Автомобили
Tesla ќе потроши 500 милиони долари за мрежа за полнење
![](https://porta.mk/wp-content/uploads/2022/11/elektricen-avtomobil.jpg)
Teslа ќе потроши повеќе од 500 милиони долари оваа година за да ја прошири својата мрежа на брзи полначи, изјави извршниот директор Илон Маск.
Проширување на мрежата на Supercharger
Пред само неколку дена Маск ги отпушти вработените кои го водеа тој бизнис.
„Само да повторам: Тesla ќе потроши повеќе од 500 милиони долари за да ја прошири нашата мрежа на Supercharger. На тој начин ќе создадеме илјадници НОВИ полначи“, напиша Маск во објавата на X.
„Тоа е само за нови локации и проширувања, не сметајќи ги оперативните трошоци, кои се многу повисоки“, додаде Маск. Откако беше отпуштен минатата недела, Маск рече дека Tesla планира да ја прошири мрежата на Supercharger, но со побавно темпо за нови локации.
Производителите на електрични возила сè повеќе го прифаќаат северноамериканскиот стандард за полнење на Tesla. Ова значи дека компресорите на Tesla се се поблиску до тоа да станат индустриски стандард, на сметка на конкурентниот хибриден систем за полнење.
Сепак, одлуката на Маск да ги отпушти луѓето од тимот за полнење на електрични возила ги нарушува плановите за распоредување на нови брзи полначи. Администрацијата на Бајден им додели на државите 5 милијарди долари во текот на пет години за изградба на 500.000 станици за полнење ЕВ како дел од Националната програма за инфраструктура за електрични возила. Тesla досега доби најголем дел од тоа федерално финансирање.
/B92
Автомобили
Колку гориво троши клима уредот во автомобилот и како да се намали потрошувачката на минимум
![](https://porta.mk/wp-content/uploads/2023/06/klima.jpg)
Кога првпат ќе го стартувате автомобилот, клима уредот мора да работи напорно за да ја сведе внатрешната температура на удобно ниво.
Поради нашите вообичаено топли и сончеви лета, повеќето од нас често ја користат климата во автомобилот. Особено за време на топлотни бранови, како оној што моментално ја погодува Македонија, климата може да биде многу важна за да ви помогне да се разладите и да се чувствувате удобно, пишува KwikFit.
Можеби сте слушнале дека спуштените прозорци може да ја намалат ефикасноста на ладењето, но дали некогаш сте се запрашале колку гориво троши клима уредот на вашиот автомобил?
Како функционира системот за климатизација во автомобилот?
Начинот на кој функционира системот за климатизација на вашиот автомобил значи дека е потребна одредена количина на енергија за да се пренесе ладен гас во кабината на вашиот автомобил. Во овој систем, компресорот содржи средство за ладење, исто како и вашиот фрижидер. Како што влегува свеж воздух во системот, ладилното средство предизвикува значителен пад на температурата на воздухот. Во овој момент, течноста за ладење се претвора во течност и се отстрануваат сите нечистотии.
Течноста стигнува до вентилот за термичка експанзија каде што може да се ограничи протокот на течноста. Ви дава контрола над внатрешната температура на автомобилот. Конечно, течноста се претвора во пареа која може да патува низ намотките за испарување за да се разнесе низ отворите како убаво изладен воздух. Ладилното средство се враќа во гасот и целиот процес може да се повтори за да се обезбеди постојан ладен воздух.
На компресорот му е потребна енергија за да работи со системот за климатизација на вашето возило и затоа ќе користи одредена количина гориво секогаш кога системот работи. Тоа би можело да ја зголеми потрошувачката на гориво за дури 10 проценти, а ефектите се особено забележливи на кратки патувања.
Кога првпат ќе го стартувате автомобилот, клима уредот мора да работи напорно за да ја спушти внатрешната температура на соодветното ниво. Меѓутоа, откако автомобилот ќе се олади доволно, можете да одлучите да го намалите протокот, да ја зголемите температурата или целосно да ја исклучите климатизацијата. На долго патување, малку е веројатно дека клима уредот ќе треба да работи цел пат. Затоа, зголемената потрошувачка на гориво предизвикана од користењето на клима уредот може да биде позабележителна на кратко патување.
Постојат неколку начини на кои можете да заштедите гориво додека возите, вклучително и бавно и непречено забрзување и сопирање, почитување на ограничувањето на брзината и уверување дека притисокот во гумите е точен за вашите гуми. Ова се неколку од најчестите значајни начини кои веројатно нема да влијаат многу на вашите патувања. Сепак, постојат неколку помалку очигледни чекори што можете да ги преземете, вклучително и исклучување на радиото и ограничување на тежината во вашето возило.
Ако сте загрижени дека вашиот клима уред користи премногу од вашето скапоцено гориво, постојат неколку начини на кои можете да ја намалите неговата потрошувачка:
Паркирајте под сенка: Ако е можно, подобро е да го паркирате возилото под сенка наместо на отворено каде што сонцето може да го загрее. Не само што вашето возило ќе остане ладно, туку нема да ви треба толку многу да го користите клима уредот.
Отворете ги прозорците кога првпат одите: Кога за прв пат тргнувате на пат, подобро е да ги отворите прозорците неколку минути. На овој начин ќе го отстраните најголемиот дел од топлиот воздух во кабината и затоа вашиот клима уред нема да мора да работи толку напорно.
Одржувајте ги прозорците отворени при кратки возења: И покрај тоа што многу луѓе мислат, возењето со отворени прозорци не е толку лошо за гориво кога возите со мала брзина. Затоа, доколку возите низ помали градови и градови, со отворањето на прозорците ќе заштедите повеќе гориво отколку да користите клима уред. Ако возите по експресни патишта, покорисно е да користите клима уред бидејќи дополнителното влечење предизвикано од отворените прозорци може да потроши дополнително гориво.
Намалете ја климата откако вашиот автомобил ќе се излади: Откако автомобилот ќе се олади доволно, протокот на воздух може да се намали така што помалку воздух ќе влезе во кабината или можете малку да ја зголемите температурата. И двете од овие работи ќе значат дека компресорот не мора да работи толку напорно. Се разбира, во однос на потрошувачката на гориво, најкорисно е да се вози без клима уред и со отворени прозорци, но во топол ден тоа веројатно не е можно или пожелно.
Исто така, важно е редовно да го сервисирате клима уредот на вашето возило. Ова треба да се прави на секои две години за да се осигура дека системот работи ефикасно и дека потрошеното средство за ладење е заменето. Кога нивото на ладилното средство ќе падне, системот мора да работи понапорно за да ја произведе потребната количина ладен воздух. Ова ќе потроши повеќе гориво, па затоа е добра идеја да го сервисирате вашиот клима уред редовно за да заштедите уште повеќе гориво.
/n1info
Автомобили
ChatGPT пристигна во Volkswagen автомобили ВИДЕО
![](https://porta.mk/wp-content/uploads/2023/02/vw.jpg)
Volkswagen конечно го интегрира ChatGPT во своите автомобили.
Оваа технологија ја има кај сите возила од семејството ID, како и кај новите модели Golf, Tiguan и Passat.
ChatGPT ќе им биде достапен на возачите преку гласовниот асистент и може да ја контролира климатизацијата, навигацијата и многу повеќе.
VW соопшти дека ChatGPT ќе може да бара информации за туристички атракции или за резултат од спортски натпревар.
Исто така, се додава дека вештачката интелигенција ќе може дури и да прави математички задачи за деца.
Тие ги уверуваат корисниците дека нема потреба да се грижат кога станува збор за безбедноста, бидејќи информациите за возилото се испраќаат анонимно до гласовниот асистент само доколку системот VW може да одговори на барањето, а подоцна автоматски се отстрануваат.
Автомобили
Нови информации: Електричното Ferrari ќе чини повеќе од половина милион евра
![](https://porta.mk/wp-content/uploads/2024/06/ferrari-3.jpg)
Најдобро чуваната тајна во Маранело овие денови е електричното Ferrari.
Првиот „коњ“ без мотор со внатрешно согорување останува речиси целосна мистерија – се што знаеме досега е дека ќе биде изграден во нова фабрика во родниот град на компанијата, а светлината на денот треба да ја види кон крајот на 2025 година.
Како што пренесува агенцијата Ројтерс, повикувајќи се на извори запознаени со ситуацијата, овој модел ќе чини најмалку 500.000 евра.
Цените, сепак, варираат многу низ светот поради даноците, така што не знаеме точно колку ќе чини насекаде.
Како и да е, оваа цена ќе биде околу основната верзија, но ретко кој купува Ferrariбез дополнителни опции.
Изворот на Ројтерс, исто така, изјави дека втор EV на Ferrari е веќе во работа, што значи дека е навлезен во рана фаза на развој.
По теренецот Purosangue и првиот електричен модел, додавањето на уште еден модел во гамата може да му наштети на ексклузивноста, а за да се избегне разводнување на брендот, се верува дека компанијата има за цел да го ограничи производството на 20.000 возила годишно.
/B92
-
Македонија1 ден
(ФОТО) Предмалку се случила тешка сообраќајка кај с.Мешеишта на патниот правец Кичево-Охрид
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за вторник (2 јули)
-
Временска прогноза16 часа
Во следните часови како и вечерва дожд во форма на невреме ќе ја освежи атмосферата во Македонија
-
Кичево10 часа
Во Кичево затекнат битолчанец баран по потерница за идржување казна затвор од седум години за сторени повеќе кривични дела
-
Временска прогноза2 дена
Попоски истакна дека од утре ќе имаме по свежо време
-
Хороскоп44 минути
Хороскоп за среда (3 јули)
-
Автомобили2 дена
Колку гориво троши клима уредот во автомобилот и како да се намали потрошувачката на минимум
-
Lifestyle11 часа
Дали знаете која е идеалната температура за клима во лето?