Автомобили
Toyota произведе 300 милиони возила ширум светот
Toyota Motor Corporation (TMC) постигна вкупно глобално производство од 300 милиони автомобили, вклучувајќи ги и неодамнешните производствени резултати за септември 2023 година.
Оваа бројка беше достигната 88 години и два месеци до денот кога првото возило на Toyota, камионот Model G1, беше произведено во автомобилската фабрика на Toyoda Automatic Loom Works Ltd. (подоцна Toyota Industries Corporation) во август 1935 година. Вкупниот број произведени возила вклучува домашно и странско производство, од кои 180,52 милиони автомобили се произведени во Јапонија, а останатите 119,6 милиони се произведени во други земји (податоци на крајот на септември 2023 година).
Моделот со најголемо вкупно производство е Corolla, при што гамата Corolla постигнува кумулативно глобално производство од 53,399 милиони (крајот на септември 2023 година).
Претседавачот и главниот возач Акио Тојода и претседателот Коџи Сато ги споделија своите коментари за овој значаен резултат.
Претседател на управниот одбор и „мајстор возач“ Акио Тојода
– Киичиро Тојода рече: „Да се направи автомобил е заеднички напор на поединци“. Мислам дека оваа бројка од 300 милиони возила е награда за сета напорна работа, секој ден, на сите наши колеги во Тојота, нашите добавувачи и дилери, но и многу други компании, како и многумина кои биле таму пред нас. Не одеше сè само по себе, дури и кога беше направен првиот автомобил. Основачите постојано се обидуваа и не успеваа, постојано градејќи прототипови, но нивните напори доведоа до она што Toyota го претставува денес. Затоа што Тојота повторно и повторно се соочува со предизвици за да стане тоа што е. Секој пат, она што не спасуваше беа клиентите кои ги сакаат автомобилите на Тојота. Мислам дека бројот на нашите автомобили кажува многу за нашите клиенти, а клиентите кои избираат автомобили на Тојота сакаат да бидат заеднички партнери во нивните сопствени приказни. Тоа е она што ни овозможува да продолжиме да правиме автомобили и за тоа сум благодарен од се срце. И јас ги сакам автомобилите и продолжуваме да ги градиме, еден по еден, со грижа, заедно со сите наши колеги ентузијасти за автомобили.
Претседателот на Тојота, Коџи Сато
– Сакам да изразам искрена благодарност до сите клиенти кои ги избраа автомобилите на Тојота, но и до оние кои го направија секој автомобил со срце и душа, како и до добавувачите и продавачите кои внимателно ги доставија, исто како и сите други партнери. Верувам дека оваа бројка од 300 милиони произведени и продадени единици можеше да се постигне само со континуирани напори на колегите низ целата компанија, од планирање и дизајн на делови и возила, до производство, логистика, продажба и сервис, заедно со оние кои работат тешко е да се подобри секој чекор. Сите наши колеги надминаа безброј предизвици. Само во последниве години бевме сведоци на природна катастрофа како што е Големиот земјотрес во источна Јапонија, заедно со непредвидливи настани како шумски пожари или пандемијата COVID-19 и недостиг на чипови. Секогаш кога се соочувавме со опасност да не можеме да продолжиме да произведуваме автомобили, сите работеа заедно за да го обновиме или прилагодиме производството. Сигурно е дека никогаш нема да ги заборавиме сите оние кои го поддржаа нашето производство и дадоа се од себе за да направат подобри и подобри автомобили и со тоа да предизвикаат насмевка на лицата на клиентите
Автомобили
Volkswagen ќе мора да опстои до 2026 година без нови електрични модели
Во следниот период, Volkswagen е принуден да ја продава постојната EV технологија на нови клиенти, што претставува голем предизвик.
Поминаа повеќе од четири години откако Volkswagen ги лансираше целосно електричните модели ID.3 и ID.4. При нивното пристигнување, многумина веруваа дека овие два модели би можеле сериозно да ѝ конкурираат на Tesla.
Сепак, ситуацијата не се разви како што се очекуваше. Во 2025 година Volkswagen се соочува со уште една тешка година за своите електрични возила.
Без нови електрични модели до 2026 година
Слично како и во 2024 година, Volkswagen нема да претстави нови електрични модели во 2025 година. Последниот дополнителен модел во нивната електрична линија беше ID.7, кој дебитираше во третиот квартал од 2023 година.
Следниот голем чекор за Volkswagen ќе биде ID.2, долгоочекуван модел кој се очекува да се појави на одредени пазари дури во 2026 година. Овој модел, со планирана цена под 25.000 евра, ќе нуди простор сличен на Golf, но со компактни димензии како Polo.
„Во следната година, VW е принуден да продава стара технологија на нови клиенти,“ изјави германскиот автомобилски аналитичар Матијас Шмит за Bloomberg.
Проблеми на клучните пазари
Volkswagen веќе се соочува со значителни предизвици на пазарите во САД, Европа и Кина:
- Во Европа, кратењето на субвенциите, особено во Германија, ја намали побарувачката.
- Во Кина, еден од најважните пазари за долгорочната стратегија на VW, компанијата губи терен од локалните ривали, кои нудат поевтини и иновативни електрични возила.
Дури и луксузните модели како Audi Q8 e-tron и Porsche Taycan не успеваат да постигнат значителен успех на пазарот, каде доминираат попристапни електрични автомобили од кинески брендови.
Нова стратегија за Кина
Клучен дел од планот на Volkswagen за освојување на кинескиот пазар е новото партнерство со Xpeng.
Двете компании работат на заедничка електрична и електронска (E&E) платформа, која ќе биде основа за сите електрични возила произведени од VW во Кина.
Првите модели од ова партнерство ќе бидат лансирани во 2026 година и ќе вклучуваат два модели од средната класа, од кои едниот ќе биде SUV.
Volkswagen има за цел да ја зголеми годишната продажба во Кина од 2,93 милиони возила во 2023 година на 4 милиони до 2030 година.
Изјава од Volkswagen
„Воведувањето на нови модели е едно решение, но подеднакво е важно да се задржи нашата широка палета,“ изјави портпаролот на VW, Стефан Фосвинкел.
„Во последните години вложивме многу труд и развивме навистина добри модели со високо ниво на квалитет и напреден софтвер.“
Извор: B92
Автомобили
Ова се користените автомобили што треба да ги избегнувате
Со влегување во новата календарска година, многу возачи размислуваат за промена на автомобилот. Купувањето користено возило обично предизвикува мешавина од возбуда и стрес.
Technischer Überwachungsverein (TÜV) е германска организација која врши технички прегледи и издава сертификати за производи и услуги во различни индустрии, вклучувајќи ја и автомобилската индустрија. Нивните извештаи се значаен извор на информации за возачите, механичарите и потенцијалните купувачи на половни автомобили.
Бидејќи многу половни автомобили се увезуваат во регионот од Германија, овие извештаи можат да бидат корисни и за нашите купувачи.
Клучни податоци од извештајот TÜV за 2025 година:
- 20,6% од автомобилите во германските технички станици не добиле позитивна оцена поради значителни или опасни дефекти.
- 11,5% од возилата покажале помали дефекти, што е зголемување од 0,3% во однос на претходната година.
Во извештајот се анализирани податоци од 10,2 милиони технички прегледи на 228 модели, поделени по возрасни категории.
Најподложни на дефекти според староста:
2-3 години:
- Tesla Model 3 – 14,2%
- Ford Mondeo – 13,2%
- Škoda Scala – 11,8%
4-5 години:
- Tesla Model 3 – 19,5%
- Volkswagen Sharan – 17,7%
- BMW Серија 5/Серија 6 – 17,7%
6-7 години:
- Dacia Dokker – 26,5%
- Dacia Duster – 24,3%
- BMW Серија 5/Серија 6 – 23,6%
8-9 години:
- Dacia Dokker – 30,9%
- Dacia Duster – 29,7%
- Dacia Sandero – 28,6%
10-11 години:
- Dacia Logan – 39,6%
- Dacia Duster – 34,1%
- Renault Twingo – 33%
Стареењето на автомобилите во Германија
Просечната старост на автомобилите во Германија моментално изнесува 10,3 години, што е значително зголемување во споредба со 2011 година, кога просекот бил 8,3 години. Во моментов, околу половина од сите регистрирани автомобили се стари десет години или повеќе.
Извор: B92
Автомобили
Најпродаваниот нов автомобил во Европа станува електричен
Потврда од врвот на компанијата потврдува дека следната генерација на популарниот компактен модел, Dacia Sandero, кој беше најпродаван автомобил во Европа во 2024 година, ќе добие целосно електрична варијанта до крајот на 2027 година. Потврдата дојде од извршниот директор на Dacia, Денис Ле Вот, а информацијата ја пренесува Automotive News Europe.
Во моментов, Dacia нуди само еден целосно електричен модел, „Spring“, а компанијата се надева дека ценовната стратегија и електричната понуда на брендот ќе ја направат силна конкуренција, особено во однос на растечката кинеска офанзива на европскиот пазар.
Ако Sandero сака да го задржи статусот на најпродаван модел во Европа, ќе мора да понуди повеќе, но и да стане еден од најевтините автомобили на пазарот. Ова важи и за понудата на електрични автомобили, каде што кинеските марки се сериозна закана. Најавите велат дека комбинацијата од прозорецот на Renault со моќен мотор од 95 КС и батерија од 40 kWh за автономија од 300 километри ќе биде најверојатната опција за новиот електричен Sandero.
Во рамките на Renault, Dacia ја презема клучната улога во конкуренцијата на најприфатливите модели, како во понудата на автомобили со фосилни горива, така и на електрични автомобили. Доделувањето на титулата Европски автомобил на годината за моделот Renault 5 дополнително ќе ја зајакне оваа стратегија.
Наскоро, Sandero ќе добие и Hybrid 140 верзија, што ќе го направи моделот попосакуван кај купувачите кои бараат минимална потрошувачка на гориво и сите предности на автоматски менувач. Ова беше очекувано, имајќи предвид дека моделот Jogger веќе го нуди истиот погон, а технолошки е идентичен со Sandero. Претходно, Ле Вот ја потврди хибридната верзија за британскиот AutoExpress, но без да потврди можни модификации.
Извор: Index
-
Временска прогноза2 дена
Дали во месец февруари се враќа ладниот бран проследен со нов снег?
-
Македонија14 часа
ДПИ ќе спроведува засилени контроли према законите за угостителска дејност и заштита од пушење цигари
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за понеделник (27 јануари)
-
Скопје7 часа
Утре во Скопје на поширокото централно подрачје ќе има посебен режим на сообраќај поради посета на висок функционер на Република Црна Гора
-
Социјални мрежи1 ден
„WhatsApp“ воведува нова функција која ќе ги воодушеви корисниците, ова корисниците ги нервира со години
-
Автомобили18 часа
Ова се користените автомобили што треба да ги избегнувате
-
Хороскоп6 часа
Хороскоп за вторник (28 јануари)
-
Магазин18 часа
Индонезија планира да воведе старосна граница за користење на социјалните мрежи