Автомобили
Речиси половина од сите нови автомобили во изминатата 2024 година беа претставени од Кина

Иако 2024 година нема да биде запаметена како особено добра година за автомобилската индустрија, производителите продолжија да пласираат нови производи и да се осигураат дека потрошувачите имаат повеќе избор од кога било досега. До крајот на 2024 година, светските производители претставија дури 162 нови модели на автомобили.
Речиси половина од новите автомобили претставени во 2024 година ќе доаѓаат од кинески производители. Компаниите од оваа земја претставија вкупно 79 модели. Далеку зад нив останаа европските производители кои претставија 47 нови модели.
BYD е најголемиот производител во Кина, па не е чудно што претстави најмногу нови модели од сите кинески компании, поточно 14 автомобили. Сепак, и покрај доминацијата на Кина, групацијата Volkswagen е таа која претстави најмногу нови модели во 2024 година. До крајот на годината беа претставени вкупно 19 нови модели, меѓу кои осум Audi, шест Volkswagen, две Skoda и по една Cupra, Porsche и Lamborghini.
Од друга страна, 13 марки Stellantis претставија само 12 нови модели. Opel се истакна со две нови возила, додека останатите марки претставија по еден модел. Јапонските производители претставија 16 нови модели, а следеа Корејците со осум нови модели. Американските производители претставија седум нови модели, потоа индиски (3), виетнамски (1) и ирански (1).
Теренците ја продолжуваат својата доминација кога се во прашање премиерите. Дури 57 проценти од сите нови модели во светот беа теренци. Лимузините се уште се живи, најмногу благодарение на Кина. Од нив беа претставени 24, а дури 20 во Кина. Трет најпопуларен сегмент беа малите автомобили со 15 нови модели, а потоа следуваат спортските автомобили со 12 нови модели, пренесува autoblog.rs.
Извор: Jutarnji.hr
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (22 мај)
-
Кичево6 часа
Демант од СВР Охрид: Стара е веста за случена сообраќајка кај кичевското село Трапчин Дол, која беше за жал со жртви
-
Хороскоп23 часа
Хороскоп за петок (23 мај)
-
Спорт1 ден
(ВИДЕО) „Кралевите“ и навивачите по 13 години и освоени сите титули се простуваат од Лука Модриќ, кој најави заминување од Реал Мадрид
-
На денешен ден2 дена
Времеплов: На денешен ден (22 мај)
-
Занимливости1 ден
5 уреди што трошат струја дури и кога не ги користите
-
Технологија1 ден
„Google“ за во лето најавува ексклузивни новости во Gmail преку платформата „Gemini“
-
Македонија1 ден
Во Охрид приведен 70-годишник од Скопје, бил баран по потерница за во затвор