Автомобили
Троши дури и кога не се вози: Колку енергија губи електричниот автомобил кога е во мирување
Луѓето и компаниите кои одлучуваат да купат електричен автомобил ја земаат предвид неговата набавна цена и потрошувачката при возење. Сепак, има и скриена потрошувачка кога автомобилот е во мирување.
Истражувањето спроведено од белгискиот енергетски стартап Re.alto покажа дека трошоците можат да бидат и до 600 евра годишно, доколку се земат предвид цените на струјата во Белгија.
Re.alto е стартап кој се потпира на размена на податоци за енергија. Оваа компанија има договор со неколку производители на автомобили за обработка на податоци од електрични возила.
„Менаџерите на возниот парк ни рекоа дека проценетата потрошувачка често не се совпаѓа со реалната потрошувачка. Оваа опсервација не поттикна подлабоко да ја анализираме потрошувачката“, изјави Дитер Јонг од овој стартап од Белија.
Дитер Јонг и неговиот тим открија дека дополнителната потрошувачка на електрична енергија е предизвикана од потрошувачката за време на одмор во т.н. sleep modе. Загубата се покажа поголема од очекуваното.
„Автомобилите кои стојат во место цел ден трошат, во зависност од моделот, околу 3 kWh дневно. Тоа одговара на вкупна вредност од 1000 kWh годишно“, пишува Monenergie.be.
Електричните автомобили постојано пренесуваат податоци до корисничката апликација: температура, статус на батеријата… Сепак, електричните автомобили се оптимизирани за возење, а не за пренос на податоци. Овој процес троши многу повеќе енергија отколку паметен телефон.
Најдоброто решение за сопствениците е да го стават автомобилот во режим на мирување. Во моментов, повеќето возачи претпочитаат режим на подготвеност, бидејќи на тој начин автомобилот се поврзува со апликацијата.
Автомобили
Гигантот оди во заслужена „пензија“: Audi R8 повеќе нема да се произведува
Во ноември минатата година Audi го прекина производството на моделот ТТ по 26 години и произведени над 660.000 примероци, а деновиве Audi го прекина производството на уште едно спортско купе – R8!
Да потсетиме дека првата генерација беше претставена во Париз на 30 септември 2006 година, додека втората генерација беше претставена во Женева во 2015 година.
Овој спортски модел во втората генерација не се продаваше повеќе од 4.000 примероци годишно, со 1.679 продадени примероци во 2021 година, а само 1.097 примероци во 2022 година.
Интересно е да се види дека во САД во текот на 2023 година овој модел доживеа раст на продажбата од дури 101 отсто, но продадени се само 631 примерок.
Најновиот пример е R8 Performance Quattro Edition Vegas Yellow во комбинација со 20-инчни алуминиумски тркала во бронзена боја. Секако, веќе подолго време се шпекулира за можен наследник, а доколку го има тој ќе има електричен погон.
/R.S
Автомобили
Директорот на BMW смета дека електричната автомобилска транзиција не може да им се наметне на клиентите
Извршниот директор на BMW, Оливер Зипсе, рече дека Европската унија треба да ги преиспита своите цели за емисија на CO2. Регулаторниот притисок врз производителите на автомобили за намалување на емисиите на CO2 се засилува следната година.
– Сметаме дека е клучна сеопфатна ревизија на законот за флота на CO2 во ЕУ – рече Зипсе за време на годишната конференција за резултати на компанијата, пишува Automotive News Europe.
БМВ објави дека ги намалила емисиите на CO2 од целата своја флота на просечно 20 отсто под потребната европска цел за 2023 година, според Review HAK.
Зипс рече дека заострувањето на целите за CO2, кои бараат 25 отсто намалување на емисиите од возниот парк на нови патнички автомобили што се продаваат во Европа, во споредба со бројките од 2021 година, ќе биде тешко за индустријата.
Групацијата Фолксваген, исто така, ја повика ЕУ да ги релаксира барањата. Повикот за ревизија го повтори и извршниот директор на Рено, Лука де Мео, во отвореното писмо до пратениците на ЕУ. Неуспехот да се усогласат со новите правила на ЕУ ќе предизвика казна од 95 евра (за производители на автомобили) за секое возило регистрирано во ЕУ, помножено годишно со секој g/km CO2 над целта.
Зипс рече дека БМВ е на пат да ги исполни построгите цели за 2025 година, бидејќи се залага за зголемување на производството на електрични возила на 20 отсто од вкупното производство. Минатата година, 15 отсто од глобалната продажба на BMW беа електрични, објави компанијата.
И покрај ставот на БМВ кон целта, Zipse предупреди на отпорот на клиентите кон политиките на Европската унија кои ги туркаат електричните автомобили.
– Тоа е бесплатна одлука на милиони клиенти – рече Зипсе.
– Тоа не е само како енергетска инфраструктура каде што можете да исклучите нешто со притискање на копче, а потоа нешто друго се случува автоматски.
Zipse алудира на фактот дека нешто не може да се присили на клиентите.
Извор: Revijahak.hr / Automotive News Europe
Автомобили
(ВИДЕО) Seat ги најави новите модели на „Ibiza и Aaron“ како и „Cupra“ до крајот на деценијата во Америка
На годишната прес-конференција, Seat ја потврди својата намера да го лансира брендот Cupra во Северна Америка до крајот на оваа деценија. Планот е прво да се претстави целосно електрична верзија на Formentor, веројатно базирана на следната генерација.
Планови се и за поголем електричен SUV кој ќе се произведува во Северна Америка, а Seat накратко соопшти дека неименуваниот модел ќе се произведува во Мексико.
Главниот извршен директор на Seat и Cupra, Вејн Грифитс, вели дека автомобилите ќе се продаваат преку „нов модел на дистрибуција“, но не даде детали. Дополнително, компактниот модел Leon ќе претрпи редизајн во наредните месеци, додека Ibiza и Arona ќе доживеат уште еден рестајлинг во текот на 2025 година. Исто така, планот е за изменета Ateca.
Cupra оваа година ќе го лансира целосно електричниот Tavascan, а најавен е и хибридниот Terramar. Равал ќе пристигне следната година, како почетен модел на марката и како еквивалент на Cupra на електричниот градски хечбек ID.2 на Volkswagen.
Оперативна добивка на Seat S.A. патем, во 2023 година достигна рекордни 625 милиони евра.
Сеат С.А. минатата година испорача 519.176 возила (385.592 во 2022 година), што е раст од 35,3 отсто. Брендот Cupra имаше 230.739 испораки, што е раст од 50,9 отсто во однос на 2022 година (152.896). Seat ја заврши 2023 година со 288.437 испораки (232.696 во 2022 година, раст од 24,0 проценти).
Имено, за време на својата годишна прес-конференција, Seat ни даде прв поглед на рестилизираните модели на Ibiza и Arona кои пристигнуваат следната година.
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (27 март)
-
Култура2 дена
В сабота во Манастирот Св. Великомаченик Георгиј Победоносец во с. Рајчица ќе пристигне икона на Светиот Георгиј Победоносец, покана до сите верници да присуствуваат на духовното славје
-
Хороскоп12 часа
Хороскоп за четврток (28 март)
-
Македонија1 ден
Викендов започнува летното сметање на време, ноќта во недела стрелките на часовникот ги поместуваме еден час по напред
-
Кичево23 часа
ССНМ во Кичево организира работен состанок со новинари од локални медиуми
-
Спорт1 ден
Нова победа на македонската репрезентација до 18 години на силниот меѓународен турнир „Анталија Куп 2024″
-
Lifestyle23 часа
Дали знаете што значи WC?
-
Мобилни уреди2 дена
На голема врата со 4G поддршка се враќа легендарниот „Nokia 3210“