Магазин
Овие апликации за Android кријат опасни тројанци
Милиони корисници веќе преземале игри и програми кои кријат опасни тројанци
Корисниците на Android обично се потпираат на безбедноста на Google Play Store кога станува збор за преземање апликации.
Сепак, страницата на dr.web предупредува дека неколку апликации кои веќе се преземени од милиони корисници од Play Store кријат опасни тројанци. Иако Google оттогаш ги отстрани овие штетни апликации, штетата веќе е направена на многу корисници.
Четири игри се особено проблематични: „Agent Shooter“, „Rainbow Stretch“, „Rubber Punch 3D“ и „Super Skibydi Killer“. Некои од овие наслови се преземени повеќе од 500.000 пати. Овие игри прикажуваат наметливи реклами и ги трошат ресурсите на телефонот преку тројанци што работат во позадина.
Во некои случаи, овие апликации дури одат дотаму што ја заменуваат нивната икона со целосно транспарентна икона или икона на прелистувачот Chrome. Овој потег ги спречува корисниците да пронаоѓаат и отстрануваат проблематични апликации.
Покрај овие игри, постои и апликација наречена „Android.Joker“ која ги претплати корисниците на различни услуги, генерирајќи неочекувани трошоци. Оваа апликација може да имитира многу други постоечки апликации, што го прави уште потешко да се открие.
Не се насочени само игрите; некои инвестициски апликации како „MoneyMentor“, „FinancialFusion“ и „Financial Vault“ исто така се означени како измами. Овие апликации ги насочуваат корисниците кон лажни инвестициски платформи, со цел да ги измамат корисниците.
Со оглед на овие информации, доколку сте преземале некоја од споменатите апликации, се препорачува веднаш да ги отстраните од вашиот уред.
Магазин
Threads тестира напредни функции за пребарување
Платформата Threads продолжува со воведување на подобрувања со цел да ги адресира долгогодишните поплаки на корисниците. Адам Мосери, шефот на Instagram, ги опиша новите функционалности како „одамна задоцнети“, посветувајќи посебно внимание на подобрувањата во пребарувањето и следењето на трендови.
Напредно пребарување
Threads моментално тестира нови функции за пребарување, вклучувајќи:
- Пребарување на објави по одредени временски интервали.
- Пребарување содржини од одредени профили.
Овие функции, слични на напредното пребарување на платформата X (поранешен Twitter), ќе им овозможат на корисниците поедноставен пристап до посакуваните објави. До сега, најпрактичниот начин за наоѓање на конкретна објава на Threads беше преку Google, што создаваше фрустрации.
ВИ резимеа на трендовите
Threads експериментира со автоматски резимеа на популарни теми со помош на вештачка интелигенција (ВИ). Оваа нова функција овозможува прикажување на проширена листа од 15 актуелни трендови, во споредба со сегашните пет.
Овој пристап е сличен на функцијата „Грок“ на платформата X, која користи ВИ за да ги сумира трендовите, иако точноста на „Грок“ често е под прашање. Meta веќе има искуство со користење вештачка интелигенција за варење на коментари и дискусии на Facebook, што може да значи дека слична технологија е применета во Threads.
Подобрувања во корисничкото искуство
Овие новини се дел од континуираните напори на Meta да го подобри Threads. Минатата недела платформата воведе:
- Прилагодени доводи: Корисниците сега имаат поголема контрола врз содржината што ја гледаат.
- Алгоритамски доводи: Подобрувања во препораките базирани на интереси.
Овие ажурирања доаѓаат во време на засилена конкуренција, особено од страна на децентрализираната платформа Bluesky, која бележи брз раст со повеќе од 20 милиони корисници.
Цел на промените
Со најновите функционалности, Threads настојува да ги задржи корисниците и да го подобри нивното искуство, во услови на се пожестока конкуренција во светот на социјалните мрежи.
Извор: Engadget
Магазин
Google и Meta во неволја: Европската унија започна истрага
Европската комисија започна истрага за рекламни кампањи кои го промовирале Instagram на тинејџери преку YouTube, заобиколувајќи ги правилата на Google за рекламирање наменети за малолетници.
Фокус на истрагата
Истрагата, со кодно име „Tangerine Owl“, се фокусира на тоа како вработени во Google наводно го советувале Meta како да ги заобиколат правилата за рекламирање на Google. Целта на истрагата е да се утврди дали оваа соработка довела до прекршување на регулативите на Европската унија.
Претставници на Европската комисија побараа обемна документација од Alphabet, матичната компанија на Google, вклучувајќи презентации, интерни комуникации и е-пошта поврзани со овие кампањи.
Целна група „непознати“
Кампањата била насочена кон група корисници категоризирани како „непознати“, која главно се состои од луѓе под 18 години.
Иако Google има забрана за персонализирање реклами за тинејџери, партнерството овозможило насочено рекламирање за оваа возрасна група.
Иницијативата започнала како пилот проект преку Spark Foundry, дел од француската компанија Publicis, во Канада. Подоцна била проширена во САД, со планови за глобално лансирање на други апликации на Meta, вклучувајќи Facebook. Но, по истрагата на Financial Times, проектот бил прекинат.
Реакции на Google
По откритијата на FT во август, Google презеде мерки:
- Забрани демографско таргетирање на „непозната“ група корисници.
- Започна интерни истраги за одговорностите во компанијата поврзани со рекламирањето.
- Организираше виртуелни состаноци за своите рекламни тимови за да ги ревидира политиките за рекламирање.
Растечки регулаторни проблеми за Google и Meta
- Meta (Facebook)
Meta се соочува со сериозни прашања за безбедноста на децата на своите платформи. Марк Цукерберг неодамна сведочеше пред Конгресот на САД и се извини за злоупотреби кои се случиле на платформите на компанијата. - Google (Alphabet)
Google е под притисок од неколку правни предизвици:
- Антимонополски случаи: Компанијата веќе изгуби две големи тужби поврзани со Google Play Store и системот за пребарување.
- Министерството за правда на САД: Се бара од компанијата да го продаде Chrome и да споделува повеќе податоци за корисниците за да се спречи монополска контрола.
- Дигитално рекламирање: Третата тужба е насочена кон системот за дигитално рекламирање на Google, кој контролира автоматизирани платформи за реклами. Се очекува судска одлука до крајот на 2024 година, која може значително да го промени дигиталното рекламирање.
Извор: B92
Магазин
iOS 18.2: Вештачката интелигенција го прави iPhone попаметен
Ажурирањето на iOS 18.2 носи напредни функции за вештачка интелигенција (AI), како Image Playground и Genmoji, додека интеграцијата на ChatGPT во Siri овозможува подобрена функционалност за одредени модели на iPhone.
Генеративни функции за вештачка интелигенција
- Image Playground
- Оваа нова алатка овозможува генерирање слики врз основа на текстуални описи.
- Корисниците можат да ги персонализираат своите слики со примена на различни стилови, жанрови или ефекти.
- Достапна е и опција за генерирање на слики од постоечки фотографии.
- Genmoji
- Генератор на емотикони напојуван со вештачка интелигенција.
- Овозможува креирање персонализирани емотикони или карикатури врз основа на фотографии.
- Создадените емотикони автоматски се зачувуваат во делот за налепници на iOS тастатурата за лесен пристап.
Подобрени алатки за пишување
- Новата функција „Опишете ја вашата промена“ им овозможува на корисниците фино да го прилагодат стилот и тонот на текстот.
- Алатката Image Wand за iPad доби подобрувања и сега е интегрирана во апликацијата Notes, што ја прави идеална за креативни проекти.
Интеграција на ChatGPT во Siri
- Siri сега поддржува напредни функции преку интеграција на ChatGPT:
- Извршување сложени команди.
- Анализа на слики и документи без потреба од посебна апликација.
- Writing Tools користи ChatGPT за задачи како генерирање текст и слики.
- Не е потребна најавување на OpenAI сметка за користење на овие услуги.
Ексклузивност за новите модели
- Овие функции се достапни на моделите:
- iPhone 15 Pro (Max)
- iPhone 16
- iPhone 16 Pro
Дополнително, iPhone 16 воведува функција „Визуелна интелигенција“, која овозможува:
- Компресија, транскрипција, зачувување и превод на текст директно преку визирот на камерата.
- Корисниците можат да насочат камера кон печатен или дигитален текст за автоматско извршување на овие задачи.
Заклучок
Со iOS 18.2, Apple уште еднаш го унапредува корисничкото искуство преку иновации во вештачката интелигенција, овозможувајќи нови можности за креативност и продуктивност.
Извор: Benchmark
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (11 декември)
-
Хороскоп17 часа
Хороскоп за четврток (12 декември)
-
Кичево2 дена
Ивана од Кичево и оваа година изработи новогодишни честитки за да помогне на лица и здруженија каде е најпотребно
-
Македонија2 дена
МВР денес спроведе акција со обвинители на ГОКК во Битола, Неготино, Кичево, Велес и Скопје
-
Магазин1 ден
Телефонот ненадејно се исклучува на студ: Совети за заштита на батеријата во зима
-
Магазин20 часа
Експертите објаснуваат дека Биткоинот соборува рекорди поради фактори кои не се поврзани со Трамп
-
Спорт20 часа
Две македонски судијки добија ФИФА знак, додека македонската „А“ футсал репрезентација ќе одигра два натпревари против Холандија и Андора
-
Магазин3 часа
Не секој iPhone е ист: Како да дознаете од каде доаѓа вашиот уред