Технологија
Популарниот „WeTransfer“ објави соопштение за своите корисници, некои тоа долго го чекаа..
WeTransfer за своите клиенти истакна соопштение, имено на социјалните мрежи и на блогот на официјалната веб-страница напишаа дека се продолжува времетраењето на линковите.
„Почитувани корисници, никогаш не помисливме дека за милион години ќе треба да го кажеме ова, но еве сме. Со тешко срце ве известуваме дека врските на WeTransfer повеќе нема да можат да истекуваат“, се вели во соопштението на компанијата
На официјалниот блог пишуваат дополнителни објаснувања – линковите за преземање на испратените податоци ќе можат да се продолжат до 30 дена за оние кои имаат платена верзија на WeTransfer, а за оние кои имаат бесплатна, од 3 до 7 денови.
Please read. pic.twitter.com/FnBSARw1us
— WeTransfer (@WeTransfer) August 20, 2024
Исто така, оваа опција се однесува само на апликацијата WeTransfer, без разлика дали се работи за апликација за iPad, iOS или Android, може на овој начин да ја искористите:
Кога ќе добиете нов Transfer, односно линк во апликацијата, кога ќе го допрете ќе ја имате опцијата „зачувај за подоцна“. После тоа, можете да изберете од делот „зачувани“ дали да го продолжите рокот за 30 дена, или од 3 на 7 дена, како што споменавме.
Можете да пристапите до датотеките зачувани на овој начин кога сакате – за да не мора да го чекате периодот што сте го избрале за да им пристапите.
Извор: kurir.rs
Магазин
Samsung Galaxy телефоните добиваат нов модерен „Liquid Glass“ редизајн на почетокот на следната година
Samsung One UI 8.5 пристигнува со освежен изглед инспириран од стилот на Liquid Glass интерфејсот на Apple — со позаоблени форми, лебдечки копчиња и суптилни транспарентни ефекти.
Што носи новиот дизајн во One UI 8.5?
Samsung веќе го започна бета тестирањето на One UI 8.5, што ни овозможува јасен прв поглед кон новата визуелна насока. Иако дел од стилските промени потсетуваат на iOS, Samsung не го копира агресивниот пристап на Apple, туку го прифаќа само најелегантниот дел од тој концепт.
Клучни визуелни промени:
-
Лебдечко копче „Назад“ во Поставки и повеќе системски апликации – слично како во iOS.
-
Заоблени ленти за навигација со поистакнати јазичиња.
-
Суптилни транспарентни преклопувања во апликации како Галерија.
-
3D копчиња во Калкулаторот — визуелно подигнати, со изглед инспириран од Liquid Glass.
-
Позаоблен интерфејс со меки сенки и „лебдечки“ елементи.
Samsung го задржува својот стил, но со нова естетика
Иако дизајнот потсетува на Liquid Glass, Samsung го применува селективно:
-
Не ја користи агресивната транспарентност што кај Apple предизвика критики.
-
Ги задржува читливоста и практичниот изглед, избегнувајќи преголеми светлосни рефлексии.
-
Комбинира елементи од Liquid Glass со сопствен визуелен идентитет, создавајќи балансиран и модерен интерфејс.
Ова е особено интересно бидејќи Google со Material 3 Expressive добива позитивни реакции, додека Samsung продолжува да се оддалечува од Google естетиката и да создава уникатен визуелен јазик во своите Galaxy уреди.
Кога пристигнува One UI 8.5?
One UI 8.5 се очекува на почетокот на следната година, а најверојатно ќе дебитира заедно со новата серија телефони Galaxy S26.
Новиот дизајн најавува дека 2025 ќе биде година во која Samsung повторно силно ќе го освежи визуелниот идентитет на својот интерфејс — овојпат со инспирација од Liquid Glass, но со јасна Samsung карактеристика.
Извор: 9ro5Google .
Магазин
YouTube го уредува фидот на почетната страница
• Пронаоѓањето видео на YouTube што навистина одговара на вашите интереси често знае да биде предизвик. Платформата го препозна ова и започна тестирање на нова експериментална функција наречена „Your Custom Feed“.
• Овој тест има цел да ја намали фрустрацијата што ја создаваат алгоритамските препораки, кои понекогаш погрешно ги толкуваат навиките на корисниците. Чест пример е ситуацијата кога гледањето неколку видеа за Disney го наведува алгоритмот да претпостави дека сте голем обожавател — па почнува да препорачува слична содржина во огромни количини.
Како функционира „Your Custom Feed“
• Корисниците вклучени во експериментот ќе забележат ново копче „Your Custom Feed“ веднаш до стандардното копче „Home“ на почетната страница.
• Со клик на него можете директно да внесувате свои барања и да му кажете на YouTube што сакате да гледате.
• Наместо пасивно да скролате низ содржина што не ве интересира, новата опција дозволува активно прилагодување на фидот преку внесување прецизни прашања или теми.
• На пример: ако сакате повеќе видеа за готвење, доволно е да внесете „cooking videos“ во прилагодениот фид — YouTube потоа ќе почне да дава приоритет на таква содржина.
Подобра алтернатива на старите опции
• Останува да се види колку ќе биде популарен „Your Custom Feed“, но оваа функција би можела да стане голема пресвртница.
• Потенцијално нуди многу поефикасен начин за прилагодување на фидот од класичните опции како „Not interested“ или „Don’t recommend channel“, кои бараат рачно кликнување на секое видео одделно.
Извор: TechCrunch
Технологија
„Google Maps“ воведува новитет за своите корисници, автоматски ќе ја препознава локацијата каде сте го оставиле возилото на паркинг
Google Maps воведува новитет кој, за почеток само на iOS, автоматски ја препознава локацијата каде што сте го оставиле автомобилот и ја зачувува во апликацијата, при што таа сега се прикажува и со специјална икона.
Функцијата за означување на местото на паркирање не е нова во Google Maps постои со години и се појавуваше во различни облици, како на пример копчето во Android Auto што се активира кога ќе пристигнете на вашата цел. Оваа опција е присутна на телефоните повеќе од десет години, но досега беше потребна рачна акција од корисникот.
Новата надградба, како што објасни Рио Акасака виш менаџер за производи во Google Maps овозможува апликацијата самостојно да препознае дека возилото е паркирано и автоматски да го зачува тоа место. Кога повторно ќе почнете да возите, зачуваната локација автоматски се отстранува. Ова е возможно кога Maps е поврзан со автомобилот преку USB, Bluetooth или CarPlay, што моментално ја ограничува функцијата исклучиво на iOS уредите.
Кај Android уредите, означувањето на местото за паркирање сè уште се изведува рачно, а засега нема најави кога би дошла целосната автоматизација.
Автоматското зачувување почна постепено да се активира кај корисниците на iPhone пред околу еден месец, но дополнителната новина е што Google Maps сега може да ја користи вашата прилагодена икона за автомобил како симбол за паркирање. Наместо вообичаеното „P“, на мапата ќе се прикажува истата икона што ја имате избрано за вашиот автомобил доколку користите таква. Персонализирани икони Google ги воведе во 2020 година, а неодамна ја прошири нивната употреба со нови форми, бои и поддршка за Android Auto и CarPlay.
Акасака истакна дека секој што има активирана прилагодена икона ќе може да ја види и на местото каде што неговото возило е паркирано.
Извор: 9to5google.com
-
Кичево2 денаНоќеска во Кичево европско-медитеранскиот сеизмолошки центар регистрираше слаб земјотрес на длабочина од околу 15 километри
-
Хороскоп1 денХороскоп за среда (10 декември)
-
Хороскоп11 часаХороскоп за четврток (11 декември)
-
Македонија2 денаНово намалување на дизелот од ноќеска, бензините остануваат непроменети
-
Македонија2 денаНа Јован сме му потребни за операција на окото, да дадеме хуманитарна помош со телефонски повик веднаш!
-
Магазин2 денаДоаѓа ново големо ажурирање за Windows 11 — еве ги сите новости
-
Македонија1 денОВР Кочани поднесе кривична за ВД директорка на детска градинка, времено вработила негувател без лиценца
-
Магазин2 денаТелефоните на Samsung добиваат голема реконструкција: Започна бета-програмата One UI 8.5
