Магазин
Вештачката интелигенција ја загрозува безбедноста на децата на Интернет
Експертите за сајбер безбедност посочуваат дека употребата на вештачка интелигенција може да ја загрози безбедноста на децата на Интернет.
Според истражувањето на Обединетите нации, околу 80 отсто од младите тврдат дека користат вештачка интелигенција (AI) неколку пати на ден, а експертите за сајбер безбедност посочуваат дека користењето вештачка интелигенција може да ја загрози безбедноста на децата на Интернет.
Еден од начините за загрозување на безбедноста се многубројните апликации кои се појавија со развојот на вештачката интелигенција, вклучително и апликации со навидум безопасни функции, како што се филтри за слики, бидејќи кога децата поставуваат фотографии на такви апликации, не можат да бидат сигурни во која база на податоци се нивните фотографии и дали некој ќе ги злоупотреби.
Покрај тоа, некои апликации за вештачка интелигенција, особено чет-ботови, овозможуваат лесен пристап до содржина што е несоодветна за деца, рече Касперски, додавајќи дека на пример, има многу чет-ботови со вештачка интелигенција кои се специјално дизајнирани да користат еротска содржина, а децата дури и кога е потребна проверка на возраста може да ја скрие вистинската возраст.
Ризик е и играњето видео игри на паметни уреди, што според статистиката на интернет го практикуваат дури 91 отсто од децата на возраст од три до 15 години.
Гласовниот и текстуален разговор со други играчи е составен дел на некои игри и на овој начин сајбер-криминалците градат виртуелна доверба кај играчите, ги мамат со подароци и потоа лесно ги добиваат нивните лични податоци.
Како потенцијална закана го наведуваат развојот на FinTech индустријата за деца и посочуваат дека се очекува зголемување на заканите од употребата на паметни домашни уреди.
Со цел да се избегне или намали ризикот, на родителите им се препорачува редовно да се информираат за најновите закани, активно да ги следат активностите на своите деца на интернет, да комуницираат со нив, како и да користат дигитални алатки и литература кои можат да им помогнат во тоа.
/B92
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза10 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп21 час
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили11 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт8 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година
-
Магазин8 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација