Магазин
Падот на Threads продолжува, користењето на апликацијата само во САД се намали за 85 проценти
Само во САД, употребата на новата апликација во сопственост на Meta е намалена за неверојатни 85 проценти, а новата Threads се намали за 79 проценти на глобално ниво.
Новата социјална мрежа во сопственост на Meta, чија цел е да ја преземе публиката од Twitter, поточно апликацијата X, се чини дека ги губи битките во таа битка. Имено, по неодамнешната статистика за пад на половина од дневните активни корисници, забележан е нов пад на Threads – користењето на апликацијата падна за 79 отсто во светот, односно во САД за дури 85 отсто за само еден месец, открива Similarweb.
Новите статистички податоци покажуваат дека првичната популарност од 100 милиони пријавувања за новата социјална мрежа во првите неколку дена очигледно беше краткотраена, со оглед на тоа што изгледа дека траеше само тие денови.
Фирмата за анализа на веб сообраќајот Similarweb ја следи употребата на новата апликација од нејзиното лансирање и има најдетални податоци за уредите со Android. Од 7 јули до 7 август, апликацијата Threads Android падна од 49,3 милиони дневни активни корисници на 10,3 милиони.
Падот на Threads се мери во милиони

Similarweb
Падот ја следи и нејзината матична земја, САД, каде оваа апликација беше многу популарна по објавувањето, но за еден месец во истиот период изгуби нешто повеќе од еден милион и 700 илјади корисници. Со други зборови, од 2,3 милиони дневни активни корисници на седми јули, на седми август, околу 576 илјади од нив останале во оваа земја.
Сепак, падот не се одразува само на бројот на дневни активни корисници, туку и на времето поминато на оваа мрежа. Просечното време поминато на оваа апликација започна од околу 14 минути ширум светот, додека во САД беше значително повисоко со 21 минута дневно на почетокот на јули. Сепак, до 7-ми август тоа време беше намалено на само три минути дневно.

Similarweb
Тоа се споредува со апликацијата, некогаш позната како Twitter, а сега X, која Threads сака да ја замени, што всушност е прилично лоша, имајќи предвид дека оваа мрежа е практично константна. Има повеќе од 100 милиони дневни активни корисници само на уредите со Android, кои исто така поминуваат околу 25 минути дневно на неа.
Иако статистиката изгледа лоша, тоа не мора да значи дека тие нужно ќе го означат конечниот неуспех на оваа мрежа, но дефинитивно покажува дека „успехот преку ноќ“ бил премногу добар за да биде вистинит. Нејзиниот сопственик Марк Цукерберг веќе некое време најавува нови функции кои треба да пристигнат на него, со цел очигледно да се обиде да ја врати интеракцијата на корисниците кои се чини дека побегнале од апликацијата.
Магазин
Понекогаш е наједноставното најдобро: Печени компири со ореви и кромид
Овој рустикален рецепт комбинира три совршени текстури: крцкава печена кора, нежна внатрешност и ароматични крцкави ореви. Кромидот или празот додаваат солена, карактеристична арома, а оревите внесуваат јаткаст контраст. Резултатот е едноставно јадење што може да биде и прилог и лесен главен оброк.
Состојки (за 3–4 лица):
-
1,2–1,5 кг компири (средни или поголеми)
-
1 кромид или 2–3 стебленца праз
-
80–100 г сецкани ореви (грубо)
-
Маслиново масло
-
Сол и бибер
-
По желба: свеж магдонос, рузмарин или мајчина душица
Начин на подготовка:
-
Загрејте ја рерната на 200°C. Измијте ги компирите и пресечете ги на половина по должина. Ако се поголеми, исечете ги на четвртини.
-
Во голем сад измешајте: компири, маслиново масло, сецкан кромид или праз, ореви, сол, бибер и билки ако ги користите. Измешајте добро за сè да се премачка рамномерно.
-
Распоредете ги компирите на плех обложен со хартија за печење или лесно намастен. Печете 35–40 минути додека не добијат златно-кафеава боја, а оревите станат крцкави. На половина време промешајте за рамномерно печење.
-
По желба, додадете свеж магдонос или мајчина душица. Послужете ги топли — одлични се со печено месо, свежа салата или како самостоен топол прилог.
Извор: 021
Магазин
ChatGPT конечно престанува да ги користи непотребните цртички
ChatGPT долго време ги игнорираше дел од упатствата што му ги задаваат корисниците. Иако многумина бараа да не користи долги цртички и невообичаени јазични конструкции, моделот често продолжуваше да го прави тоа по автоматизам, што создаваше незадоволство кај корисниците.
Што се менува?
-
OpenAI објави дека ChatGPT сега многу попрецизно ќе ги следи упатствата.
-
Моделот повеќе нема да користи долги цртички и прегломазни јазични шеми кога корисникот јасно ќе побара тоа.
-
Интерпункцијата ќе биде поумерена и поприродна, наместо механички повторувана.
Зошто ChatGPT користеше толку цртички?
-
За време на обуката, моделот често се среќавал со текстови богати со цртички.
-
Тие структури станале дел од неговиот автоматски стил, па дури и кога корисниците бараа да ги избегне ― тој продолжуваше да ги користи.
-
OpenAI наведува дека ChatGPT е префрлен на „нова граматичка класа“, што треба да донесе кадрово почист и поприроден стил.
Што значи ова за корисниците?
-
Подобра усогласеност со специфични барања.
-
Пореалистичен и поразбирлив стил на пишување.
-
Помалку фрустрации со непотребни цртички или чудни конструкции.
Извор: Engadget
Магазин
Социјалните мрежи влегуваат во ера на поделби, а Facebook и понатаму опстојува
И покрај годините шпекулации дека корисниците масовно го напуштаат, Facebook останува една од најстабилните платформи. Според ново истражување на истражувачкиот центар Пју, 71% од возрасните Американци сè уште го користат, а повеќе од половина го проверуваат секој ден.
Единствена поголема платформа со поширока публика е YouTube, кој го користат 84% од возрасните, со речиси непроменети бројки во последните години. Овие две социјални мрежи се единствените што успеваат да допрат до сите генерации – од тинејџери до лица во пензија.
Кај другите мрежи, ситуацијата е многу поразделена. Instagram, третата најкористена платформа, има огромен генерациски јаз:
– 80% од корисниците на возраст 18–29 години го користат,
– но само 19% од лицата над 65 години.
Слични трендови се забележуваат на TikTok, Reddit и Snapchat, кои се доминантно „млади“ екосистеми. Единствен исклучок е платформата на Доналд Трамп, Truth Social, која привлекува поголем дел од корисници постари од 50 години.
Истражувањето на Пју открива и силни политички поделби.
Truth Social и Bluesky, иако мали по вкупен број корисници (3% и 4% од возрасните), имаат изразени партиски разлики:
– Truth Social има шест пати повеќе републиканци отколку демократи,
– Bluesky е доминиран од корисници со демократски убедувања.
Промени се видливи и на платформата X. Пред две години таму доминираа демократските гласачи, но денес односот е речиси обратен:
– 24% од републиканците ја користат платформата,
– наспроти 19% од демократите.
Ова укажува на сè подлабока политичка и генерациска поделба во рамките на дигиталниот простор.
Извор: PcPress
-
Кичево1 ден(ФОТО) Вчера во Кичево во преполна сала и одличен амбиент се одржа првиот хуманитарен концерт на „Македонски Завет“ и „Патриотско Друштво“
-
Кичево6 часаПредмалку се случила тешка сообраќајна несреќа на магистралниот пат кај с. Трапчин Дол кичевско
-
Хороскоп2 денаХороскоп за недела (30 ноември)
-
Хороскоп17 часаМесечен Хороскоп (декември 2025)
-
Спорт2 дена(ФОТО) „ФК Напредок“ и официјално со победа го заврши есенскиот дел од натпреварите против екипата на „ФК Ренова“ на гостински терен
-
Здравје и убавина2 дена„Солта“ го подобрува вкусот на храната, но истовремено има силно влијание врз организмот ако ја користиме прекумерно
-
Спорт2 денаМакедонската женска фудбалска репрезентација до 19 години со втора победа на турнирот за ЕП
-
Здравје и убавина20 часаШто значи топла или превриена вода за човечкиот организам, еве неколку здравствени проблеми кои топлата вода може да ги реши
