Гејминг
Популарната „Call of Duty“ Warzone & Modern Warfare III ја враќаат мапата „Verdansk“ на мобилните верзии од 21-ви март
Call of Duty: Warzone Mobile започнува низ целиот свет на 21 март, по ограниченото издание минатата година. Играта за бесплатна игра ќе биде достапна и на iOS и на Android, со мапите на Verdansk и Rebirth Island и заедничка прогресија со Call of Duty: Modern Warfare III и Call of Duty: Warzone на компјутер и конзола.
Копрогресијата значи дека можете да заработите XP на мобилен, што ќе придонесе за нивото на вашиот плеер и борбената пропусница на мобилен, компјутер и конзола. Има и заедничка прогресија на ниво на оружје, така што можете да работите на оружјето XP додека сте мобилни и далеку од вашиот телевизор или монитор.
Картата на Верданск со 120 играчи ќе биде достапна на Call of Duty: Warzone Mobile, вклучувајќи го и Verdansk Gulag, каде што мора да елиминирате противнички играч за повторно распоредување на натпревар доколку ве избришат. Овде е достапен и остров за респаун од 48 играчи, со правила на Resurgence, така што можете слободно да се респеунирате додека еден од вашите соиграчи е сè уште жив. Несомнено оваа мапа е помеѓу најбараните на денешницата според светските анкети, а истата се очекува да се врати и за корисниците, односно гејмерите кои играат преку компјутер или play station.
Можете исто така да пристапите до други карти за повеќе играчи на Call of Duty, вклучувајќи Delivery, Scrapiard и Shoot House – со достапни режими како Team Deathmatch, Kill Confirmed, Domination и повеќе.
Activision додаде и многу приспособувања за мобилното искуство, со поддршка на контролорот доколку сакате да ги избегнете контролите на екранот. Можете исто така да ги прилагодите HUD и виртуелните џојстици, а има дури и режими за изведба или графика исто како игра со конзола.
Раните слики од екранот од верзијата за преглед на Call of Duty: Warzone Mobile покажуваат дека ова не е ваша обична мобилна игра. Нивото на детали и перформанси се споредливи со конзолните верзии на Call of Duty.
Activision ја помина изминатата година поправајќи грешки и собирајќи повратни информации за Call of Duty: Warzone Mobile за време на фазата на ограничено издавање во земји како Австралија, Чиле, Норвешка, Шведска, Германија и Малезија.
„Ова време поминато со нашите играчи со ограничено издание се покажа непроценливо со десетици големи ажурирања, илјадници поправени грешки и додадени нови содржини и функции“, велат од Activision.
Имајќи предвид дека Call of Duty: Mobile беше едно од најголемите мобилни лансирања досега со 100 милиони преземања, Warzone Mobile може да биде уште еден голем хит за Activision. 50 милиони играчи веќе се претходно регистрирани за преземање на Warzone Mobile.
Може да се регистрирате однапред за Call of Duty: Warzone Mobile на главната веб-локација на Call of Duty и ако се регистрирате пред да се појави во светот, ќе отклучите скин, нацрт на оружје, винил и амблем што ќе ги користите во играта.
Извор: TheVerge
Гејминг
Battlefield 6 продаде над 7 милиони примероци за само три дена
Најновото издание од популарната франшиза Battlefield постигна неверојатен успех — над 7 милиони продадени примероци во првите три дена од лансирањето. Веста пристигнува само неколку дена откако EA објави дека компанијата станува приватна, во зделка вредна 55 милијарди долари.
Импресивни бројки на почетокот
Според податоците, играчите во првите денови одиграле повеќе од 172 милиони онлајн натпревари, а стриминг платформите забележале над 15 милиони прегледи поврзани со играта.
Овие бројки ја прават најуспешната премиера во историјата на франшизата Battlefield. За споредба, претходното издание, Battlefield 2042 (2021), продаде околу 4,2 милиони примероци во првата недела.
Реакции од EA
„Прво и најважно, сакаме да им се заблагодариме на нашите играчи,“ изјави генералниот менаџер на франшизата, Бајрон Бид.
„Никогаш не ги земаме ваквите моменти здраво за готово, па затоа сакам да ја изразам нашата искрена благодарност до нашите глобални Battlefield Studios и страствената заедница што ни помогна да стигнеме до оваа точка,“ додаде Винс Зампела, извршен потпретседател на EA.
EA станува приватна компанија
Лансирањето на играта се совпадна со веста дека EA ќе премине во приватна сопственост. Новите сопственици се Фондот за јавни инвестиции на Саудиска Арабија (PIF), како и компаниите Silver Lake и Affinity Partners.
Сепак, дел од синдикално организираните вработени во EA изразија загриженост за зделката, предупредувајќи дека „со приватизација, работниците губат транспарентност, видливост и моќ“.
Достапност
Battlefield 6 официјално беше објавена на 10 октомври, и е достапна за PC, PlayStation 5 и Xbox Series X/S.
Првата сезона на дополнителна содржина ќе пристигне на 28 октомври.
Извор: Engadget
Гејминг
Fortnite повторно достапен на iOS во Австралија
По пет години судски битки, Epic Games успеа да го врати Fortnite и Epic Games Store на iOS уредите во Австралија. Одлуката на судот утврди дека Apple ја ограничувал конкуренцијата со своите строги правила, особено со забраната за алтернативни методи на плаќање, пренесува Australian Financial Review.
Epic Games изјави:
„Австралискиот суд пресуди дека Apple и Google ја злоупотребуваат својата контрола врз дистрибуцијата на апликации и плаќањата во нив за да ја ограничат конкуренцијата. Постојат над 2.000 страници со наоди што ќе треба да ги испитаме. Сепак, ова е победа за програмерите и потрошувачите во Австралија!“
Како започна конфликтот?
-
Epic го заобиколи системот за плаќање на Apple.
-
Наместо тоа, воведе сопствен метод за купувања.
-
Apple остана без вообичаената провизија од 30%.
-
Како реакција, Fortnite и другите апликации беа отстранети од App Store, што доведе до долг судски процес.
Во април оваа година, американскиот суд пресуди дека Apple повеќе нема право да наплаќа провизија за купувања направени надвор од App Store. По таа одлука, Fortnite повторно се врати во американската App Store во мај.
Иако одлуката во Австралија е историска за гејмерите и девелоперите, сè уште не е познато кога Fortnite и Epic Games Store повторно ќе бидат достапни за сите iOS корисници таму.
Извор: Engadget
Гејминг
Sony ја зголеми цената на сите модели од „PlayStation 5“ конзолата на американскиот пазар
Моделот со диск драјв ќе се продава по цена од 549,99 долари, што е зголемување од 50 долари во однос на претходните 499,99 долари. Digital Edition ќе поскапи од 449,99 на 499,99 долари, додека најмоќната верзија – PS5 Pro – ќе чини 749,99 долари наместо досегашните 699,99.
Од компанијата објаснуваат дека ваквата одлука е резултат на „тешките економски услови“ и дополнителните тарифи кои значително ги зголемиле трошоците за производство и дистрибуција.
– „Иако настојувавме што подолго да ги задржиме старите цени, актуелните пазарни околности нè принудија да направиме корекција“, наведуваат од Sony.
Позитивна вест за играчите е тоа што цените на игрите и додатоците нема да се менуваат.
Со овој потег, Sony се усогласува со конкурентите, бидејќи и Microsoft и Nintendo претходно ги зголемија цените на своите гејминг конзоли поради слични економски предизвици.
-
Хороскоп2 денаХороскоп за среда (29 октомври)
-
Хороскоп15 часаХороскоп за четврток (30 октомври)
-
Македонија1 денМВР: Кривична пријава против поранешен директор, заменик директор и вработени во Агенцијата за храна и ветеринарство за „проневера во службата“
-
Македонија1 денДополнете гориво, ноќеска дизелот солидно поскапува, додека бензините остануваат со непроменета цена за литар
-
Временска прогноза1 денНа утро ладно, но врнежи од дожд во почетокот на месец ноември нема да имаме, вели Попоски
-
Спорт24 часаВисоки признанија за работата на ФФМ, Омерагиќ и Јандреоски именувани на високи меѓународни позиции во „ФИФА“
-
Скопје1 денСкопје: Поради протест на вработени во „ЈП Паркови и Зеленило“ затворен сообраќај во два правци
-
Спорт16 часаЈувентус сигурен против Торино, Влаховиќ го отвори резултатот уште во петтата минута од натпреварот

