Автомобили
Rimac најавува нов хиперавтомобил Bugatti со SUS мотор?

Rimac ветува дека ќе бидеме „изненадени“ од новиот хиперавтомобил, кој ќе има невидени карактеристики на сериски автомобил.
Уште во август 2021 година, на неделата на автомобили во Монтереј, Мате Римац зборуваше за плановите за нов хиперавтомобил. Тогаш не навлегуваше во детали, само рече дека целосно нов модел е во развој и дека би можел да пристигне во 2024 година.
Според Motor1, сега овој извршен директор на новооснованата компанија Bugatti Rimac откри неколку работи за новиот модел. 33-годишниот хрватски претприемач вети дека се уште има иднина за стариот мотор со внатрешно согорување. Тој ветува дека ќе бидеме „изненадени“ од новиот хиперавтомобил кој ќе има невидени карактеристики на сериски автомобил.
„И јас сум за мотор со внатрешно согорување. Од оваа изјава произлегува едно прашање – дали наследникот на Chiron ќе го задржи моќниот W16 мотор? Ако Lamborghini може да го одржи жив V12 за наследник на Aventador, можеме само да се надеваме дека Bugatti ќе стори сé за 8.0-литарскиот мотор да ги исполнува построгите прописи за емисија на издувни гасови.
Се разбира, задржувањето на SUS моторот не значи дека следниот Bugatti ќе избегне електрификација. Масивен W16 мотор во центарот на хибридната поставка би создал лудо моќен (и тежок) автомобил имајќи предвид дека Super Sport 300+ веќе има неверојатни 1.577 КС, пишува порталот Autoblog.
Врз основа на претходните изјави, Мате Римац е со отворен ум за иднината на Bugatti. Минатата година тој рече дека може „да направи нешто лудо“ или „нешто сосема лудо за што никој не размислува“. Се смета за купе со долга хауба или дури и SUV, додека чисто електричен автомобил што ја користи технологијата на Nevera веројатно е прашање кога, а не дали.
Сепак, Bugatti Rimac вети дека ќе вложи многу напор за потенцијално EV наместо едноставно да го смени името на Nevera.
/Autoblog.rs/
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
Автомобили
(ВИДЕО) „Lexus“ ќе го претстави целосно новиот „ES“ на саемот за автомобили во Шангај

Lexus ќе го претстави целосно новиот ES на претстојниот меѓународен саем за автомобили во Шангај. Деталите за целосно новиот ES, глобален модел кој ги усовршува напредните технологии за електрификација и продолжува да ја развива својата препознатлива тишина и удобност при возењето, ќе бидат објавени на прес-конференција на штандот на Lexus на 23 април.
Додека го чекаме дебито на оваа нова луксузна понуда, Lexus објави тизер видеа клипови кои прикажуваат некои од уникатните дизајнерски елементи, пренесуваат „global.toyota“
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за понеделник (28 април)
-
Кичево2 дена
(ВИДЕО) КУД „Рацин“ Кичево во полна сала вчера го реализираше традиционалниот „Велигденски концерт“ на песни и ора „Писмо дојде“
-
Македонија14 часа
Од ноќеска поскапуваат нафтените деривати, ова е новата цена!
-
Спорт1 ден
ФФМ со експресно соопштение ја извести јавноста во врска со случајот ФК Гостивар
-
Хороскоп5 часа
Хороскоп за вторник (29 април)
-
Здравје и убавина1 ден
Мувлата на овошјата може да доведе до несакани последици по здравјето на човекот
-
Скопје1 ден
СВР Скопје изрече 96 санкции, 41 од нив биле за возење со брзина поголема од дозволената
-
Магазин12 часа
„Сите за Кочани – Трчаме заедно!“ – „Денот на Европа“ со хуманитарна трка во седум македонски градови, наменета за погодените од трагедијата во Кочани