Магазин
TikTok го намалува бројот на вработени ширум светот
Наводно, компанијата е подложена на глобално реструктуирање.
Реорганизација
Одреден број вработени во компанијата веќе останаа без работа. На другите им беше кажано да се подготват за состанок со одделот за човечки ресурси како дел од глобалните напори за реформирање на компанијата. Според извештаите, вработените во Европа се предупредени дека нивните работни места се загрозени и очекуваат состанок за човечки ресурси во наредните недели.
Во меѓувреме, на вработените во ОК им беше кажано дека можат да очекуваат во некои одделенија да ги загубат своите работни места. Во САД, вработените беа испратени дома веднаш по доаѓањето на работа.
Еден од вработените во Америка е Дејвид Ортиз. Тој беше меѓу првите директори во матичната компанија на TikTok, ByteDance, кој беше ангажиран надвор од Кина. Ортиз рече дека неговата „улога се елиминира во многу поголеми напори за реорганизација“.
Портпаролот на TikTok не негираше дека имало отпуштања. Сепак, сè уште не е потврдено дека компанијата е подложена на глобално реструктуирање. Наводно, сè уште нема детална изјава зошто TikTok се намалува.
Еден од вработените рече дека компанијата отпушта вработени и тимови за кои менаџерите сметаат дека не придонеле доволно. Компанијата тврди дека само 100 вработени биле отпуштени, што е само мал процент во споредба со околу 10.000 вработени низ САД и Европа. TikTok стана само уште една во низата компании за дигитална технологија, игри и социјални медиуми кои ја намалуваат својата работна сила.
Netflix, Unity и Twitter се само дел од компаниите кои мораа да отпуштат вработени поради економската криза. Tesla наводно отпуштила 200 вработени кои работеле на развој на Autopilot и затворила канцеларија во Калифорнија.
Rivian планира да отпушти 5 отсто од својата работна сила. Исто така, Meta рече дека очекува повеќе од сегашните вработени и им дава поагресивни цели за да можат сами да одлучат дали компанијата не е за нив.
Извор: Engadget
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза8 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп19 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Автомобили9 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт6 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година