Магазин
TikTok им овозможува на креаторите да ја означат содржината генерирана со вештачка интелигенција
TikTok воведува сет на алатки кои им овозможуваат на корисниците да означуваат објави создадени или подобрени со вештачка интелигенција. Овој потег доаѓа откако гигантот на социјалните мрежи додаде голем број филтри за прикачување видеа кои наголемо ја користат вештачката интелигенција и генератор на слики што помага да се создадат уникатни позадини. Филтрите се преименуваат за да биде појасно дека се потпираат на генеративна вештачка интелигенција за дополнителна помош при означување. Понатаму, овие филтри ќе имаат „AI“ некаде во името.
Сите содржини со вештачка интелигенција мора да бидат означени
Новите ознаки не се ексклузивни за филтри одобрени од TikTok. Можете да означите која било содржина што е целосно генерирана или значително уредена од вештачка интелигенција, без разлика од каде потекнува содржината. Disney+ можеше да ги користи овие алатки уште кога беше премиерно прикажан „Secret Invasion“.
Новите алатки за означување на TikTok не се баш опционални. Во неодамнешната политика на компанијата јасно се наведува дека секоја содржина генерирана од вештачка интелигенција која содржи „реални слики, аудио или видео“ мора да биде означена како таква за „да им помогне на гледачите да ја контекстуализираат“ ситуацијата и „да се спречи потенцијалното ширење на погрешна содржина“. Сепак, може да користите други обелоденувања, како налепници или натписи, за да ја пренесете вашата поента без да ги прекршувате Упатствата за заедницата.
Кога ќе ја ставите одговорноста на потрошувачите да ја означат нивната содржина, ќе се случат грешки. За таа цел, TikTok развива свој алгоритам кој автоматски ќе ги означува објавите генерирани со вештачка интелигенција, иако не објави кога овие внатрешни алатки ќе бидат пуштени во употреба. Сите алатки споменати погоре беа развиени во тандем со безбедносните совети на компанијата, со помош на експерти од индустријата и образовниот сектор.
Покрај тоа, платформата се обврза да се придржува до Партнерството за одговорни практики на вештачка интелигенција за социјалните медиуми, список со препораки за зголемена транспарентност што ја вклучува вештачката интелигенција. TikTok, исто така, ќе биде партнер со непрофитната организација Digital Moment за да биде домаќин на тркалезни маси за унапредување на вештачката интелигенција.
Извор: Engadget
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп16 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Временска прогноза5 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Автомобили6 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт3 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи23 часа
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година