Автомобили
Троши дури и кога не се вози: Колку енергија губи електричниот автомобил кога е во мирување

Луѓето и компаниите кои одлучуваат да купат електричен автомобил ја земаат предвид неговата набавна цена и потрошувачката при возење. Сепак, има и скриена потрошувачка кога автомобилот е во мирување.
Истражувањето спроведено од белгискиот енергетски стартап Re.alto покажа дека трошоците можат да бидат и до 600 евра годишно, доколку се земат предвид цените на струјата во Белгија.
Re.alto е стартап кој се потпира на размена на податоци за енергија. Оваа компанија има договор со неколку производители на автомобили за обработка на податоци од електрични возила.
„Менаџерите на возниот парк ни рекоа дека проценетата потрошувачка често не се совпаѓа со реалната потрошувачка. Оваа опсервација не поттикна подлабоко да ја анализираме потрошувачката“, изјави Дитер Јонг од овој стартап од Белија.
Дитер Јонг и неговиот тим открија дека дополнителната потрошувачка на електрична енергија е предизвикана од потрошувачката за време на одмор во т.н. sleep modе. Загубата се покажа поголема од очекуваното.
„Автомобилите кои стојат во место цел ден трошат, во зависност од моделот, околу 3 kWh дневно. Тоа одговара на вкупна вредност од 1000 kWh годишно“, пишува Monenergie.be.
Електричните автомобили постојано пренесуваат податоци до корисничката апликација: температура, статус на батеријата… Сепак, електричните автомобили се оптимизирани за возење, а не за пренос на податоци. Овој процес троши многу повеќе енергија отколку паметен телефон.
Најдоброто решение за сопствениците е да го стават автомобилот во режим на мирување. Во моментов, повеќето возачи претпочитаат режим на подготвеност, бидејќи на тој начин автомобилот се поврзува со апликацијата.
Автомобили
Возите Bugatti и почна да врне? Нема проблем (ВИДЕО)

Bugatti Mistral е супер скап родстер базиран на Chiron, последниот од благородната лоза W16.
Кога е сончево, уживањето во возење без покрив е загарантирано, но што ако почне да врне? Овој возач импровизираше чадор на неодамнешната Вила д’Есте Concorso d’Eleganza во италијанското езеро Комо, кој добро стои бидејќи е Bugatti.
Од можните решенија, ова изгледа како најдобар избор. Чадорот балансира помеѓу шофершајбната и задниот дел. Возачот оди полека, па нема страв дека ветерот ќе го однесе, пишува Jutarnji.hr.
Mistral е невообичаено тивок. Сигурно не звучи како да е придвижуван од квад-турбо 8.0-литарски W16 со 1600 КС, но една од можностите е дека станува збор за прототип придвижуван од мал електричен мотор. Ова има смисла бидејќи испораките на клиентите започнуваат до 2024 година. Видовме дека Bugatti го користи ова поставување во минатото со изложбениот автомобил La Voiture Noire.
Bugatti го ограничи производството на 99 примероци и ги предпродаде сите пред лансирањето. Секој бил во вредност од 5 милиони евра.
Автомобили
Моделот Y на Tesla е најпродаваниот автомобил во светот

Ова се податоци од маркетинг компанија и не се 100% точни, а сепак постои можност Model Y да не биде најпродаваниот во светот во првиот квартал.
Кон средината на минатата година Илон Маск изјави дека очекува во 2023 година најпродаван автомобил во светот да биде Tesla Model Y. Иако има уште многу време до крајот на годината, ако сме да се води по поговорката „од утро се знае денот“, се чини за да може неговата објава да се покаже како точна. Имено, според податоците што ги објави експертот за автомобилска индустрија Фелипе Муњоз од маркетинг компанијата JATO Dynamics, во првиот квартал од оваа година моделот Y го зазеде првото место на светскиот пазар и стана најпродаваниот автомобил во светот.
Треба да се нагласи дека извештајот со кој моделот Y е прогласен за најпопуларен се заснова на комбинација од податоци на JATO од 53 пазари, официјални податоци и проценки за 31 друг пазар и проценки за остатокот од светот, така што нивните податоци не се целосно прикажани точни бројки.
И според овие податоци, во текот на првиот тримесечен период, Tesla продаде повеќе од 267.000 примероци од Model Y. Ова е зголемување од речиси 70 отсто во споредба со истиот период минатата година. Од друга страна, поранешниот лидер на пазарот, Corolla на Toyota, забележа пад на продажбата од речиси 30 отсто на кинескиот пазар и 10 отсто на американскиот пазар. Бројот на продадени корола беше нешто поголем од 256 илјади примероци во текот на првиот квартал и ќе биде интересно да се види каква ќе биде побарувачката за ова возило до крајот на годината и дали сепак ќе го надмине Model Y.
По Corolla, трет најпродаван модел е Toyota Hilux (125.000 продадени примероци), следен од RAV4/Wildlander (211.000) и Camry (166.000).
Имајќи предвид дека сите овие податоци не се стопроцентни точни, јасно е дека треба да се земат со одредена доза на претпазливост. На Teslarati велат дека Corolla е особено популарна на пазарите во развој, па можно е автомобилот на Toyota и понатаму да е најпродаваниот автомобил во светот. Но, овие бројки сепак покажуваат дека популарноста на Model Y се зголемува и дека има голема побарувачка за теренецот на Маск, кој би можел да продолжи, така што за прв пат во историјата, електричен автомобил би можел да биде на врвот за продажба на возила за време на една година.
Автомобили
Автопилотот на Тесла сними пешак, но не запре (ВИДЕО)

Ново видео покажува како системите за автономно возење не се совршени.
Или се, затоа што овој вид прекршок го прават многу возачи. Имено, станува збор за пристигнување на автомобил на пешачки премин во моментот кога пешакот штотуку излегол на коловозот. Во овие ситуации, многу возачи продолжуваат да возат, а некои дури и забрзуваат за да поминат што е можно побрзо.
Се чини дека системот за автономно возење на Tesla ја следи истата (погрешна) шема. Снимката од Tesla, можеби модел 3 или Y, покажува како системот подига и препознава пречка на пешачки премин, но тоа не беше доволно за да се одлучи да го запре возилото. Наместо тоа, автомобилот продолжил да се движи со иста брзина, како пешакот да не се ни обидел да го помине патот.
Пешакот бил на околу 20 до 25 метри од автомобилот, што со оглед на брзината на движење било доволно за безбедно запирање. Видеото е објавено на социјалните мрежи и е снимено во Сан Франциско.
„Тој открил пешак, но наместо да закочи, само поминал, бидејќи човекот би знаел дека има доволно време да го стори тоа“, се вели во објавата.
Навистина, што мислите, дали системот не успеа или, напротив, покажа дека може да го прави токму она што го прави човечки возач?
One of the most bullish / exciting things I've seen on Tesla Full Self-Driving Beta 11.4.1.
It detected the pedestrian, but rather than slamming on the brakes it just proceeded through like a human would knowing there was enough time to do so. pic.twitter.com/8GISp4jYGp
— Whole Mars Catalog (@WholeMarsBlog) May 14, 2023
-
Кичево6 часа
(ФОТО) Кнежинскиот манастир „Св.Ѓорѓија“ блесна со нови канделабри и останати наменски намирници благодарение на група граѓани
-
Временска прогноза24 часа
Викендот пред нас нови најави за нестабилност на времето, се чини така останува да биде до крајот на месецот…
-
Хороскоп18 часа
Хороскоп за среда (7 јуни)
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (6 јуни)
-
Спорт24 часа
Влезниците за фудбалскиот меч на гостински терен помеѓу Англија и Македонија можат да се купуваат до 15. јуни, ова се информациите
-
Магазин1 ден
Apple претстави нов уред кој чини околу 3.500 евра ФОТО
-
Магазин1 ден
Маск: Кина ќе иницира регулатива за вештачка интелигенција
-
Магазин1 ден
Bing Search доаѓа во ChatGPT како нова функција