Следете не

Автомобили

Поради системот за асистенција, возачите се повеќе користат мобилни телефони?!

Објавено пред

на

Возачот е поверојатно да обрнува внимание на други работи освен на возење, ако автомобилот има систем за асистенција што може автоматски да забрзува, да сопира и да управува. Ова го покажуваат две нови студии спроведени во Соединетите Американски Држави.

Поточно, станува збор за Pilot Assist системот (Volvo) и Autopilot на Tesla. Тие се рекламираат како начин да се направи возењето побезбедно и попријатно, но во пракса тие значат дека многу возачи наместо тоа ги проверуваат своите мобилни телефони, јадат храна или дури се бричат ​​зад воланот. Автомобилите во редовни интервали предупредуваат дека возачот мора да го допира воланот – во спротивно системот ќе се исклучи, но возачите брзо се приспособиле на предупредувањата и продолжиле да внимаваат на други работи освен сообраќајот, пишува HAK Review.

Првата студија опфати 29 возачи кои три години го користеа Volvo Pilot Assist системот. Во втората студија учествувале 14 возачи кои еден месец возеле со автопилотот на Тесла.

– Во двете студии, возачите го приспособуваа своето однесување и почнаа да се занимаваат со активности кои не се поврзани со возењето – рече Дејвид Харки, претседател на Меѓународниот институт за осигурување (IIHS).

Извор: Revijahak

Автомобили

Peugeot размислува за враќање на GTi – но во електрична верзија

Објавено пред

на

Peugeot би можел да го оживее моделот 208 GTi како електричен спортски автомобил, откри новиот извршен директор на француската марка, Ален Фејви.

GTi исчезна од сцената од 2019 година

Значката GTi не се појави на втората генерација на Peugeot 208, која дебитираше во 2019 година, а последниот модел што ја носеше беше 308 GTi, повлечен од пазарот во 2021 година.

Peugeot првично ја воведе под-марката Peugeot Sport Engineered (PSE) за да ја пополни празнината што ја остави GTi, но таа беше искористена само за спортската верзија на Peugeot 508, чија продукција заврши во декември минатата година.

Поврзување со традицијата на брендот

Ален Фејви ја истакна важноста на наследството на Peugeot:
“Многу сум заинтересиран да го поврзам брендот со неговото минато. Ќе анализираме што го сочинува наследството на Peugeot и ќе процениме како може да се прилагоди на модерниот свет. GTi дефинитивно не е исклучен од оваа анализа.”

Каква платформа би користел e-208 GTi?

Доколку Peugeot одлучи да го оживее GTi во електрична форма, логично би било да користи истиот погон како моделите Lancia Ypsilon HF и Abarth 600e, кои ја делат истата e-CMP платформа со e-208.

Овие автомобили располагаат со преден погон и 237 КС, заедно со Torsen диференцијал со ограничено пролизгување. Abarth 600e нуди и посилна верзија со 278 КС, но малку е веројатно дека Peugeot би ја понудил оваа конфигурација за e-208, имајќи ја предвид неговата пазарна позиција.

Дали ќе има спортска верзија на Opel Corsa Electric?

Ако Peugeot e-208 GTi добие зелено светло, тоа би можело да значи и спортска верзија на Vauxhall (Opel) Corsa Electric, бидејќи двата модели се тесно поврзани.

Сепак, се поставува прашањето дали Peugeot и Opel ќе најдат комерцијална исплатливост во електричен спортски хечбек, особено со оглед на тоа што сегашните генерации на 208 и Corsa наскоро ќе бидат заменети со модели базирани на новата STLA Small платформа на Stellantis.

Сепак, бидејќи Abarth 600e покажа дека e-CMP платформата лесно поддржува помоќни мотори и спортски шасии, не е исклучено Peugeot да лансира спортски верзии на 208 и Corsa како последни изданија пред нивната замена.

Извор: Index

Прочитај повеќе...

Автомобили

Петте најопасни грешки со рачниот менувач кои можат да ви го уништат автомобилот

Објавено пред

на

Рачниот менувач е еден од најважните делови на автомобилот, а неговото откажување може да чини неколку илјади евра. Сепак, многу возачи несвесно прават грешки кои значително го скратуваат неговиот век на траење.

1. Притискање на спојката недоволно при менување брзини

Ако при менување брзини слушнете звук на брусење, веројатно не ја притискате спојката доволно. Оваа грешка, ако се повторува, може да доведе до оштетување на синхроните прстени во менувачот, кои се одговорни за усогласување на брзините меѓу вратилата. Оштетените синхрони предизвикуваат зголемен отпор при менување брзини и непријатен механички звук.

2. Одложување на сервисирањето при првите знаци на проблеми

Ако забележите крцкање или брусење при менување брзини, не го игнорирајте проблемот. Навремена дијагностика во сервисен центар чини многу помалку од потенцијалната поправка. Продолженото возење со оштетен менувач може да доведе до создавање метални струготини во маслото за пренос, што може да предизвика сериозно оштетување на запчаниците и лежиштата.

3. Насилно менување во пониска брзина при голема брзина

Ненадејното префрлување од висока во многу ниска брзина (на пр., од шеста во втора брзина) може да го доведе моторот до опасно високи вртежи и да предизвика механички оштетувања. Оваа грешка може да доведе до скапи поправки, кои можат да чинат неколку илјади евра.

4. Игнорирање на редовната замена на маслото за менувачот

Редовното менување на маслото за менувачот (на секои 60.000 километри) е клучно за долготрајноста на менувачот. Овој сервис чини околу 8.000 динари, што е значително помалку од трошоците за скапа поправка или замена на менувачот.

5. Возење со раката на менувачот

Многу возачи имаат навика да ја држат раката на менувачот додека возат. Ова создава дополнителен притисок врз механизмот на менувачот, што со текот на времето може да доведе до забрзано трошење на компонентите.

Заклучок
Со правилно одржување и внимателно користење на менувачот, можете да го продолжите неговиот век на траење за десетици илјади километри и да избегнете скапи поправки.

Извор: Telegraf

Прочитај повеќе...

Автомобили

Ништо од заедничката интеграција на автомобилските брендови „Honda, Nissan и Мitsubishi“

Објавено пред

на

Јапонските производители на автомобили Honda, Nissan и Mitsubishi велат дека ги финализираат разговорите за деловна интеграција. Упатени извори велат дека зделката пропаднала затоа што од Nissan мислеле дека може да ги диктираат условите од договорот како да се еднакви на Хонда. Немаше шанси Хонда да дозволи какво било спојување каде што пропаднатата марка ќе има гласови 50/50 за новата споена компанија. Хонда отсекогаш се залагала за донесување одлуки со мнозинство, без разлика дали тоа е 60/40 или 70/30.

Договорот исто така пропадна бидејќи Nissan сè уште не покажа визија или цел за излез од кризата во која се наоѓа.

Трите компании постигнаа основен договор пред три месеци за продолжување на дискусиите врз основа на рамката утврдена во Меморандумот за разбирање што Нисан и Хонда го потпишаа на 1-ви август во врска со почетокот на стратешкото партнерство фокусирано на разузнавањето и електрификацијата.

Во текот на целиот процес, Nissan и Honda се вклучија во дискусии за разгледување на различни можности и опции. Во исто време, деловното опкружување и за компаниите и за пошироката автомобилска индустрија брзо се промени, а темпото на технолошките иновации продолжи да се забрзува.

Меморандумот за разбирање помеѓу Nissan и Honda имаше за цел да послужи како опција за одржување на глобалната конкурентност и двете компании да продолжат да испорачуваат поатрактивни производи и услуги за клиентите ширум светот.

Но, пред десетина дена протекоа информации дека е тешко да се очекува да се постигне договор, а тоа денеска се потврди, пренесува SEEbiz.еu

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Спорт4 часа

Омерагиќ: „Очекувам секогаш да судите со праведност и непристрасност“. Кичевските професионални судии со поддршка за Масар Омерагиќ, претседател на ФФМ

Во рамки на денешниот ден, професионалните судии кои се дел од Општинскиот фудбалски сојуз Кичево имаа работна средба во „Куќа...

Кичево7 часа

ОВР Кичево изврши контрола на житниот пазар, пронајде нерегуларни продукти на јавна површина

На 15.02.2025 на подрачјето на Кичево, полициски службеници од ОВР Кичево извршија контроли на лица кои вршат продажба на производи...

Lifestyle8 часа

Како да ги одржувате вашите банани свежи подолго? Не ги ставајте на ова место

Ставањето зрели банани во фрижидер може да го одложи процесот на презревање. Иако многу луѓе мислат дека бананите секогаш треба...

Lifestyle8 часа

Како секојдневното консумирање на маслиново масло влијае на организмот

Маслиновото масло е познато по своите здравствени придобивки, без разлика на целокупниот квалитет на исхраната. Според едно истражување, редовната консумација...

Lifestyle8 часа

Киселата вода и вашето здравје – предности и недостатоци

Киселата вода, позната како „шампањ на водите“, е популарен освежителен пијалок кој често се консумира како замена за газираните сокови....

Автомобили8 часа

Peugeot размислува за враќање на GTi – но во електрична верзија

Peugeot би можел да го оживее моделот 208 GTi како електричен спортски автомобил, откри новиот извршен директор на француската марка,...

Магазин8 часа

Instagram тестира копче „Dislike“ – еве како ќе функционира

Instagram воведува нова опција што им овозможува на корисниците да изразат негативно мислење за коментарите под објавите и Reels видеата....

Магазин8 часа

Apple Maps ќе воведе реклами – промена што може да ги налути корисниците

Apple планира да воведе реклами во својата услуга Apple Maps, слично како што веќе направи Google Maps. Оваа промена би...

Lifestyle8 часа

Што е целосен протеин, зошто му е потребен на телото и која храна го содржи?

Целосниот протеин не е само тренд, туку клучен дел од здравата исхрана. Тој ги содржи сите девет есенцијални амино киселини:...

Магазин8 часа

Сè уште најпопуларен: Windows 10 го користат речиси 50% од играчите на Steam

И покрај најавениот крај на поддршката од Microsoft, Windows 10 останува доминантен оперативен систем меѓу корисниците на Steam. Microsoft планира...

НАЈЧИТАНИ