Технологија
Samsung повторно најуспешна компанија за чипови во изминатата 2021 година
Гигантот на јужнокорејската и светската електронска индустрија „Самсунг Електроникс“ во 2021 година го врати тронот на најуспешен производител на чипови во светот, заработувајќи над 80 милијарди долари на нив.
Корејскиот технолошки гигант Samsung Electronics (SEC) ја заврши 2021 година како најголем светски производител на полупроводници и чипови, генерирајќи 80,2 милијарди долари во продажба, надминувајќи го американскиот Интел и повторно преземајќи ја светската круна во 2017 и 2018 година
ДИК минатата година направи големо враќање бидејќи во споредба со 2020 година ја зголеми продажбата на чипови за компјутери, информативни центри и автомобили за дури 30 проценти.
Неговиот најголем ривал, Интел, се верува дека ја завршил претходната година со резултат од 75,5 милијарди долари заработени на чипови.
Иако побарувачката за персонални компјутери опаѓа во светот, побарувачката за сервери и 5G инфраструктура расте, што му овозможи на корејскиот гигант од електронската индустрија, најпознат по своите таблети и „галаксија“ телефони, минатата година да ја заврши со одлични, рекордни резултати во продажбата на чипови.
Аналитичарите во Јужна Кореја очекуваат Samsung Electronics, во согласност со својот развоен план, да направи дополнителни големи инвестиции во производството на чипови за да стане најголемиот светски производител на логички чипови до крајот на деценијата, имајќи предвид дека во моментов главно произведува мемориски чипови. , логичките чипови сега сочинуваат (само) околу една петтина од сите чипови што компанијата ги продава.
Во минатото, SEC веќе ја освои титулата најголем светски производител на телевизори и паметни телефони, а е втор на планетата по производство на таблети. На својот врв, во 2015 година, вработи над 325.000 работници ширум светот.
Самсунг Електроникс, со седиште во Сувон со околу 276.000 луѓе, се проценува дека ќе генерира дури 70 приходи од групацијата Самсунг, која е одговорна за една петтина од вкупниот извоз на Јужна Кореја и има обем на бизнис од пет до шест пред пандемијата. бруто домашниот производ на цела Северна Кореја, со приходи од над 200 милијарди долари годишно.
/rts.rs
Технологија
(ВИДЕО) Што може најмоќната „Google AI“ – „Gemini 2.0“ ?
Се вжештува битката за титулата најмоќен модел со вештачка интелигенција. Речиси една недела откако OpenAI го направи јавно достапен својот модел o1, Google сега понуди преглед на својата следна генерација на моделот Gemini 2.0.
Сундар Пичаи, извршен директор на Google, истакна во блог пост дека Gemini 2.0 е најнапредниот модел со вештачка интелигенција до сега, со алгоритам кој нуди мајчин поддршка за фотографии и аудио.
Google прави нешто поинаку со Gemini 2.0. Наместо прво да ја понуди својата најнапредна верзија на моделот, Gemini 2.0 Pro, гигантот за пребарување наместо тоа прво ќе започне со верзијата 2.0 Flash. Почнувајќи од денес, поефикасен (и достапен) модел е достапен за сите корисници на Gemini. Доколку сакате сами да го пробате, можете да го вклучите Gemini 2.0 од паѓачкото мени во веб-клиентот Gemini, а во мобилната апликација оваа верзија ќе биде достапна наскоро.
Google вели дека главниот фокус на компанијата е додавање на подобрувања 2.0 на Search, почнувајќи со AI Прегледи. Новиот модел ќе и овозможи на функцијата да се справи со посложени прашања, вклучувајќи ги и оние кои вклучуваат математички проблеми и кодирање во повеќе чекори. Во исто време, по широкото проширување во октомври, Google планира да ги направи прегледите на вештачката интелигенција достапни на повеќе јазици и повеќе земји.
Gemini 2.0 Flash нуди значително подобри перформанси од својот претходник, но поинтересно е што експерименталната верзија на Gemini 2.0 дури и го надминува Gemini 1.5 Pro во многу области; според податоците што ги сподели Google, единствените области каде што заостанува се долго разбирање на контекстот и автоматско превод на говор.
Поради оваа причина, Google го задржува постариот модел, барем за некое време. Покрај денешната најава за Gemini 2.0, компанијата го претстави и Deep Research, нова алатка која ги користи долгите можности на Gemini 1.5 Pro за да пишува сеопфатни извештаи за комплицирани теми, пренесува b92.net
Магазин
Threads тестира напредни функции за пребарување
Платформата Threads продолжува со воведување на подобрувања со цел да ги адресира долгогодишните поплаки на корисниците. Адам Мосери, шефот на Instagram, ги опиша новите функционалности како „одамна задоцнети“, посветувајќи посебно внимание на подобрувањата во пребарувањето и следењето на трендови.
Напредно пребарување
Threads моментално тестира нови функции за пребарување, вклучувајќи:
- Пребарување на објави по одредени временски интервали.
- Пребарување содржини од одредени профили.
Овие функции, слични на напредното пребарување на платформата X (поранешен Twitter), ќе им овозможат на корисниците поедноставен пристап до посакуваните објави. До сега, најпрактичниот начин за наоѓање на конкретна објава на Threads беше преку Google, што создаваше фрустрации.
ВИ резимеа на трендовите
Threads експериментира со автоматски резимеа на популарни теми со помош на вештачка интелигенција (ВИ). Оваа нова функција овозможува прикажување на проширена листа од 15 актуелни трендови, во споредба со сегашните пет.
Овој пристап е сличен на функцијата „Грок“ на платформата X, која користи ВИ за да ги сумира трендовите, иако точноста на „Грок“ често е под прашање. Meta веќе има искуство со користење вештачка интелигенција за варење на коментари и дискусии на Facebook, што може да значи дека слична технологија е применета во Threads.
Подобрувања во корисничкото искуство
Овие новини се дел од континуираните напори на Meta да го подобри Threads. Минатата недела платформата воведе:
- Прилагодени доводи: Корисниците сега имаат поголема контрола врз содржината што ја гледаат.
- Алгоритамски доводи: Подобрувања во препораките базирани на интереси.
Овие ажурирања доаѓаат во време на засилена конкуренција, особено од страна на децентрализираната платформа Bluesky, која бележи брз раст со повеќе од 20 милиони корисници.
Цел на промените
Со најновите функционалности, Threads настојува да ги задржи корисниците и да го подобри нивното искуство, во услови на се пожестока конкуренција во светот на социјалните мрежи.
Извор: Engadget
Магазин
Google и Meta во неволја: Европската унија започна истрага
Европската комисија започна истрага за рекламни кампањи кои го промовирале Instagram на тинејџери преку YouTube, заобиколувајќи ги правилата на Google за рекламирање наменети за малолетници.
Фокус на истрагата
Истрагата, со кодно име „Tangerine Owl“, се фокусира на тоа како вработени во Google наводно го советувале Meta како да ги заобиколат правилата за рекламирање на Google. Целта на истрагата е да се утврди дали оваа соработка довела до прекршување на регулативите на Европската унија.
Претставници на Европската комисија побараа обемна документација од Alphabet, матичната компанија на Google, вклучувајќи презентации, интерни комуникации и е-пошта поврзани со овие кампањи.
Целна група „непознати“
Кампањата била насочена кон група корисници категоризирани како „непознати“, која главно се состои од луѓе под 18 години.
Иако Google има забрана за персонализирање реклами за тинејџери, партнерството овозможило насочено рекламирање за оваа возрасна група.
Иницијативата започнала како пилот проект преку Spark Foundry, дел од француската компанија Publicis, во Канада. Подоцна била проширена во САД, со планови за глобално лансирање на други апликации на Meta, вклучувајќи Facebook. Но, по истрагата на Financial Times, проектот бил прекинат.
Реакции на Google
По откритијата на FT во август, Google презеде мерки:
- Забрани демографско таргетирање на „непозната“ група корисници.
- Започна интерни истраги за одговорностите во компанијата поврзани со рекламирањето.
- Организираше виртуелни состаноци за своите рекламни тимови за да ги ревидира политиките за рекламирање.
Растечки регулаторни проблеми за Google и Meta
- Meta (Facebook)
Meta се соочува со сериозни прашања за безбедноста на децата на своите платформи. Марк Цукерберг неодамна сведочеше пред Конгресот на САД и се извини за злоупотреби кои се случиле на платформите на компанијата. - Google (Alphabet)
Google е под притисок од неколку правни предизвици:
- Антимонополски случаи: Компанијата веќе изгуби две големи тужби поврзани со Google Play Store и системот за пребарување.
- Министерството за правда на САД: Се бара од компанијата да го продаде Chrome и да споделува повеќе податоци за корисниците за да се спречи монополска контрола.
- Дигитално рекламирање: Третата тужба е насочена кон системот за дигитално рекламирање на Google, кој контролира автоматизирани платформи за реклами. Се очекува судска одлука до крајот на 2024 година, која може значително да го промени дигиталното рекламирање.
Извор: B92
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за петок (13 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Викенд метео вести: Доаѓа нов ладен и влажен бран кој ни носи дожд, силен ветер и снег на места под 1000 н.м.в, што значи превој „Стража“ би можел повторно да биде под снег
-
Хороскоп1 час
Хороскоп за сабота (14 декември)
-
Магазин1 ден
Не секој iPhone е ист: Како да дознаете од каде доаѓа вашиот уред
-
Спорт11 часа
Македонија во група со Белгија, Велс, Казахстан и Лихтенштајн за квалификации за СП 2026
-
Магазин1 ден
iOS 18.2: Вештачката интелигенција го прави iPhone попаметен
-
Магазин1 ден
Threads тестира напредни функции за пребарување
-
Технологија3 часа
(ВИДЕО) Што може најмоќната „Google AI“ – „Gemini 2.0“ ?