Магазин
Продажбата на телефони во Кина е на историски најниско ниво
Според податоците од независните агенции за истражување на пазарот, рестриктивните мерки за време на пандемијата и економската криза влијаеле на расположението на потрошувачите.
Беа испорачани вкупно 286 милиони уреди, што е значително помалку во споредба со претходната година кога бројот на дистрибуирани уреди беше 329 милиони. Ова е најмал обем на продажба во Кина од 2013 година, а треба да се напомене дека претходната година ќе остане запаметена како прва во која вкупниот број продадени уреди беше под 300 милиони, се вели во извештајот на IDC.
Строгите рестриктивни мерки воведени за да се спречи ширењето на инфекцијата негативно влијаеја на кинеската економија. Со олеснување на ограничувањата, потрошувачката се зголемува, а тоа може да се види во големите градови како што е главниот град Пекинг.
„Воведувањето мерки за борба против пандемијата резултираше со поголеми заштеди на домаќинствата, односно намалена потрошувачка“, се вели во извештајот на компанијата за истражување на пазарот Canalys.
Кои телефони повеќе ги сакаат Кинезите?
Во годината по нас, најпродаван бренд на телефони на кинескиот пазар беше Vivo со удел од 18,6 отсто. Вкупниот број на испорачани уреди на оваа компанија падна за 25,1 отсто во однос на претходниот.
Вториот најпродаван бренд во Кина е Huawei Honor. Бројот на испораки на овие уреди постојано расте (повеќе од 34 проценти), но треба да се истакне дека се уште е зад брендот Vivo. Телефоните на Apple се третиот најпродаван бренд во Кина. Моментално се врзани со уредите Oppo и е забележан трендот на нивниот понатамошен напредок. Вкупната продажба на телефоните на Apple падна за 4,4 отсто во споредба со 2021 година. Сите брендови освен телефонот Honor забележаа пад на продажбата во годината по нас.
Ваквата состојба на пазарот на телефони во Кина се одразува и е показател за состојбата на глобално ниво. IDC забележува дека вкупно 1,2 милијарди паметни телефони биле испорачани во 2022 година, што е најниско од 2013 година.
Во посебен извештај на агенцијата Canalys, се наведува дека Apple продал 16,4 милиони уреди во текот на четвртиот квартал од 2022 година, што е намалување од 24 отсто во споредба со претходната година. Ова го означи првиот годишен пад на Apple во продажбата на уреди од почетокот на 2020 година, кога првиот бран на пандемијата ја погоди Кина.
На негативниот тренд влијаеше излегувањето на новите серии на iPhone, но и штрајкот на работниците во фабриката Foxconn во Гиншен поради нехумани работни услови. Сепак, iPhone е најпродаваниот производител на телефони во Кина во првиот квартал од 2023 година.
Магазин
Samsung Galaxy Z Fold 6 ќе биде потенок и полесен од Fold 5
Преклопливиот телефон на Samsung Galaxy Z Fold 6 се очекува ова лето, а сега се појавија и првите (неофицијални) информации за него. Во текот на изминатите години, компанијата направи мали подобрувања на овој модел на телефон. Немаше причина за повеќе од тоа – Samsung беше единствениот сериозен производител во оваа област.
Сега, кога конкуренцијата стана посериозна, Samsung мораше многу посериозно да пристапи кон развојот на моделот Z Fold 6. Според протечените информации, овој модел ќе биде потенок и полесен од неговите претходници. Како што е наведено, неговата тежина ќе биде 239 g, што е за 14 грама помалку од Z Fold 5. Така, Z Fold 6 ќе биде еднаква на тежината на моделот OnePlus Open, кој е многу поудобен за носење.
Кога станува збор за димензиите, Z Fold 6 ќе биде дебел 5,6 mm, додека дебелината на моделот Z Fold 5 е 6,1 mm (кога телефонот е отворен). Во преклопена состојба, дебелината ќе биде 12,1 mm, што е значително помало од 13,4 mm на претходниот модел. Надворешниот екран ќе биде малку поголем, со сооднос од 22:9, што е попогодно за користење во споредба со соодносот 23,1:9 на моделот Z Fold 5.
Се споменуваат и информации дека Z Fold 6 би можел да добие слот за S Pen, како и дека батеријата ќе има поголем капацитет.
Сепак, за да ги потврдиме сите овие информации, ќе треба да почекаме уште некое време – настанот Samsung Unpacked, кој се споменува дека ќе се одржи во текот на јули.
Извор: ExtremeTech
Магазин
Кинескиот одговор на ChatGPT достигна 200 милиони корисници
Кинескиот модел на вештачка интелигенција ERNIE Bot на технолошкиот гигант Baidu има повеќе од 200 милиони корисници, изјави денеска извршниот директор на таа компанија, Робин Ли.
Во своето воведно обраќање на конференцијата „AI Create“ на Baidu во кинескиот град Шенжен, тој одржа говор насловен „Сите се програмери“ и презентираше нови алатки кои им помагаат на корисниците најдобро да ги искористат можностите на вештачката интелигенција, пренесува CNBC.
Ли ги претстави алатките AgentBuilder, AppBuilder и ModelBuilder кои поврзуваат и интегрираат чат-ботови со вештачка интелигенција со веб-пребарувањето на Baidu.
Дополнително, корисниците можат да ги користат овие алатки за да креираат апликации и покрај тоа што не знаат како да кодираат.
На крајот на февруари, компанијата Baidu на својата веб-страница ги објави резултатите за четвртиот квартал од 2023 година, од кои произлегува дека приходите во споменатиот период се зголемиле за шест отсто на годишно ниво на 34,95 милијарди кинески јуани, односно , на околу 4,55 милијарди евра. Извештајот за првиот квартал од 2024 година ќе биде објавен на 16 мај.
На 16 март 2023 година, Baidu го претстави својот генеративен модел на вештачка интелигенција ERNIE Bot, кој е еден вид одговор на ChatGPT на калифорниската компанија Open AI.
На веб-страницата на кинеската компанија се наведува дека ERNIE Bot може да даде точни, логични и јасни одговори кои се приближуваат до одговорите што би ги дал човечко суштество.
/B92
Магазин
Социјалната мрежа X воведува претплата за нови корисници
Новите корисници на социјалната мрежа Х, порано позната како Twitter, наводно ќе треба да платат скромна такса доколку сакаат да ја објават својата содржина.
Познатата социјална мрежа веќе експериментираше со наплата на годишна претплата од еден долар за корисниците на Филипините и Нов Зеланд кои сакаат да објавуваат содржина и да комуницираат со други корисници на X, се со цел да се намали бројот на лажни сметки. , т.н. ботови.
„За жал, малата надокнада за можноста за објавување содржина во случај на нови корисници е единствениот начин за борба против постојаниот напад на ботови. Тековната вештачка интелигенција (и фармите за бот) лесно ги поминуваат проверките „дали сте бот““. изјави Илон Маск.
Според новите правила, новите корисници на социјалната мрежа мора да плаќаат „мал годишен надомест“ за да можат да објавуваат содржини, да лајкуваат и да одговараат на други објави. Регистрирањето профил е сè уште бесплатно, како и следењето на другите профили и прегледувањето на содржината на платформата.
Новата политика доаѓа бидејќи X се соочува со критики за неговата неможност да го спречи поплавата од спам профили кои споделуваат линкови, порнографска содржина и фалсификати, пишува Quartz.
На почетокот на овој месец, X лансираше бот и трол „чистење“ на системот, иако не е познато колку беше успешно.
/021
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (16 април)
-
Хороскоп24 часа
Хороскоп за среда (17 април)
-
Магазин13 часа
Социјалната мрежа X воведува претплата за нови корисници
-
Спорт1 ден
Фудбалските федерации во регионот, вклучувајќи ја и нашата дадоа своја безусловна поддршка за актуелниот претседател на УЕФА, Александар Чеферин
-
Магазин12 часа
Кинескиот одговор на ChatGPT достигна 200 милиони корисници
-
Магазин12 часа
Samsung Galaxy Z Fold 6 ќе биде потенок и полесен од Fold 5
-
Технологија2 дена
Незаменлив дел од нашите животи, 20 години „Gmail“
-
Автомобили1 ден
(ФОТО) Произведен последниот легендарен „Bizzarrini 5300 GT“ revival едиција