Магазин
TikTok поставува опции за купување речиси насекаде во апликацијата
Инфлуенсерите со години го користат TikTok за промовирање брендови и производи, но сега компанијата воведува поформално искуство за купување. TikTok го лансира својот производ за е-трговија во Соединетите Држави во обид да ја искористи популарноста на апликацијата и да ги претвори нејзините гледачи во потрошувачи. Во неодамнешниот блог пост, компанијата ја објави својата услуга TikTok Shop, која вклучува низа функции за корисници, креатори на содржини и бизниси.
Претерувањето може да биде знак за опаѓање на популарноста на апликациите
„TikTok Shop“ вклучува „картичка за купување“ за бизнисите да ги прикажуваат своите производи, придружни видеа сместени во доводи на корисници што им овозможуваат на креаторите да заработуваат провизии и реклами за пазарење за бизниси.
Во интервју за The New York Times, извршниот директор на TikTok, Нико Ле Буржоа, рече дека TikTok Shop има повеќе од 200.000 регистрирани продавачи, а повеќе од 100.000 создавачи веќе имаат пристап до копчињата за купување во живо.
„TikTok Shop“ се заснова на слична и многу успешна карактеристика на нејзината сестринска апликација, Douyin, достапна низ Азија. Иако нема сомнение дека хаштаговите како #TikTokMadeMeBuyIа поттикнаа откривање производи на TikTok, купувањето во живо допрва треба да се прикаже во САД. Се разбира, TikTok не е првата апликација за социјални медиуми што се обидува да се сврти кон е-трговија. Мета со години ги пробува Фејсбук и Инстаграм. Pinterest исто така се движи низ водите на е-трговијата нудејќи им на своите корисници полесен и побрз начин до она што го гледаат. Сепак, тие напори сè уште не дадоа некои големи резултати.
Од сега, табот Store е достапен за 40 проценти од корисниците на TikTok. Оваа функција постепено ќе се воведува и ќе стане достапна за сите корисници на почетокот на октомври.
Извор: Engadget
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп17 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Временска прогноза5 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Автомобили7 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт4 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи23 часа
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година