Магазин
Samsung освои 71 награда за дизајн
Samsung е на самиот врв на денешните технолошки гиганти поради одличните уреди што ги произведуваат, а кои нудат одлични перформанси на своите клиенти. Сепак, Samsung е исто така една од најиновативните технолошки компании во однос на дизајнот, што беше само потврдено на Меѓународните форумски награди за дизајн 2022 година.
Имено, оваа компанија за време на овој настан освои неверојатни 71 награда за дизајнот на своите различни уреди. Од тие огромни награди, 3 се златни медали од кои еден е за минатогодишниот Samsung Galaxy Z Flip 3.
Jinsoo Kim, потпретседател на Samsung Electrical Appliance Design Management, беше присутен на iF Design Awards 2022 и ги презеде сите награди во име на неговата матична компанија. Според него, „Важно е да се создаде дизајн кој комбинира променливи вредности и иновативни технологии“.
Од 11.000 вклучени решенија од 57 земји ширум светот, Samsung има освоено 71 награда, што го става на далечно прво место во споредба со сите присутни конкуренти. На пример, еден од уредите на компанијата, проекторот Freestyle, освои златен медал за неговата пренослива функционалност. Исто така, слична награда, исто така златен медал освои и Samsung Galaxy Z Flip 3, додека меѓу добитниците на наградата го немаше поголемиот уред на оваа компанија, Galaxy Z Fold 3.
Исто така, Samsung Galaxy Buds 2 освои уште една награда, иако Samsung не прецизираше во која категорија и точно за која награда се работи. Покрај тоа, телевизорот Neo QLD 8K беше меѓу победниците во својата категорија. На крајот, третиот златен медал го освои Bespoke Slim, безжична правосмукалка која го олеснува вакуумирањето поради отсуството на кабли при употреба, пренесува WCCFTech.
Сега, некој може да се запраша како толку моќни награди кога сето тоа изгледа многу слично. Па, индустрискиот дизајн е посебна категорија каде што се вклучени материјалите што се користат за време на производството, како и функционалностите што ги обезбедуваат одредени уреди, а не само изгледот на уредот. Затоа не е изненадувачки што Samsung освои силни награди. Наше е да им честитаме и да се надеваме на нови иновативни решенија за дизајн, како и на напредните можности на нивните нови уреди.
/benchmark.rs/
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Хороскоп18 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Временска прогноза7 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Автомобили8 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт6 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година