Автомобили
Сигурно ќе ве интересира кои автомобили минуваат најмногу километри откако ќе се запали светлото дека горивото е на резерва

Кога ќе се запали резервното светло, многу возачи се чувствуваат вознемирени и се упатуваат кон најблиската бензинска пумпа. Сепак, поискусните возачи со поладна глава на почетокот не трепнуваат. За нив резерва значи уште најмалку 50, 80, 100 или повеќе километри.
Дали знаете колку километри можете да поминете откако ќе се активира резервата? Во просек, светлото се пали кога 10 проценти од горивото од вкупниот волумен на резервоарот останува во резервоарот. Затоа, тоа е минимум 50 километри, а се што е над тоа зависи од стилот на возење и може да се смета за ризик, пишува Јутарњи.хр.
Неодамнешната анализа на MarketWatch Guides ги откри автомобилите со најголема резервна километража.
Пред да погледнеме кои автомобили можат да поминат најголемо растојание, треба да се напомене дека некои од возилата на списокот доаѓаат од меѓународните пазари и не се продаваат овде.
Десет автомобили кои можат да поминат најголемо растојание на резерва:
Toyota RAV4: 118 километри
Ford F-150 XLT: 116 километри
Хонда Акорд: 112 километри
Toyota Camry: 110 километри
Dodge Ram 1500: 105 километри
BMW X3 M50: 101 километар
Audi Q5 40 TFSI Quattro: 92 километри
Мини Купер: 87 километри
Mercedes-Benz C-Class 200: 87 километри
VW Tiguan Allspace: 85 километри
Извор: Jutarnji.hr
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (13 мај)
-
Спорт19 часа
(ФОТО) Фудбалерите на „ФК Кичево“ – Матески и Димоски денес дебитираа за националниот дрес на мечот Македонија – Словенија до 14 години
-
Хороскоп17 часа
Хороскоп за среда (14 мај)
-
Кичево2 дена
„ЕВН Кичево“ денес на терен, следните кичевски села ќе бидат без електродистрибуција во домаќинствата
-
Македонија1 ден
Полиција на „РЦ Запад“ во засилена акциска најде букови дрва спремни за транспорт, без документација
-
Македонија4 часа
Измена на режим на сообраќај, пат Охрид-Кичево поради поставување сообраќајна сигнализација и сообраќајна опрема
-
Храна2 дена
Истражување покажа со која храна здравите луѓе го започнуваат денот
-
Магазин1 ден
Започнува летната сезона 2025, време е да го резервирате вашиот одмор, а „Минт (ЈК Травел)“ – Кичево ги има најдобрите понуди за вас