Следете не

Автомобили

Tesla ги отвора своите станици за полнење и за други производители на електрични возила

Објавено пред

на

Ваквиот потег би можел да ја претвори Tesla во „универзална станица за полнење“ во ерата на електричните возила, со што ќе ја поткопа конкурентската предност на компанијата.

Tesla ќе отвори дел од сопствената мрежа за полнење електрични возила за ривалските возила како дел од федералната програма вредна 7,5 милијарди долари, чија цел е да го зголеми бројот на електрични возила на американските автопати и да ги намали емисиите на јаглерод диоксид, соопшти денеска администрацијата на американскиот претседател Џозеф Бајден.

Според Ројтерс, ваквиот потег би можел да ја направи Tesla „универзална станица за полнење“ во ерата на електричните возила и со тоа да ја поткопа конкурентската предност на компанијата, која моментално е единствената со пристап до најголемата мрежа на т.н. на супер-брзи полначи во САД.

До крајот на следната година, Tesla ќе отвори вкупно 3.500 нови и постоечки станици за полнење долж коридорите на автопатот, како и 4.000 станици за побавно полнење на локации како што се хотели и ресторани, за корисници кои не се на Tesla, соопшти Белата куќа.

Официјален претставник на Белата куќа рече дека Tesla ќе има право на субвенции се додека полначите на компанијата дозволуваат другите возила да се полнат со федералниот стандард за полнење. Ројтерс објави дека Тесла има 17.711 супер-полначи, кои сочинуваат околу 60 отсто од вкупниот број брзи полначи во САД, а исто така има и околу 10.000 „дестинации“ полначи со приклучоци на Tesla кои можат да полнат возило преку ноќ.

Координаторот за инфраструктура на Белата куќа, Мич Ландрио, оцени дека извршниот директор на Tesla, Илон Маск, бил конструктивен и „многу отворен“ за време на разговорот.

Претставниците на Белата куќа не кажаа дали е потпишан договор, но федералните власти ќе ја контролираат исплатата на околу една третина од федералната програма вредна 7,5 милијарди долари, додека државите ќе ја контролираат исплатата на другите две третини, пренесува Танјуг.

Автомобили

Последните десет години овие популарни автомобилски брендови скокнале неверојатни 68 отсто за нивната куповна цена

Објавено пред

на

Драматичниот скок на цените на новите автомобили во Европа открива загрижувачки тренд кој може да го промени начинот на кој купуваме возила. Според најновото истражување на водечката европска платформа „AutoScout24“, просечната цена на 10-те најпопуларни автомобили е зголемена за неверојатни 68% во последните десет години. Додека во 2014 година просечната цена беше 14.236 евра, денес за истата гама возила треба да платиме дури 23.977 евра.

Овој пораст далеку ја надминува стапката на инфлација која во истиот период изнесуваше 19,4 отсто. Експертите предупредуваат дека ова е само почеток на трендот што може да го отежне пристапот до нови возила за граѓаните со просечни примања.

Една од клучните промени на пазарот е доминацијата на SUV моделите, кои практично ги изместија малите градски автомобили. Ако ги споредиме најпродаваните модели, гледаме драстична промена – додека во 2014 година купувачите најчесто избираа компактни модели како Volkswagen Golf или Renault Clio, денес моделите како Peugeot 2008 или Volkswagen T-Roc се во водство. Прогнозите се уште подраматични – се очекува теренците да учествуваат со повеќе од 60 проценти од сите нови регистрации во наредните години.

Анализата покажува дека неколку фактори влијаеле на ваквиот драстичен скок на цените. Строгите еколошки и безбедносни прописи во ЕУ, зголемените цени на суровините и покомплексната логистика се само некои од причините зошто новите автомобили станаа практично недостапни за просечниот купувач. Посебно загрижува фактот што производителите се повеќе го напуштаат производството на мали и достапни модели, фокусирајќи се на поголеми и технолошки понапредни автомобили со повисоки профитни маржи.

– Портпаролот на „AutoScout24“ предупредува дека регулативите за емисиите на CAFE дополнително ќе ги зголемат цените. Производителите се принудени да продаваат повеќе електрични возила за да ги надоместат трошоците за производство на конвенционални автомобили, што создава маѓепсан круг на пораст на цените. Ако ги споредиме цените на поединечните модели, разликата е очигледна – Dacia Sandero во 2014 година чинеше 7.900 евра, додека денес чини 13.490 евра. Уште подраматичен пример е Toyota Corolla, чија цена достигна 25.000 евра, што ја прави практично недостапна за просечниот купувач, пренесува telegraf.rs

Прочитај повеќе...

Автомобили

BMW M5 E60 го слави својот 20-ти роденден

Објавено пред

на

Можеби најдобриот BMW M5 на сите времиња оваа година го слави својот 20-ти роденден. Во тоа време, тој беше најбрзиот сериски седан во светот. До денес, тоа е едно од најпознатите достигнувања на спортската дивизија на BMW M, кое никогаш нема да се повтори.

Можете ли да замислите ако еден голем производител на автомобили денес одлучи да инсталира атмосферски 10-цилиндричен мотор кој не се „плаши“ од високи вртежи? И подоцна да се примени истата идеја за голем семеен вагон врз основа на тоа? Ако им се восхитувате на спортските Баварци, несомнено веќе знаете за што зборуваме.

Марката од Минхен официјално објавува дека оваа година се одбележуваат 20 години од лансирањето на четвртата генерација на BMW M5. Веројатно сите го знаеме по неговата внатрешна ознака E60 од првата деценија на новиот милениум, кога стана првиот седан во светот со мотор со десет цилиндри. Фабриката беше јасно инспирирана од тркачката програма на BMW Sauber F1 Team за време на нејзиниот развој.

BMW M5 E60 првпат се појави на пазарот во почетокот на 2005 година, а најголемата предност досега е неговиот мотор. По својот претходник, E39, со мотор со осум цилиндри, марката реши да го зголеми бројот на цилиндрите за уште два, давајќи му на светот бучен мотор што ви ја крева косата при максимални вртежи.

Срцето на четвртата „М-петка“ беше атмосферскиот 5.0 литарски V10 S85B50 бензински мотор со 373 kW (507 КС) при 7.750 вртежи во минута. Овој технички скапоцен камен беше претставен во официјалните материјали за печатот дури и во расклопена состојба, но подоцнежните искуства на сопственикот покажаа дека има проблеми. Најчестиот проблем беше лошото подмачкување. Знаеме дека сопствениците го „растегнаа“ на високи вртежи, но имаше многу што ретко го менуваа маслото.

За жал, во Европа немавме многу избор, бидејќи кај нас BMW M5 E60 се продаваше исклучиво со седумстепен роботски менувач SMG Drivelogic. Во Северна Америка, сепак, клиентите можеа да изберат и класичен шест-брзински мануелен менувач. Со традиционалниот погон на задните тркала, овој M5 сакаше да лебди.

Во моментот на неговото лансирање, BMW M5 E60 беше најбрзиот сериски седан во светот. Основната максимална брзина беше само 250 km/h, но ако доплатите за M Driver’s Package, ќе добиете суперавтомобил со четири седишта со максимална брзина од 305 km/h и забрзување од 0 до 100 km/h за 4,1 секунда.

Потоа го мина познатиот Нирбургринг за 8 минути и 13 секунди. А оние кои се сеќаваат на тоа ќе се сетат дека професионалната германска возачка Сабине Шмиц често ја возела таму како „ринг такси“ кога земала туристи.

BMW M5 E60 првично беше произведен како седан, но од пролетта 2007 година е достапен и како семеен вагон. Денес, M5 Touring е реткост, бидејќи фабриката произведе само 1.025 примероци, додека во исто време беа произведени 19.523 стандардни седани.

Извор: Klix.ba

Прочитај повеќе...

Автомобили

Произведен последниот VW Arteon, додека VW од неодамна исто така го прекина и популарниот „VR-6“ мотор по речиси 34 години производство

Објавено пред

на

Еден од најубавите модерни модели на Фолксваген официјално повеќе го нема. Откако прекина лифтбекот на Arteon во 2023 година, вагонот исто така се пензионира. Никогаш не се продаваше во Америка, попрактичниот Shooting Brake беше направен во фабриката во Оснабрик, додека обичниот модел излезе од производната лента во Емден. VW изгради речиси 190.000 единици во текот на осум години на производство за „седан“ и пет за моделот со долг покрив.

– Портпаролот на VW, Андреас Г. Шлајт, ја сподели тажната вест на својот профил на LinkedIn. Пропаѓањето на Arteon Shooting Brake е поместено за една година. Во 2024 година, Мартин Хубе, портпарол на Arteon, Passat, Touareg и претстојниот ID.2 ни кажа дека вагонот ќе биде укинат во 2026 година. Сепак, фабриката во Оснабрик веќе престана да го прави стилскиот семеен автомобил.

VW ќе продолжи да го гради својот единствен кабриолет во истата фабрика каде што е направена поубавата, полуксузна алтернатива Passat Variant. Конечниот T-Roc Cabriolet ќе биде склопен во средината на 2027 година. Што се случува со растението после тоа? Неговата судбина не е решена, но VW вели дека ги истражува опциите „за поинаква употреба на страницата“.

– VW имаше намера да изгради уште поубав и поскап автомобил кој ќе се наоѓа над Arteon. Во средината на 2022 година беше откриен активен прототип на втората генерација на Phaeton. Да беше во производство, водечкиот автомобил ќе беше долг околу 208,6 инчи (5,3 метри), приближно со иста големина како најновата BMW Серија 7. О, и германскиот производител на автомобили сакаше да набие мотор W-12 под хаубата. Дизелгејт се случи, а VW на крајот реши да го прекине проектот.

Освен што ги прекина автомобилите што ги спомнавме, VW неодамна се поздрави и со својот VR-6 мотор по речиси 34 години производство, пренесува motor1.com

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Спорт30 минути

Македонската ракометна репрезентација со „реми“ го започна големото натпреварување, испуштивме голема победа против Унгарците, но одиме понатаму!

Репрезентацијата на Македонија го постигна првиот бод на Светското првенство, бидејќи во првиот осминафинален натпревар ремизираше со Унгарија 27:27. Во...

Автомобили6 часа

Последните десет години овие популарни автомобилски брендови скокнале неверојатни 68 отсто за нивната куповна цена

Драматичниот скок на цените на новите автомобили во Европа открива загрижувачки тренд кој може да го промени начинот на кој...

Скопје7 часа

Скопјанка пријавила дека машко лице ја допирало по телото

На 14.01.2025 во 22.00 часот во СВР Скопје, 18 – годишна девојка од Скопје пријавила дека во влез од станбена...

Lifestyle12 часа

Најдобрите утрински навики за здрав почеток на денот, тврдат кардиолозите

Утринските навики се важни за подобро расположение и мотивација. Тие исто така може да имаат различни здравствени придобивки и може...

Магазин12 часа

Не трошете пари за поправки! Шест знаци дека е време за нов мобилен телефон

Секој мобилен телефон има свој рок на траење. Еве како да препознаете кога е време да инвестирате во нов уред....

Магазин12 часа

Зошто корисниците на iPhone не се воодушевени од функциите на Apple AI?

Истражувањата покажуваат млака реакција од корисниците на iPhone кон функциите на вештачката интелигенција. Со лансирањето на iOS 18.1, Apple ги...

Магазин12 часа

OpenAI го претстави Tasks: Нов виртуелен асистент со вештачка интелигенција

Вештачката интелигенција се пробива и во светот на виртуелните асистенти. OpenAI им зададе сериозен предизвик на технолошките компании што веќе...

Временска прогноза23 часа

Доаѓаат минусни температури и преку ден, ќе имаме силен мраз и замрзнати површини

Пред нас е исклучително ладно време, со многу ниски температури на воздухот, како во ноќните и во утринските часови, па...

Хороскоп24 часа

Хороскоп за среда (15 јануари)

ОВЕН Ве очекува поволен период во кој ќе имате можност да извршите многу важни деловни обврски кои се пред вас....

Социјални мрежи1 ден

Иран ја укина забраната за социјалната мрежа „WhatsApp“ и „Google Play“

Иранските власти ја укинаа забраната за платформата за пораки WhatsApp и Google Play, што го означи првиот чекор кон олеснување...

НАЈЧИТАНИ