Автомобили
Следна година и Форд со својот модел „Пума“ преоѓа во електрична верзија, ќе се произведува во Романија
Форд сака да нуди само електрични автомобили до 2030 година. Како и сегашниот модел на Пума, неговата електрична верзија исто така ќе се произведува во романска Крајова од следната година, а неговата цена би можела да биде околу 36.000 евра.
Ford Puma е еден од најпопуларните субкомпактни кросовери во Европа. Според статистиката за продажба за првата половина од годината, овој автомобил се најде на 5-то место со продажба од над 77.300 примероци. Почнувајќи од следната година, во Крајива ќе се произведува и неговата 100% електрична верзија.
Според Klix.ba, Ford Puma EV нема да донесе големи естетски промени во однос на сегашната генерација, мали промени ќе бидат направени на предната табла. Визуелно, Puma EV ќе се базира на постоечкиот модел. Тоа значи дека предните светла ќе добијат нова графика, а хаубата, за разлика од бензинската, најверојатно ќе остане затворена поради аеродинамиката.
Познато е дека Ford ги здружи силите со VW кога станува збор за електромобилноста. Во меѓувреме, платформата MEB на Volkswagen, на која ќе биде поставен идниот Ford Explorer EV, го прослави јубилејот на над еден милион EV возила на групата. Сега Ford сака да направи втор електричен модел, но има исклучоци.
Електричниот дериват на Puma првенствено е наменет да привлече клиенти кои „ловат“ кросовери во сегментот Б. Но, за разлика од Explorer, електричната Puma не се очекува да биде базирана на MEB, туку ќе ја користи сопствената платформа за електрични автомобили на Ford. Puma моментално се наоѓа на платформата на групата „Global B“, која најверојатно ќе биде надградена за да ги собере новите мотори.
За да биде во чекор со конкуренцијата во однос на автономијата, а Ford размислува за електричните Opel Mokka Electric и Peugeot e-2008, батеријата ќе треба да има капацитет од најмалку 55 kW. Затоа, мора да биде возможен опсег на WLTP од околу 400 километри за целната група да не се префрли на конкуренцијата. Електричниот Mokka и освежениот e-2008, двата модели со нова батерија со поголем капацитет од 54 kW номинално можат да поминат до 406 km со едно полнење.
Автомобили
(ФОТО) Официјално најавена Kia „EV6“
Kia подготвува модернизирана верзија на EV6, три години по дебито на овој целосно електричен модел. Официјалното претставување во Јужна Кореја се очекува на крајот на овој месец, а како најава служат неколку тизер слики.
Подигнатиот EV6 ќе го усвои развиениот стилски јазик на производителот, што ќе го направи повеќе во согласност со остатокот од линијата. Како прво, се издвојуваат сосема новите фарови со потенка LED графика за помодерен изглед. Маската има истакната форма на „тигарски нос“, а редизајнираниот преден браник создава посилен 3D ефект. Промените на задниот дел се подискретни, иако се вели дека дизајнерите на Kia ја приспособиле графиката на LED светлата. Се очекува и нов заден браник и различен дизајн на тркалата.
Kia засега не го прикажува ентериерот, но модернизацијата најверојатно ќе опфати подобрен инфозабавен систем, нов волан, како и нови опции за боја и опрема. Дополнително, очекувајте EV6 да има пософистицирани безбедносни карактеристики и најнови опции за поврзување.
EV6 треба да добие нова батерија од 84 kWh, заменувајќи ја единицата од 77,4 kWh. Поголемиот капацитет треба да донесе и мало подобрување во опсегот. Инженерите на Kia треба да направат и модификации на суспензијата, со цел попрефинето возење.
Веројатно ќе се задржат опциите за погон со еден и два електрични мотори, вклучувајќи го и врвниот модел GT.
Kia веќе потврди неодамна дека обновениот EV6 ќе биде претставен во вториот квартал од оваа година, а EV6 GT во четвртиот квартал. Фејслифтираниот EV6 прво ќе се појави на домашниот пазар во Јужна Кореја, пред да дојде во Европа и Северна Америка.
Извор: AutoBlog.rs
Автомобили
(ВИДЕО) Уникатниот „Aston Martin“ најави нов надграден „V12“ мотор
„Aston Martin“ објави дека V12 моторот не само што не е мртов, туку компанијата го најави и својот фундаментален редизајн. Иако засега не објавија многу детали, се чини дека речиси секој аспект од твин-турбо моторот е преработен. Резултатот е 835 КС и 1000 Nm вртежен момент. Тоа е повеќе од 770 КС и 900 Nm вртежен момент од 5,2-литарскиот V12 во Aston Martin DBS 770 Ultimate.
Aston Martin потврди дека моторот ќе биде лансиран во нов водечки модел кој ќе биде претставен подоцна оваа година.
Засега не е објавено за кој модел се работи, но според најавата од видеото се претпоставува дека се работи за новиот Vanquish.
Извор: autoblog.rs
Автомобили
Расте продажбата на електрични автомобили, но нема каде да се полнат
Продажбата на електрични автомобили во ЕУ пораснала три пати побрзо од инсталирањето на полначи меѓу 2017 и 2023 година, покажува извештајот на ACEA. Гледајќи напред, на ЕУ и требаат осум пати повеќе полначи годишно до 2030 година, според проценките на индустријата.
Нема електрификација без инфраструктура
„Потребно ни е масовно усвојување на електрични автомобили на пазарот во сите земји на ЕУ за да ги постигнеме европските амбициозни цели за намалување на CO2. Ова нема да се случи без широка достапност на јавна инфраструктура за полнење низ целиот регион“, рече генералниот директор на ACEA, Сигрид де Вриес.
„Многу сме загрижени што развојот на инфраструктурата не е во чекор со продажбата на електрични автомобили со батерии во последниве години. Освен тоа, постои опасност овој „инфраструктурен јаз“ да се прошири во иднина – во многу поголема мера отколку што проценува Европската комисија. ”
Изградбата треба да се забрза три пати
Минатата година низ ЕУ беа инсталирани нешто повеќе од 150.000 јавни пумпи за полнење (во просек помалку од 3.000 неделно), достигнувајќи вкупно над 630.000.
Според Европската комисија, до 2030 година треба да се инсталираат 3,5 милиони станици за полнење. Постигнувањето на оваа цел би значело инсталирање на околу 410.000 јавни станици за полнење годишно (или речиси 8.000 неделно) – речиси три пати повеќе од најновата годишна стапка на инсталација.
Сепак, ACEA проценува дека до 2030 година ќе бидат потребни 8,8 милиони полначи. За да се постигне ова, ќе биде неопходно да се инсталираат 1,2 милиони полначи годишно (или повеќе од 22.000 неделно) – осум пати повеќе од последната годишна стапка на инсталација.
„Лесниот пристап до јавните станици за полнење не е „убав да се има“, туку суштински услов за декарбонизација на патниот транспорт со поддршка на пазарот и конкурентна производствена рамка во Европа. Инвестициите во инфраструктурата за јавна наплата мора итно да се зголемат ако сакаме да затворете ја инфраструктурната празнина и пополнете ги климатските цели“, предупреди Де Вриј.
/Index
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за петок (3 мај)
-
Хороскоп20 часа
Хороскоп за сабота (4 мај)
-
Кичево2 дена
(ФОТО) Игралиштето во населба „Девеана“ од денес повторно блесна со ново осветлување и клупи
-
Кичево2 часа
(ФОТО) Кичевската полиција реализираше турнир во мал фудбал по повод „7-ми Мај, Ден на Македонската полиција“
-
Култура1 ден
Денеска е голем ден, „Велики Петок“, најстрог пост, на денот на христијанската жалост не се работи по дома, ниту на поле..
-
Македонија27 минути
Апел од Бигорски Манастир до сите гости кои ќе бидат присутни на најсветите мигови на Христовото Воскресение
-
Технологија1 ден
Сте се запрашале како функционираат сензорите за отисокот на прст, односно „fingerprints“, еве неколку типа на скенери за отпечатоци..
-
Култура6 часа
„Велика Сабота“ – денот меѓу смртта и воскресението, денот што ги спојува распнувањето и радоста, последни подготовки пред најголемиот празник „Велигден“