Технологија
Според „Кореа тајмс“ реномираниот „Samsung“ повторно на тронот, додека „Apple“ повеќе не е водечки производител на телефони
Samsung Electronics ја врати водечката позиција во глобалната продажба на паметни телефони само пет месеци откако му ја отстапи на Apple. За потсетување, Apple го зазеде глобалното прво место во продажбата на паметни телефони во септември 2023 година, а последователната анализа на целата година ја потврди нејзината позиција. Сепак, според Korea Times, Samsung сега го вратил тронот. Врз основа на податоците за февруари 2024 година, публикацијата известува дека Samsung постигнал удел од 20% од глобалниот пазар.
Во истиот месец, Apple зазеде 18% од пазарот. Apple продаде 17,41 милиони iPhone, додека Samsung продаде 19,69 милиони смартфони.
Но, како што е наведено од Apple Insider, ниту Samsung ниту Apple всушност не можат да се пофалат дека се број еден, барем не предолго, имајќи предвид дека таа позиција често се менува. Овие промени најмногу се поврзуваат со лансирањето на нови уреди, кои, логично, поттикнуваат скокови во продажбата.
Така, првото место на Apple во септември 2023 година се должи на лансирањето на серијата iPhone 15, а Samsung победи во февруари поради лансирањето на најновата серија Galaxy S24. Korea Times објави дека Samsung досега има продадено 6,53 милиони телефони Galaxy S24 на глобално ниво.
Сепак, преземањето на првата позиција од страна на Apple во текот на 2023 година може да биде позначајно. Имено, Samsung во текот на целата година најчесто има предност пред Apple бидејќи продава многу повеќе различни модели на смартфони по различни нивоа на цени.
Но, генерално, продажбата на паметни телефони опаѓа ширум светот, особено во Кина. Apple се уште беше на врвот на топ листите во Јапонија според најновите податоци од март оваа година, но и тој пазар се намали.
Извор: b92.net
Магазин
Apple Maps наскоро ќе прикажува реклами – нов начин на монетизација
Apple планира да воведе реклами во својата апликација Apple Maps, што значи дека корисниците наскоро ќе можат да гледаат платени локации додека пребаруваат карти и насоки. Овој потег е дел од пошироката стратегија на компанијата да ги монетизира своите апликации и услуги, надвор од традиционалната продажба на хардвер и софтвер.
Како ќе функционираат рекламите во Apple Maps
Рекламите ќе се прикажуваат кога корисниците ќе бараат одредени локации или категории, како на пример „кафе“ или „ресторани“. Во резултатите ќе се појави спонзорирана локација на врвот од листата, означена како платено место.
Apple нагласува дека приватноста на корисниците нема да биде нарушена – компанијата нема да ја следи нивната историја на движење за персонализирање на рекламите. Наместо тоа, тие ќе се прикажуваат врз основа на моменталното пребарување и локација, задржувајќи ја препознатливата политика за приватност на Apple.
Нов извор на приходи и можности за бизнисите
Воведувањето реклами би можело да донесе нови приходи за Apple, но и да им овозможи на мали бизниси и локални продавници да се промовираат директно во рамки на платформата што ја користат милиони луѓе секој ден.
Експертите сметаат дека ова е логичен чекор со оглед на растечката конкуренција од Google Maps и Waze, како и на брзиот раст на пазарот на дигитално рекламирање.
Кога ќе започне воведувањето
Новата функција се очекува да биде тестирана најпрво во САД, а потоа и глобално, во текот на следните неколку месеци. Корисниците може да забележат мали измени во интерфејсот на апликацијата како што ќе се спроведува тестирањето.
За сега, Apple Maps останува целосно бесплатна апликација, а додавањето реклами нема да влијае на нејзината основна функционалност за навигација и пребарување.
Извор: Android Authority
Магазин
Galaxy S26, S26+ и S26 Ultra ќе донесат подобри камери и поголеми батерии
Како што се приближува крајот на годината, сè повеќе информации излегуваат за новата серија на Samsung Galaxy S26. Според најновите гласини, сите модели ќе добијат значителни подобрувања на камерите и батериите, со фокус на перформанси, трајност и нови функции со вештачка интелигенција.
Подобрувања кај Galaxy S26 Ultra
Најскапиот модел, Galaxy S26 Ultra, ќе го задржи 6,9-инчниот M14 OLED дисплеј, но ќе добие нова AI функција за приватност која ја затемнува содржината кога корисникот е во јавен простор – како во лифт или автобус.
Камерите остануваат со резолуции од 200 MP (главна), 50 MP (ултраширока) и 50 MP (5x телефото), но ќе имаат подобрена оптика и побрз сензор. Батеријата ќе биде зголемена на 5.400 mAh, што обезбедува подолга автономија без големо зголемување на тежината на уредот.
Galaxy S26+ со нови камери
Моделот Galaxy S26+ ќе добие поголем 1/1,3-инчен главен сензор, 50 MP ултраширока камера и нова 12 MP телефото камера, која ќе ја замени претходната 10 MP верзија. Батеријата ќе се зголеми на 4.900 mAh, а дизајнот ќе биде потенок и полесен.
Се очекува Galaxy S26+ да преземе дел од камерските технологии од тековниот S25 Ultra, што ќе го направи привлечна опција за корисници кои сакаат врвен квалитет, но пониска цена од Ultra моделот.
Основниот Galaxy S26 и новата варијанта
Базниот модел Galaxy S26 ќе добие истите подобрувања на камерата како S26+, со батерија од 4.200 до 4.300 mAh. Гласините спомнуваат и нова, потенка варијанта со 6,6-инчен дисплеј, три камери од 50 MP и батерија околу 4.300 mAh – што би го поставило помеѓу стандардниот и Plus моделот.
Процесори и достапност
Целата серија Galaxy S26 ќе користи Exynos 2600 чипсет во Европа, додека пазарите како САД и Јужна Кореја ќе го добијат Snapdragon 8 Elite Gen 5 for Galaxy, кој нуди подобри перформанси и енергетска ефикасност.
Новата Galaxy S26 серија се очекува да биде официјално претставена на почетокот на 2026 година, а Samsung веќе ја позиционира како најпаметната и најмоќната линија досега.
Извор: BUG
Магазин
Amazon инвестира 1,6 милијарди долари во Холандија
Amazon планира да инвестира 1,6 милијарди долари во Холандија во следните три години.
Компанијата продолжува да изненадува со своите амбициозни потези. Откако најави отпуштање на 600.000 работници и поголема автоматизација со роботи, сега Amazon го свртува вниманието кон Европа – со најголемата инвестиција во една земја од 2020 година досега.
Во моментов, Amazon има околу 1.000 вработени во Холандија, но неговата онлајн продажба таму сè уште заостанува зад локалниот пазарен лидер Bol.com. Со новата инвестиција, компанијата има намера да ја зајакне својата позиција и потенцијално да ги надмине конкурентите во регионот.
Холандија е препознаена како стратешки важен пазар и централна точка за понатамошна експанзија на Amazon во Европа. Планираната инвестиција ќе се фокусира главно на развој на решенија базирани на вештачка интелигенција, со цел да им помогне на претприемачите кои продаваат преку платформата.
Со оваа стратегија, американскиот гигант уште еднаш покажува дека има намера да ја зацврсти својата доминација и да ги обедини сите продавци под својата дигитална екосфера.
Извор: PcPress
-
Кичево2 денаД-р Јовановски е новиот градоначалник на град Кичево, човек кој ќе ја врати довербата во заедништвото и меѓуетничкото разбирање
-
Хороскоп1 денХороскоп за вторник (4 ноември)
-
Хроника12 часаД-р Лазаров: Страшна и трагична сообраќајка на Плетвар, внимавајте по патиштата луѓе, две лица загинаа, другите се борат за живот
-
Хороскоп10 часаХороскоп за среда (5 ноември)
-
Lifestyle2 денаКако да препознаете вистинско маслиново масло – едноставен трик што секој може да го направи дома
-
Магазин2 денаGalaxy S26, S26+ и S26 Ultra ќе донесат подобри камери и поголеми батерии
-
Кичево22 часаВечерва во НУЦК „Кочо Рацин“ ќе се одржи целовечерен концерт на Ансамблот „Македонија“, бидете дел и уживајте
-
Магазин2 денаAmazon инвестира 1,6 милијарди долари во Холандија
