Автомобили
Според германскиот „авто клуб“, ова се најдобрите, но и најлошите автомобили за 2024 година

Германскиот автомобилски клуб (ADAC) објави листа на сите нови автомобили тестирани оваа година и ги рангираше според нивните резултати. ADAC истакнува дека внимателно го испитува секој нов модел во околу 300 точки, како што се мерење на потрошувачката на гориво, простор, употребливост и функционалност на системот за помош на возачот…
Во текот на 2024 година, ADAC тестираше 84 возила со различни големини и опсег на цени, со пет различни типови на погонски единици. Листата е разновидна, од прифатливиот Hyundai i10 до луксузниот електричен Porsche Taycan.
Оценките беа доделени според германскиот систем на оценување, каде што 1 е најдобра оценка, а 6 е најлоша. Опсегот на оценки оваа година се движеше од 1,5 за најдобро оценетиот автомобил до 4,1 за најслабо рангираниот.
Според податоците што ги објави Autostart, дури 74 од 84 тестирани возила добиле „добра“ оцена (вкупна оцена од 1,6 до 2,5).
Интересно, првите седум места во рангирањето на најдобро тестираните автомобили ги заземаа електричните модели.
Најдобрите автомобили според германскиот ADAC:
- Volkswagen ID.7 Pro – 1.5
- Volkswagen ID.7 Tourer GTX – 1.5
- BMW i5 eDrive40 – 1,6
- Порше Тајкан – 1,6
- Skoda Enyaq 85x – 1,6
- Kia EV9 – 1,7
- Mercedes-Benz EQE SUV – 1,7
- Skoda Superb Combi 2.0 TDI – 1.7
- Audi Q4 Sportback 45 e-tron – 1,8
- Genesis G80 електрифициран – 1.8
ADAC тврди дека најпродаваниот модел, електричниот Volkswagen ID.7, се претставува како одличен универзален автомобил. Возилото долго речиси пет метри не само што нуди многу простор, туку добива и врвни оценки за безбедност, тивко возење и убедливи перформанси, со многу економична потрошувачка на електрична енергија.
Измерената потрошувачка од 18,1 kWh на 100 километри и утврдениот досег од 485 километри го прават исклучително погоден за секојдневна употреба, практично без потреба од компромиси, истакнуваат од ADAC. Според нивното мислење, ID.7 всушност нема никакви недостатоци, освен цената.
Треба да се нагласи дека оценката од 1,5 е и најдобрата оцена меѓу сите возила што ADAC досега ги тестирала.
Најлошите автомобили според ADAC:
- Dacia Duster TCe 100 ECO-G – 4.1
- SsangYong Tivoli 1.5 GDI-T – 3.0
- SsangYong Torres 1,5 GDI-T – 2,9
- Kia Picanto 1,0 – 2,9
- Hyundai i10 1.0 T-GDI – 2.9
- Suzuki Swift 1.2 Dualjet Hybrid – 2.7
- Hyundai i20 1.0 T-GDI – 2.7
- Nissan Juke 1.0 DIG-T 114 – 2.6
- MG MG3 1.5 Hybrid+ – 2.6
- Subaru Crosstrek 2.0ie – 2.5
Конечно, ADAC наведува дека сите автомобили се оценуваат според единствен стандард. ADAC не прави разлика во однос на погонската група, класата на возила или цената и истакнува дека списокот од 84 тестирани автомобили не е целосен преглед на пазарот, туку само избор на актуелни возила.
Извор: Auto Club – Germany / b92.net
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Спорт1 ден
(ФОТО) Фудбалерите на „ФК Кичево“ – Матески и Димоски денес дебитираа за националниот дрес на мечот Македонија – Словенија до 14 години
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (14 мај)
-
Македонија17 часа
Измена на режим на сообраќај, пат Охрид-Кичево поради поставување сообраќајна сигнализација и сообраќајна опрема
-
Македонија2 дена
Полиција на „РЦ Запад“ во засилена акциска најде букови дрва спремни за транспорт, без документација
-
Хороскоп7 часа
Хороскоп за четврток (15 мај)
-
Магазин2 дена
Новото еколошко друштво „Ендемит“ од Кичево врши упис на млади ентузијасти и љубители на природа кои ќе дадат придонес во заштитата на биодиверзитетот и животната средина
-
Временска прогноза24 часа
Од утре попладне влажен бран од Медитеранот носи обилни врнежи од дожд, ладно време и засилен ветер
-
Магазин2 дена
Започнува летната сезона 2025, време е да го резервирате вашиот одмор, а „Минт (ЈК Травел)“ – Кичево ги има најдобрите понуди за вас