Автомобили
После одличната продажба на „Duster“ во 2026 доаѓа новата „Dacia“, како директна конкуренција на „Octavia“ и „Golf“

Renault прави одлична работа со Dacia, а Dacia, позната по својот економичен пристап кон автомобилизмот, се подготвува да ја прошири својата гама на возила и во главните сегменти. По успехот со градските и SUV моделите како Duster и со многу надеж за идниот Bigster, Dacia наводно моментално развива два нови компактни модели – кросовер караван и седан модел кои се очекуваат на пазарот во 2026 година.
Dacia, наводно наречена C-Neo, која исто така се нарекува „романски одговор на Skoda Octavia“, ќе се базира на истата основа како и теренецот Dacia Bigster. На купувачите ќе им овозможи избор помеѓу два каросериски стила – авантуристички кросовер вагон и стилски брз бек.
Иако деталите за моделите сè уште не се целосно откриени, шпекулациите сугерираат дека Dacia C-Neo ќе го наследи дизајнерскиот јазик на теренците Duster и Bigster, вклучувајќи тенки LED светла и елегантни површини. Со должина од околу 4.600 mm, C-Neo ветува пространа кабина, споделувајќи ја контролната табла и контролите со постоечките теренци, заштедувајќи ги трошоците за развој.
Како што пишува Jutarnji.hr, основата на моделот C-Neo ќе се заснова на CMF-B архитектурата на Renault Group, исто како и остатокот од линијата Dacia. Опциите за погон се очекува да вклучуваат благи хибриди, (гас/ТНГ) и хибридни верзии, со можност за plug-in хибрид во иднина.
И покрај тоа што се уште нема официјални информации, извршниот директор на Dacia, Денис Ле Вот, потврди дека вакви модели ќе бидат претставени во 2026 година.
C-Neo најверојатно ќе ја задржи репутацијата на Dacia за достапност, нудејќи вредност за парите помеѓу Duster и Bigster и насочувајќи ја кон конкуренцијата како што се Skoda Octavia, VW Golf и Peugeot 308. Додека сè уште чекаме официјално со најавите, очекуваме Dacia да објави повеќе детали за овие компактни модели во наредните месеци.
Извор: Jutarnji.hr
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хроника1 ден
Утрово кичевчанец со секира уби татко, неговата мајка е во неконтактибилна состојба
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за недела (11 мај)
-
Хороскоп11 часа
Хороскоп за понеделник (12 мај)
-
Македонија2 дена
Малолетник од Кочани објавувал експлицитни содржини од малолетничка, мајката го пријавила
-
Здравје и убавина2 дена
Клучни 5 работи поврзани со забите, кои предупредуваат за опасни промени во вашето општо здравје
-
Скопје1 ден
Кривична пријава против турски државјанин за обид за убиство во Скопје, одреден му е притвор
-
Македонија15 часа
МВР ќе поднесе кривична пријава за мачење животни, по видеото истакнато во јавноста