Автомобили
Toyota произведе 300 милиони возила ширум светот

Toyota Motor Corporation (TMC) постигна вкупно глобално производство од 300 милиони автомобили, вклучувајќи ги и неодамнешните производствени резултати за септември 2023 година.
Оваа бројка беше достигната 88 години и два месеци до денот кога првото возило на Toyota, камионот Model G1, беше произведено во автомобилската фабрика на Toyoda Automatic Loom Works Ltd. (подоцна Toyota Industries Corporation) во август 1935 година. Вкупниот број произведени возила вклучува домашно и странско производство, од кои 180,52 милиони автомобили се произведени во Јапонија, а останатите 119,6 милиони се произведени во други земји (податоци на крајот на септември 2023 година).
Моделот со најголемо вкупно производство е Corolla, при што гамата Corolla постигнува кумулативно глобално производство од 53,399 милиони (крајот на септември 2023 година).
Претседавачот и главниот возач Акио Тојода и претседателот Коџи Сато ги споделија своите коментари за овој значаен резултат.
Претседател на управниот одбор и „мајстор возач“ Акио Тојода
– Киичиро Тојода рече: „Да се направи автомобил е заеднички напор на поединци“. Мислам дека оваа бројка од 300 милиони возила е награда за сета напорна работа, секој ден, на сите наши колеги во Тојота, нашите добавувачи и дилери, но и многу други компании, како и многумина кои биле таму пред нас. Не одеше сè само по себе, дури и кога беше направен првиот автомобил. Основачите постојано се обидуваа и не успеваа, постојано градејќи прототипови, но нивните напори доведоа до она што Toyota го претставува денес. Затоа што Тојота повторно и повторно се соочува со предизвици за да стане тоа што е. Секој пат, она што не спасуваше беа клиентите кои ги сакаат автомобилите на Тојота. Мислам дека бројот на нашите автомобили кажува многу за нашите клиенти, а клиентите кои избираат автомобили на Тојота сакаат да бидат заеднички партнери во нивните сопствени приказни. Тоа е она што ни овозможува да продолжиме да правиме автомобили и за тоа сум благодарен од се срце. И јас ги сакам автомобилите и продолжуваме да ги градиме, еден по еден, со грижа, заедно со сите наши колеги ентузијасти за автомобили.
Претседателот на Тојота, Коџи Сато
– Сакам да изразам искрена благодарност до сите клиенти кои ги избраа автомобилите на Тојота, но и до оние кои го направија секој автомобил со срце и душа, како и до добавувачите и продавачите кои внимателно ги доставија, исто како и сите други партнери. Верувам дека оваа бројка од 300 милиони произведени и продадени единици можеше да се постигне само со континуирани напори на колегите низ целата компанија, од планирање и дизајн на делови и возила, до производство, логистика, продажба и сервис, заедно со оние кои работат тешко е да се подобри секој чекор. Сите наши колеги надминаа безброј предизвици. Само во последниве години бевме сведоци на природна катастрофа како што е Големиот земјотрес во источна Јапонија, заедно со непредвидливи настани како шумски пожари или пандемијата COVID-19 и недостиг на чипови. Секогаш кога се соочувавме со опасност да не можеме да продолжиме да произведуваме автомобили, сите работеа заедно за да го обновиме или прилагодиме производството. Сигурно е дека никогаш нема да ги заборавиме сите оние кои го поддржаа нашето производство и дадоа се од себе за да направат подобри и подобри автомобили и со тоа да предизвикаат насмевка на лицата на клиентите
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
Автомобили
(ВИДЕО) „Lexus“ ќе го претстави целосно новиот „ES“ на саемот за автомобили во Шангај

Lexus ќе го претстави целосно новиот ES на претстојниот меѓународен саем за автомобили во Шангај. Деталите за целосно новиот ES, глобален модел кој ги усовршува напредните технологии за електрификација и продолжува да ја развива својата препознатлива тишина и удобност при возењето, ќе бидат објавени на прес-конференција на штандот на Lexus на 23 април.
Додека го чекаме дебито на оваа нова луксузна понуда, Lexus објави тизер видеа клипови кои прикажуваат некои од уникатните дизајнерски елементи, пренесуваат „global.toyota“
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (23 април)
-
Кичево13 часа
Вчера во Кичево се одржа состанок на општинскиот кризен штаб за превенција и заштита од пожари на отворен простор
-
Хороскоп24 часа
Хороскоп за четврток (24 април)
-
Кичево7 часа
„ЕВН КЕЦ Кичево“ утре ќе работи на терен, следните кичевски улици и села ќе бидат без електродистрибуција во домаќинствата
-
Македонија8 часа
(ВИДЕО) Во 3 по полноќ го ограби верскиот храм „Успение на Пресвета Богородица“ во село Обршани, општина Кривогаштани
-
Кичево1 ден
Исполнети од радоста од Христовото Воскресение „Велигден“ бидете дел на Светол Источен Петок – „Балаклија“ во Манастир Пречиста кичевска – Христос Воскресе!
-
Култура12 часа
(ФОТО) Во с.Цер кичевско одбележани 120 години од смртта на Христо Узунов – симбол на револуционерната борба
-
Временска прогноза2 дена
Цела седмица честа појава на повремени врнежи од дожд, проследени со појава на грмежи