Магазин
Snapchat и Facebook се согласуваат дека иднината на социјалните медиуми треба да изгледа како TikTok
Snapchat го измисли форматот „Stories“ за споделување слики и видеа кои исчезнуваат. Сега компанијата истакнува, заедно со Facebook, дека иднината на социјалните медиуми е повеќе како TikTok.
Зборувајќи со инвеститорите за време на кварталниот извештај за заработка, извршниот директор на Snap, Еван Шпигел, рече дека корисниците трошат помалку време гледајќи „Stories“ во апликацијата, иако компанијата се надева дека ангажираноста на корисниците ќе скокне бидејќи луѓето поминуваат повеќе време дома поради пандемијата.
Наместо тоа, корисниците на Snapchat значително повеќе се свртуваат кон Spotlight, ривалот на Snapchat, TikTok, за да гледаат вирални клипови објавени од креатори.
„Ова е продолжување на трендот што го забележавме за време на пандемијата. Иако се надеваме дека нашата заедница ќе се врати на Stories со текот на времето, ние сме фокусирани на иновации во нашата понуда на содржини за подобро да и служиме на нашата заедница денес“, им рече Шпигел на инвеститорите.
Иако Snap сè уште не објаснил детално како ќе изгледаат промените во делот за содржина, лесно е да се претпостави дека тие повеќе ќе личат на TikTok.
Марк Цукерберг, шефот на компанијата Мета, исто така го идентификуваше TikTok како закана, пишува The Verge.
„Луѓето имаат многу избор за тоа како да го поминуваат своето време, а апликациите како TikTok растат многу брзо“, рече тој за време на интервјуто за Мета со инвеститорите.
За разлика од Snap, кој сè уште ја зголемува својата база на клиенти и покажува подобар од очекуваниот раст на приходите, Мета ги разочара инвеститорите со својот извештај за заработка оваа недела, бришејќи повеќе од 200 милијарди долари од својата пазарна вредност за еден ден.
Забележливо е дека Snap и Meta го гледаат TikTok како конкуренција. Атрактивните нови формати, без разлика дали станува збор за „Stories“ или „TikTok“ видео, имаат потенцијал брзо да го привлечат вниманието на корисниците. Snap измисли формат кој сега е сеприсутен, но сега и Snap и Meta заостануваат зад TikTok.
/srbijadanas.com/
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Хороскоп18 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Временска прогноза7 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Автомобили8 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт6 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година