Автомобили
Се тресе воланот? Бидете внимателни, ова може да бидат причините
Има многу причини за тресење на воланот. Клучот за дијагностицирање на проблемот е да се одреди кога се случува тресењето: додека возите со мала, средна или голема брзина, при сопирање, вртење или забрзување или комбинација од овие дејства.
Доколку истите вибрации се појават под исти околности или се влошат, време е да го однесете вашето возило кај професионалците. Неизбалансираните гуми, искривените дискови на сопирачките и оштетените или истрошените делови на системот за потпирање се најверојатните причини за тресење на воланот.
Гуми и тркала
Гумите и тркалата мора да бидат избалансирани за да се спречат вибрациите. Балансирањето на тркалата е процес на изедначување на комбинираната тежина на склопот на гумата и тркалата, овозможувајќи им да се вртат непречено со голема брзина. Ако тркалото е надвор од рамнотежа, тоа предизвикува гумата и тркалото да вибрираат нагоре и надолу или од страна на страна при одредени брзини.
Оваа вибрација обично се шири низ воланот што предизвикува негово тресење. Невообичаеното абење на гумата, оштетувањето на тркалото од судир (удирање во дупка, тротоарите или учество во несреќа), нерамномерно истрошени гуми или дури и закрпена гума исто така може да предизвикаат нерамнотежа.
Балансирањето на гумите и тркалата обично го решава овој проблем. Ова вклучува вртење на склопот на гумата и тркалата со помош на специјална опрема наречена балансирач на тркала (ова е работа за професионалци, а не за оние кои го прават тоа сами). Користејќи софистициран софтвер и сензори, балансерите на тркалата ги идентификуваат тврдите точки на гумата.
Тежините на тркалата се додаваат спроти тешката област за да се спречи нерамнотежа, што ги елиминира вибрациите.
Кочници
Искривен или оштетен ротор на диск сопирачката или барабанот на сопирачката може да предизвика тресење на воланот. Искривен диск значи дека дебелината на површината на роторот е различна. Додека перничињата на сопирачките се движат преку потенкиот дел на роторот кога запираат, педалата на сопирачката ќе се движи нагоре и надолу.
Како што варијациите во дебелината на роторот се зголемуваат со абењето или како што роторите се загреваат, пулсирањата се зголемуваат и патуваат низ системот за потпирање до воланот. Роторите и барабаните на сопирачките можат повторно да се изградат, но нашиот совет е да ги замените. Најдобро е да се заменат двете страни во исто време.
Суспензија
Системот за суспензија што не е усогласен обично нема да предизвика вибрира на воланот. Сепак, ова ќе предизвика ненормално абење на гумите, предизвикувајќи вибрации на гумите. Лабавите или истрошените делови од суспензијата (топчиња, крајници, чаури…) може да предизвикаат вибрации на воланот, обично при мала брзина, а веројатно ќе бидат поизразени при вртење во патека или при паркирање.
Други причини
Снегот заглавен на задниот дел од тркалото, катран на патот или пластична кеса обвиткана околу погонското вратило може да предизвика вибрирање на воланот. Може да паднат и тегови на тркалата. Паметно е вашата работилница да ги провери вашите гуми, тркала, сопирачки и суспензија за време на редовните сервиси за да избегнете идни проблеми.
Тресењето на воланот најверојатно е предизвикано од проблем кој само ќе се влоши. Без разлика дали ќе го прегледате вашиот автомобил сами или ќе го однесете кај механичар, поправете го проблемот со вибрациите пред да предизвика дополнителни проблеми со вашиот автомобил.
Автомобили
Големи промени за возачите: Екраните влегуваат во историјата?
Mobis и Zeiss објавија дека развиваат систем за вградување во нови возила веќе во 2027 година, а демонстрациите на прототиповите веќе се во тек. Дали ветробранското стакло може да стане нешто како екран на проектор кој ќе ги замени класичните екрани во автомобилите? Добавувачот на делови на Hyundai и технички експерт Hyundai Mobis смета дека тоа е возможно. Филијалата на корејскиот конгломерат објави оваа недела дека се здружува со германскиот оптички гигант Zeiss за развој на холографски дисплеј на шофершајбната.
Додека тековните head-up дисплеи често прикажуваат релативно едноставни информации, како инструкции за брзина и навигација, системот на кој работат двете компании ќе вклучува опции за забава, аудио контроли, видеа, па дури и игри.
На приложената фотографија, во внатрешноста не постои класичен „infotainment“ екран. Сè е пренесено на шофершајбната, пренесува HAK Review.
Автомобили
BMW: Забраната за возила на бензин и дизел во ЕУ не е реална
Планот на Европа да ја забрани продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година ќе доведе до масовно намалување на нејзината автомобилска индустрија.
Планот на Европа ефикасно да ја забрани продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година ќе доведе до „масовно намалување“ на нејзината автомобилска индустрија. BMW предупредува дека континентот не е подготвен да ги напушти бензинските и дизел моторите. Во исто време, компанијата посочи дека плановите на ЕУ веќе не се реални и дека субвенциите за електрични возила се неодржливи.
Моторот со внатрешно согорување долго време е камен-темелник на европскиот индустриски пејзаж, играјќи витална улога во неговата производствена способност. Технологијата не само што ги создаде BMW, Mercedes, туку и создаде голем синџир на снабдување на мали и средни претпријатија кои произведуваат критични компоненти, од клипови до издувни системи.
Таа индустрија е загрозена, особено кога производителите на автомобили се префрлаат на електрични модели кои бараат помалку и различни влезови. Промената се покажува како предизвик за европската автомобилска индустрија , која се бори да се справи со крајот на државните субвенции и интензивирањето на конкуренцијата од кинеските производители на електрични возила како што е BYD.
Забраната може да го погоди срцето на европската автомобилска индустрија. Мерките ќе доведат до масовно намалување на индустријата како целина.
Извор: techcentral.co.za
Автомобили
BYD повлекува речиси 100.000 електрични возила
BYD повлекува речиси 100.000 електрични возила (ЕВ) во еден од своите ретки потези за повлекување. Производителот на нови енергетски возила (НЕВ) ќе повлече 96.714 возила „Dolphin“ и „Iuan Plus“ во Кина почнувајќи од 30 септември 2024 година, поради опасност од пожар , се вели во денешното соопштение на кинеската државна управа за регулирање на пазарот (SAMR).
Повлекувањето се состои од две групи, извршени од два оперативни субјекти на BYD. BYD Auto Industri Co Ltd ќе повлече вкупно 87.762 ЕВ „Dolphin“ и „Iuan Plus“ произведени помеѓу 4 февруари 2023 година и 26 декември 2023 година.
BYD Auto Co Ltd ќе повлече вкупно 8.952 единици Yuan Plus EV произведени помеѓу 2 ноември 2022 година и 19 јуни 2023 година.
Поради процесот на производство на контролерот за електричен серво волан CEPS, кондензаторот на контролната табла кај некои возила опфатени со ова повлекување може да развие микропукнатини, се вели во соопштението.
За време на користењето на возилото, микропукнатините на кондензаторот може да се прошират и да предизвикаат краток спој, што може да доведе до прегревање и горење на кондензаторот или дури и пожар , се вели во соопштението.
BYD ќе им дозволи на овластените дилери бесплатно да ги доградат повлечените возила со пломби за изолација на контролорот за да се елиминира потенцијалната безбедносна опасност .
BYD е најголемиот производител на NEV во Кина , кој продаде рекордни 373.083 NEVs во август, што претставува раст од 35,97 проценти и 8,97 проценти повеќе отколку во јули. Во периодот јануари-август BYD продаде 2.328.449 возила NEV, што е зголемување за 29,92 отсто во однос на истиот период од претходната година.
За разлика од честите повлекувања на Tesla (NASDAQ: TSLA) , вклучително и софтверски проблеми, потезите за повлекување се невообичаени за локалните кинески производители на електрични возила . Последното отповикување на BYD беше на 30 април, кога компанијата повлече 16.666 ЕВ Seagull во Кина поради софтверски проблем што може да предизвика камерата за рикверц да не се прикажува.
Извор: autotech.news
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (23 октомври)
-
Кичево1 ден
Во ЈЗУ Општа Болница Кичево недостигал ехо апарат, случајот бил пријавен во МВР
-
Lifestyle1 ден
Кој е нормалниот крвен притисок според возраста?
-
Временска прогноза15 часа
До крајот на месецот стабилно време, но со ниски утрински температури и магла по котлините
-
Хороскоп23 минути
Хороскоп за четврток (24 октомври)
-
Македонија16 часа
Денес е 23-ти октомври, ден на Македонската Револуционерна Организација
-
Автомобили12 часа
Големи промени за возачите: Екраните влегуваат во историјата?
-
Автомобили13 часа
BMW: Забраната за возила на бензин и дизел во ЕУ не е реална