Магазин
Овој некогаш многу баран производ на Sony се продава помалку од кога било
Пред неколку години, PlayStation 5 беше толку баран што беше речиси невозможно да се најде во продавниците. Сега ситуацијата е значително поинаква, а Sony во својот најнов извештај за заработка, објавен на 14 февруари, откри дека имал проблеми со продажбата на PS 5 во претходниот квартал, кој ги вклучува празниците и сезоната на подароци. Sony продаде само 8,2 милиони PS 5 единици во својот фискален трет квартал, пренесува TheStreet.
Тој, исто така, истакна во извештајот дека верува оти гејмерската конзола влезе во „втората половина“ од својот циклус и дека ќе има „постепен пад на продажбата на единици од следната фискална година наваму“. Како резултат на тоа, компанијата очекува продажбата на единици за конзолата оваа фискална година да биде околу 21 милион единици, што е помалку од претходните 25 милиони единици што претходно ги проценуваше.
Sony очекуваше подобри резултати
Поради падот на продажбата, Sony не планира да објави никакви големи франшизи за видео игри во текот на следната фискална година, како God of War Ragnarok и Marvel’s Spider-Man.
Извештајот за слабата продажба доаѓа откако извршниот директор на Sony, Ерик Лемпел, во интервју минатиот октомври откри дека компанијата очекува историска продажба на конзоли за време на празничната сезона, откако целосно го наполни PS 5.
„Ова е прв пат да бидеме целосно порибени и воодушевени сме поради тоа“, рече тој. „Нашата перспектива за PlayStation 5 е навистина силна. Очекуваме една од најсилните сезони во нашата историја во однос на продажбата на конзоли.
Но, навестувањето за намалување на побарувачката за PS 5 беше веќе видливо во април минатата година. Скалперите кои претходно купуваа ретки производи во големи количини имаа проблеми со продажбата на PS 5 поради малата побарувачка. Ова тогаш се сметаше за последица на постепеното зголемување на понудата на гејмерската конзола, која не беше достапна веќе две години.
PS5 не е единствената конзола погодена од овој проблем. Nintendo Switch исто така забележа пад од 7,8% на годишно ниво. Продажбата на софтверот за Switch исто така опадна, за 4,7% во споредба со претходната година. Од друга страна, Мајкрософт бележи успех со содржината и услугите на Xbox, при што приходите се зголемија за 61% во текот на последниот квартал од минатата година.
/Index
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп15 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Временска прогноза3 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Автомобили2 дена
Зошто не е добро да се мие автомобилот на ниски температури? Совети од Германскиот автомобилски клуб (ADAC)
-
Автомобили2 дена
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години
-
Lifestyle2 дена
Варениот џин – празничен пијалок што ги загрева душата и сетилата