Автомобили
Што да направите доколку го изгубите сигурносниот клуч за бандажи

Многу возачи користат сигурносни завртки против кражба на тркало. Омилена цел на крадецот се тркалата со алуминиумски тркала од поскапи автомобили, што е причината што многу производители започнаа да им ги нудат на клиенти од нивните модели како опција или да им ја даваат како стандардна опрема.
Без разлика дали сте ги набавиле со автомобил или сте ги купиле сами и сте ги инсталирале, принципот е ист. Завртките со четири тркала доаѓаат со специјален нестандарден клуч, единствениот со кој може да се навртуваат и да се одвртат. Тие инсталираат по еден на секое тркало, наместо на една од стандардните завртки.
Безбедните завртки се лесни за монтирање и отстранување од тркалата и се ефикасно средство за спречување на нивната кражба. Дури и полициските податоци од повеќе земји низ светот покажуваат дека нивната употреба значително ја намали кражбата на тркалата. Кој е, сепак, најголемиот проблем кога станува збор за овие завртки е – што да направите ако го изгубите или оштетите единствениот клуч со кој се зезнав и одвртете.
Отстранувањето на завртките за безбедност не е невозможно, но во некои случаи не може да се направи лесно. Во основа, во случај на губење на клучот, на сопственикот на автомобилот му преостануваат три опции:
1. Наједноставното и најелегантно решение кога ќе го изгубите клучот е да нарачате ново од производителот или продавачот / дистрибутерот. За тоа, потребен ви е оригиналниот клучен код врз основа на кој може да се нарача друг идентичен со изгубениот. Сепак, дури и ако немате лозинка, сè не е изгубено.
2. Во поголемите работилници на вулканизерство, треба да има барем еден шеф кој знае како да ги отстрани завртките за безбедност дури и без оригиналниот клуч, односно со употреба на универзален клуч. Овие завртки имаат превртена конусна нишка која се заклучува во главата на завртката во моментот на ослободување. Методот со кој, во овој случај, тркалата ги ослободуваат безбедносните завртки, претпоставувате, вклучува примена на сила, па кога ќе се отстранат на овој начин, завртките стануваат неупотребливи.
Најголемиот проблем со завртките за безбедност на тркалата е што производителите прават одредена единствена шема или форма на главата на завртката прво во одреден конечен број комбинации, а некои модели потоа се менуваат.
Во секој случај, иако може да биде причина за нервоза, важно е да се знае дека губењето на клучот за безбедносна завртка не е нерешлив проблем.
ФОТО: Andrea Piacquadio / Pexels
Автомобили
(ВИДЕО) „Tuning Car Show“ во Прилеп доби нова димензија со видеата на тимот од „Autodonia“

Традиционалниот „Tuning Car Show“ во Прилеп дефинитивно е еден од најпрестижните манифестации за сите љубители на автомобилизмот. На 11-ти октомври традиционално се одржа и овогоднинешното издание под покровителство на Општина Прилеп и останатите спонзори.
Вообичаено забележителни се многу видеографи, доста компании кои овој настан знаат и умеат да го пренесат, но токму нас, впечатлив пренос на овој настан ни остави „Autodonia“. Неуморните дечки на чело со Nenad Kaevik. Дечкото е специјализиран за изработка на визуелно импресивни и високо функционални дигитални решенија. Вистински љубеник на автомобилизмот кој успева на секој битен настан да биде прв.
Во оваа прилика од нашиот медиум упатуваме честитка за успешна работа, а вие не чекате уште веднаш посетете го неговиот бизнис инстаграм профил ТУКА – верувајте има што да видите, за повеќе информации за неговата работа и портфолио погледнете ТУКА
Промо видео од „Tuning Car Show“ – Прилеп:
Автомобили
Volvo го прекинува производството на моделот V90 — последниот примерок оди во музеј

По девет години и речиси 250.000 произведени примероци, Volvo официјално го прекина производството на моделите V90 и V90 Cross Country. Со тоа, уште еден од најелегантните каравани на пазарот заминува во историјата.
Класата на каравани веќе подолго време полека исчезнува, заменета со SUV модели кои доминираат во продажбата. Според порталот Carscoops, шведскиот производител Volvo Cars го стави крајот на производството на V90 и неговата надградена верзија V90 Cross Country по речиси една деценија на пазарот. Иако оваа одлука беше најавувана веќе неколку години, за многу љубители на класичните каравани ова е тажен момент.
Volvo го лансираше V90 во 2016 година, а дизајнот доби суптилно освежување во 2020 година. И денес, моделот изгледа модерно и префинето, со типичен скандинавски стил. Во текот на својот животен циклус, V90 понуди богата палета на мотори — од 2.0-литарски турбодизел со 148 коњски сили, до турбополнет и компресорски бензинец со 316 КС, па сè до plug-in хибрид со импресивни 455 КС.
Вкупно беа произведени околу 250.000 примероци, а последниот V90 нема да биде ставен во продажба. Наместо тоа, Volvo го додаде во својата колекција Heritage, каде ќе биде изложен во музејот „Светот на Volvo“ (World of Volvo) во Гетеборг. Таму ќе стои рамо до рамо со легендарни модели како Volvo 145, Volvo 960 и Amazon P220.
Судбината на V90 беше неизвесна веќе подолго време. Кон средината на 2023 година, Volvo објави дека ќе ја прекине продажбата на моделите V90, S90, S60 и V60 на британскиот пазар, во рамките на транзицијата кон SUV возила. Сепак, помалку од една година подоцна, поради зголемената побарувачка, компанијата повторно ги врати V60 и V90 во продажба во Велика Британија.
Со престанокот на производството на V90, моделот V60 останува единствениот караван во понудата на Volvo. Но, бидејќи сегашната генерација е на пазарот од 2018 година, не е сигурно колку долго ќе опстои. Се шпекулира дека Volvo би можел целосно да се збогува со караваните по моделската 2026 година, завршувајќи една славна ера што го направи брендот светски препознатлив.
Извор: BUG
Автомобили
(ФОТО) Кичево и Бојоски денеска со високо трето место на „авто слалом“ во Прилеп по повод 11-ти Октомври

Нашиот кичевчанец Кристијан Бојоски го освои високото трето место во класа над 1600 cм³, и четврто место во друга класа на „Авто слалом“ трката денес по повод 11-ти Октомври традиционално во Прилеп – во организација на Авто мото клуб „Автомото Класика“ – Прилеп

Кристијан Бојоски (трето место)
Повеќе фотографии од овој настан може да download-ирате во продолжение ТУКА, во следните чекори „View content“ > Download (icon). Во оваа прилика им благодариме за официјалната покана до Порта.мк на „Автомото Класика“, се гледаме до година.
И на крај пред претставување на галеријата, оваа прилика ја користиме да го поздравиме со топло добредојде во тимот „Авто шлеп“ – Лони Кичево кој од денес на сите интернационални и домашни натпреварувања ќе го вози модифицираното возило на Кристијан Бојоски!
Мал дел фотографии:
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (21 октомври)
-
Хороскоп16 часа
Хороскоп за среда (22 октомври)
-
Магазин1 ден
(ФОТО) По 25 години во „Бигорскиот манастир“ се враќа копаничарската колонија
-
Lifestyle1 ден
За само 10 минути, вашите фуги ќе блеснат како нови: трик што ја враќа белината без многу трошок
-
Lifestyle4 часа
Најефикасниот начин за отстранување на мувла од ѕидовите, според експертите
-
Магазин5 часа
OpenAI влегува во војната на прелистувачите: ChatGPT Atlas ја носи вештачката интелигенција директно на интернет
-
Магазин4 часа
Крем супа од печурки – вкусен и лесен рецепт за топол оброк
-
Магазин4 часа
WhatsApp воведува нова мерка против спам: ограничување на бројот на пораки