му треба дополнителна промоција. Можете да користите која било апликација за пораки што ја сакате, но држете се настрана од WhatsApp што следи алатка за 13 години“, рече Дуров на својот канал.
Дуров рече дека хакерите би можеле да имаат целосен пристап до сè на телефоните на корисниците на WhatsApp поради безбедносен проблем што платформата го откри минатата недела. Сè што треба да направи хакерот за да добие пристап до сите податоци на телефонот е да испрати злонамерно видео или да започне видео повик.
Дуров рече дека ако некој мисли дека ажурирањето на WhatsApp на најновата верзија ќе ги направи нивните податоци безбедни, тоа всушност не е така. Тој додаде дека сличен проблем бил откриен во 2017 и 2018 година, потоа во 2019 година и повторно во 2020 година. Пред 2016 година WhatsApp воопшто немал шифрирање, потсети Дуров.
– „Секоја година дознаваме за проблем во WhatsApp што става на ризик сè на уредите на нивните корисници. Што значи дека речиси сигурно веќе постои нова безбедносна грешка. Таквите проблеми се едвај случајни – тие се поставени во позадина е откриена задна врата и мора да се отстрани, да се додаде уште една“, рече тој.
Основачот на Телеграм изјави дека не е важно дали некој е најбогатиот човек на планетата – ако има WhatsApp на телефонот, сите негови податоци на уредот ќе бидат достапни, како што откри мултимилијардерот Џеф Безос, сопственикот на Amazon. на потешкиот начин.
– „Затоа пред години го избришав WhatsApp од моите уреди. Ако го инсталирате, ја отворате вратата за да влезете во вашиот телефон“, рече Дуров.
Изјавата на Дуров доаѓа само една недела откако WhatsApp објави поправки за пропусти во апликацијата Android и iOS што би можело да им овозможи на хакерите да ја преземат контролата врз апликацијата и уредот.
Извор: b92.net
Социјални мрежи
Обновено: „Мета“ ја истакна детално причината за падот на нивниот систем, конечно се работи за инженерска грешка во системот
Фејсбук објави интегрален текст за случајот денес, кој моментално ви го пренесуваме во целост:
Денес Фејсбук беше во прекин или недостапен за многумина од вас околу 2,5 часа. Ова е најлошиот прекин што го имавме во повеќе од четири години и сакавме прво да се извиниме за тоа. Исто така, сакавме да обезбедиме многу повеќе технички детали за тоа што се случи и да споделиме една голема научена лекција.
Клучниот недостаток што предизвика овој прекин да биде толку тежок беше несреќното справување со состојба на грешка. Автоматизираниот систем за проверка на вредностите на конфигурацијата на крајот предизвика многу поголема штета отколку што поправи.
Целта на автоматизираниот систем е да провери дали има вредности за конфигурација кои се невалидни во кешот и да ги замени со ажурирани вредности од постојаната продавница. Ова работи добро за минлив проблем со кешот, но не работи кога постојаната продавница е неважечка.
Денес направивме промена на постојаната копија на конфигурациската вредност која се толкува како неважечка. Ова значеше дека секој клиент ја видел неважечката вредност и се обидел да ја поправи. Бидејќи поправката вклучува барање до кластер на бази на податоци, тој кластер брзо беше обземен од стотици илјади прашања во секунда.
Работите да бидат уште полоши, секој пат кога клиентот добивал грешка при обидот да побара една од базите на податоци, ја толкувал како неважечка вредност и го бришел соодветниот кеш клуч. Ова значеше дека дури и откако ќе се реши првичниот проблем, протокот на прашања продолжи. Сè додека базите на податоци не успеаја да опслужат некои од барањата, тие самите си предизвикуваа уште повеќе барања. Влеговме во циклус за повратни информации што не дозволуваше да се обноват базите на податоци.
Начинот на запирање на циклусот на повратни информации беше доста болен – моравме да го запреме целиот сообраќај кон овој кластер на бази на податоци, што значеше исклучување на страницата. Откако базите на податоци беа обновени и основната причина беше поправена, полека дозволивме повеќе луѓе да се вратат на страницата.
Ова ја врати страницата и работи денес, а засега го исклучивме системот што се обидува да ги поправи вредностите на конфигурацијата. Истражуваме нови дизајни за овој конфигурациски систем следејќи ги шемите на дизајн на другите системи на Facebook кои поелегантно се занимаваат со јамките за повратни информации и минливите скокови.
Повторно се извинуваме за прекинот на страницата и сакаме да знаете дека ги сфаќаме перформансите и доверливоста на Facebook многу сериозно.
Додека во моментов првиот човек за односи со јавноста Енди Стоун се извини преку својот Твитер профил:
Earlier today, a technical issue caused people to have difficulty accessing some of our services. We resolved the issue as quickly as possible for everyone who was impacted, and we apologize for any inconvenience. https://t.co/ybyyAZNAMn
— Andy Stone (@andymstone) March 5, 2024
Извор: Meta/Facebook
Социјални мрежи
Причина за падот на „Фејсбук и Инстаграм“
Фејсбук објави интегрален текст за случајот денес, кој моментално ви го пренесуваме во целост:
Денес Фејсбук беше во прекин или недостапен за многумина од вас околу 2,5 часа. Ова е најлошиот прекин што го имавме во повеќе од четири години и сакавме прво да се извиниме за тоа. Исто така, сакавме да обезбедиме многу повеќе технички детали за тоа што се случи и да споделиме една голема научена лекција.
Клучниот недостаток што предизвика овој прекин да биде толку тежок беше несреќното справување со состојба на грешка. Автоматизираниот систем за проверка на вредностите на конфигурацијата на крајот предизвика многу поголема штета отколку што поправи.
Целта на автоматизираниот систем е да провери дали има вредности за конфигурација кои се невалидни во кешот и да ги замени со ажурирани вредности од постојаната продавница. Ова работи добро за минлив проблем со кешот, но не работи кога постојаната продавница е неважечка.
Денес направивме промена на постојаната копија на конфигурациската вредност која се толкува како неважечка. Ова значеше дека секој клиент ја видел неважечката вредност и се обидел да ја поправи. Бидејќи поправката вклучува барање до кластер на бази на податоци, тој кластер брзо беше обземен од стотици илјади прашања во секунда.
Работите да бидат уште полоши, секој пат кога клиентот добивал грешка при обидот да побара една од базите на податоци, ја толкувал како неважечка вредност и го бришел соодветниот кеш клуч. Ова значеше дека дури и откако ќе се реши првичниот проблем, протокот на прашања продолжи. Сè додека базите на податоци не успеаја да опслужат некои од барањата, тие самите си предизвикуваа уште повеќе барања. Влеговме во циклус за повратни информации што не дозволуваше да се обноват базите на податоци.
Начинот на запирање на циклусот на повратни информации беше доста болен – моравме да го запреме целиот сообраќај кон овој кластер на бази на податоци, што значеше исклучување на страницата. Откако базите на податоци беа обновени и основната причина беше поправена, полека дозволивме повеќе луѓе да се вратат на страницата.
Ова ја врати страницата и работи денес, а засега го исклучивме системот што се обидува да ги поправи вредностите на конфигурацијата. Истражуваме нови дизајни за овој конфигурациски систем следејќи ги шемите на дизајн на другите системи на Facebook кои поелегантно се занимаваат со јамките за повратни информации и минливите скокови.
Повторно се извинуваме за прекинот на страницата и сакаме да знаете дека ги сфаќаме перформансите и доверливоста на Facebook многу сериозно.
Earlier today, a technical issue caused people to have difficulty accessing some of our services. We resolved the issue as quickly as possible for everyone who was impacted, and we apologize for any inconvenience. https://t.co/ybyyAZNAMn
— Andy Stone (@andymstone) March 5, 2024
Извор: Meta/Facebook
Социјални мрежи
Фејсбук и Месинџер се вратија во функција, додека на останатите алатки и Инстаграм уште се работи..
Фејсбук и Месинџер се вратија во функција, но не во целосна верзија како што може да се забележи во десктоп верзијата. Имено, Фејсбук неодамна ажурираше своја платформа за надлгледување онлајн и real-time статус на својата заедница.
Еве токму кои содржини се не-активни и кои треба да бидат фиксирани, погледнете ТУКА, како што може да се забележи исто така неможе да се означат профили во фејсбук статус и останати претходни функции кои беа на располагање за корисниците.
Во меѓувреме чекаме вести од официјалните лица да истакнат што токму се случи со најголемите социјални мрежи на сите времиња.
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (27 март)
-
Хороскоп17 часа
Хороскоп за четврток (28 март)
-
Култура2 дена
В сабота во Манастирот Св. Великомаченик Георгиј Победоносец во с. Рајчица ќе пристигне икона на Светиот Георгиј Победоносец, покана до сите верници да присуствуваат на духовното славје
-
Македонија1 ден
Викендов започнува летното сметање на време, ноќта во недела стрелките на часовникот ги поместуваме еден час по напред
-
Кичево1 ден
ССНМ во Кичево организира работен состанок со новинари од локални медиуми
-
Спорт1 ден
Нова победа на македонската репрезентација до 18 години на силниот меѓународен турнир „Анталија Куп 2024″
-
Lifestyle1 ден
Дали знаете што значи WC?
-
Кичево3 часа
МВР: Вкупно 15 кичевски возила-јавни превозници вчера биле пратени на вонреден технички преглед