Следете не

Автомобили

Вистина или мит: Дали е штетно полнењето гориво додека работи моторот на автомобилот?

Објавено пред

на

Кога температурите се ниски, може да се почувствува искушение да оставите моторот на автомобилот да работи додека полните гориво. Но, дали ова е безбедно или штетно?

Краток одговор:

Може да биде опасно, и затоа е препорачливо да го исклучите моторот пред да наполните гориво.

Опасност од пожар

Иако шансите за пожар се минимални, оставен мотор ја зголемува можноста за запалување на гасовите од горивото. Ова може да се случи ако испарувањата дојдат во контакт со статички електрицитет.

  • Испарувањата, а не самото гориво, се запаливи. Тие може да предизвикаат експлозија доколку дојдат во близок контакт со искра.

Може ли моторот да се оштети?

Ризикот од оштетување на моторот е минимален во споредба со ризикот од пожар. Меѓутоа, тоа не значи дека нема да има потенцијални проблеми:

  • Оставен мотор може да активира светло за „Check Engine“ поради детекција на истекување на пареа.
  • Отворањето на капачето за гориво овозможува испарување на бензинот, што возилото го регистрира како аномалија.

Безбедносни совети при полнење гориво

  1. Исклучете го моторот.
  2. Не пушете. Очигледна, но важна мерка за безбедност.
  3. Избегнувајте користење на мобилен телефон. Иако ретко, мобилните уреди теоретски може да предизвикаат статички електрицитет.
  4. Избегнувајте создавање статички електрицитет. На пример, избегнувајте триење облека или скокање во и од возилото за време на полнењето.

Иако може да изгледа како мала непријатност, исклучувањето на моторот при полнење гориво е едноставен начин да се избегнат сериозни ризици.

Извор: B92

Автомобили

Продажбата на автомобили Tesla значително падна во пет клучни европски земји во јануари

Објавено пред

на

Продажбата на автомобили Tesla во јануари годинава значително се намали во пет европски земји, при што најголем пад е забележан во Франција, каде продажбата се намали за дури 63 отсто, објавија француските медиуми.

Освен во Франција, пад на продажбата на електрични возила Tesla е забележан и во:

  • Шведска – 44 отсто
  • Норвешка – 38 отсто
  • Холандија – 42 отсто
  • Обединетото Кралство – 12 отсто

Според RFI, еден од главните фактори за овој пад е тоа што Tesla нема лансирано нов модел од 2021 година, кога беше претставен Model Y. Во меѓувреме, конкуренцијата од Европа и Кина излезе со серија нови електрични возила, кои се подостапни и подобро прилагодени на барањата на локалните пазари.

Извор: Tajung

Прочитај повеќе...

Автомобили

„Dacia Sandero“ е официјално најпродаваниот автомобил во Европа минатата година според „Јато Dynamics“

Објавено пред

на

Dacia Sandero беше најпродаваниот автомобил во Европа минатата година, според податоците објавени од индустрискиот аналитичар Jato Dynamics. Во Европа (вклучувајќи ја Велика Британија), минатата година беа регистрирани вкупно 268.101 Sanderos, надминувајќи го второпласираниот Renault Clio за повеќе од 50.000 примероци. На третото место заврши Volkswagen Golf со 215.715 продадени автомобили.

Продажбата на Tesla Model Y падна за 17% на 209.214. Сепак, сепак беше доволно да си го обезбеди местото како најпопуларен електричен автомобил во Европа.

SUV-ите останаа најпопуларниот тип на автомобили во Европа минатата година, со рекордни 54% од вкупната продажба (околу 6,92 милиони автомобили), што е за 4% повеќе во споредба со 2023 година. Од 50-те најпродавани модели, 27 беа SUV.

Продажбата на супермини се зголеми за 1,3% до 2,0 милиони (или 15,5% од пазарот), додека традиционалниот сегмент Ц (хечбек) и сегментот Д (салони) паднаа за 1,3% и 3,3%, соодветно.

Пазарниот удел на електричните возила се намали од 15,7% во 2023 година на 15,4% минатата година, додека уделот на бензинските модели се зголеми од 47,9% на 48,4%.

Јато Динамикс го препиша падот на ЕВ со повлекувањето на стимулациите, како и нивната висока просечна цена. Продажбата на електрични возила се очекува да се зголеми во 2025 година, бидејќи на пазарот доаѓаат нови, попристапни модели (како што се Renault 5 и Fiat Grande Panda).

Продолжен пад на уделот на дизел автомобили продолжи, паѓајќи за 1,7% на годишно ниво, на 14,3%. Во меѓувреме, plug-in хибридите паднаа од 7,7% од пазарот на 7,3%, а хибридите се зголемија од 9,9% на 11,8% од пазарот.

Извор: Jato.com / Autoblog.rs

Прочитај повеќе...

Автомобили

Volkswagen ќе мора да опстои до 2026 година без нови електрични модели

Објавено пред

на

Во следниот период, Volkswagen е принуден да ја продава постојната EV технологија на нови клиенти, што претставува голем предизвик.

Поминаа повеќе од четири години откако Volkswagen ги лансираше целосно електричните модели ID.3 и ID.4. При нивното пристигнување, многумина веруваа дека овие два модели би можеле сериозно да ѝ конкурираат на Tesla.

Сепак, ситуацијата не се разви како што се очекуваше. Во 2025 година Volkswagen се соочува со уште една тешка година за своите електрични возила.

Без нови електрични модели до 2026 година

Слично како и во 2024 година, Volkswagen нема да претстави нови електрични модели во 2025 година. Последниот дополнителен модел во нивната електрична линија беше ID.7, кој дебитираше во третиот квартал од 2023 година.

Следниот голем чекор за Volkswagen ќе биде ID.2, долгоочекуван модел кој се очекува да се појави на одредени пазари дури во 2026 година. Овој модел, со планирана цена под 25.000 евра, ќе нуди простор сличен на Golf, но со компактни димензии како Polo.

„Во следната година, VW е принуден да продава стара технологија на нови клиенти,“ изјави германскиот автомобилски аналитичар Матијас Шмит за Bloomberg.

Проблеми на клучните пазари

Volkswagen веќе се соочува со значителни предизвици на пазарите во САД, Европа и Кина:

  • Во Европа, кратењето на субвенциите, особено во Германија, ја намали побарувачката.
  • Во Кина, еден од најважните пазари за долгорочната стратегија на VW, компанијата губи терен од локалните ривали, кои нудат поевтини и иновативни електрични возила.

Дури и луксузните модели како Audi Q8 e-tron и Porsche Taycan не успеваат да постигнат значителен успех на пазарот, каде доминираат попристапни електрични автомобили од кинески брендови.

Нова стратегија за Кина

Клучен дел од планот на Volkswagen за освојување на кинескиот пазар е новото партнерство со Xpeng.

Двете компании работат на заедничка електрична и електронска (E&E) платформа, која ќе биде основа за сите електрични возила произведени од VW во Кина.

Првите модели од ова партнерство ќе бидат лансирани во 2026 година и ќе вклучуваат два модели од средната класа, од кои едниот ќе биде SUV.

Volkswagen има за цел да ја зголеми годишната продажба во Кина од 2,93 милиони возила во 2023 година на 4 милиони до 2030 година.

Изјава од Volkswagen

„Воведувањето на нови модели е едно решение, но подеднакво е важно да се задржи нашата широка палета,“ изјави портпаролот на VW, Стефан Фосвинкел.

„Во последните години вложивме многу труд и развивме навистина добри модели со високо ниво на квалитет и напреден софтвер.“

Извор: B92

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Lifestyle3 часа

Храна што може да ја влоши главоболката

Главоболките можат да бидат минливи или интензивни, значително нарушувајќи го квалитетот на животот. Иако многумина ги поврзуваат со стрес, замор...

Lifestyle3 часа

Едноставно решение за чист и свеж тоалет што сите го имаме дома

Со текот на времето, нечистотијата и бигорот се акумулираат во тоалетната школка, особено ако не се чисти редовно. Сепак, постои...

Lifestyle3 часа

Без ботокс: Природен пијалок за сјајна и мазна кожа

Ако барате природно решение за подобар тон на кожата, едноставен пијалок со портокал, морков и ѓумбир стана вистински хит во...

Магазин3 часа

Кина планира детална истрага за App Store

Акциите на Apple паднаа за 2,6% откако се прошири веста дека Кина размислува за формална истрага за таксите и политиките...

Магазин3 часа

Apple итно го издава iOS 18.3.1: Корисниците предупредени за безбедносен ризик

Apple денес, на 11 февруари 2025 година, неочекувано ги објави ажурирањата iOS 18.3.1 и iPadOS 18.3.1, чија цел е поправка...

Магазин3 часа

Моќната кинеска вештачка интелигенција предизвикува страв: Овие земји го забранија DeepSeek

Кинескиот стартап DeepSeek неодамна го потресе технолошкиот свет, надминувајќи го ChatGPT по бројот на преземања во продавниците за апликации. Неговото...

Lifestyle3 часа

Колкав процент од нашиот мозок навистина користиме?

Често слушаме митови како: „Користиме само 10% од нашиот мозок“ или „Дури и Тесла користел само 10%“. Но, дали ова...

Магазин3 часа

Конечно поголеми батерии? Samsung размислува за голема промена

Samsung размислува да го зголеми капацитетот на батеријата за Galaxy S26 со примена на нова технологија за батерии. Според извештајот...

Спорт4 часа

ФФМ на семинарот за унапредување судиски стандарди, додели и ФИФА амблеми на меѓународните судии

Фудбалската федерација на Македонија (ФФМ) продолжува со својата стратешка определба за подигнување на квалитетот и професионализмот во фудбалското судење. Во...

На денешен ден15 часа

На денешен ден, 11 февруари

1868.- Почина францускиот физичар Жан Бернар Леон Фуко, кој заедно со Арман Физо ја мереше брзината на светлината. Тој ја...

НАЈЧИТАНИ