Автомобили
Според германскиот „авто клуб“, ова се најдобрите, но и најлошите автомобили за 2024 година
Германскиот автомобилски клуб (ADAC) објави листа на сите нови автомобили тестирани оваа година и ги рангираше според нивните резултати. ADAC истакнува дека внимателно го испитува секој нов модел во околу 300 точки, како што се мерење на потрошувачката на гориво, простор, употребливост и функционалност на системот за помош на возачот…
Во текот на 2024 година, ADAC тестираше 84 возила со различни големини и опсег на цени, со пет различни типови на погонски единици. Листата е разновидна, од прифатливиот Hyundai i10 до луксузниот електричен Porsche Taycan.
Оценките беа доделени според германскиот систем на оценување, каде што 1 е најдобра оценка, а 6 е најлоша. Опсегот на оценки оваа година се движеше од 1,5 за најдобро оценетиот автомобил до 4,1 за најслабо рангираниот.
Според податоците што ги објави Autostart, дури 74 од 84 тестирани возила добиле „добра“ оцена (вкупна оцена од 1,6 до 2,5).
Интересно, првите седум места во рангирањето на најдобро тестираните автомобили ги заземаа електричните модели.
Најдобрите автомобили според германскиот ADAC:
- Volkswagen ID.7 Pro – 1.5
- Volkswagen ID.7 Tourer GTX – 1.5
- BMW i5 eDrive40 – 1,6
- Порше Тајкан – 1,6
- Skoda Enyaq 85x – 1,6
- Kia EV9 – 1,7
- Mercedes-Benz EQE SUV – 1,7
- Skoda Superb Combi 2.0 TDI – 1.7
- Audi Q4 Sportback 45 e-tron – 1,8
- Genesis G80 електрифициран – 1.8
ADAC тврди дека најпродаваниот модел, електричниот Volkswagen ID.7, се претставува како одличен универзален автомобил. Возилото долго речиси пет метри не само што нуди многу простор, туку добива и врвни оценки за безбедност, тивко возење и убедливи перформанси, со многу економична потрошувачка на електрична енергија.
Измерената потрошувачка од 18,1 kWh на 100 километри и утврдениот досег од 485 километри го прават исклучително погоден за секојдневна употреба, практично без потреба од компромиси, истакнуваат од ADAC. Според нивното мислење, ID.7 всушност нема никакви недостатоци, освен цената.
Треба да се нагласи дека оценката од 1,5 е и најдобрата оцена меѓу сите возила што ADAC досега ги тестирала.
Најлошите автомобили според ADAC:
- Dacia Duster TCe 100 ECO-G – 4.1
- SsangYong Tivoli 1.5 GDI-T – 3.0
- SsangYong Torres 1,5 GDI-T – 2,9
- Kia Picanto 1,0 – 2,9
- Hyundai i10 1.0 T-GDI – 2.9
- Suzuki Swift 1.2 Dualjet Hybrid – 2.7
- Hyundai i20 1.0 T-GDI – 2.7
- Nissan Juke 1.0 DIG-T 114 – 2.6
- MG MG3 1.5 Hybrid+ – 2.6
- Subaru Crosstrek 2.0ie – 2.5
Конечно, ADAC наведува дека сите автомобили се оценуваат според единствен стандард. ADAC не прави разлика во однос на погонската група, класата на возила или цената и истакнува дека списокот од 84 тестирани автомобили не е целосен преглед на пазарот, туку само избор на актуелни возила.
Извор: Auto Club – Germany / b92.net
Автомобили
Renault Mégane се враќа на бензин: повраток кон класиката по ерата на електричните возила
По три години целосна електрификација, Renault повторно го разгледува враќањето на бензинските мотори во своите семејни модели Mégane и Scénic. Според најавите, следната генерација на овие автомобили — која се очекува пред крајот на деценијата — ќе понуди комбинација од електрични и хибридни погонски системи.
Новиот извршен директор на групацијата Renault, Франсоа Провост, изјави дека компанијата работи на стратегија за „повраток на поголемите модели“. Тој додаде дека електричните верзии на Renault 4 и 5 се покажале како успешни, но Mégane и Scénic сè уште се борат со продажбата во сегментот на семејни автомобили.
„Поголемите автомобили се еден од нашите приоритети,“ изјави Провост за Auto Express. „Во следниот среднорочен план, развиваме нова платформа што ќе ја поттикне понудата во Ц-сегментот – во срцето на Европа.“
Новата платформа ќе ги обедини идните генерации на Mégane, Scénic, Austral, Espace и Rafale, кои моментално се достапни само како хибридни модели.
Баланс помеѓу електричен и бензински погон
Renault нема намера да се повлече од електричните возила, но сака да понуди поголема флексибилност за купувачите кои сè уште не се подготвени за целосна електрификација.
„Доколку усвојувањето на електричните автомобили се одвива побавно од очекуваното, ќе го надополниме тоа со решенија како плаг-ин хибриди или системи за продолжен домет,“ изјави Фабрис Камболив, извршен директор на брендот Renault.
Камболив додаде дека е поверојатно Renault да се одлучи за систем сличен на Nissan e-Force, каде што моторот со внатрешно согорување не ги придвижува директно тркалата, туку ја полни батеријата.
Освежување пред новата генерација
До излегувањето на новите модели со мотори со внатрешно согорување, Renault ќе се обиде да ја зголеми продажбата на актуелниот Mégane преку неколку надградби.
Првата е редизајнирана верзија на моделот, која веќе е забележана во тестирање под камуфлажа. Дополнително, можно е зголемување на капацитетот на батеријата — над сегашните 60 kWh со опсег од 468 км.
За споредба, Scénic користи батерија од 87 kWh со автономија до 622 километри, а новиот Nissan Leaf, кој дели технологија со Mégane, нуди батерија од 75 kWh и опсег од околу 600 километри.
Извор: Index
Автомобили
(ВИДЕО) „Tuning Car Show“ во Прилеп доби нова димензија со видеата на тимот од „Autodonia“
Традиционалниот „Tuning Car Show“ во Прилеп дефинитивно е еден од најпрестижните манифестации за сите љубители на автомобилизмот. На 11-ти октомври традиционално се одржа и овогоднинешното издание под покровителство на Општина Прилеп и останатите спонзори.
Вообичаено забележителни се многу видеографи, доста компании кои овој настан знаат и умеат да го пренесат, но токму нас, впечатлив пренос на овој настан ни остави „Autodonia“. Неуморните дечки на чело со Nenad Kaevik. Дечкото е специјализиран за изработка на визуелно импресивни и високо функционални дигитални решенија. Вистински љубеник на автомобилизмот кој успева на секој битен настан да биде прв.
Во оваа прилика од нашиот медиум упатуваме честитка за успешна работа, а вие не чекате уште веднаш посетете го неговиот бизнис инстаграм профил ТУКА – верувајте има што да видите, за повеќе информации за неговата работа и портфолио погледнете ТУКА
Промо видео од „Tuning Car Show“ – Прилеп:
Автомобили
Volvo го прекинува производството на моделот V90 — последниот примерок оди во музеј
По девет години и речиси 250.000 произведени примероци, Volvo официјално го прекина производството на моделите V90 и V90 Cross Country. Со тоа, уште еден од најелегантните каравани на пазарот заминува во историјата.
Класата на каравани веќе подолго време полека исчезнува, заменета со SUV модели кои доминираат во продажбата. Според порталот Carscoops, шведскиот производител Volvo Cars го стави крајот на производството на V90 и неговата надградена верзија V90 Cross Country по речиси една деценија на пазарот. Иако оваа одлука беше најавувана веќе неколку години, за многу љубители на класичните каравани ова е тажен момент.
Volvo го лансираше V90 во 2016 година, а дизајнот доби суптилно освежување во 2020 година. И денес, моделот изгледа модерно и префинето, со типичен скандинавски стил. Во текот на својот животен циклус, V90 понуди богата палета на мотори — од 2.0-литарски турбодизел со 148 коњски сили, до турбополнет и компресорски бензинец со 316 КС, па сè до plug-in хибрид со импресивни 455 КС.
Вкупно беа произведени околу 250.000 примероци, а последниот V90 нема да биде ставен во продажба. Наместо тоа, Volvo го додаде во својата колекција Heritage, каде ќе биде изложен во музејот „Светот на Volvo“ (World of Volvo) во Гетеборг. Таму ќе стои рамо до рамо со легендарни модели како Volvo 145, Volvo 960 и Amazon P220.
Судбината на V90 беше неизвесна веќе подолго време. Кон средината на 2023 година, Volvo објави дека ќе ја прекине продажбата на моделите V90, S90, S60 и V60 на британскиот пазар, во рамките на транзицијата кон SUV возила. Сепак, помалку од една година подоцна, поради зголемената побарувачка, компанијата повторно ги врати V60 и V90 во продажба во Велика Британија.
Со престанокот на производството на V90, моделот V60 останува единствениот караван во понудата на Volvo. Но, бидејќи сегашната генерација е на пазарот од 2018 година, не е сигурно колку долго ќе опстои. Се шпекулира дека Volvo би можел целосно да се збогува со караваните по моделската 2026 година, завршувајќи една славна ера што го направи брендот светски препознатлив.
Извор: BUG
-
Кичево2 денаОВР Кичево лиши од слобода жител на струшко, кај с.Другово „летал“ со 107 км/ч, на место каде дозволено е 50 км/ч максимална брзина
-
Хороскоп1 денХороскоп за четврток (13 ноември)
-
Временска прогноза20 часаПопоски: Следната седмица ќе имаме чести и обилни врнежи од дожд проследени со повремено силен јужен ветер
-
Македонија2 денаНов случај на сообраќајна несреќа помеѓу тмв и електричен тротинет во Битола, констатирани биле тешки телесни повреди
-
Хороскоп6 часаХороскоп за петок (14 ноември)
-
Магазин2 денаВашиот WhatsApp станува неосвоив – новата функција целосно ги блокира непознатите контакти
-
Здравје и убавина2 денаНаправете дома природен „Витамин Ц“ напиток
-
Магазин2 денаYouTube наградува лајкови со забавни анимации
