Магазин
Падот на Threads продолжува, користењето на апликацијата само во САД се намали за 85 проценти
Само во САД, употребата на новата апликација во сопственост на Meta е намалена за неверојатни 85 проценти, а новата Threads се намали за 79 проценти на глобално ниво.
Новата социјална мрежа во сопственост на Meta, чија цел е да ја преземе публиката од Twitter, поточно апликацијата X, се чини дека ги губи битките во таа битка. Имено, по неодамнешната статистика за пад на половина од дневните активни корисници, забележан е нов пад на Threads – користењето на апликацијата падна за 79 отсто во светот, односно во САД за дури 85 отсто за само еден месец, открива Similarweb.
Новите статистички податоци покажуваат дека првичната популарност од 100 милиони пријавувања за новата социјална мрежа во првите неколку дена очигледно беше краткотраена, со оглед на тоа што изгледа дека траеше само тие денови.
Фирмата за анализа на веб сообраќајот Similarweb ја следи употребата на новата апликација од нејзиното лансирање и има најдетални податоци за уредите со Android. Од 7 јули до 7 август, апликацијата Threads Android падна од 49,3 милиони дневни активни корисници на 10,3 милиони.
Падот на Threads се мери во милиони
Падот ја следи и нејзината матична земја, САД, каде оваа апликација беше многу популарна по објавувањето, но за еден месец во истиот период изгуби нешто повеќе од еден милион и 700 илјади корисници. Со други зборови, од 2,3 милиони дневни активни корисници на седми јули, на седми август, околу 576 илјади од нив останале во оваа земја.
Сепак, падот не се одразува само на бројот на дневни активни корисници, туку и на времето поминато на оваа мрежа. Просечното време поминато на оваа апликација започна од околу 14 минути ширум светот, додека во САД беше значително повисоко со 21 минута дневно на почетокот на јули. Сепак, до 7-ми август тоа време беше намалено на само три минути дневно.
Тоа се споредува со апликацијата, некогаш позната како Twitter, а сега X, која Threads сака да ја замени, што всушност е прилично лоша, имајќи предвид дека оваа мрежа е практично константна. Има повеќе од 100 милиони дневни активни корисници само на уредите со Android, кои исто така поминуваат околу 25 минути дневно на неа.
Иако статистиката изгледа лоша, тоа не мора да значи дека тие нужно ќе го означат конечниот неуспех на оваа мрежа, но дефинитивно покажува дека „успехот преку ноќ“ бил премногу добар за да биде вистинит. Нејзиниот сопственик Марк Цукерберг веќе некое време најавува нови функции кои треба да пристигнат на него, со цел очигледно да се обиде да ја врати интеракцијата на корисниците кои се чини дека побегнале од апликацијата.
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп15 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Временска прогноза4 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Автомобили2 дена
Зошто не е добро да се мие автомобилот на ниски температури? Совети од Германскиот автомобилски клуб (ADAC)
-
Автомобили2 дена
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години
-
Lifestyle2 дена
Варениот џин – празничен пијалок што ги загрева душата и сетилата