Технологија
Според „Кореа тајмс“ реномираниот „Samsung“ повторно на тронот, додека „Apple“ повеќе не е водечки производител на телефони

Samsung Electronics ја врати водечката позиција во глобалната продажба на паметни телефони само пет месеци откако му ја отстапи на Apple. За потсетување, Apple го зазеде глобалното прво место во продажбата на паметни телефони во септември 2023 година, а последователната анализа на целата година ја потврди нејзината позиција. Сепак, според Korea Times, Samsung сега го вратил тронот. Врз основа на податоците за февруари 2024 година, публикацијата известува дека Samsung постигнал удел од 20% од глобалниот пазар.
Во истиот месец, Apple зазеде 18% од пазарот. Apple продаде 17,41 милиони iPhone, додека Samsung продаде 19,69 милиони смартфони.
Но, како што е наведено од Apple Insider, ниту Samsung ниту Apple всушност не можат да се пофалат дека се број еден, барем не предолго, имајќи предвид дека таа позиција често се менува. Овие промени најмногу се поврзуваат со лансирањето на нови уреди, кои, логично, поттикнуваат скокови во продажбата.
Така, првото место на Apple во септември 2023 година се должи на лансирањето на серијата iPhone 15, а Samsung победи во февруари поради лансирањето на најновата серија Galaxy S24. Korea Times објави дека Samsung досега има продадено 6,53 милиони телефони Galaxy S24 на глобално ниво.
Сепак, преземањето на првата позиција од страна на Apple во текот на 2023 година може да биде позначајно. Имено, Samsung во текот на целата година најчесто има предност пред Apple бидејќи продава многу повеќе различни модели на смартфони по различни нивоа на цени.
Но, генерално, продажбата на паметни телефони опаѓа ширум светот, особено во Кина. Apple се уште беше на врвот на топ листите во Јапонија според најновите податоци од март оваа година, но и тој пазар се намали.
Извор: b92.net
Магазин
Elden Ring ја надмина бројката од 30 милиони продадени копии

Импресивен успех за акциското RPG од FromSoftware
Од своето објавување во февруари 2022 година, Elden Ring постојано бележи растечки интерес и популарност меѓу гејмерите ширум светот. Во првите неколку недели од излегувањето, играта успеа да достигне повеќе од 12 милиони продадени примероци – бројка што јасно го најави нејзиниот долгорочен успех.
Сега, нешто повеќе од три години подоцна, ова популарно акциско RPG официјално ја надмина границата од 30 милиони продадени копии глобално. Тоа ја позиционира како најуспешниот наслов во историјата на јапонското студио FromSoftware, кое е познато по сериите како Dark Souls и Sekiro.
Компанијата зад издавањето на играта, Bandai Namco, заедно со FromSoftware, го одбележаа овој успех со благодарност до заедницата на играчи преку објава на социјалните мрежи.
Dearest Tarnished, we are profoundly thankful for your lasting devotion.
May your path be forever guided by the Grace of Gold.#ELDENRING pic.twitter.com/3oMfkVpFWU— ELDEN RING (@ELDENRING) April 28, 2025
Покрај тоа, гејмерската заедница со нетрпение го очекува следниот чекор – новите наслови поврзани со Elden Ring, меѓу кои и потенцијалниот спиноф наречен Nightreign, кој треба дополнително да го прошири светот на играта.
Фото: Unsplash: Glenn Carstens-Peters
Технологија
„Google“ со бесплатен „AI Premium“ план за студентите со времетраење од една година

Google одлучи да им олесни на студентите – барем технички. Компанијата објави дека сите студенти кои ќе се пријават може да добијат бесплатен пристап до планот на Google One AI Premium за една година, кој вклучува Gemini Advanced, помошникот за вештачка интелигенција во Google Workspace и додатоци како Gemini Live.
Gemini Advanced, простор за складирање од 2 ТБ и повеќе експериментални алатки – сето тоа со адреса .edu
Инаку, овој план чини 20 долари месечно, а сега е потполно бесплатен за секој што:
- Имаат адреса за е-пошта .edu
- Имаат 18 години или постари
- Да се пријават до 30 јуни 2025 година.
- По пријавувањето, корисниците ќе имаат пристап до AI Премиум планот до јули 2026 година. Во тој момент ќе треба повторно да го потврдат својот студентски статус, но дотогаш – нема дополнителни обврски.
Покрај напредните функционалности на вештачката интелигенција, планот вклучува и:
- NotebookLM за анализа на документи
- Изматете за уредување слики и видео
- 2 ТБ простор на Google Drive, што е повеќе од корисно за студентски живот полн со PDF-датотеки
Ова ќе ја премести вештачката интелигенција од „интересна новина“ во неопходна алатка, која може да има негативно влијание врз развојот на критичкото размислување – дури и ако ги оправда милијардите што Google ги инвестира во истражување на вештачката интелигенција.
За оние кои не се заинтересирани за вештачката интелигенција – дополнителниот бесплатен простор за складирање секако не е лоша причина да се регистрирате, пренесува „Engadged“
Извор: Engadged
Фото: Pawel Czerwinski / unsplash.com
Социјални мрежи
Инстаграм има нова функција која се нарекува „Blend“ нејзината цел е да го направи гледањето и споделувањето на содржината на „Reels“ уште позабавно.

Ако сакате да испраќате клипови од „Reels“ на вашите пријатели на Инстаграм, можеби ќе ви се допадне новата функција што ја воведува оваа апликација. Оваа нова функција се нарекува „Blend“, а нејзината цел е да го направи гледањето и споделувањето на содржината на Reels уште позабавно.
Бленд се наоѓа во вашите пораки на Инстаграм. Кога ќе започнете мешавина со некого, без разлика дали тоа е приватен или групен разговор, добивате специјален извор на клипови на Reels што комбинира предлози засновани на активностите и интересите на сите учесници во тој разговор.
За да започнете, доволно е да повикате пријател или повеќе од порака. Кога некој ќе прифати покана, автоматски се креира Blend. Секоја мешавина е единствена за специфичен разговор, што значи дека можете да имате повеќе мешавини со различни луѓе.
Доводот се освежува секој ден, но исто така и кога некој од групата сподели нови макари. Интересно е тоа што секој клип ќе биде означен со името на личноста на која конкретно му била препорачана таа содржина – на тој начин ќе знаете на кого „помислил“ Инстаграм би му се допаднало.
Како да се користи Blend?
Отворете ја апликацијата Instagram и одете во ДМ. Изберете го разговорот каде што сакате да започнете Blend. Допрете ја иконата Blend во горниот десен агол на екранот.
Сите учесници во разговорот ќе добијат покана, а кога некој ќе ја прифати, Бленд почнува да работи. Важно е да се запамети дека предлозите на Reels за корисниците влегуваат во Blend само кога ќе ја прифатат поканата за учество.
Секогаш можете повторно да го отворите Blend со внесување на тој разговор и допирање на истата икона Blend на врвот. Се разбира, сите стандардни алатки – лајк, коментар и споделување – сè уште се достапни ако сакате да направите клип да се истакне уште повеќе.
Новата опција веќе започна да се шири кај корисниците ширум светот, па проверете дали е достапна за вас.
Извор: b92.net
Фото: Claudio Schwarz / unsplash.com
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за вторник (13 мај)
-
Кичево21 час
„ЕВН Кичево“ денес на терен, следните кичевски села ќе бидат без електродистрибуција во домаќинствата
-
Спорт2 часа
(ФОТО) Фудбалерите на „ФК Кичево“ – Матески и Димоски денес дебитираа за националниот дрес на мечот Македонија – Словенија до 14 години
-
Македонија12 часа
Полиција на „РЦ Запад“ во засилена акциска најде букови дрва спремни за транспорт, без документација
-
Храна1 ден
Истражување покажа со која храна здравите луѓе го започнуваат денот
-
Скопје1 ден
СВР Скопје со акциска за мотоцикли и велосипеди
-
Магазин10 часа
Започнува летната сезона 2025, време е да го резервирате вашиот одмор, а „Минт (ЈК Травел)“ – Кичево ги има најдобрите понуди за вас
-
На денешен ден21 час
На денешен ден – 13 мај