Автомобили
„Toyota“ спрема нешто големо во автомобилизмот, еве за што станува збор..
Кога „Toyota“ подготвува нешто, секогаш е големо и го привлекува вниманието на целиот свет. Сега побара помош од две кинески компании да развијат нов систем за помош на возачот (ADS). Од една страна, ја вклучува големата ИТ групација „Huawei“, која развива софтвер, а од друга, стартапот „Momenta“ од Пекинг, кој обезбедува хардвер за нови автомобили. Ова доаѓа од написот на кинескиот портал „Tencent News“.
Според Index.hr, деталите за функционалноста на новиот „ADS“ засега се непознати. Засега знаеме само дека се работи за производ кој ќе биде дизајниран за светскиот пазар на автомобили.
Сепак, индустриите во кои се активни партнерите на „Toyota“ зборуваат многу јасно за тоа каде веројатно ќе оди развојот на патот. „Momenta“ е млада компанија специјализирана во областа на автономното возење. „Huawei“, пак, важи за еден од најголемите производители на телекомуникациска технологија.
Двете компании развиваат технологии кои веројатно ќе бидат клучни за производството на самоуправувачки автомобили. Досега, барем колку што е познато, „Toyota“ не била особено заинтересирана за оваа технологија, па тоа што сака да го фати приклучокот би бил сензационален. Сепак, ова е сè уште чиста шпекулација во овој момент.
Повеќе детали ќе бидат објавени наскоро. Како што пишува понатаму весникот, „Toyota“ најверојатно ќе го претстави проектот на кинеската меѓународна автомобилска изложба во Пекинг, која ќе започне на 25 април.
Извор: Index.hr
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за четврток (15 мај)
-
Македонија2 дена
Измена на режим на сообраќај, пат Охрид-Кичево поради поставување сообраќајна сигнализација и сообраќајна опрема
-
Кичево16 часа
Денес кичевчани по трет пат ќе протестираат за дивата депонија, долгогодишен проблем кој се наоѓа речиси до живеалиштата
-
Временска прогноза2 дена
Од утре попладне влажен бран од Медитеранот носи обилни врнежи од дожд, ладно време и засилен ветер
-
Хороскоп6 часа
Хороскоп за петок (16 мај)
-
Македонија9 часа
(ВИДЕО) МВР со апел за матурантите, на матурска прослава без автомобил!
-
Кичево1 ден
Културна и вселенска магија во Кичево – Финале од проектот „Interstellar Expressions“
-
Македонија16 часа
Дизелот од ноќеска поскапува, ова е новата цена