Магазин
Tinder воведува нови категории на Explore за да ви помогне да најдете поврзани партнери

Tinder ја ажурира својата страница Истражувај со нови категории што го олеснуваат наоѓањето партнери со слични цели во врската.
Нови категории за лесно наоѓање партнери
Со оваа новина, корисниците ќе можат да прелистуваат профили поделени во различни групи како што се:
- Сериозна врска – Serious relationship
- Долгорочен партнер – Long-term partner
- Немоногамни врски – Non-monogamous relationships
- Краткорочна забава – Short-term fun
Апликацијата наведува дека можете да влезете во категоријата Сериозна врска само ако имате завршено био, прикачите најмалку четири фотографии и изберете долгорочна врска како цел.
Промените на Tinder
Tinder ја претстави својата страница Истражувај во 2021 година, дозволувајќи им на корисниците да прелистуваат профили со слични интереси, како што се:
- Gamers
- Animal Lovers
- Passionate Serial Killers
- Free Tonight
Поголеми промени во индустријата за запознавање
Tinder не е единствената апликација за запознавање што прави промени. Минатиот месец, основачот на Bumble, Витни Волф Херд, се врати на својата улога како извршен директор.
Со воведувањето на нови категории фокусирани на врските, Tinder се обидува да го намали заморот од апликациите за запознавање со стеснување на изборот на потенцијални партнери. Ова е и начин апликацијата да ги задржи корисниците во време кога се повеќе луѓе се свртуваат кон лични состаноци наместо онлајн запознавања.
Извор: Theverge
Магазин
DeepSeek споделува кориснички податоци со TikTok, непозната причина

Споделувањето на корисничките податоци на DeepSeek со ByteDance, матичната компанија на TikTok, во Кина, повторно ја разгоре загриженоста за приватноста што веќе постои во врска со компанијата за вештачка интелигенција.
Загриженост за приватноста
DeepSeek повторно се најде во центарот на вниманието откако јужнокорејските истражувачи за сајбер безбедност забележаа дека компанијата споделува кориснички податоци со трети страни.
На почетокот на февруари, истражувачите идентификуваа скрипта на веб-страницата DeepSeek која собираше податоци за креирање сметка и најавување и ги испраќаше до кинеската државна телеком компанија China Mobile.
Сега, компанијата повторно ја покрена загриженоста на јавноста, бидејќи беше откриено дека DeepSeek испраќа податоци до матичната компанија на TikTok – ByteDance.
Истражувањето на ПИПЦ
Јужнокорејската Комисија за заштита на лични информации (PIPC), која претходно ги стопираше новите преземања на мобилните апликации DeepSeek поради прекршување на приватноста, откри дека DeepSeek испраќала податоци до ByteDance.
Во моментов не е јасно колкав е обемот на собирањето податоци.
„Потврдивме дека DeepSeek комуницира со ByteDance“, изјави портпаролот на PIPC. Тој додаде дека агенцијата „допрва треба да утврди кои податоци се пренесени и до кој степен“.
Непозната причина за споделување податоци
Причината за споделување на корисничките податоци на DeepSeek со ByteDance останува нејасна.
Како што интернетот се претвора во игралиште за различни компании и услуги и полека се оддалечува од својот оригинален дизајн насочен кон корисниците, заштитата на нашите дигитални животи станува поважна од кога било.
Извор: Informacija
Магазин
ЕУ би можела да воведе дополнителни регулативи за WhatsApp

WhatsApp се соочува со можни нови регулативи во Европската унија, поради зголемувањето на бројот на корисници на неговите отворени канали.
Зголемен број на корисници на отворени канали
WhatsApp објави дека во втората половина на 2024 година, неговите отворени канали – кои се слични на социјалната мрежа – имале во просек околу 46,8 милиони корисници во ЕУ.
Ова зголемување на корисници ги исполнува критериумите за ознаката Very Large Online Platform (VLOP), согласно Законот за дигитални услуги на ЕУ (DSA).
Влијанието на Законот за дигитални услуги на ЕУ
Законот за дигитални услуги ги класифицира платформите со повеќе од 45 милиони месечни корисници во ЕУ како многу големи онлајн платформи или пребарувачи. Овие ознаки дозволуваат на Европската комисија да има поголема контрола врз платформите, како што се транспарентноста на рекламирањето, умереноста на содржината, годишни независни ревизии, споделување податоци со ЕУ и други аспекти.
Платформите со оваа ознака треба да ги проценат и ублажат ризиците од штетната и нелегалната содржина.
WhatsApp како VLOP
Матичната компанија на WhatsApp, Мета, веќе е класифицирана како VLOP и не е задоволна од ова, исто како и други големи компании како ByteDance, Amazon, Google и други.
Европската комисија сега мора да донесе одлука дали WhatsApp ќе ја добие оваа ознака.
Извор: Engadget
Магазин
Apple ги отстранува апликациите без информации за контакт од продавницата

Apple започна со отстранување на апликации од својата продавница што не ги исполниле новите барања за информации за контакт. Оваа мерка е воведена согласно Законот за дигитални услуги на Европската унија.
Бришење на апликации без контакт информации
Според новиот закон, сите апликации мора да имаат статус на трговец, што значи дека треба да обезбедат адреса, телефонски број и е-пошта за комуникација со потрошувачите. Apple ги отстрани апликациите што не ги исполниле овие услови од App Store во земјите-членки на ЕУ.
Apple потврди дека апликациите што немаат статус на трговец не ќе бидат вратени во продавницата, додека не се потврдат нивните контакт податоци.
Влијанието врз програмерите
Оваа промена особено ги погоди помалите и независни програмери, кои често не ги објавуваат своите физички адреси и телефонски броеви. Многу од овие програмери работат од дома и користат само е-пошта за комуникација со корисниците.
Законот за дигитални услуги влијаеше на повеќе од 135.000 апликации во последните 30 часа, кои станаа неактивни во продавниците за апликации на ЕУ.
Краен рок за усогласеност
Програмерите беа информирани дека крајниот рок за усогласеност со новите барања е 17-ти февруари, така што овие промени не се изненадување. Законот има поголемо влијание на помалите програмери кои не ја наведуваат целосната контакт информација, како што е телефонскиот број, за справување со поплаки и прашања од потрошувачите.
Нови правила за трговците
Според Законот за дигитални услуги, сите апликации што генерираат приходи преку App Store, било да е тоа преку плаќања за преземање, купувања во апликација или рекламирање, се сметаат за трговци и мораат да ги исполни овие барања.
Некои програмери користеа лажни адреси и виртуелни телефонски броеви, но процесот на потврда на овие податоци е во тек.
Извор: TechCrunch
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (25 февруари)
-
Спорт1 ден
Утре 1/4 финални натпревари во „Купот на Македонија“ во фудбал, кичевското трио правдата ќе ја делат на мечот „Детонит – Шкендија“
-
Хороскоп12 часа
Хороскоп за среда (26 февруари)
-
Временска прогноза2 дена
До петок стабилно време, викендот пред нас ќе има услови за повремен локален слаб дожд
-
Спорт17 часа
Во „Куќа на фудбалот“ на седница на УО денес беа донесени важни одлуки, една е дека ќе се формира „Арбитражен суд“ обезбеди ефикасно и брзо решавање на споровите настанати помеѓу клубовите
-
Занимливости2 дена
НАСА објави ново откритие: Чудна спирална структура на работ на Сончевиот систем
-
Магазин1 ден
Microsoft Office конечно е бесплатен – но со неколку ограничувања
-
Lifestyle1 ден
Научниците открија неверојатен доказ за постоење на плажи на Марс