Автомобили
Петте најскапи нови автомобили на сите времиња (ФОТО)
Парите не купуваат среќа, но ни помагаат да си дозволиме различни задоволства, а едно од нив е поседувањето на најдобрите и најлуксузните автомобили. Следниве модели, сепак, се резервирани само за оние со најдлабок џеб.
Ги купуваат милијардери или милионери кои навистина се грижат за автомобилите и не се двоумат да издвојат голема сума за ова задоволство. Ако се прашувате кои се најскапите нови автомобили на сите времиња, останете во продолжение.
5. Koenigsegg CCXR Trevita
😲1 of the most expensive #cars the Koenigsegg CCXR Trevita
$4.8MGainWithLuxury 💎
✅#rt
✅#love
✅#followback 💯#travel #photo #500pxrtg #nature #SaturdayMotivation #SaturdayThoughts pic.twitter.com/4qlHxYsst9— 💎Viral💍Luxury💎🍥 (@ViralLuxury) March 30, 2019
Цена: 4,8 милиони евра
Со ограничено производство од само три примероци, Koenigsegg CCXR Trevita е еден од најексклузивните автомобили создадени од шведската компанија. Има моќен V8 мотор од 4,8 литри кој развива 1018 КС, а може да забрза до 100 km/h за 2,8 секунди и да продолжи да забрзува до максимална брзина од 395 km/h.
4. Pagani Huayra Imola
Come see the Pagani Huayra Imola and all the cars from Supercar Owners Circle on my new video : https://t.co/8lhu3IYwyB#TheSupercarSquad pic.twitter.com/9WNuBMVK7s
— The Supercar Squad (@thesupercar_sqd) September 1, 2019
Цена: 4,9 милиони евра
Pagani Huayra Imola е специјално издание од кое беа произведени само пет примероци по лансирањето во 2019 година. Има 6,0-литарски V12 битурбо мотор развиен од Mercedes-AMG со 838 КС и 1100 Nm вртежен момент и вкупна тежина од 1246 килограми. Од нула до 100 km/h забрзува за помалку од 3 секунди, а максималната брзина му е над 330 km/h.
3. Rolls-Royce Sweptail
The most expensive car in the World
Rolls Royce Sweptail – could be yours if you have a spare $13 Million lying around. pic.twitter.com/vpwX3kLC19
— Belle Vie (@FinestToys) May 27, 2020
Цена: 13 милиони евра
Rolls-Royce Sweptail е уште еден пример до каде оди ексклузивноста на британската компанија. Претставен во 2017 година, тоа е елегантно купе кое е направено по нарачка, а во понуда е само еден примерок. Не се издвојува по своите перформанси, благодарение на 6,75-литарскиот V12 со околу 460 КС, но се издвојува по ексклузивноста и изработката што го зрачи неговиот дизајн.
2. Bugatti La Voiture Noire
Bugatti La Voiture Noire pic.twitter.com/Fvrrbqj8as
— Zbigniew (@warjudo3) August 6, 2023
Цена: 17 милиони евра
Вториот најскап автомобил на сите времиња е Bugatti La Voiture Noire, модерна реинтерпретација на класичниот Type 57 SC Atlantic. Создаден за да ја прослави 110-годишната историја на Bugatti, овој уникатен автомобил во светот е опремен со добро познатиот 8.0-литарски W16 мотор и четири турбини со 1500 КС и 1600 Nm вртежен момент.
1. Rolls-Royce Boat Tail
A Rolls Royce Boat Tail I guess 🥺 pic.twitter.com/Cm8nWBJ2Ki
— Peacezo😉😎 (@Peacezogallery) August 9, 2023
Цена: 23 милиони евра
Конечно, ја завршуваме оваа листа со најскапиот автомобил на сите времиња, Rolls-Royce Boat Tail, луксузен единствен кабриолет направен по нарачка. За неговото создавање биле потребни четири години работа, а инспириран е од едрењето. Опремен е со V12 мотор од 6,75 литри со 600 КС.
Автомобили
„Tesla“ постави нов рекорд во продажба на електрични автомобили во Норвешка
Според најновите податоци објавени од Yahoo! Finance, Tesla постави нов рекорд на норвешкиот пазар на електрични автомобили. Американскиот гигант во електромобилноста продаде повеќе возила во текот на оваа година отколку кој било друг бренд во историјата на земјата во рамките на една календарска година, дополнително зацврстувајќи ја својата водечка позиција на најелектрифицираниот автомобилски пазар во светот.
Како што пренесува Autonet.hr, главниот двигател на овој успех е Model Y, кој бележи значителен раст во Норвешка продажбата е зголемена за 34,6 проценти од почетокот на годината. Само во ноември се регистрирани 6.215 возила од овој производител, што го подигна вкупниот број продадени автомобили од јануари до ноември на 28.606. Со тоа е урнат претходниот рекорд кој го држеше Volkswagen во 2016 година, кога беа продадени 26.575 возила, според статистиката на Норвешката патна федерација.
Овој резултат добива уште поголемо значење ако се земе предвид фактот дека електричните автомобили минатиот месец сочинувале дури 97,6 проценти од сите новорегистрирани возила во земјата. Тоа е дел од стратешката цел на Норвешка постепено да го елиминира продажниот удел на бензинските и дизел-возилата до 2025 година. Благодарение на долгорочните државни стимулации, Tesla одамна го препозна норвешкиот пазар како клучен и таму е присутна повеќе од десет години, правејќи ја земјата еден од нејзините најважни пазари надвор од Северна Америка.
Иако резултатите во Норвешка се поволни за Илон Маск, ситуацијата во остатокот од Европа е далеку помалку оптимистична. На глобално ниво, се предвидува пад на испораките од околу 7 проценти оваа година, додека европската продажба до октомври се намали за речиси 30 проценти. Во Шведска, пак, регистрациите на Tesla паднаа за 59 проценти во ноември на годишно ниво, а Данска забележа намалување од 49 проценти.
Извор: Yahoo! Finance
Автомобили
Најпродаваните автомобилски брендови во Европа: Шкода се искачува, азиските брендови ограничени во Топ 10
Продажбата на нови автомобили во Европа продолжува да расте, покажуваат податоците на Европската асоцијација на производители на моторни возила (ACEA). Во првите десет месеци од годината, пазарот забележал стабилен раст и јасна доминација на европските производители.
Клучни резултати за европскиот автомобилски пазар
-
Во ЕУ се регистрирани 8.974.026 нови автомобили, што е раст од 1,4% во споредба со истиот период во 2024 година.
-
Во Европа (ЕУ + ЕФТА + Велика Британија) продадени се 11.020.514 автомобили, што претставува раст од 1,9%.
-
Пазарот покажува дека само два азиски бренда се во Топ 10, додека европските производители продолжуваат да доминираат.
Водечки брендови во продажбата на автомобили во Европа
-
Volkswagen е апсолутен лидер со 1.017.781 продадени автомобили, што означува раст од 5,3% (во 2024: 966.942).
-
Toyota се позиционира на второто место со 616.104 автомобили, но бележи пад од 6,3% во споредба со минатата година.
-
Škoda го зазема третото место со 601.963 продадени возила, што е значителен раст од 10,6% и јасен показател за нејзиниот подем.
-
Renault е четврти со 545.923 возила (+7,2%).
-
BMW следува со 531.047 автомобили (+4,2%).
-
Peugeot бележи 469.322 продадени возила (-2,0%).
Завршен пласман во Топ 10
-
Dacia — 465.879 автомобили (+5,9%)
-
Mercedes-Benz — 460.666 автомобили (+2,0%)
-
Audi — 428.839 возила (-1,2%)
-
Hyundai — 349.790 автомобили (-2,2%)
Овие бројки покажуваат стабилен европски пазар каде традиционалните брендови продолжуваат да го држат приматот, додека Škoda прави значителен пробив, а азиските производители се соочуваат со ограничен раст во најсилниот автомобилски регион во светот.
Извор: B92
Автомобили
Како да заштедите гориво во зима: Експертски совети за правилен притисок во гумите
Редовната проверка и одржување на правилниот притисок во гумите во текот на зимскиот период е една од најбрзите, најевтините и најефикасните мерки за намалена потрошувачка на гориво и побезбедно возење.
Со падот на температурите, многу возачи ја забораваат оваа едноставна, но клучна проверка.
Зошто студот го намалува притисокот во гумите?
-
Студот предизвикува контракција на воздухот во гумата.
-
Ова доведува до намален притисок, полошо прилепување, побрзо абење и повисока потрошувачка на гориво (5–10%).
-
За секои –5°C, гумата губи приближно 0,07 бари.
Колку често треба да се проверува притисокот?
Експертите препорачуваат:
-
Најмалку еднаш месечно.
-
Во нај студените месеци – на секои две недели.
-
Особено после многу студени ноќи или пред долги патувања.
-
Притисокот се проверува кога гумите се ладни (автомобилот стоел 2 часа или возел <3 km).
Превисок притисок – исто така опасен
Во зима обично се додаваат околу 0,2 бари, но само внимателно и во согласност со препораките од производителот.
Последици од премногу напумпани гуми:
-
Нерамномерно абење
-
Намален контакт со патот
-
Поголем пренос на удари и вибрации
-
Оштетување на структурата на гумата
Последици од низок притисок
Нискиот притисок е уште поопасен:
-
Оштетување на внатрешноста на гумата
-
Забрзано абење
-
Полоша контрола врз возилото
-
Подолго растојание за сопирање
-
Полошо држење во кривини
-
Поголем ризик од дупната гума
Заклучок
Редовната проверка на притисокот во гумите во текот на зимата е:
-
Брза
-
Евтина
-
Критична за безбедноста
-
Ефикасна за намалување на потрошувачката на гориво
Извор: Mondo
-
Хороскоп1 денХороскоп за вторник (9 декември)
-
Кичево13 часаНоќеска во Кичево европско-медитеранскиот сеизмолошки центар регистрираше слаб земјотрес на длабочина од околу 15 километри
-
Кичево17 часаКнежинскиот манастир денес го слави својот патрон „Св. Ѓорѓија – Победоносец“, за многу години „Св. Ѓорѓија“, Христовиот војник, заштитник на сиромашните
-
Временска прогноза14 часаЗа вистинската зима и снежна идила ќе почекаме, следуваат пролетни температури над просекот за месец декември
-
Македонија1 денЖена од охридското с.Лескоец удрила во полициско „јети“ на охридската полиција, за среќа учесниците поминале со телесни повреди
-
Хороскоп2 часаХороскоп за среда (10 декември)
-
Македонија11 часаНово намалување на дизелот од ноќеска, бензините остануваат непроменети
-
Македонија1 денПС Франгово и РЦ Запад запленија три торби со 62 паковки со марихуана
