Магазин
Платформата X воведе уште две нивоа на претплата, еве колку чинат и што нудат
Дали ви беше прескапо да плаќате осум евра месечно за X Premium? Платформата на Маск сега нуди уште две нивоа на претплата, едното за три, а другото за дури 16 евра месечно, со различни достапни функции.
Продолжуваат обидите на X (поранешен Twitter) да префрли што е можно повеќе свои корисници на еден од платените начини на користење. По контроверзната платена програма за верификација Twitter Blue, која сега се нарекува X Premium и чини осум евра месечно, социјалната мрежа и нејзиниот сопственик Илон Маск смислија уште неколку начини како да зграпчат пари.
Неодамна започнаа платена програма за отворање на сите нови сметки, која важи за Нов Зеланд и Филипини, а чини еден долар годишно. Таа има за цел да го намали количеството на спам и ботови.
Сега се реализира уште една неодамнешна објава на Маск – се проширува понудата на достапни претплатни пакети. Покрај постоечкиот X Premium за осум евра месечно, корисниците сега добиваат и поевтин, по цена од три евра, како и двојно поскап претплатен пакет. Во зависност од цената се менуваат и поволностите што ги нуди секој претплатен пакет.
introducing Premium+
– no ads in For You or Following
– largest boost for your replies (vs other Premium tiers or unverified users)
– access to our full suite of creator toolsnow available on Web ✌️
subscribe here → https://t.co/Ywvyijo9CQ
— Premium (@premium) October 27, 2023
X Basic
Основниот пакет Basic ако го купите преку десктоп верзија чини три евра месечно или 32 евра годишно. Им овозможува на претплатниците да пост-уредуваат објави, да објавуваат подолги објави и видеа, да преземаат видеа, да слушаат содржини со исклучен екран на телефонот, како и одредени опции за персонализација (од иконата на апликацијата до криење на сопствените допаѓања и слично). Овој претплатен пакет не бара проверка на идентитетот, а претплатниците на него на X нема да имаат видлив „син беџ“.
X Premium
Средниот пакет, по цена од осум евра месечно или 84 евра годишно, останува како што беше. Значи, нуди се што нуди Basic, но носи и проверка за верификација, покажува помалку реклами на платформата, нуди поголема видливост на објавите, како и можност за заработка од објави (за професионални создавачи на содржина).
X Premium+
Најскапиот пакет сега чини 16 евра месечно или 168 евра годишно. Само уште две поволности се додадени во пакетот Premium: подобра видливост на објавите и целосно отстранување на рекламите од прикажувањето на содржината.
/B92
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп16 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Временска прогноза5 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Автомобили6 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт4 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи23 часа
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година