Следете не

Автомобили

Rimac: Првата Nevera е регистрирана

Објавено пред

на

Извор: Mate Rimac Facebook

Во јуни минатата година, Мате Римац објави дека првиот хрватски сериски автомобил ќе го носи името Rimac Nevera, а сега, една година подоцна, првиот човек на компанијата се пофали со својата прва регистрација.

„После 5 години развој, над 1.000 луѓе во проектот, произведени 17 прототипови, 45 тестови на судири, 9 автомобили уништени за време на crash тестови и илјадници други тестови – денес регуларно се регистрира првата Nevera. Засега во Хрватска, а наскоро и во многу други земји. Еве повеќе од таа таблица, дури и со печат. Ќе биде интересно да ги видиме наскоро на таблици на Монако, Велика Британија, САД, Германија, Јапонија, Канада итн.“, стои во објавата на Мате Римац на Фејсбук.

Компанијата Rimac Automobili и нејзиниот сопственик Мате Римац во февруари објавија на Фејсбук дека по четири години тестирање, конечно е завршен последниот, најтежок тест, а потоа и издавањето на ЕУ хомологација за Nevera.

„Nevera е првиот електричен хиперавтомобил сертифициран во САД и ЕУ! Сите деструктивни, статички и динамички тестови на ЕУ се завршени – така што хомологацијата на ЕУ е целосно завршена. Имаме уште неколку статични и санки тестови за САД што треба да се направат во следните неколку месеци, но тие не се критични“, напиша Римац.

Според компанијата на Rimac, Rimac Nevera е најсилниот и најбрзо забрзувачки хомологиран автомобил во производството, без оглед на типот на погон. Автомобилот има дури 1914 коњски сили. Развива максимална брзина од 412 километри на час и забрзува до 100 km/h за неверојатни 1,85 секунди.

Извор: n1info

Автомобили

Светот се менува: Секој втор возач ќе се откаже од возилото до 2030 година?

Објавено пред

на

Возачите ќе претпочитаат да користат услуги наместо да поседуваат автомобил.

Водечката консултантска компанија за менаџмент и технологија BearingPoint сугерира дека одлуките за мобилност во Европа и светот ќе бидат многу различни од денес веќе во 2030 година.

Studija Destination 2030, Who’s in the driver seat for the future of mobility? укажува на три трендови кои ќе ја поттикнат мобилноста во наредните години:

  • секое патување ќе стане персонализирано искуство
  • нема да се преговара за климатска неутралност – од лулка до гроб
  • возачите ќе претпочитаат да користат услуги наместо да поседуваат возила

Во студијата се наведува дека далечинското работење, енергетските кризи, климатските промени и прекините на синџирот на снабдување суштински ја менуваат побарувачката за мобилност, како и насоката и темпото на промени, пишува Ревијахак.

Дури 87% од учесниците во истражувањето веруваат дека поретко ќе патуваат поради работа, а 81% рекле дека ќе патуваат значително помалку службени патувања во споредба со 2019 година, а доколку овој тренд продолжи, тоа ќе влијае на инвестициите во инфраструктурата.

Зголемените трошоци поврзани со развојот на нова инфраструктура за мобилност не можат целосно да се пренесат на крајниот корисник. Можеби ќе треба да се промени и законодавството за да се постигне соодветна инфраструктура за поддршка на електричните возила.

Освен тоа, повеќе нема да се дискутира за климатската неутралност, се наведува во студијата, која укажува дека 80% од произведените мотори ќе бидат еколошки до 2030 година.

Ќе се зголемат инвестициите во инфраструктурата за активности како пешачење и возење велосипед.

Половина од учесниците (49%) велат дека се подготвени да ја жртвуваат сопственоста на возила за да го намалат нивното негативно влијание врз животната средина до 2030 година.

Бидејќи луѓето се повеќе ги користат услугите како што е споделување на автомобили, наместо да поседуваат возило, тие ќе се префрлат на „услуги на барање“. Услугите и софтверот ќе бидат поважни за потрошувачот отколку сопственоста на возилото, бидејќи софтверските платформи ќе го оркестрираат целото патување.

Прочитај повеќе...

Автомобили

Mercedes-Benz 190 слави 40 години

Објавено пред

на

Денес, и по четири децении, дизајнот на компактната лимузина изгледа модерно, а претставената технологија ја формира основата. Mercedes-Benz ја прошири својата палета на модели на 8 декември 1982 година за да вклучи нова, покомпактна серија модели, но малку поприфатлива… Mercedes-Benz 190 и 190 E сериите W 201 поставуваат нови стандарди во сегментот на пазарот.

Почетниот модел на брендот, љубезно наречен „Baby-Benz“, сè уште е дел од уличната сцена како популарна, удобна и доверлива класика. По стартувањето со два типа бензински мотори, опсегот на мотори континуирано се прошируваше. Веќе во 1983 година се појави дизел варијанта, 190 D. Спортскиот „шеснаесет вентил“ 190 E 2.3-16 и неговите наследници беа успешни во продажбата и мотоспортот од 1984 година наваму. Особено во германскиот шампионат за туринг автомобили (DTM) тие победуваат на трки и титули.

Моделите 190 и 190 E имаат четирицилиндричен мотор M 102 од 1997 кубика. Моторот се користи во изменета форма во Mercedes-Benz 200 од серијата модели 123 од 1980 година. Со цел јасно да се позиционира компактната класа, брендот го избира помалиот број 190 за новите модели. Кога Mercedes-Benz го претстави наследникот на серијата модели 202 во мај 1993 година, му беше дадено име што одговараше на новата, сега добро позната номенклатура – C-Class.

Успехот на Mercedes-Benz во исполнувањето на овие барања стана јасен кога беше претставен на дилерите и неговите договорни партнери на 8 декември 1982 година: компактниот седан кој лесно се ракува е задоволство за возење, седечката положба за возачот и совозачот е исто толку добри како кај поголемите возила на Mercedes-Benz, а држењето на патот, удобноста при возењето, квалитетот, доверливоста и издржливоста не се намалуваат. Реализацијата на проектот беше решена на 19 октомври 1978 година. Во тоа време, одборот на директори на компанијата одлучи дека 190 ќе биде помал, полесен и поекономичен од популарната серија 123 од средната класа. За разлика од тој модел, наведени се следните димензии: вкупна должина 4420 милиметри, ширина 1678 милиметри, висина 1383 милиметри.

W 201 влезе во сериско производство во Синделфинген пред да започне производството и во фабриката на Мерцедес-Бенц во Бремен, која беше одвоена од фабриката во Боргвард во 1978 година. На таа локација, Nordwerk Im Holter Feld беше изграден специјално за серијата модели 201 , која во тоа време ја сметаше за најмодерна фабрика за производство на возила во светот. За прв пат во индустријата, на пример, оските се поставуваат автоматски. Поранешниот Daimler-Benz AG инвестира околу 1,4 милијарди DM во новата фабрика – најголемата поединечна инвестиција во историјата на компанијата до тој датум. Производството започнува во септември 1982 година во сала 7 со делови од телото во бела боја, кои претходно се испорачуваат во фабриката за монтажа во Синделфинген.

Големиот успех на компактната класа обезбедува континуирано проширување на капацитетот и работните места во фабриката во Бремен. Вкупно, околу 1 милион 190-ти беа изградени во градот на реката Везер до август 1993 година. До денес, Бремен е водечка фабрика во светот за C-Class.

Извор: Autoportal.hr

Прочитај повеќе...

Автомобили

Возите на резерва? Немојте

Објавено пред

на

И покрај употребата на филтер за гориво, честичките од нечистотија што се таложат во горивото може да се вшмукаат кога ќе се исцрпи и последното снабдување од резервоарот.

Цените на горивата се високи, а буџетите на домаќинствата се намалуваат. Многумина од нас тактизираат со точење гориво, чекајќи го последниот момент и често одат подалеку од тоа, возат на резерва, со вклучено светло, речиси до последната капка гориво.

Колку ја оштетува колата?

На оваа тема се пишуваше многу, а еве што велат експертите.

„Апсолутно треба да избегнувате возење со речиси празен резервоар. Ова може да доведе до скапо оштетување на системот за вбризгување гориво“, предупредува Ханс-Улрих Сандер, експерт за моторни возила во германската организација TÜV.

Кај постарите возила, работењето на минимално гориво и исклучувањето на моторот поради исцрпување и последната капка гориво често резултираше со оштетување на системот за гориво.

Дефектот на пумпата за гориво не беше невообичаен, објаснува експертот за возила Торстен Хесе од TÜV. Исклучувањето на моторот поради недостаток на гориво може дури и да резултира со дефект на моторот.

Кај постарите дизели со механичко вбризгување, возењето на резерва е релативно безболно. Кај овие мотори, има рачно убризгување со помош на рачна пумпа во моторниот простор.

Современите мотори повеќе не се толку ранливи откако резервоарот ќе се испразни, тврдат производителите. Сепак, експертите советуваат да не се троши целосно резервата.

И покрај употребата на филтер за гориво, честичките од нечистотија што се таложат во горивото може да се вшмукаат кога ќе се исцрпи и последното снабдување од резервоарот.

/b92

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Хороскоп3 часа

Дневен хороскоп за среда (30 ноември)

ОВЕН Можно е сега да не ви одговара да се занимавате со работа во која се вклучени групи на луѓе,...

Социјални мрежи7 часа

„WhatsApp“ воведува нова функција за своите корисници која практично ќе служи како „нотес“ или потсетник

WhatsApp воведе нова функција која ви овозможува да си испраќате пораки како потсетници и листи за купување, потврди Мета. Таа...

Магазин7 часа

Добредојде за новиот „Wallero“ неодоливо крцкав, кремаст со волшебен вкус на ванила и кокос

Заедничко добредојде за најновиот продукт, неодоливото „Wallero“ чоколадо во вафел, полнет со млечен крем, крцкав, со волшебен вкус на ванила...

Временска прогноза10 часа

Од утре нов влажен бран кој носи снег и дожд, ова се последните метео вести

Како што беше најавено од наша страна, првиот снег за оваа сезона се спушти и на помала надморска височина, поточно...

Технологија12 часа

Apple има огромни проблеми со фабриката за iPhone во централна Кина

Насилниот револт на работниците во најголемата фабрика за iPhone во светот во централна Кина дополнително го попречува снабдувањето и нагласува...

Спорт12 часа

Судиска анализа за прва и втора македонска фудбалска лига, на мечевите од 16, односно 13-то коло

Судиска комисија вчера ги разгледа и ги истакна спорните моменти од 16 коло на ПРВА МФЛ и ги донесе следните...

Култура12 часа

Денес е Св. Апостол Матеј, вечно име на сите кои го слават овој празник

Матеј беше син на Алфеј, најпрво цариник (т.е. закупец и порезник или митар) и како таков него го виде Господ...

Здравје и убавина17 часа

Внимавајте од мувлата на храната, таквите намирници можат да бидат фатални по здравјето

Ако мувла зафатила само еден дел од вашата храна, најверојатно мислите дека е безбедно да го отстраните тој дел и...

На денешен ден24 часа

29 ноември – На денешен ден

1314.- Почина францускиот крал Филип IV фер (Филип ле Бел), кој во 1306 година ги протера Евреите од Франција и...

Хороскоп1 ден

Хороскоп за вторник (29 ноември)

ОВЕН Пред да одлучите да направите промени, размислете добро дали само досадата ве мотивира. Имено, тоа не е доволна причина...

НАЈЧИТАНИ