Магазин
TikTok најавува голема промена, еве за што се работи
Кога TikTok стана глобален хит во 2020 година – со комични клипови што ја обезбедија потребната забава за многу корисници на почетокот на пандемијата Ковид-19 – тоа предизвика трка во вооружување за кратки видеа.
Одеднаш, Facebook, Instagram, Youtube и другите социјални платформи побрзаа да објават слични производи, охрабрувајќи ги корисниците да создаваат видеа долги до една минута кои ќе бидат прикажани вертикално, во скролувачки доводи со бескрајни препораки за тоа што да гледаат следно. Тие други платформи ја поминаа следната година обидувајќи се да ја достигнат популарноста на TikTok, особено меѓу клучните демографски групи на тинејџери.
Но, сега, пионерот за кратки видеа ја менува насоката и ги турка корисниците да прават и гледаат подолги видеа. Во сабота, TikTok официјално ќе го заврши својот оригинален „Фонд за создавачи“, а креаторите кои сакаат да ја монетизираат својата содржина ќе мора да се приклучат на новата „Бета на програмата за креативност“, која ќе бара од нив да прават видеа подолги од една минута доколку сакаат да бидат платено преку апликацијата.
Поместувањето на TikTok кон содржини со подолги форми е донекаде пресврт – тој сега ги следи своите наследени колеги во формат на содржина што често е попрофитабилен. Стратегијата, исто така, може да ги поттикне корисниците да поминуваат уште повеќе време на апликацијата, која некои тинејџери веќе велат дека ја користат „речиси постојано“.
Но, некои креатори на TikTok се фрустрирани од овој потег, загрижени дека тоа ќе го одземе она што го направи TikTok толку популарен на прво место: способноста брзо да се прелистува низ тони различни видови содржини и речиси секој едноставно да прави видеа без опширно планирање или ресурси.
„Немам секогаш ниту една минута содржина во мене“, рече Ники Апостолу, креаторот на TikTok со речиси 150.000 следбеници, познат како „recycldstdust“, кој создава содржина на апликацијата за историјата и културата на домородните Американци.
„Се чувствувам како да има толку многу создавачи кои дојдоа во TikTok бидејќи тоа беше кратка видео апликација“, рече таа, „и сега сакаат да бидат како „мини YouTube“ и се чувствувам како да ги изоставува креаторите кои дојдоа за содржина со кратки форми“.
/SeeBiz
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп15 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Временска прогноза4 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Автомобили2 дена
Зошто не е добро да се мие автомобилот на ниски температури? Совети од Германскиот автомобилски клуб (ADAC)
-
Автомобили2 дена
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години
-
Lifestyle2 дена
Варениот џин – празничен пијалок што ги загрева душата и сетилата