Автомобили
Половните автомобили ќе бидат поевтини и поевтини

Цените на половните автомобили се на највисоко ниво на сите времиња и најверојатно наскоро ќе паднат, соопшти во четвртокот одделот за финансии на Фолксваген.
„Сега сме на врвот“, рече шефот на продажбата на концернот Ентони Бандман (Ентони Бандман).
Тесните грла во понудата и намалувањето на производството во фабриките за автомобили оваа година ја потиснаа цената на половните автомобили на германскиот пазар на 20-25 отсто над долгорочниот просек.
Директорот за финансиски услуги на Фолксваген, Кристијан Далхајм, се согласи со оценката дека трендот наскоро ќе оди во спротивна насока, како и директорот за финансии Френк Фидлер, кој очекуваниот пресврт го припишува на воздржаноста на клиентите.
„Цените веќе полека паѓаат, бидејќи луѓето очекуваат рецесија и се повнимателни со парите“, рече Фидлер.
„На цените оваа година влијаеја повеќе фактори. Освен недостигот на нови возила, тука се и последиците од војната во Украина, односно завршувањето на периодот на евтини кредити.
Автомобили
Покачена добивка за Фолксваген во изминатата 2022 година

Германскиот производител на автомобили Фолксваген успеа да го зголеми оперативниот профит во 2022 година и покрај војната во Украина и енергетската криза. Исто така, ги зголеми приходите додека обемот на продажбата падна. Групацијата се уште се справува со последиците од тесните грла при набавката на суровини и тековните проблеми во некои синџири на снабдување.
Како што соопшти компанијата од Волфсбург, оперативната добивка пред специјални ефекти лани се зголемила за 12,5 отсто на 22,5 милијарди евра. Растот е значително помал од претходната година, но во согласност со очекувањата, наведува германската новинска агенција dpa.
Висината на нето добивката во концернот се уште не е објавена, таа треба да биде објавена на 14 март. Што се однесува до приходите, тие изјавија дека се зголемени од 250,2 милијарди евра во 2021 година на 279 милијарди евра лани, односно за 11,5 отсто. Една од причините е веројатно повисоките просечни цени на испорачаните возила, бидејќи е намален бројот на продадени возила.
Речиси хроничниот недостиг на микрочипови и друга електроника предизвика доцнење во производството и долго чекање кај клиентите кај многу производители, вклучително и Фолксваген. Германскиот производител, втор по големина во светот по Тојота, испорача седум отсто помалку возила на клиентите во 2022 година од претходната година.
Групацијата Volkswagen продаде 8,26 милиони возила минатата година, по околу 8,88 милиони во 2021 година. Продажбата се зголеми само во азиско-пацифичкиот регион, па дури и таму на најважниот кинески пазар таа се намали за 3,6 проценти.
Сепак, продажбата на електрични модели повторно се зголеми. Брендовите на групацијата Фолксваген продале нешто повеќе од 572.000 од нив во 2022 година, што е за 26 отсто повеќе од 2021 година.
Извор: Seebiz.eu
Автомобили
Golf повеќе не е број 1, но VW сè уште гори во Европа

И покрај фактот што по неколку децении неговиот модел повеќе не е европски бестселер, Volkswagen останува неприкосновен лидер на Стариот континент.
Според последните податоци кои ги објави Jato Dynamics, минатата година на европскиот пазар (30 земји) се регистрирани 11,3 милиони нови автомобили. Тоа е најниската бројка од 1985 година, а во споредба со 2019 година (пред пандемијата), падот е неверојатни 29 проценти.
И додека најбараниот модел беше Peugeot 208, што се однесува до марките, Volkswagen се уште е на врвот, а по него се Toyota и двете германски премиум марки Mercedes и BMW.
Во 2022 година, Volkswagen продаде речиси 1,2 милиони возила во Европа (тоа значи само марката, а не целата групација VW), додека Toyota изби на одличното второ место со испорачани 766.000 автомобили.
Интересно е што на позициите 3 и 4 се две премиум марки, Mercedes и BMW, со по околу 650.000 продадени возила во 2022 година.
Листата на првите пет ја заокружува споменатиот Peugeot, кој минатата година на клиентите во Европа им испорача околу 624.000 автомобили.
Погледнете ја листата на топ 15 најбарани автомобилски марки во Европа:
Автомобили
Електричниот Audi RS6 ќе пристигне следната година

Гласините беа точни, бидејќи во Инголштад потврдија дека следната година ќе пристигне верзијата на Audi RS6 со електричен погон.
Шефот на одделот за дизајн на Audi, Марк Лихте, потврди дека првиот електричен Audi RS6 ќе биде базиран на моделот A6 e-tron, но, според легендарното име што ќе го носи, ќе има препознатлива форма на каросеријата на караванот, пошироко тркало. поголеми бандажи и значително поголема моќност.
Лихте рече и дека шефовите на Audi се ентузијасти за скиците на првиот RS6 кој ќе се движи само со електрични мотори, а се споменува дека одговорот на Audi на слично замисленото Porsche Taycan Sport Turismo ќе има повеќе од 700 коњски сили и ќе биде оптимална комбинација на перформанси и практичност.
Во Инголштад не се откажуваат од планот според кој Audi веќе нема да произведува автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2026 година, но Лихте потврди дека во одделот на Audi Sport на големо ги подготвуваат последните неколку „бензински“ RS модели кои ќе биде спектакуларно.
Извор: Klix.ba
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (8 февруари)
-
Свет13 часа
(ВИДЕО) Сириско момче истакна видео до под урнатините, „незнам дали ќе преживеам или умрам“, страшни снимки од земјотресот во Турција и Сирија
-
Хороскоп4 часа
Хороскоп за четврток (9 февруари)
-
Магазин2 дена
Дали ќе плаќаме за верификација на сметката и за Instagram и за Facebook?
-
Видео13 часа
Кој подобро ја слуша мама? Тиктокерка сними како им дава наредби на синот и кучето, видеото стана хит
-
Магазин2 дена
Продажбата на конзолата PS5 надмина 32 милиони единици
-
Свет2 дена
SpaceX ќе се обиде да го лансира Starship во март
-
Свет1 ден
Бројот на жртви не запира, денеска надмина 6,200 луѓе, додека спасувачите и покрај лошите временски услови се обидуваат да извадат живи луѓе..