Автомобили
Rimac најавува нов хиперавтомобил Bugatti со SUS мотор?

Rimac ветува дека ќе бидеме „изненадени“ од новиот хиперавтомобил, кој ќе има невидени карактеристики на сериски автомобил.
Уште во август 2021 година, на неделата на автомобили во Монтереј, Мате Римац зборуваше за плановите за нов хиперавтомобил. Тогаш не навлегуваше во детали, само рече дека целосно нов модел е во развој и дека би можел да пристигне во 2024 година.
Според Motor1, сега овој извршен директор на новооснованата компанија Bugatti Rimac откри неколку работи за новиот модел. 33-годишниот хрватски претприемач вети дека се уште има иднина за стариот мотор со внатрешно согорување. Тој ветува дека ќе бидеме „изненадени“ од новиот хиперавтомобил кој ќе има невидени карактеристики на сериски автомобил.
„И јас сум за мотор со внатрешно согорување. Од оваа изјава произлегува едно прашање – дали наследникот на Chiron ќе го задржи моќниот W16 мотор? Ако Lamborghini може да го одржи жив V12 за наследник на Aventador, можеме само да се надеваме дека Bugatti ќе стори сé за 8.0-литарскиот мотор да ги исполнува построгите прописи за емисија на издувни гасови.
Се разбира, задржувањето на SUS моторот не значи дека следниот Bugatti ќе избегне електрификација. Масивен W16 мотор во центарот на хибридната поставка би создал лудо моќен (и тежок) автомобил имајќи предвид дека Super Sport 300+ веќе има неверојатни 1.577 КС, пишува порталот Autoblog.
Врз основа на претходните изјави, Мате Римац е со отворен ум за иднината на Bugatti. Минатата година тој рече дека може „да направи нешто лудо“ или „нешто сосема лудо за што никој не размислува“. Се смета за купе со долга хауба или дури и SUV, додека чисто електричен автомобил што ја користи технологијата на Nevera веројатно е прашање кога, а не дали.
Сепак, Bugatti Rimac вети дека ќе вложи многу напор за потенцијално EV наместо едноставно да го смени името на Nevera.
/Autoblog.rs/
Автомобили
Дали знаете по колку време метличките на бришачите стануваат неупотребливи?

• Многу возачи се сетат на бришачите дури кога ќе ги фати силен дожд — и тогаш откриваат дека се веќе бескорисни или дури и опасни.
• Иако нивниот животен век зависи од многу фактори, експертите препорачуваат замена на секои 6 до 12 месеци.
• Во пракса, возачите често чекаат премногу долго — сè додека не се појават траги или нерамномерно чистење на стаклото.
• Изложеноста на сонце, мраз, нечистотија и времето генерално ја оштетува чувствителната гума, поради што таа станува тврдa, кршливa и губи еластичност.
• Според истражување на германскиот клуб ADAC, бришачите треба да се менуваат најдоцна на секои 24 месеци, без оглед колку често се користат.
• Екстремните услови како летната топлина и зимскиот студ значително го скратуваат животниот век. Користење на бришачи на суво или замрзнато стакло дополнително ги оштетува.
• Квалитетот на бришачите е исто така важен: обичните гумени модели се трошат побрзо, додека брендирани како Bosch можат да траат подолго.
• Знаци дека е време за нови бришачи:
-
Оставаат линии и дамки
-
Прескокнуваат по стаклото
-
Испуштаат чудни звуци
-
Гумата е напукната или оштетена
• За подолг век:
-
Редовно чистете ги бришачите и стаклото
-
Користете квалитетна течност за миење
-
Не ги активирајте врз мраз
Извор: Vecernji
Автомобили
ЕУ инвестира 852 милиони евра во фабрики за батерии за електрични возила – еве каде ќе се градат

Европската Унија започнува со значајна инвестиција во иднината на одржливиот транспорт. Европската комисија објави дека преку Фондот за иновации ќе вложи вкупно 852 милиони евра во изградба на шест фабрики за батерии за електрични возила во неколку земји членки на ЕУ.
Целта: декарбонизација и индустриска конкурентност
Овие инвестиции се дел од Индустрискиот акционен план и Договорот за чиста индустрија. Според соопштението од Европската комисија, се работи за клучен чекор кон:
-
Намалување на емисиите на стакленички гасови
-
Намалување на зависноста од увоз на батерии
-
Поттикнување на технолошки развој
-
Создавање на висококвалитетни работни места низ Европа
Кои земји ќе добијат фабрики?
Фабриките ќе бидат изградени во следниве земји:
• Франција
• Германија
• Шведска
• Полска
Сите проекти се очекува да започнат со работа пред 2030 година и ќе придонесат кон создавање на стабилна и одржлива индустриска база на ЕУ.
Што точно се финансира?
Финансирањето ги опфаќа и капиталните и оперативните трошоци на фабриките, со можност дел од средствата да бидат исплатени и пред почетокот на активното работење. Средствата ќе бидат распределени според исполнувањето на клучни проектни пресвртници.
Очекувани резултати до 2040 година
Проектите имаат амбициозна цел:
-
Намалување на емисиите за 91 милион тони CO2
-
Комбиниран производствен капацитет од околу 56 GWh батериски ќелии годишно
Овие фабрики ќе користат иновативни, еколошки прифатливи технологии, што е од суштинско значење за европската стратегија за климатска неутралност и технолошка независност.
Извор: B92
Автомобили
Генијален трик за заштеда на гориво: Сè зависи од едно копче во автомобилот

Во деновите кога температурите достигнуваат и над 40 степени, клима уредите во автомобилите работат со полна моќност. Ова, за жал, значи и значително зголемување на потрошувачката на гориво, што се одразува на вашиот буџет.
Но, постои едноставен и генијален трик кој може да ви помогне да заштедите гориво додека уживате во пријатно разладена кабина.
Клучот е во рециркулацијата на воздухот – еве како функционира
Клима уредот во автомобилот може да лади на два начина: внесувајќи воздух однадвор или рециркулирајќи го воздухот кој веќе е во кабината. Кога климата зема топол воздух однадвор, троши повеќе енергија за да го излади. Од друга страна, со рециркулација, системот го користи веќе изладениот воздух, што значи дека се потребни многу помалку ресурси за одржување на пријатна температура.
Рециркулацијата заштедува гориво до 15%
Со притискање на копчето за рециркулација на воздухот, климата работи поефикасно, бидејќи воздухот во кабината е веќе постуден. Ова може да ја намали потрошувачката на гориво за 10 до 15 проценти, што значи реална заштеда на месечно ниво.
Совет од експертите е оваа функција да ја активирате веднаш штом ќе влезете во автомобилот, особено во најжешките делови од денот. На подолги патувања повремено вклучете свеж воздух однадвор за подобра циркулација, но најголем дел од времето оставете ја рециркулацијата вклучена.
Извор: Telegraf
-
Кичево13 часа
(ФОТО) Предмалку во кичевско спречен нов поголем пожар на стрниште и сува трева кој поради ветерот стигнал речиси до куќите
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (30 јули)
-
Временска прогноза2 дена
Најава за пороен дожд од утре, температурите би се спуштиле за половина од достигнатиот максимум од минатата седмица
-
Хороскоп8 часа
Хороскоп за четврток (31 јули)
-
Lifestyle2 дена
Колку кафе е премногу? Експертите откриваат каде е границата
-
Lifestyle2 дена
Сè што треба да знаете за перењето фармерки
-
Lifestyle2 дена
Како да го исчистите шпоретот без штетни хемикалии: Еден природен трик што сите го имаме дома
-
Спорт14 часа
Германската Бундеслига воведува камери на судиите и јавни објаснувања за „VAR“