Автомобили
Што да направите доколку го изгубите сигурносниот клуч за бандажи

Многу возачи користат сигурносни завртки против кражба на тркало. Омилена цел на крадецот се тркалата со алуминиумски тркала од поскапи автомобили, што е причината што многу производители започнаа да им ги нудат на клиенти од нивните модели како опција или да им ја даваат како стандардна опрема.
Без разлика дали сте ги набавиле со автомобил или сте ги купиле сами и сте ги инсталирале, принципот е ист. Завртките со четири тркала доаѓаат со специјален нестандарден клуч, единствениот со кој може да се навртуваат и да се одвртат. Тие инсталираат по еден на секое тркало, наместо на една од стандардните завртки.
Безбедните завртки се лесни за монтирање и отстранување од тркалата и се ефикасно средство за спречување на нивната кражба. Дури и полициските податоци од повеќе земји низ светот покажуваат дека нивната употреба значително ја намали кражбата на тркалата. Кој е, сепак, најголемиот проблем кога станува збор за овие завртки е – што да направите ако го изгубите или оштетите единствениот клуч со кој се зезнав и одвртете.
Отстранувањето на завртките за безбедност не е невозможно, но во некои случаи не може да се направи лесно. Во основа, во случај на губење на клучот, на сопственикот на автомобилот му преостануваат три опции:
1. Наједноставното и најелегантно решение кога ќе го изгубите клучот е да нарачате ново од производителот или продавачот / дистрибутерот. За тоа, потребен ви е оригиналниот клучен код врз основа на кој може да се нарача друг идентичен со изгубениот. Сепак, дури и ако немате лозинка, сè не е изгубено.
2. Во поголемите работилници на вулканизерство, треба да има барем еден шеф кој знае како да ги отстрани завртките за безбедност дури и без оригиналниот клуч, односно со употреба на универзален клуч. Овие завртки имаат превртена конусна нишка која се заклучува во главата на завртката во моментот на ослободување. Методот со кој, во овој случај, тркалата ги ослободуваат безбедносните завртки, претпоставувате, вклучува примена на сила, па кога ќе се отстранат на овој начин, завртките стануваат неупотребливи.
Најголемиот проблем со завртките за безбедност на тркалата е што производителите прават одредена единствена шема или форма на главата на завртката прво во одреден конечен број комбинации, а некои модели потоа се менуваат.
Во секој случај, иако може да биде причина за нервоза, важно е да се знае дека губењето на клучот за безбедносна завртка не е нерешлив проблем.
ФОТО: Andrea Piacquadio / Pexels
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за петок (9 мај)
-
Хороскоп9 часа
Хороскоп за сабота (10 мај)
-
Македонија2 дена
На ГП Блато албански државјанин ставил пари во патни исправи, бил лишен од слобода
-
Хроника23 часа
МВР со детали за убиството во Штип, приведени биле и помагачи на сторителот
-
Скопје16 часа
Посебен режим на сообраќај во Скопје во недела