Следете не

Автомобили

Расте продажбата на електрични автомобили, но нема каде да се полнат

Објавено пред

на

Продажбата на електрични автомобили во ЕУ пораснала три пати побрзо од инсталирањето на полначи меѓу 2017 и 2023 година, покажува извештајот на ACEA. Гледајќи напред, на ЕУ и требаат осум пати повеќе полначи годишно до 2030 година, според проценките на индустријата.

Нема електрификација без инфраструктура

„Потребно ни е масовно усвојување на електрични автомобили на пазарот во сите земји на ЕУ за да ги постигнеме европските амбициозни цели за намалување на CO2. Ова нема да се случи без широка достапност на јавна инфраструктура за полнење низ целиот регион“, рече генералниот директор на ACEA, Сигрид де Вриес.

„Многу сме загрижени што развојот на инфраструктурата не е во чекор со продажбата на електрични автомобили со батерии во последниве години. Освен тоа, постои опасност овој „инфраструктурен јаз“ да се прошири во иднина – во многу поголема мера отколку што проценува Европската комисија. ”

Изградбата треба да се забрза три пати

Минатата година низ ЕУ беа инсталирани нешто повеќе од 150.000 јавни пумпи за полнење (во просек помалку од 3.000 неделно), достигнувајќи вкупно над 630.000.

Според Европската комисија, до 2030 година треба да се инсталираат 3,5 милиони станици за полнење. Постигнувањето на оваа цел би значело инсталирање на околу 410.000 јавни станици за полнење годишно (или речиси 8.000 неделно) – речиси три пати повеќе од најновата годишна стапка на инсталација.

Сепак, ACEA проценува дека до 2030 година ќе бидат потребни 8,8 милиони полначи. За да се постигне ова, ќе биде неопходно да се инсталираат 1,2 милиони полначи годишно (или повеќе од 22.000 неделно) – осум пати повеќе од последната годишна стапка на инсталација.

„Лесниот пристап до јавните станици за полнење не е „убав да се има“, туку суштински услов за декарбонизација на патниот транспорт со поддршка на пазарот и конкурентна производствена рамка во Европа. Инвестициите во инфраструктурата за јавна наплата мора итно да се зголемат ако сакаме да затворете ја инфраструктурната празнина и пополнете ги климатските цели“, предупреди Де Вриј.

/Index

Автомобили

Tesla би сакал да избегне високи царини: Бара третман како во Европа

Објавено пред

на

Tesla бара олеснување од канадските власти во врска со новонајавените тарифи за електричните возила произведени во Кина.

Некои канадски клиенти на Tesla мислеа дека новите тарифи за електричните возила увезени од Кина ќе ја принудат Tesla да го снабдува пазарот со возила од американско производство, но тоа очигледно не е така.

Претходно оваа недела, Канада објави дека воведува тарифи од 100% за новите електрични возила произведени во Кина почнувајќи од октомври, а Ројтерс објави дека Tesla побарала намалување за своите автомобили.

Извор на агенцијата, кој побара анонимност поради чувствителноста на ситуацијата, рече дека Tesla се обратил до Канада пред официјалното соопштение. Производителот на автомобили бараше стапка слична на онаа што ја доби во Европската унија (9%), рече изворот.

Канада ги заснова тарифите на „субвенции, прекумерен капацитет, непазарни политики, како и стандарди за животна средина и труд“.

Инаку, Tesla произведува возила во САД, Германија и Кина.

Првично, тие ја снабдуваа Канада со електрични возила произведени во САД, но по подобрувањето на профитабилноста во фабриката во Шангај, производителот на автомобили почна да испорачува некои автомобили на канадскиот пазар од Кина.

/Б92

Прочитај повеќе...

Автомобили

Во Велика Британија гигантот Хонда го претстави новиот редизајниран модел „HR-V e:HEV“

Објавено пред

на

Honda го претстави редизајнираниот HR-V e:HEV за европскиот пазар во Велика Британија. Иако претставениот модел е со волан на десната страна, веднаш ќе биде проследен со верзија со волан на левата страна за останатите европски пазари. Ова се случува со причина: Велика Британија е донекаде домашна база на Honda во нашиот дел од светот, и се разбира тоа е пазар со волан од десната страна, исто како и Јапонија.

Европскиот HR-V останува достапен исклучиво со хибридниот погон e:HEV, според jutarnji.hr

Визуелно, автомобилот не се промени многу од сегашниот модел кој дебитираше во 2021 година. Врвот е редизајнираната маска, која му дава на HR-V малку помоќен изглед. Предниот браник има ревидирани долни дози, додека светлата имаат потемна внатрешност и свежа LED графика. Honda исто така ја збогати палетата на бои, додавајќи три нови нијанси: Sage Green, Seaded Blue и Urban Grey.

Тука е и новата опрема Advance Style Plus позиционирана на врвот на гамата за HR-V. Добива фиксен панорамски стаклен покрив, повеќе детали во боја на каросеријата, кристално црна решетка и различен сет од 18-инчни алуминиумски тркала.

Во внатрешноста, автомобилот ја има истата 7-инчна табла со инструменти и 9-инчна инфозабава. Сепак, долниот дел од централната конзола е дотеран, што овозможува полесен пристап до преградата за безжично полнење на мобилниот и ја подобрува ергономијата. Автомобилот доби и подобра звучна изолација. Најдобриот дел од ентериерот, задните „магични седишта“ кои можат да се подесуваат и преклопуваат на различни начини, остануваат дел од стандардната опрема. Безбедносната опрема е подобрена.

Хибридниот погонски систем e:HEV се состои од познатиот 1,5-литарски i-VTEC бензински мотор, два електрични мотори, постојано променлива трансмисија и литиум-јонска батерија. Комбинираната моќност е 131 КС и се пренесува на задните тркала.

Продажбата на ревидираната Honda HR-V e:HEV во Европа ќе започне овој месец. Цените ќе бидат објавени подоцна.

Извор: jutarnji.hr

Прочитај повеќе...

Автомобили

Volkswagen во неволја: Не исклучуваат затворање на погони и отпуштања

Објавено пред

на

Како дел од мерките за штедење, Volkswagen (VW) за прв пат не ја исклучува можноста за затворање на фабрики и отпуштања во Германија. Како што соопштија од VW по состанокот на менаџментот, предвидено е да се укине осигурувањето за вработување со важност до 2029 година, кое постојано се продолжува од 1994 година.

Според соопштението, шефот на VW, Оливер Блуме, на средбата истакнал дека автомобилската индустрија е во многу захтевна и сериозна ситуација.

„Економското опкружување дополнително се влоши, нови понудувачи пристигнуваат во Европа“. Германија како локација се повеќе заостанува во однос на конкурентноста. „Во ова опкружување мораме да се однесуваме доследно како компанија“, вели Блуме, пишува Дојче веле.

Според раководството, марките во Volkswagen AG мора да бидат сеопфатно реструктуирани.

„Дури и затворањето на фабриките кои произведуваат возила и локациите каде што се произведуваат компоненти во сегашната ситуација веќе не може да се исклучи ако нешто не се преземе брзо за тоа.

Излишни два погони?

Во соопштението на Работничкиот совет беше наведено дека раководството смета дека најмалку една поголема фабрика за автомобили и една за производство на компоненти се вишок.

Така, сите локации во Германија доаѓаат во фокус – без разлика дали се работи за Volkswagen AG или некои подружници, без разлика дали се работи за локации во западна или источна Германија“, се вели во соопштението.

Засега не е познато кои растенија би можеле да бидат погодени.

Шефот на Работничкиот совет Даниела Кавало најави масовен отпор. Плановите се „напад на нашите работни места, локации и колективни договори“, објасни таа во специјалното издание на списанието „Митбестимен“ на Работничкиот совет.

„Ова го доведува во прашање самиот VW и суштината на загриженоста. Ќе се бориме против тоа жестоко“, изјави Кавало. „Се додека сум јас тука, нема да има затворање на погоните на VW!

Веил: Прво да се испитаат другите можности

Претставниците на вработените, заедно со покраината Долна Саксонија, имаат мнозинство во Надзорниот одбор на Фолксваген. Премиерот на Долна Саксонија и член на надзорниот одбор Стефан Вајл го повикаа концернот да се откаже од затворањето на фабриката. Неспорно е дека, како што рече, има потреба од акција, но дека прво мора да се испитаат сите други можности за намалување на трошоците.

„Очекуваме дека нема да има прашања за затворање на фабриката благодарение на успешната примена на алтернативни мерки“, рече Вајл.

„Мораме да вложиме дополнителни напори“

Главната марка Фолксваген со години се бори со високите трошоци и во однос на профитната маржа заостанува зад сестринските брендови во концернот, како што се Шкода, Сеат и Ауди. Програмата за штедење, започната во 2023 година, има за цел да го подобри резултатот за десет милијарди евра до 2026 година.

Но, неодамнешниот неуспех на новите деловни потфати дополнително ја влоши ситуацијата. Меѓутоа, за да се постигнат целните подобрувања во резултатите, сега треба да се намалат трошоците повеќе од планираното.

„Противниот ветер стана значително посилен“, рече во изјавата менаџерот на брендот VW, Томас Шафер, и заклучи: „Затоа мораме да вложиме дополнителни напори и да создадеме услови за долгорочен успех“.

„Германија повеќе не е доволно конкурентна“

Претседателот на ЦДУ, Фридрих Мерц, најавата за мерките за штедење на Фолксваген ја гледа како економски и политички повик за будење за федералната влада.

„Германија повеќе не е доволно конкурентна“, критикува Мерц и оцени дека е можно VW да згрешил со тоа што се фокусирал исклучиво на електромобилноста.

Сепак, големи делови од германската индустрија, освен автомобилската, како што се хемиската индустрија и машинското инженерство, веќе не се конкурентни, рече Мерц.

За ова првенствено одговорни се политичките рамковни услови. Фолксваген е прогласен за „случај за рехабилитација“ од раководството, рече Мерц.

„Ова сега конечно ја покажува оваа федерална влада каде стоиме. Не станува збор за конјуктура на светскиот пазар“.

/n1info

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Кичево56 минути

Денес е 11-ти септември – Ден на ослободувањето на град Кичево, далечната 1943 година пред 81 година станува првоослободениот град во Македонија

На денешен ден, 11 септември 1943, пред точно 81 годинa по капитулацијата на Италија во Втората светска Војна, партизанските единици...

Култура8 часа

Денес е тежок празник – Отсекување на главата на Св. Јован Крстител и се јаде посно

Православните христијани денес го одбележеуваат празникот Отсекување на главата на Свети Јован Крстител. Празникот посветен на погубувањето на св. Јован...

Спорт9 часа

Петраков: „Моите играчи вечерва како да не ги препознав, товарот за негативниот резултат со играч повеќе го преземам лично“

Олександр Петраков после мечот на прес конференција додаде збор-два за неговата селекеција, односно за поразот на градски во Скопје. За...

Хороскоп9 часа

Хороскоп за среда (11 септември)

Овен Внимавајте на можните компликации на полето на работата. Неповолен ден за вас. Можете да се надевате на убаво познанство...

Спорт9 часа

(ВИДЕО) Репрезентацијата на Македонија пресилна на „Тодор Проески“ и со 10 играчи против Ерменија

Македонската репрезентација дојде до првата победа во четвртото издание на Лига Нации со победата над Ерменија вечерва со резултат 2:0...

Магазин10 часа

Загриженост или револуција? Како студентите го користат „ChatGPT“ во академскиот свет

Во ерата на дигиталната трансформација, вештачката интелигенција (ВИ) стана неизбежен дел од секојдневието, особено во академскиот свет. Студентите денес се...

Временска прогноза10 часа

Дали грејната сезона оваа година ќе започне порано?

По долгото и екстремно топло лето, се чини дека грејната сезона многу порано ќе ни започне и дека од куси...

Магазин20 часа

7 функции за безбедност на Android што треба да ги користите

Вашиот телефон со Android доаѓа со многу функции кои ја подобруваат безбедноста на вашите податоци и уред. Еве неколку клучни...

Магазин20 часа

Google почна да ги брише сметките на Gmail – 3 чекори за да ги зачувате вашите

Не, нема сите да бидат изложени на ризик бидејќи Google ги брише само неактивните сметки на Gmail. За да ви...

Магазин20 часа

Apple ја загуби битката пред судот на ЕУ околу 13 милијарди евра даноци во Ирска

Врховниот суд на Европа во вторникот пресуди против Apple во 10-годишната правна битка на технолошкиот гигант за неговите даночни работи...

НАЈЧИТАНИ