Автомобили
Познато кога Ауди ќе престане со производство на дизел и бензин мотори
Одреден е датум кога германската марка ќе престане да произведува нови бензински и дизел автомобили, а тоа е веќе во 2026 година. Според Ројтерс, веста ја објавил претседателот на одборот на Ауди, Маркус Дусман. Во Ауди сè почнува да се врти околу батериите …
Електрификацијата изгледа неизбежна, па дури и Линколн изјави дека сите автомобили ќе имаат батерии до 2030 година, пишува Авто клубот. Многу производители веќе најавуваат планови во кои ги опишуваат моторите со внатрешно согорување како минато. Еден од нив е „Ауди“, кој веќе престана да развива нови СУС мотори, а неодамна постави краен рок за дефинитивен крај на возилата со фосилни горива.
Веста ја објави претседателот на Управниот одбор на „Ауди“, Маркус Дусман, и тој посочи дека постепеното укинување на внатрешното согорување ќе се примени во 2026 година, за моделите со бензин и дизел. Логичен следен чекор за германската компанија е проширување на палетата на хибридни брендови.
Сепак, неопходно е да се „погледне на поголема слика“. Позицијата на Ауди за електрификација е всушност позицијата на нејзината матична компанија – групацијата Фолксваген. Ривалите БМВ и Мерцедес планираат на спротивниот крај од спектарот на електрификација: иако тие веќе воведоа неколку електрични возила, тие веруваат дека внатрешното согорување ќе остане „главната приказна“ на автомобилската индустрија за многу години.
Имено, Баварците воопшто не планираат да го запрат развојот на SUS моторот. Неодамна, BMW изрази загриженост за слабата достапност на ретки минерали што се користат во батериите, а бидејќи пред три години тие веруваат дека поради ова EV секогаш ќе биде поскапа опција од конвенционалните мотори.
Иако литиум-јонските батерии станаа значително поевтини во последната година, тие сепак се скапи и има уште еден проблем – снабдувањето беше слабо дури и пред пандемијата, и беше скоро невозможно да се обезбеди постојан. Различни производители избираат различни стратегии за во иднина, но сè уште не е јасно кој од нив ќе се исплати на долг рок. Beе биде интересно да се види кои производители на автомобили ќе преживеат во следните две децении.
ФОТО: tookapic /pixabay
Извор: српска Нова
Автомобили
Lamborghini го одложи првиот електричен модел до 2029 година
Иако Lamborghini со ентузијазам го промовира својот хибриден суперспортски автомобил Revuelta, нивниот прв целосно електричен модел, Lanzador, нема да биде подготвен за производство пред 2029 година.
Причини за одложувањето
Се претпоставува дека падот на побарувачката за електрични автомобили е клучната причина за одложувањето. Lamborghini се приклучува на листата на компании кои решија да ги одложат своите електрични модели, поради нестабилноста на пазарот и долгорочните предизвици.
Изјава на извршниот директор
Првиот човек на компанијата, Стефан Винкелман, потврди дека концептот на електричниот GT четирисед Lanzador, претставен минатата година, нема да започне со сериско производство пред 2029 година, што е 12 месеци одложување според првичните планови.
Во изјавата, Винкелман додаде дека компанијата сè повеќе размислува за употреба на синтетички горива, бидејќи верува дека суперспортските автомобили на електричен погон немаат долг рок на одржливост.
Поглед кон иднината
Дополнителна јасност околу иднината на индустријата и стратегијата на Lamborghini се очекува по конечната одлука на Европската унија за забрана на производство и продажба на возила со мотори со внатрешно согорување (ICE).
Извор: Index
Автомобили
По нивното автомобилско стратешко партнерство, дали производителите на автомобили „Honda“ и „Nissan“ ќе се спојат?
Јапонските производители на автомобили „Нисан Мотор“ и „Хонда Мотор“ наводно планираат да започнат преговори за спојување за подобра конкуренција во глобалната автомобилска индустрија која брзо се менува, објави во вторникот весникот „Никеи“ преку нивниот медиум nikkei.com
„Honda“ и „Nissan“ размислуваат да работат под холдинг компанија и наскоро ќе потпишат меморандум за разбирање, се вели во извештајот. Тие, исто така, сакаат на крајот да го доведат Mitsubishi Motors, во кој Nissan е најголем акционер со 24% удел, под холдинг компанија.
Комбинираната компанија Nissan-Honda-Mitsubishi би значела повеќе од 8 милиони продажби на возила годишно, според Nikkei. Тоа ќе ја стави компанијата меѓу најголемите светски производители на автомобили, но сепак под колегата јапонски производител на автомобили Toyota Motor, со 11,2 милиони во 2023 година, како и германскиот производител на автомобили Volkswagen, кој објави продажба од 9,2 милиони возила минатата година.
Japanese automakers Nissan Motor and Honda Motor reportedly plan to enter into negotiations for a merger, the Nikkei newspaper reports. https://t.co/RW4oSgykrE
— NBC News (@NBCNews) December 17, 2024
Во слични изјави, Honda и Nissan ниту ја потврдија ниту ја демантираа пријавата: „Пријавената содржина не беше објавена од нашата компанија“, рече Хонда. „Како што беше најавено во март оваа година, Honda и Nissan истражуваат различни можности за идна соработка, искористувајќи ги меѓусебните силни страни. Ќе ги известиме нашите засегнати страни за какви било ажурирања во соодветно време“.
Извештајот за спојување следи откако двата јапонски производители на автомобили формираа стратешко партнерство на почетокот на оваа година за заеднички автомобилски компоненти и софтвер.
Таквото поврзување би било најголемото спојување на автомобилската индустрија откако Fiat Chrysler се здружи со француската PSA Groupe за да го формира Stellantis во јануари 2021 година.
Авто-консултантите и другите експерти неодамна повикаа на повеќе спојувања и превземања за да ги споделат трошоците и подобро да се натпреваруваат со брзорастечките кинески производители на автомобили, како и со американскиот лидер на целосно електрични возила Тесла.
Акциите на Honda со кои се тргува во САД пораснаа за околу 2% во пладневното тргување во вторникот. Акциите на Nissan скокнаа за повеќе од 11% на отворениот пазар.
Извор: nikkei.com
Автомобили
Електричните возила и plug-in хибридите покажуваат повеќе дефекти од бензинските автомобили
Новата студија на Consumer Reports, спроведена врз повеќе од 300.000 автомобили, открива дека електричните возила и plug-in хибридите имаат значително повеќе технички проблеми во споредба со традиционалните автомобили со мотори со внатрешно согорување.
- Електричните автомобили имаат во просек 42% повеќе дефекти.
- Plug-in хибридите забележуваат дури 70% повеќе проблеми во однос на бензинските возила.
Причини за дефектите
Главната причина за овие проблеми е тоа што технологијата на електричните возила е релативно нова. Аналитичарот Стивен Елек од Consumer Reports истакнува дека:
- Електричните автомобили имаат дефекти што варираат од мали, како што се шкрипење на сопирачките и дефекти на внатрешните компоненти, до посериозни проблеми со батериите, моторите и погонските системи.
- Plug-in хибридите се особено проблематични поради нивната комплексност, која произлегува од користењето на два различни погонски системи: електричен мотор и мотор со внатрешно согорување.
Од друга страна, традиционалните хибриди, кои со текот на времето беа значително подобрени, покажуваат доверливост слична на бензинските автомобили.
Ризици од пожар кај електричните возила
Студијата посочува и на потенцијалните опасности од пожари кај електричните автомобили, предизвикани од батериите што содржат литиум и други хемикалии.
- Овие батерии можат да испуштаат токсични гасови при согорување, што може да предизвика оштетување на респираторниот систем.
- Гаснењето на пожарите кај електричните возила бара специјализирана опрема, што ја комплицира ситуацијата.
Доверливост на автомобилските марки
Во поглед на доверливоста:
- Toyota се истакнува како најсигурен производител.
- Rivian, американски бренд за електрични возила, има најнизок рејтинг поради предизвиците со новите технологии.
Извор: B92
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (18 декември)
-
Кичево2 дена
Кичево се спрема за најубавите празнични денови од годината, плоштадот ќе биде украсен со најубавата „Витлеемската Пештера“ и огромна елка со многу подароци и лампиони
-
Хороскоп8 часа
Хороскоп за четврток (19 декември)
-
Кичево1 ден
Соопштение од кичевската црква Св.Петар и Павле по повод благословување и осветување на славските колачи за големиот ден Св.Николај Мирликијски
-
Кичево16 часа
Дедо Мраз пристигна во Кичево, на голема радост на најмилите
-
Временска прогноза2 дена
Еве какво време не очекува викендот пред нас
-
Автомобили1 ден
По нивното автомобилско стратешко партнерство, дали производителите на автомобили „Honda“ и „Nissan“ ќе се спојат?
-
Култура13 часа
Пред нас е големиот празник Св.Никола, светоцот заштитник на децата, сиромашните и работниците, за многу години најчестата слава во македонските домови!