Технологија
Популарната Nokia по речиси 60 години го менува брендот и логото

Нокиа во неделата ги објави плановите за промена на идентитетот на брендот за прв пат по речиси 60 години, заедно со ново лого, бидејќи производителот на телекомуникациска опрема се фокусира на агресивен раст.
Новото лого се состои од пет различни форми кои го формираат зборот NOKIA. Иконската сина боја на старото лого е отфрлена за низа бои во зависност од употребата.
– „Имаше врска со паметните телефони и денес сме компанија за деловна технологија“, рече извршниот директор Пека Лундмарк во интервју за Ројтерс.
Тој зборуваше пред деловното ажурирање на компанијата пред годишниот Светски конгрес за мобилни телефони (MWC), кој се отвора во понеделник во Барселона и ќе трае до 2 март.
Откако го презеде кормилото на финската компанија која се бори во 2020 година, Лундмарк претстави стратегија во три фази: ресетирање, забрзување и зголемување. Со фазата на ресетирање сега завршена, Лундмарк рече дека започнува втората фаза.
Додека Nokia сè уште има за цел да го развие својот бизнис со даватели на услуги, каде што продава опрема на телекомуникациски компании, нејзиниот главен фокус сега е продажба на опрема на други компании.
„Имавме многу добар раст од 21% минатата година во претпријатијата, што во моментов е околу 8% од нашата продажба, (или) приближно 2 милијарди евра (2,11 милијарди долари)“, рече Лундмарк. „Сакаме што побрзо да го доведеме до двоцифрен број.
Големите технолошки компании соработуваа со производители на телекомуникациска опрема, како што е Нокиа, за да им продаваат приватни 5G мрежи и опрема за автоматизирани фабрики на клиентите, главно во производниот сектор.
Нокиа планира да ја разгледа патеката на раст на нејзините различни бизниси и да разгледа алтернативи, вклучително и продажба.
– „Сигналот е многу јасен. Сакаме да бидеме само во бизниси каде што можеме да видиме глобално лидерство“, рече Лундмарк.
Преселбата на Nokia во фабричка автоматизација и центри за податоци, исто така, ќе ги стави во конкуренција со големите технолошки компании како Microsoft и Amazon.
/nokia
Магазин
Google Maps ќе чита Screenshots: Нова функција што го олеснува планирањето на патувањата

Google Maps наскоро ќе добие нова функција која ќе им овозможи на корисниците полесно да ги организираат своите патувања со помош на screenshots.
Како функционира оваа опција?
Новата функционалност користи Gemini, технологија на Google која ги анализира деталите за текст и локација на screenshot, а потоа Google Maps ги обработува за да извлече корисни информации.
Често, кога планирате патување, правите screenshots од места што сакате да ги посетите. Проблемот е што тие слики лесно се губат во вашата gallery, меѓу илјадници други. Сега, Google сака да го промени тоа.
Автоматско препознавање на локации
Следниот пат кога ќе направите screenshot на некое кафуле, ресторан или познат туристички локалитет, Google Maps автоматски ќе го анализира и ќе ги извлече релевантните информации за локацијата. Потоа, ќе можете да ги прегледате овие места и да ги додадете во вашата list за посета.
Важно е да се напомене дека оваа функција користи text recognition, а не image recognition, што значи дека Google Maps го чита текстот од screenshot за да ја идентификува локацијата. Исто така, функцијата нема да биде вклучена автоматски – корисниците ќе треба рачно да ја активираат.
ever forget about screenshots of places in your camera roll? this new feature was made for you 🙌
Google Maps turns your screenshots into a list of saved places so you can easily find them for later 📸
rolling out this week in the U.S. in English on iOS and coming soon to… pic.twitter.com/z8RafkIWcS
— Google Maps (@googlemaps) March 27, 2025
Кога ќе биде достапна?
Оваа недела, функцијата ќе стане достапна за корисниците во САД кои користат iPhone. Корисниците на Android ќе мора да почекаат уште малку, а наскоро се очекува оваа опција да биде достапна и на глобално ниво.
Извор: B92
Магазин
WhatsApp за iPhone добива поддршка како стандардна апликација за повици и пораки

За првпат, корисниците на iPhone ќе можат да го постават WhatsApp како стандардна апликација за повикување и испраќање пораки. Оваа функција моментално е достапна во бета верзијата на WhatsApp за iOS, но наскоро се очекува да биде интегрирана во официјалната верзија.
Како функционира новата опција?
WhatsApp е првата голема апликација што ги користи новите API-а од Apple, кои овозможуваат замена на стандардните апликации за телефон и пораки. Со ажурирањето iOS 18.2, Apple воведе можност за промена на стандардната апликација за повици и пораки, дозволувајќи им на корисниците да изберат алтернативни решенија.
Meta веднаш ја искористи оваа можност и интегрираше поддршка за новите API-а во WhatsApp. Според WABetaInfo, корисниците кои ја инсталираат најновата бета верзија на WhatsApp за iOS (25.8.10.74) можат да ја постават оваа апликација како примарна за повици и пораки, наместо стандардните „Телефон“ и „Пораки“ на Apple.
Како да го поставите WhatsApp како стандардна апликација?
За да го направите ова:
-
Отворете Settings на вашиот iPhone.
-
Одете во Apps > Default Apps.
-
Изберете Default Messaging App или Default Calling App.
-
Од листата што ќе се појави, изберете WhatsApp.
Кога ќе биде достапна за сите?
Моментално, оваа функција е достапна само за корисниците на бета верзијата на WhatsApp. Останатите ќе треба да почекаат додека оваа опција стане достапна во официјалната верзија на апликацијата.
Ова е само едно од многуте подобрувања што WhatsApp ги воведе во последниве месеци, вклучувајќи подобрен квалитет на видео повиците и нови визуелни ефекти.
Извор: B92
Магазин
YouTube Premium воведува споделување видеа без реклами со пријателите

YouTube Premium ја претстави новата функција што им овозможува на корисниците да споделуваат до 10 видеа без реклами со пријателите секој месец, дури и ако тие не се претплатени на Premium.
Како функционира?
Членовите на YouTube Premium добиваат 10 можности за споделување месечно, а процесот е едноставен – доволно е да се копира и испрати врската. Доколку примателот веќе има Premium претплата, споделувањето не се брои во месечниот лимит.
По исцрпувањето на сите 10 споделувања, корисникот мора да почека до наредниот месец за нови можности. Една врска може да се сподели со повеќе луѓе, но сите заедно можат да го гледаат видеото максимум 10 пати во рок од 30 дена.
Ограничувања и достапност
Оваа функција не важи за сите видеа – музички содржини, Shorts видеа, преноси во живо и филмови не се поддржани. За да ја искористи поволноста, примателот мора да биде најавен на YouTube преку iOS или Android уред.
Во моментов, функцијата е достапна само во неколку земји, вклучувајќи ги Аргентина, Бразил, Канада, Мексико, Турција и Обединетото Кралство. YouTube најавува дека наскоро ќе ја прошири достапноста на оваа опција на повеќе корисници ширум светот.
Извор: LTN.
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (29 март)
-
Хороскоп16 часа
Хороскоп за недела (30 март)
-
Кичево20 часа
(ФОТО) Кичевската пиљара „Бамби“ денес слави прв роденден, верните потрошувачи ги дочекаа со изненадувања и попусти!
-
Магазин2 дена
„Евротип“ на вработени од Кичево, Битола, Прилеп и Кавадарци им додели награди по повод нивниот 10 годишен работен јубилеј
-
Скопје2 дена
И за утре најавен посебен сообраќаен режим во Скопје поради протест во централното градско подрачје
-
Временска прогноза1 ден
Викендов невреме проследено со дожд и грмежи – ова се последните информации
-
Македонија2 дена
Кривична пријава против полициски службеник од Свети Николе, упатувал закани на командир на полициска станица
-
Lifestyle1 ден
Брз трик за одмрзнување месо: Подготвено за само 5 минути!