Магазин
TikTok започнува натпревар за музика во живо
TikTok ќе биде домаќин на музичко натпреварување слично на популарните шоуа за таленти како што е The Voice, соопшти компанијата. Натпреварот, насловен како Gimme the Mic, ќе се одржи на TikTok во живо и ќе вклучува гласање во живо од обожавателите како дел од натпреварот.
Натпреварот е поделен на три дела: аудиција, полуфинале и големо финале. Почнувајќи од денес, амбициозните уметници можат да поднесат видео за аудиција од 30 секунди користејќи го хаштагот #GIMMETHEMIC. Најдобрите 30 учесници потоа ќе се пласираат во полуфиналето, каде што ќе бидат здружени за да настапат на настан со пренос во живо. Гледачите во живо ќе можат да гласаат за нивните фаворити да напредуваат. Финалето во САД на 10 септември ќе ги претстави најдобрите 10 изведувачи – од кои еден ќе може да се натпреварува на глобално натпреварување со победници од целиот свет.
Во последниве години, TikTok стана вистински хитмејкер. Старите песни кои стануваат вирални повторно се појавуваат на топ листите на Билборд, а делови од песни од релативно нејасни изведувачи се пробиваат во мејнстримот. Натпреварот Gimme the Mic може да биде уште еден начин за музичарите да постигнат успех – но првите награди за победа на натпреварот изгледаат огромно, и тоа е убаво кажано.
Победникот на американскиот натпревар ќе добие 50.000 „Дијаманти“, валутата во апликацијата на TikTok која може да се замени и повлече за вистински пари. Проблемот е што TikTok всушност нема да каже колку вредат 50.000 дијаманти во УСД. Претходните проценки на веб-локациите за инфлуенсер ја ставаат вредноста на околу 0,05 долари по дијамант, што значи дека наградата би била околу 2.500 долари. TikTok не одговори на прашањата на The Verge за неговите точни сегашни стапки на конверзија.
TikTok вообичаено задржува 50 отсто од заработката на креаторите од подароци во апликации, но портпаролот Захари Кизер за The Verge изјави дека наградите на натпреварот нема да подлежат на даноци.
TikTok инвестира во својот уред за пренос во живо со месеци, особено за настани чувствителни на време кои вклучуваат учество на публиката. Во февруари, компанијата објави серија на живи тривијални игри слични на она што го правеше HK Trivia пред години пред да се урне и да изгори. TikTok, исто така, постојано додава повеќе алатки за создавачите на пренос во живо, како што е поголема контрола врз тоа кој може да гледа преноси.
Извор: TheVerge
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза9 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп20 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили10 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт8 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година
-
Магазин7 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација