Автомобили
Tesla Cybertruck се соочува со предизвикот на оштетување на гумите предизвикани од лошиот аеродинамичен дизајн

Најновиот Tesla Cybertruck се испорачува без аеродинамични капаци на тркалата (раткапни), бидејќи нивниот неспецифичен, аголен дизајн предизвикува сериозно оштетување на гумите
Иако раткапните на тркалата на Tesla Cybertruck се дизајнирани да ја подобрат аеродинамичната ефикасност за пет до десет проценти, тестирањето открива дека нивниот ефект врз гумите е спротивен. Не толку евтините модели на возила Tesla Cybertruck, чија цена се движи до 100 илјади американски долари, имаат проблем со раткапните на тркалата, кои се дизајнирани да имаат седум остри агли на самата покривка на тркалото, кои предизвикуваат трошење и оштетување на гумите. Овие оштетувања се видливи на страничните ѕидови на секоја поединечна гума.
Овие спојлери треба да ја зголемат аеродинамичната ефикасност, а растојанието помеѓу нив и гумата е потребно за да може воздухот да влезе природно и да ги излади дисковите на сопирачките. Токму оваа празнина е вистинскиот проблем со абењето на гумите.
За време на првичното тестирање, експертите на Tesla открија дека оваа празнина е навидум нерешлив проблем, а раткапните на тркалата многу често паѓаат од тркалата додека возилото се движи со голема брзина. Обидите да се намали растојанието помеѓу капачето и гумата резултираше со дополнителен проблем, а тоа е послабо ладење на дисковите на сопирачките и уште поголемо абење на гумите.
Како што понатаму наведува ArenaEv, Teslа го признал проблемот и најавил редизајн на аеродинамичните капаци. Практично, постојат две заобиколувања.
Првото е сосема очигледно – извадете ги раткапните од тркалата за да не се оштетат гумите и ладењето на дисковите на сопирачките да остане непроменето. Второто решение е помалку сигурно, но далеку поедноставно – надујте ги гумите малку повеќе за да не се деформираат страничните ѕидови кога ќе дојдат во контакт со патот.
Tesla планира итна дистрибуција на редизајнирани лакови на тркалата за да го реши овој проблем, додека сопствениците на овие, никако евтини возила имаат две тривијални решенија. Очигледно, следните неколку милји, засега, некои од нив ќе возат без навлаки.
Автомобили
„Audi“ го надградува своето „Q5“ семејство со нови „plug-in“ хибридни модели

Audi го проширува понудата на моделите Q5 со нови plug-in хибридни верзии. Покрај стандардните мотори со внатрешно согорување и MHEV технологија, сега и Q5 SUV и Q5 Sportback ќе се нудат како електрифицирани PHEV модели. Двата модели ќе бидат достапни со избор помеѓу две нивоа на моќност: 220 kW (299 КС) и 270 kW (367 КС).
Новата генерација на батерии што се користи во овие модели има околу 45% поголем капацитет во споредба со претходната, овозможувајќи електричен досег до 100 километри со нето капацитет од 20,7 kWh.
Со оваа нова генерација, Audi го отвора следното поглавје во приказната за Q5, комбинирајќи спортски перформанси со секојдневна практичност. Новите модели ја задржуваат удобноста и пространоста на SUV возилата, додека Sportback варијантата нуди подинамичен дизајн. Современите технологии, подобрениот надворешен изглед и новиот концепт на управување се само дел од подобрувањата.
Во поглед на перформансите, верзијата со 270 kW забрзува од 0 до 100 km/h за 5,1 секунда, додека верзијата со 220 kW го прави тоа за 6,2 секунди. Сите модели имаат максимална брзина од 250 km/h. Возилата се опремени со 2.0 TFSI бензински мотор и електричен мотор, поврзани преку електрифициран менувач со двојна спојка и quattro ultra погон, што овозможува балансирано, но спортско возење.
Новата батерија, распоредена на две нивоа, поддржува полнење до 11 kW наизменична струја, а целосното полнење трае околу 2,5 часа. Корисниците можат да избираат помеѓу EV режим (исклучиво на струја) и хибриден режим, кој автоматски менаџира енергијата за најдобра ефикасност. Првпат, можно е индивидуално да се одреди посакуваното ниво на полнење.
Audi ја подобри и регенерацијата при сопирање, која сега може да се прилагоди во три степени преку лопатките на воланот. Возилото автономно обновува енергија при кочење, користејќи податоци од навигацискиот систем.
Хибридниот систем самостојно избира оптимална стратегија за работа, без потреба од рачна интервенција. Исто така, стандардната опрема е значително подобрена. Моделите со 220 kW доаѓаат со S спортско потпирање и 3-зонски автоматски клима-уред, додека посилната верзија добива LED светла и дополнителна премиум опрема.
Внатрешноста вклучува Audi MMI experience plus со интегрирана продавница за апликации, аудио систем, спортски седишта во црна кожа и 19-инчни тркала. Задната клупа може да се прилагодува и поместува, што ја зголемува практичноста.
Цените во Германија започнуваат од 63.400 евра за Q5 e-hybrid со 220 kW, додека најскапата Sportback верзија со 270 kW започнува од 74.300 евра. Производството се одвива во Сан Хозе Чијапас, Мексико, а моделите ќе бидат достапни за нарачка во Европа од средината на јуни 2025 година.
Извор: cars.usnews.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Audi“ месецов ќе го претстави новиот модел на „Q3“

На 16 јуни, Audi ќе го претстави новиот модел Q3, со кој планира да постави нови стандарди во премиум компактниот сегмент. Овој модел, кој веќе повеќе од десет години е дел од понудата на Audi, ќе влезе во својата трета генерација.
Извршниот директор на Audi AG, Гернот Делнер, нагласува дека Q3 е еден од најпродаваните модели на компанијата, со над два милиони продадени примероци ширум светот. Тој истакнува дека со новиот Q3 се обновува еден клучен сегмент од понудата на Audi, како дел од поширока производствена стратегија.
Новата генерација ќе се одликува со поистакнат и динамичен дизајн, преден дел со заоблена форма и широка решетка во стил на саќе. Освен освежениот изглед, автомобилот ќе биде опремен и со бројни дигитални и технолошки новитети.
Q3 ќе биде достапен со различни SUS мотори и повеќе plug-in хибридни опции. Потврдена е и враќањето на Sportback верзијата.
Audi вложува значителни средства во развојот на новата хибридна технологија, а според Делнер, и покрај транзицијата кон електрични возила, SUS моторите ќе имаат значајна улога во претстојниот период – особено како дел од хибридните решенија. Во наредните месеци, се очекува и официјално лансирање на PHEV (plug-in хибрид) варијантите од новиот Q3.
Целосните детали, слики и видеа од моделот ќе бидат достапни на 16 јуни во 21:30 часот по централноевропско време.
Извор: Audi
Автомобили
Новиот прототип на „Subaru“ се очекува да дебитира на „Japan Mobility Show 2025“

Главниот технолошки директор на Субару, Тецуо Фуџинуки, накратко зборуваше за новото возило, кое според тизер фотографијата најверојатно е поврзана со новата генерација на моделот WRX, не откривајќи го директно името. Тој изјави дека автомобилот ќе користи усовршен систем за погон на сите тркала, инспириран од оној што се користи во тркачката серија Супер Таикју.
Јапонското списание „Car Watch“ пренесе дека Фуџинуки го опишал автомобилот како „атрактивен“, со најава дека ќе има уште поимпресивна верзија во иднина. Повеќе детали ќе бидат објавени на самиот саем.
Според „Carscoops“, иако нема официјална потврда, сите знаци укажуваат дека ова е новата, долгоочекувана верзија на WRX, можеби дури и во STI издание.
Сликата што беше објавена не открива многу, но се гледа агресивен дизајн, со спортска аеродинамика. Предниот дел изгледа како модернизирана верзија на сегашниот WRX, со голема маска, нагласен сплитер и хауба со отвор за воздух.
Покрај новиот модел, Субару потврди и дека работи на следната генерација на својот боксер мотор. Иако сè уште нема многу технички детали, се знае дека моторот ќе биде прилагоден за користење јаглеродно неутрално гориво E20 и е можно да има хибридна поддршка. Не се знае точно колкава ќе биде работната зафатнина или колку цилиндри ќе има.
Во изјава за Best Car Web, Фуџинуки ја нагласи посветеноста на Субару кон своите клиенти. Тој изјави: „Им благодариме на сите кои го избираат Субару. Ќе продолжиме да создаваме автомобили што ќе го оправдаат нивниот избор.“
Повеќе информации се очекуваат на отворањето на Јапонскиот саем за мобилност на 30 октомври 2025 година.
Извор: Carscoops / Car Watch / Subaru
-
Кичево2 дена
(ФОТО) Од понеделник во Кичево започнува наплата на зонско паркирање во три зони
-
Кичево2 дена
(ФОТО) Денес по пријава ТППЕ Кичево безбедно отстрани змија од возило
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за недела (15 јуни)
-
Македонија18 минути
Земјотрес во Македонија, регистриран предмалку во западниот регион
-
Хороскоп6 часа
Хороскоп за понеделник (16 јуни)
-
Скопје16 часа
Таксист во Скопје на швајцарец му наплатил 7800 ден и избегал
-
Временска прогноза1 ден
Вчерашната и претстојната ноќ значително по свежи со слаб северен ветер
-
Социјални мрежи8 часа
„WhatsApp“ со нови функции за подобрено корисничко искуство