Технологија
Популарните тврди дискови од „Western Digital“ треба да се заменат по 3 години?

Western Digital дисковите автоматски испраќаат предупредување до корисниците доколку се активни 3 години, затоа купете нов иако се целосно функционални.
Western Digital Red е серија на дискови наменети за работа во NAS уреди, што значи постојана работа, оптимизирана за RAID низи и постојана активност. Токму затоа се познати по тоа што работат без проблеми многукратно подолго од гаранцијата од три или пет години. Сепак, Western Digital, најголемиот светски производител на хард дискови, сака редовно да ги менувате вашите дискови.
Кога треба да бидете загрижени за можен дефект на хард дискот? Ова не е едноставно прашање, бидејќи многу фактори влијаат на животниот век и перформансите на дискот. Хард дисковите имаат вградена SMART технологија која автоматски проверува, анализира и известува за здравјето на дискот.
Western Digital го направи тоа преку својата алатка за аналитика што ја користат уредите Sinology NAS, наречена VDDA. Преку оваа алатка, која инаку е слична на SMART и се грижи за здравјето на дискот, на корисниците им се испраќа предупредување кога дисковите се активни веќе три години. Во предупредувањето се вели:
„Погонот има акумулирано голем број часови на работа (во текот на животниот век на погонот). Размислете наскоро да го замените вашиот диск“.
Синологи потврди дека предупредувањето не доаѓа од нив, туку од Western Digital. Некои корисници кои не се запознаени со технологијата во паника објавија на официјалниот форум на Синологија откако се појави предупредувањето. Од една страна, не можеме да ги обвиниме, бидејќи VD Red дисковите во NAS уредите често се користат во RAID низи и содржат или важни деловни податоци или резервни податоци што се важни.
Синологи потврди дека предупредувањето не доаѓа од нив, туку од Western Digital. Некои корисници кои не се запознаени со технологијата во паника објавија на официјалниот форум на Синологија откако се појави предупредувањето. Од една страна, не можеме да ги обвиниме, бидејќи VD Red дисковите во NAS уредите често се користат во RAID низи и содржат или важни деловни податоци или резервни податоци што се важни.
Работите да бидат уште полоши, штом уредот ќе добие предупредување, невозможно е да се поправи или продолжи т.н. Сепак, постои начин околу ова – треба да го исклучите предупредувањето и да го исклучите VDDA за да работи. Од друга страна, исклучувањето на VDDA го оневозможува откривањето на некои реални проблеми, оставајќи ве ранливи во случај да се случи вистински дефект, пишува ArsTechnica.
Списокот на уреди на Sinologi кои користат VDDA ги вклучува VD Red Pro, VD Red Plus и VD Purple, кои Western Digital ги користи за видео надзор, уште една карактеристика на NAS уредите. За да бидат работите уште полоши, Knap исто така најави поддршка за VDDA, што значи дека корисниците на вториот по големина производител на NAS би можеле да почнат да добиваат предупредувања за VD хард дискови.
Извор: vesti-online.com
Магазин
Uber воведува превоз со хеликоптер и хидроплан од 2026 година

Uber објави дека од следната година ќе започне да нуди превоз со хеликоптери и хидроплани, достапни директно преку апликацијата. Новата услуга се лансира во партнерство со Joby Aviation, само еден месец откако компанијата ја купи услугата за воздушно такси Blade за 125 милиони долари.
Резервации преку апликација
Корисниците ќе можат да резервираат летови со хеликоптери и хидроплани уште од следната година. Иако точниот месец не е прецизиран, услугата ќе биде достапна за сите преку апликацијата на Uber.
Blade веќе нуди превоз до клучни локации во Њујорк, како аеродромите Newark и JFK, како и Hamptons. Со новото партнерство, овие услуги ќе станат достапни и за Uber корисниците.
Joby – амбиции за воздушни таксиња
Joby Aviation ја купи Blade во август и планира да ја искористи нејзината инфраструктура за да развие сопствена услуга со футуристички авиони eVTOL (електрично вертикално полетување и слетување). Тие ќе можат да превезуваат четири патници и пилот со брзина до 320 км/ч.
Компанијата планира глобална експанзија – во Њујорк, Лос Анџелес, Дубаи, Обединетото Кралство и Јапонија.
Инвеститори и поддршка
Uber е еден од главните инвеститори во Joby, вложувајќи 75 милиони долари во 2020 година, а претходно и дополнителни 50 милиони. Други клучни поддржувачи се Toyota, која досега инвестираше повеќе од 500 милиони долари.
Blade – не само превоз на патници
Иако Blade во 2024 година превезе над 50.000 патници во САД и јужна Европа (Ница, Монако, Кан), најголем дел од приходите (околу 60%) доаѓаат од медицинската услуга за транспорт на органи за трансплантација. Овој сегмент не е дел од договорот и продолжува да функционира како независна компанија под името Strata Critical Medical.
Извор: N1Info
Магазин
Facebook го оживува „poke“: старата функција со нов живот за младата публика

Facebook повторно ја враќа во фокус една од своите најстарите и најпрепознатливи функции – „poke“, виртуелното „боцкање“ што некогаш беше симбол на мрежата. По години на речиси целосно исчезнување, „poke“ се враќа во модернизирана форма, насочена кон помладите корисници.
Иако „poke“ никогаш не беше целосно укинат, интересот за него со текот на времето исчезна. Сега, со ново копче на профилите и посебна страница (facebook.com/pokes), функцијата повторно добива видливост. Корисниците можат да „боцкаат“ пријатели, да гледаат кој ги „турнал“ и да ја следат статистиката на меѓусебни интеракции.
Системот наликува на гејмифицирани елементи од апликации како Snapchat и TikTok, каде што бројките и континуитетот на интеракции стануваат мотивација за корисниците да останат активни.
Со секое ново „poke“, бројачот се зголемува, а Facebook воведе и икони за награда – како пламен или емотиконот „100“ – за да го одржи интересот. Ова е јасен обид на компанијата да ја зголеми интеракцијата и времето што младите го поминуваат на платформата.
Ова не е првпат Meta да се обиде да ја врати старата функција. Во март 2024 година, страницата за „poke“ беше направена полесна за пронаоѓање, што резултираше со зголемување на користењето за 13 пати.
Иако Facebook никогаш не објасни јасно што значи „poke“, токму оваа двосмисленост ја направи опцијата забавна и мистериозна. Некои ја користеа за флерт, други за да привлечат внимание, а дел едноставно за игра.
Истражувања покажаа дека Snapchat „streaks“ предизвикуваат голем ангажман, а Meta сега се обидува да применува сличен модел преку Facebook poke, иако останува да се види дали ќе достигне слична популарност.
И покрај огромните приходи, Facebook се соочува со предизвик – младите корисници ја користат платформата сè помалку. Компанијата проба различни иницијативи, од програмата “Facebook Campus” за студенти (укината во 2022) до редизајн насочен кон Gen Z. Сега „poke“ добива шанса да стане дел од таа стратегија, комбинирајќи носталгија и модерни трендови.
Со враќањето на Facebook poke, Meta сака да ја оживее едноставната, но заразна интеракција од раните денови на мрежата – и да го привлече вниманието на генерациите кои пораснаа со TikTok и Snapchat.
Извор: TechCrunch
Магазин
YouTube укинува Premium Family сметки надвор од заедничко домаќинство

YouTube го следи примерот на Netflix и Disney+, воведувајќи построги правила за користење на Premium Family пакетите. Компанијата почна да испраќа известувања до корисници кои го користат планот од различни локации, со што практично се ограничува споделувањето на сметки надвор од исто домаќинство.
Известувања и рок од 14 дена
Корисниците кои не се на иста адреса со „менаџерот на семејството“ (лицето што го активирало планот) добиваат известување дека нивното членство ќе биде паузирано за 14 дена. Во пораката јасно е наведено дека оваа практика е во спротивност со условите за користење.
Иако ова правило отсекогаш постоело, YouTube сега за прв пат почнува сериозно да го спроведува. Целта е очигледна – да се намали споделувањето на сметки и да се зголеми бројот на индивидуални претплати.
Нема „средна опција“ како кај Netflix
За разлика од Netflix, кој понуди можност за додавање на дополнителни членови за мала доплата, YouTube засега нема вакво решение. Исклучените корисници имаат само две опции:
-
да преминат на индивидуална Premium претплата, или
-
целосно да се откажат од услугата.
Што следува?
Не е познато дали YouTube во иднина ќе воведе поблаги модели или нови пакети за корисници кои сакаат да останат дел од истото „семејство“ без да делат ист дом. Во моментов, условот е јасен – сите членови на Premium Family мора да живеат во исто домаќинство.
Извор: Streberi
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (10 септември)
-
Кичево6 часа
ЕВН: Времен прекин на електрична енергија утре во следните кичевски места
-
Хороскоп17 часа
Хороскоп за четврток (11 септември)
-
Кичево9 часа
Денес е 11-ти септември – Ден на ослободувањето на град Кичево, далечната 1943, пред 82 години станува првоослободениот град во Македонија
-
Македонија1 ден
(ФОТО) Полицијата на РЦ Запад уапси двајца скопјани, кај нив се најдени шприцеви со течност и дрога
-
Кичево2 часа
Вечерва во НУЦК „Кочо Рацин“ прва изложба на кичевчанецот Зоран Здравески насловена како „Железна поезија“, вечер на креација, инспирација и разговори
-
Временска прогноза1 ден
Нестабилна воздушна маса од утре до понеделник носи нова дестабилизација на времето и пороен дожд
-
Македонија1 ден
(ВИДЕО) МВР: 23 нови мотоцикли и опрема за сообраќајната полиција, одлична меѓуинституџионална соработка со РСБСП