Автомобили
Петте најскапи нови автомобили на сите времиња (ФОТО)

Парите не купуваат среќа, но ни помагаат да си дозволиме различни задоволства, а едно од нив е поседувањето на најдобрите и најлуксузните автомобили. Следниве модели, сепак, се резервирани само за оние со најдлабок џеб.
Ги купуваат милијардери или милионери кои навистина се грижат за автомобилите и не се двоумат да издвојат голема сума за ова задоволство. Ако се прашувате кои се најскапите нови автомобили на сите времиња, останете во продолжение.
5. Koenigsegg CCXR Trevita
😲1 of the most expensive #cars the Koenigsegg CCXR Trevita
$4.8MGainWithLuxury 💎
✅#rt
✅#love
✅#followback 💯#travel #photo #500pxrtg #nature #SaturdayMotivation #SaturdayThoughts pic.twitter.com/4qlHxYsst9— 💎Viral💍Luxury💎🍥 (@ViralLuxury) March 30, 2019
Цена: 4,8 милиони евра
Со ограничено производство од само три примероци, Koenigsegg CCXR Trevita е еден од најексклузивните автомобили создадени од шведската компанија. Има моќен V8 мотор од 4,8 литри кој развива 1018 КС, а може да забрза до 100 km/h за 2,8 секунди и да продолжи да забрзува до максимална брзина од 395 km/h.
4. Pagani Huayra Imola
Come see the Pagani Huayra Imola and all the cars from Supercar Owners Circle on my new video : https://t.co/8lhu3IYwyB#TheSupercarSquad pic.twitter.com/9WNuBMVK7s
— The Supercar Squad (@thesupercar_sqd) September 1, 2019
Цена: 4,9 милиони евра
Pagani Huayra Imola е специјално издание од кое беа произведени само пет примероци по лансирањето во 2019 година. Има 6,0-литарски V12 битурбо мотор развиен од Mercedes-AMG со 838 КС и 1100 Nm вртежен момент и вкупна тежина од 1246 килограми. Од нула до 100 km/h забрзува за помалку од 3 секунди, а максималната брзина му е над 330 km/h.
3. Rolls-Royce Sweptail
The most expensive car in the World
Rolls Royce Sweptail – could be yours if you have a spare $13 Million lying around. pic.twitter.com/vpwX3kLC19
— Belle Vie (@FinestToys) May 27, 2020
Цена: 13 милиони евра
Rolls-Royce Sweptail е уште еден пример до каде оди ексклузивноста на британската компанија. Претставен во 2017 година, тоа е елегантно купе кое е направено по нарачка, а во понуда е само еден примерок. Не се издвојува по своите перформанси, благодарение на 6,75-литарскиот V12 со околу 460 КС, но се издвојува по ексклузивноста и изработката што го зрачи неговиот дизајн.
2. Bugatti La Voiture Noire
Bugatti La Voiture Noire pic.twitter.com/Fvrrbqj8as
— Zbigniew (@warjudo3) August 6, 2023
Цена: 17 милиони евра
Вториот најскап автомобил на сите времиња е Bugatti La Voiture Noire, модерна реинтерпретација на класичниот Type 57 SC Atlantic. Создаден за да ја прослави 110-годишната историја на Bugatti, овој уникатен автомобил во светот е опремен со добро познатиот 8.0-литарски W16 мотор и четири турбини со 1500 КС и 1600 Nm вртежен момент.
1. Rolls-Royce Boat Tail
A Rolls Royce Boat Tail I guess 🥺 pic.twitter.com/Cm8nWBJ2Ki
— Peacezo😉😎 (@Peacezogallery) August 9, 2023
Цена: 23 милиони евра
Конечно, ја завршуваме оваа листа со најскапиот автомобил на сите времиња, Rolls-Royce Boat Tail, луксузен единствен кабриолет направен по нарачка. За неговото создавање биле потребни четири години работа, а инспириран е од едрењето. Опремен е со V12 мотор од 6,75 литри со 600 КС.
Автомобили
Tesla воведува поевтини модели: Дали тоа ќе ја зголеми продажбата?

По официјалната презентација на новите поевтини модели, цената на акциите на Tesla падна. Иако компанијата конечно претстави попристапни верзии на Model 3 и Model Y, експертите сметаат дека намалувањето на цената нема да донесе драматичен раст на продажбата.
Нови поевтини верзии на Model 3 и Model Y
Во „стандардна“ конфигурација, Model 3 и Model Y се поевтини за 5.000 долари, што ги прави достапни по цени од 37.000 и 40.000 долари на американскиот пазар.
Сепак, аналитичарот Ден Ивс од Wedbush е разочаран од скромното намалување, истакнувајќи дека поевтините верзии сè уште се поскапи од претходната цена на посилните модели. Дополнително, до крајот на септември во САД важеше федерален даночен кредит од 7.500 долари за електрични возила. Со него, Model 3 ќе чинеше под 30.000 долари, што ќе претставуваше силен мотив за купувачите.
Инвеститорите не се убедени
Бидејќи даночниот попуст повеќе не е достапен, инвеститорите се сомневаат дека новите верзии ќе предизвикаат значајно зголемување на продажбата. Падот на цената на акциите веднаш по најавата ја потврдува нивната резерва.
Аналитичарот Шеј Болур од Futurum Equities, во изјава за NY Post, вели дека не очекува ценовното намалување да има големо влијание врз побарувачката.
Конкуренцијата од Кина и предизвиците на Маск
Tesla се соочува со сè посилна конкуренција од кинеските производители на електрични возила, кои полека освојуваат поголем дел од глобалниот пазар. Дополнителен притисок врз компанијата создаваат и политичките ставови и јавните настапи на извршниот директор Илон Маск, кои според аналитичарите носат повеќе штета отколку корист.
Компромиси кај поевтините модели
Стандардните верзии на Model 3 и Model Y доаѓаат со неколку ограничувања:
-
опсег до 516 км,
-
побавно забрзување во споредба со Premium изданијата,
-
без LED светлосни ленти напред и назад,
-
без амбиентално осветлување,
-
без екран на допир за патниците назад,
-
намален број на звучници,
-
поскромен квалитет на тапацирот,
-
нови 18-инчни тркала.
И покрај тоа, возилата остануваат модерни и атрактивни за оние кои бараат пониска цена за влез во Tesla светот.
Испораки и идни планови
Нарачките за новите верзии веќе се достапни во САД, а испораките ќе започнат меѓу декември оваа година и јануари следната.
Со оглед на тоа што Илон Маск претходно се откажа од амбициозниот „Model 2“, кој требаше да чини околу 25.000 долари, моментално Model 3 со цена од 36.990 долари останува најприфатливиот автомобил од Tesla.
Извор: Zimo
Автомобили
Ferrari неприкосновен: Профит од 118.000 евра по автомобил

Ferrari уште еднаш го потврдува статусот на најпрофитабилен автомобилски бренд во светот. Според финансиските резултати за првата половина од 2025 година, италијанскиот производител остварува 118.124 евра профит по продадено возило.
Ова е за речиси 10.000 евра повеќе од истиот период лани, со што Ferrari ја зацврстува својата доминација кога станува збор за заработка по автомобил.
Колку им треба на другите?
Анализата вклучи 34 производители, но никој не му се доближи на Ferrari. Најблиску беше Jaguar Land Rover (JLR), но и таму е потребно да се продадат 23 автомобили за да се достигне профитот што Ferrari го остварува со само еден.
Меѓу германските премиум марки ситуацијата е следна:
-
Porsche – 24 автомобили за едно Ferrari
-
Mercedes – 47 автомобили
-
BMW – 58 автомобили
Кинеските производители, и покрај масивните инвестиции, остануваат далеку од врвот.
Американски и јапонски падови
Големите западни компании како Ford и Mitsubishi бележат значителен пад на профитабилноста. Тоа е сигнал за сериозни предизвици во сегашниот пазарен контекст.
Компаниите со загуба
Состојбата е уште потешка кај брендовите кои завршија со негативен биланс во првата половина на 2025 година. Во загуба работат:
-
Mazda
-
Nissan
-
Xpeng
-
Stellantis
-
Volvo
-
Renault
-
Nio
-
Polestar
-
Rivian
-
Aston Martin
-
Lucid
Извор: B92
Автомобили
Bentley го враќа класичното купе со V8 мотор и погон на задни тркала

Bentley не се откажува од електрификацијата, но реши дека октанските адути сè уште имаат свое место.
Supersports повторно се враќа
Производителот потврди дека подготвува нова, поекстремна верзија на Continental GT, која најверојатно ќе ја носи ознаката Supersports.
Моделот ќе добие:
-
редизајнирана каросерија,
-
поагресивен стил,
-
мерки за намалување на масата.
За разлика од хибридниот погон со 4×4, овој автомобил ќе користи рафиниран битурбо V8 мотор кој ја испраќа моќноста само на задните тркала.
Првиот тизер видео-клип веќе откри дел од изгледот и препознатливиот звук на моторот. Бентли ја придружи премиерата со порака:
„Враќањето на легендарното име во семејството Бентли е неизбежно, 100 години по неговото прво претставување. Ова ќе биде редок автомобил, подготвен за перформанси.“
Агресивен и динамичен дизајн
Моделот е инспириран од прототипите забележани од „шпионски“ фотографи, но сериската верзија изгледа уште порадикално:
-
преден браник со огромни отвори за воздух и истакнат сплитер,
-
страничен профил со црни алуминиумски тркала,
-
заден фиксен спојлер, дополнителни аеролинии и масивен дифузер со четири издувни цевки.
Моќ и перформанси
Иако официјалните бројки сè уште не се објавени, се очекува:
-
4,0-литарски V8 битурбо мотор со околу 650 КС,
-
тежина намалена на околу 2.000 кг,
-
задниот погон и суспензијата да понудат поостро и поигриво возачко искуство.
Иако е послаб од GT Speed PHEV (770 КС) и претходниот Supersports W12 (710 КС), фокусот е ставен на чистото уживање во возењето, а не на „трката со коњски сили“.
Цена и ексклузивност
-
ќе се произведува во ограничен број примероци,
-
цената ќе биде значително повисока од Continental GT Speed (280.000 €),
-
се очекува новиот Supersports да чини над 300.000 €.
Извор: Index
-
Кичево2 дена
Кичевските бербери на состанок одлучија да ги поскапат нивните услуги
-
Кичево1 ден
Ноќеска „ТППЕ Кичево“ со полни раце работа, спречен поголем пожар во населба „Девеана“
-
Македонија1 ден
Прилеп: Традицијата продолжува, на 11-ти октомври на „Авто слалом“, кичевчанецот Кристијан Бојоски во нов поход кон пиедесталот на награди!
-
Кичево9 часа
В сабота на градскиот плоштад во Кичево – „Хуманитарен Базар“ на здружението на родители на деца со посебни потреби, ќе се продаваат артикли, ракотворби и храна
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (8 октомври)
-
Хороскоп23 часа
Хороскоп за четврток (9 октомври)
-
Хроника1 ден
Во Битола на „Партизанска“ удрен пешак со своето куче. На пешакот му се констатирани тешки телесни повреди, додека кучето било усмртено
-
Магазин1 ден
5 телефони со најдобри звучници во 2025 година