Магазин
Технологија и психологија: трошиме една третина од нашето време будни на мобилни апликации
Во текот на 2021 година, милијарди долари беа потрошени на апликации, каде предност имаат TikTok, YouTube и Netflix.
Луѓето поминуваат просечно 4,8 часа дневно на мобилни телефони, според Ep Annie, компанија која ги следи апликациите.
Британското регулаторно тело Офком доби слични податоци за користењето на времето во текот на 2020 година, иако нивното истражување вклучуваше и гледање телевизија.
Извештајот на Ep Annie покажува дека апликациите биле преземени 230 милијарди пати во 2021 година, а биле потрошени 170 милијарди долари.
TikTok е најсимнуваната апликација во светот, чии корисници сега поминале 90 отсто повеќе време од минатата година.
„Големите екрани полека изумираат, а мобилните апликации продолжуваат да уриваат рекорди во сите категории – време потрошено на нив, преземања и приходи“, рече Теодор Кранц, извршен директор на Ep Annie.
Компанијата за следење предвидува дека до втората половина на оваа година, месечниот број на активни корисници на TikTok ќе надмине 1,5 милијарди.
Во просек, на мобилни апликации се трошат четири часа и 48 минути, што е за 30 отсто повеќе од 2019 година, покажа нивното истражување.
Тоа е буџет со 10 пазари – како што се Индија, Турција, САД, Јапонија, Мексико, Сингапур и Канада.
Корисниците во Бразил, Индонезија и Јужна Кореја поминуваат повеќе од пет часа со мобилни телефони.
Од тоа, секои седум од 10 минути се трошеле на социјалните мрежи и апликациите за испраќање фотографии и видео клипови, каде TikTok го зазема водечкото место, се вели во извештајот.
Благодарение на рекламите, се трошат пари
Мобилниот екосистем остана многу здрав – со два милиони нови апликации и видео игри лансирани во текот на 2021 година и бројни апликации кои заработуваат повеќе од 100 милиони долари.
Тоа е раст од 20 отсто, се наведува во извештајот.
YouTube е најпопуларната апликација за видео стриминг, со повеќе од милион преземања во 60 различни земји.
Нетфликс е на второ место во многу региони.
И игрите за мобилни телефони цветаат – луѓето на нив потрошиле 116 милијарди долари.
Посебно популарни се оние кои се наведени во извештајот како „хипер-кажуал“ како што е Hair Challenge, каде играчите можат да видат која фризура им одговара, без да одат на шишање, и трката за мост, каде собираат цигли и градат скали.
Некои корисници се пожалија на големиот број реклами во ваквите игри, но одлично си ја вршат работата – благодарение на нив минатата година се потрошени 285 милијарди долари.
Ова покажува дека загриженоста дека ограничувањето на приватните податоци на Apple ќе го оштети мобилното рекламирање е неоснована.
Во ажурираната верзија на оперативниот систем IOS 14.5 од минатата година, корисниците на iPhone имаа опција да кажат „не“ на апликациите кои сакаат да ги соберат нивните податоци.
Некои забележани трендови покажуваат пошироки општествени промени, особено во однос на пандемијата и како таа влијаела на начинот на живот на луѓето.
На пример, луѓето поминуваат многу повеќе време за купување апликации – повеќе од 100 милијарди часа на глобално ниво – и најбрзо растат во Сингапур, Индонезија и Бразил.
Има огромен пораст во апликациите за храна и пијалоци – како што се UberEats (храна донесена од возачите на Uber) и Grubhub.
Во споредба со претходната година, бројот на часови потрошени на вакви апликации се зголеми за 50 отсто, достигнувајќи 195 милијарди во 2021 година, се вели во извештајот.
Апликациите за здрав живот и фитнес се исто така во пораст, бидејќи пандемијата влијаеше на луѓето да не можат да одат во теретани и да организираат групни часови за вежбање.
Има и пошироко влијание врз менталното здравје, бидејќи апликациите за медитација како Headspace и Calm (Peace) станаа многу популарни, особено кај младите луѓе, кои се меѓу петте најсимнувани апликации во 2021 година.
Времето на апликации за средба и наоѓање партнери доведе до потрошени повеќе од четири милијарди долари, што е раст од 95% во споредба со 2018 година.
Во земјите кои имаат специјални апликации за податоци за кризата со Ковид или зелени сертификати, тие исто така често се користат.
Апликацијата на Националната здравствена служба во Англија – каде се евидентираат вакцините – ја преземале 71 отсто од вакцинираните, додека во Малезија апликацијата MySejahter на мобилни телефони ја користат 80 отсто од оваа група.
Магазин
Microsoft ја враќа една од најбараните функции
Microsoft конечно ја враќа една од најбараните функции на лентата со задачи во Windows 11. Иако Windows 11 веќе не е нов оперативен систем, компанијата и понатаму работи на подобрување на искуството, особено околу лентата со задачи и менито Start — делови што долго време беа предмет на критики.
Една од најголемите забелешки беше недостигот на корисен скокачки календар, каков што имаше во Windows 10.
Што беше проблемот?
Во Windows 10, календарот овозможуваше:
-
брз преглед на агендата
-
додавање нови настани
-
подобра организација без отворање апликација
Во Windows 11, корисниците добија само празен календар без никакви функции, што доведе до
-
користење алтернативи од трети страни, како Calendar Flyout
-
разочарување поради намалената продуктивност
Што носи новата надградба?
Microsoft најави дека флај-прозорецот на календарот во Windows 11 конечно добива значајна надградба.
Следниот месец ќе биде воведен:
-
нов дневен приказ во скокачкиот календар
-
брз преглед на претстојни настани
-
копчиња за директно приклучување на состаноци
-
опции за разговор со Microsoft 365 Copilot
Овие подобрувања конечно ја носат функционалноста што корисниците ја бараа уште од официјалното лансирање на Windows 11.
Извор: B92
Магазин
YouTube повторно воведува директни пораки: Моментално се тестира!
YouTube го тестира враќањето на директните пораки, дозволувајќи им на корисниците да споделуваат видеа и да разговараат во рамките на апликацијата. Моментално функцијата е достапна само за возрасни корисници во Ирска и Полска. Овој потег доаѓа по години без систем за пораки, откако YouTube ја отстрани функцијата во 2019 година.
Како функционира оваа функција
Според YouTube, експериментот им овозможува на корисниците:
-
да споделуваат видеа од сите типови (долги видеа, Shorts, преноси во живо)
-
да водат разговори директно во мобилната апликација
-
да комуницираат без да го напуштат YouTube
Корисниците што учествуваат во тестот мора да испратат покана пред да започнат разговор.
-
Примателите можат да го одбијат повикот
-
Можно е блокирање или пријавување на контакти
-
Сите пораки се во согласност со Упатствата за заедницата
Ограничено лансирање во Ирска и Полска
Функцијата моментално е достапна само:
-
за корисници над 18 години
-
во Ирска и Полска
YouTube не открива кога ќе биде достапна глобално. Ограниченото лансирање служи за собирање фидбек и тестирање пред потенцијално пошироко воведување.
Безбедност и правила во заедницата
YouTube посочува дека сите пораки ќе бидат модерирани за усогласеност со правилата.
-
Може да бидат отстранети содржини што кршат правила
-
Системите за модерација може да ги прегледуваат пораките
-
Споделените видеа и разговорите подлежат на истите правила како коментарите
Корисниците треба да знаат дека пораките не се целосно приватни.
Зошто ова е важно за корисниците
Враќањето на директните пораки може значително да го промени начинот на кој YouTube функционира како социјална платформа.
-
Овозможува подиректно поврзување меѓу корисниците
-
Ја зголемува интеракцијата околу содржините
-
Ги задржува корисниците во рамки на YouTube, без префрлање на други апликации
Успехот ќе зависи од тоа колку корисниците ќе ја прифатат функцијата и како ќе се одвива модерирањето.
Извор: Kurir
Магазин
За прв пат Android телефони поддржуваат AirDrop: овие четири модели можат директно да споделуваат фотографии со iPhone
Серијата Pixel 10 ја воведува првата вистинска директна размена на датотеки помеѓу Android Quick Share и Apple AirDrop, без потреба од дополнителни апликации. Ова значи дека конечно е овозможено лесно, брзо и нативно споделување фотографии и датотеки помеѓу Android и iPhone уреди.
Новитетот поддржува и iPad и Mac, што го прави прв вистински двонасочен систем за размена на датотеки меѓу двата екосистема.
Кои телефони први ја добиваат функцијата?
Функцијата прво е достапна исклучиво на:
-
Pixel 10
-
Pixel 10 Pro
-
Pixel 10 Pro XL
-
Pixel 10 Pro Fold
Google најавува дека опцијата ќе пристигне и на други Android уреди, но нема прецизен датум.
Како работи споделувањето помеѓу Android и Apple?
За да може Pixel уред да испрати датотека кон iPhone:
-
На Apple уредот поставете AirDrop → “Everyone for 10 minutes”.
За да може iPhone или Mac да испрати датотека кон Pixel 10:
-
На Pixel треба да биде овозможено Quick Share → “Allow everyone for 10 minutes” или режим на специјален прием.
Google нагласува дека функцијата е развиена целосно независно, без техничка соработка со Apple, и планира во иднина да овозможи режим ограничен само на контакти.
Како да се активира на Pixel 10 серијата?
-
Отворете Settings (Поставки)
-
Одете во Google Services (Услуги на Google)
-
Изберете All services (Сите услуги)
-
Влезете во System services (Системски услуги)
-
Ажурирајте ја Quick Share Extension на најновата верзија
Со тоа, функцијата станува автоматски достапна.
Извор: Benchmark
-
Магазин2 денаПорака од возач на Брза Помош, почит за сите возачи, наши спасители!
-
Кичево1 денЦУК со известување за изминатото деноноќие, во Кичево побарана била општинска интервенција во делот на ул. „Прилепска“
-
Хороскоп2 денаХороскоп за четврток (20 ноември)
-
Кичево2 дена„Македонски Завет“ организира хуманитарен концерт во НУЦК „Кочо Рацин“ со културно уметнички друштва и естрадни уметници од Кичево
-
Хороскоп16 часаХороскоп за петок (21 ноември)
-
Без категорија15 часаЖолта предупредувачка фаза поради најавените обилни врнежи од дожд и силниот ветер, локално процесите ќе бидат во форма на невреме
-
Македонија23 часаДржавниот пазарен инспекторат изврши инспекциски надзори во пет градови, затекнати биле низа неправилности кај 16 правни субјекти кои продавале тутунски производи
-
Македонија2 денаЈанев и Спироски во македонската делегација на регионалниот стратешки состанок во Тирана, организиран и поддржан од британските агенции за спроведување на закон
