Автомобили
Прогнози за 2024: Што ќе го одбележи автомобилскиот пазар оваа година?
Продажбата на автомобили во светот ќе порасне со стапка од 2,8 отсто и ќе достигне 88,3 милиони автомобили, покажува анализата на S&P Global Mobility, дел од една од најголемите консултантски компании и рејтинг агенции.
Според S&P Global, минатата година во светот се продадени близу 86 милиони возила, што претставува зголемување од 8,9 отсто во однос на 2022 година. Ова е годината од која се „брои“ закрепнувањето на оваа индустрија, која претрпе сериозен удар за време на глобалната пандемија.
Продажбата во Европа ќе се зголеми од 14,7 милиони возила на 15,1 милиони автомобили во 2023 година, што би претставувало раст од 2,9 проценти.
Во оваа прогноза треба да се истакне дека клучни параметри беа ризиците од рецесија на најважните пазари во ЕУ, каматните стапки, условите за кредитирање, силната динамика во побарувачката на електрични возила, тешкотиите во набавката на извори на енергија, но и претстојните избори во ЕУ.
Клучниот предизвик, според аналитичарите на S&P Global во Европа, ќе биде способноста на земјите да го субвенционираат купувањето електрични возила.
Продажбата на автомобили на американскиот пазар би требало да расте за два отсто годишно и да достигне 15,9 милиони. Минатата година беа продадени 15,5 милиони автомобили. Фактори кои ќе влијаат на пазарот на возила во САД се високите каматни стапки, не многу поволните кредитни услови и сепак високите цени на автомобилите. Најавите дека на пазарот на електрични возила ќе бидат понудени околу 100 модели на возила се сметаат за многу позитивен сигнал.
Најголемиот светски пазар, Кина, ќе достигне 25,3 милиони продадени возила во 2023 година со раст од 4,9 отсто.
Аналитичарите за Кина во 2024 година предвидуваат раст од 4,2 отсто и продажба од 26,4 милиони единици. Она што е најинтересно е предвидувањето дека растот на продажбата на електрични возила ќе изнесува дури 44 отсто, надминувајќи ја 2023 година кога овој раст беше 36 отсто.
Електрификуваните возила ќе продолжат да го освојуваат пазарот се повеќе и повеќе. Така, се предвидува дека продажбата на чисто електрични, plug-in хибриди и „класични“ хибриди ќе достигне 17,5 проценти на глобално ниво (годишен раст од 39,5 проценти).
Најголем пазарен удел на електрифицирани возила ќе има Кина, дури 26,8 отсто (годишен раст од 28 отсто).
И во Европа, возилата што можат да користат електрична енергија за движење ќе добијат се поголем удел од пазарниот колач – 22 отсто од сите продадени автомобили и лесни комерцијални возила.
Ова е раст од дури 41 процент на годишна основа.
Според овој параметар, рекордер ќе биде американскиот пазар, кој ќе има годишен раст на продажбата на овој тип возила од неверојатни 66,4 отсто, со што учеството на електричните возила во вкупната продажба ќе достигне 13,2 отсто.
Дури и во најнаселената земја во светот, Индија, електрифицираните возила незапирливо го освојуваат пазарот. Прогнозата вели дека во 2024 година учеството на овој тип возила во вкупната продажба ќе достигне 4,1 отсто, што претставува респектабилен годишен раст од 39 отсто.
Автомобили
Големи промени за возачите: Екраните влегуваат во историјата?
Mobis и Zeiss објавија дека развиваат систем за вградување во нови возила веќе во 2027 година, а демонстрациите на прототиповите веќе се во тек. Дали ветробранското стакло може да стане нешто како екран на проектор кој ќе ги замени класичните екрани во автомобилите? Добавувачот на делови на Hyundai и технички експерт Hyundai Mobis смета дека тоа е возможно. Филијалата на корејскиот конгломерат објави оваа недела дека се здружува со германскиот оптички гигант Zeiss за развој на холографски дисплеј на шофершајбната.
Додека тековните head-up дисплеи често прикажуваат релативно едноставни информации, како инструкции за брзина и навигација, системот на кој работат двете компании ќе вклучува опции за забава, аудио контроли, видеа, па дури и игри.
На приложената фотографија, во внатрешноста не постои класичен „infotainment“ екран. Сè е пренесено на шофершајбната, пренесува HAK Review.
Автомобили
BMW: Забраната за возила на бензин и дизел во ЕУ не е реална
Планот на Европа да ја забрани продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година ќе доведе до масовно намалување на нејзината автомобилска индустрија.
Планот на Европа ефикасно да ја забрани продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година ќе доведе до „масовно намалување“ на нејзината автомобилска индустрија. BMW предупредува дека континентот не е подготвен да ги напушти бензинските и дизел моторите. Во исто време, компанијата посочи дека плановите на ЕУ веќе не се реални и дека субвенциите за електрични возила се неодржливи.
Моторот со внатрешно согорување долго време е камен-темелник на европскиот индустриски пејзаж, играјќи витална улога во неговата производствена способност. Технологијата не само што ги создаде BMW, Mercedes, туку и создаде голем синџир на снабдување на мали и средни претпријатија кои произведуваат критични компоненти, од клипови до издувни системи.
Таа индустрија е загрозена, особено кога производителите на автомобили се префрлаат на електрични модели кои бараат помалку и различни влезови. Промената се покажува како предизвик за европската автомобилска индустрија , која се бори да се справи со крајот на државните субвенции и интензивирањето на конкуренцијата од кинеските производители на електрични возила како што е BYD.
Забраната може да го погоди срцето на европската автомобилска индустрија. Мерките ќе доведат до масовно намалување на индустријата како целина.
Извор: techcentral.co.za
Автомобили
BYD повлекува речиси 100.000 електрични возила
BYD повлекува речиси 100.000 електрични возила (ЕВ) во еден од своите ретки потези за повлекување. Производителот на нови енергетски возила (НЕВ) ќе повлече 96.714 возила „Dolphin“ и „Iuan Plus“ во Кина почнувајќи од 30 септември 2024 година, поради опасност од пожар , се вели во денешното соопштение на кинеската државна управа за регулирање на пазарот (SAMR).
Повлекувањето се состои од две групи, извршени од два оперативни субјекти на BYD. BYD Auto Industri Co Ltd ќе повлече вкупно 87.762 ЕВ „Dolphin“ и „Iuan Plus“ произведени помеѓу 4 февруари 2023 година и 26 декември 2023 година.
BYD Auto Co Ltd ќе повлече вкупно 8.952 единици Yuan Plus EV произведени помеѓу 2 ноември 2022 година и 19 јуни 2023 година.
Поради процесот на производство на контролерот за електричен серво волан CEPS, кондензаторот на контролната табла кај некои возила опфатени со ова повлекување може да развие микропукнатини, се вели во соопштението.
За време на користењето на возилото, микропукнатините на кондензаторот може да се прошират и да предизвикаат краток спој, што може да доведе до прегревање и горење на кондензаторот или дури и пожар , се вели во соопштението.
BYD ќе им дозволи на овластените дилери бесплатно да ги доградат повлечените возила со пломби за изолација на контролорот за да се елиминира потенцијалната безбедносна опасност .
BYD е најголемиот производител на NEV во Кина , кој продаде рекордни 373.083 NEVs во август, што претставува раст од 35,97 проценти и 8,97 проценти повеќе отколку во јули. Во периодот јануари-август BYD продаде 2.328.449 возила NEV, што е зголемување за 29,92 отсто во однос на истиот период од претходната година.
За разлика од честите повлекувања на Tesla (NASDAQ: TSLA) , вклучително и софтверски проблеми, потезите за повлекување се невообичаени за локалните кинески производители на електрични возила . Последното отповикување на BYD беше на 30 април, кога компанијата повлече 16.666 ЕВ Seagull во Кина поради софтверски проблем што може да предизвика камерата за рикверц да не се прикажува.
Извор: autotech.news
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (23 октомври)
-
Кичево1 ден
Во ЈЗУ Општа Болница Кичево недостигал ехо апарат, случајот бил пријавен во МВР
-
Lifestyle2 дена
Кој е нормалниот крвен притисок според возраста?
-
Хороскоп2 часа
Хороскоп за четврток (24 октомври)
-
Временска прогноза17 часа
До крајот на месецот стабилно време, но со ниски утрински температури и магла по котлините
-
Македонија18 часа
Денес е 23-ти октомври, ден на Македонската Револуционерна Организација
-
Македонија3 часа
Викендов започнува зимското сметање на време, сонцето ќе заоѓа порано и деновите стануваат значително пократки
-
Автомобили14 часа
BMW: Забраната за возила на бензин и дизел во ЕУ не е реална