Магазин
Претплатниците на X Blue ќе мора да ги испратат своите селфи и податоци до израелската софтверска компанија
Многу корисници не се задоволни од изборот на компанијата за складирање податоци, укажувајќи на врските на нејзините вработени со израелското разузнавање
X, социјалната мрежа порано позната како Twitter, очигледно ќе бара од своите претплатници X Blue да испратат селфи и фотографија од лична карта или друга официјална лична карта.
Личните информации потребни за процесот на верификација ќе ги обработува израелската софтверска компанија AU10TIX, која ќе ги чува информациите до 30 дена.
Х рече дека податоците собрани од корисниците ќе се користат „за да се зголеми безбедноста и безбедноста и да се искорени лажно претставување“ на социјалната мрежа.
Сепак, многу корисници на X беа незадоволни од изборот на компанијата за складирање податоци, укажувајќи на врските на нејзините вработени со израелското разузнавање. Други, пак, изразија нелагодност да ги дадат своите податоци на компанијата кога во минатото беа пријавени бројни прекршувања на податоците.
Naturally AU10TIX — the Israeli tech firm @elonmusk wants to deploy for users to hand information over for verification purposes — have engineers who worked / work in Unit 8200, the intelligence unit of the Israeli Occupation Forces. pic.twitter.com/QE2wPkpx5q
— Jennine (@jennineak) August 20, 2023
AU10TIX беше пионер во создавањето системи за верификација на идентитетот за аеродромите и граничните контроли во 1980-тите и 1990-тите, пред да се прошири, со растот на интернетот, во она што го опишува како „дигитални простори“ во 2002 година. Сега има голем број клиенти од висок профил како што се Uber, PayPal и Google.
Илон Маск, кој го презеде Twitter во октомври 2022 година, се чини дека ја заврши проверката на идентитетот на 1-ви август, што сугерира дека системот за верификација на идентитетот е веќе оперативен и наскоро би можел да биде лансиран за пошироката јавност.
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп15 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Временска прогноза4 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Автомобили2 дена
Зошто не е добро да се мие автомобилот на ниски температури? Совети од Германскиот автомобилски клуб (ADAC)
-
Автомобили2 дена
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години
-
Lifestyle2 дена
Варениот џин – празничен пијалок што ги загрева душата и сетилата